Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsblauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomd?

blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomd?

106 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

Qocaïne zei:
Gast is dit serieus? :grin:


Kauwen op pillen? :P
Klik om te vergroten...

Zorgt voor een veel sterkere come up omdat de pillen al gecrusht de maag inkomen, als ze nog in hun geheel zijn duurt het een stuk langer eer ze opgenomen worden. Al moet ik wel toegeven dat ze fijn pletten en daarna in een bommetje slikken een stuk aangenamer klinkt dan ze fijn te kauwen :P
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

chrzz zei:
Qocaïne zei:
Gast is dit serieus? :grin:


Kauwen op pillen? :P
Klik om te vergroten...

Zorgt voor een veel sterkere come up omdat de pillen al gecrusht de maag inkomen, als ze nog in hun geheel zijn duurt het een stuk langer eer ze opgenomen worden. Al moet ik wel toegeven dat ze fijn pletten en daarna in een bommetje slikken een stuk aangenamer klinkt dan ze fijn te kauwen :P
Klik om te vergroten...

In het begin smaakte ik er niets van. En uiteindelijk zijn al die chemische smaken nog niet zo vuil vind ik , behalve speed , daarvan moet ik echt kotsen voor dood.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

[_] geschikt
[x] ongeschikt
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

Dubz zei:
[_] geschikt
[x] ongeschikt
Klik om te vergroten...

daar geef ik geen opmerking over
maar waarom heb je als avatar het logo van fruity loops?
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

kiekert zei:
Belgen steken qua achterlijkheid + drugsgebruik altijd met kop en schouders boven Nederlanders uit, op dit forum.

Jij bent weer een mooi voorbeeld. :wave:
Klik om te vergroten...

Dit is veruit één van de domste quotes die ik ooit al gelezen heb! :rolleyes:
Belgen die kwa drugs stommiteiten ver bovenuit de Nederlands komen (op dit forum welliswaar)
Goed dat je dit vermeld anders was het de domste quote ooit!!!

Btw; Merk ik daar een tikkeltje racisme op tegenover je zuiderburen ? :wave: :wave: :wave:
:kots:
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

endor zei:
Dubz zei:
[_] geschikt
[x] ongeschikt
Klik om te vergroten...

daar geef ik geen opmerking over
maar waarom heb je als avatar het logo van fruity loops?
Klik om te vergroten...

Omdat muziek één van m'n grootste hobbies is, en ik met dat programma dingen tastbaar maak die in m'n brein ontstaan :)

Je moet bovenstaande opmerking trouwens niet als een belediging opvatten, maar ik vind deze manier van pillen gebruiken een beetje.. ehm.. vreemd.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

Dubz zei:
endor zei:
Dubz zei:
[_] geschikt
[x] ongeschikt
Klik om te vergroten...

daar geef ik geen opmerking over
maar waarom heb je als avatar het logo van fruity loops?
Klik om te vergroten...

Omdat muziek één van m'n grootste hobbies is, en ik met dat programma dingen tastbaar maak die in m'n brein ontstaan :)

Je moet bovenstaande opmerking trouwens niet als een belediging opvatten, maar ik vind deze manier van pillen gebruiken een beetje.. ehm.. vreemd.
Klik om te vergroten...

hier op DF weet je nooit of iemand je beledigt.
alles hier komt over als 1 sarcastische bullshit
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Met Belgen zijn niks mis, je moet ze alleen leren kennen...
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sublimo zei:
Met Belgen zijn niks mis, je moet ze alleen leren kennen...
Klik om te vergroten...

Ja dat geldt wel voor alle volkeren, maar Belgen worden als drugstoeristen vaak in het zelfde hokje geplaatst als Fransen (terwijl zij de onruststokers zijn die voor overlast zorgen, een Belg heeft niet de mentaliteit om er een boeltje van te te maken ten koste van een ander, zij gaan gewoon naar Nederland om een jointje te roken, wat wiet te kopen en komen dan gewoon terug).
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
spacelord zei:
Ja dat geldt wel voor alle volkeren, maar Belgen worden als drugstoeristen vaak in het zelfde hokje geplaatst als Fransen (terwijl zij de onruststokers zijn die voor overlast zorgen, een Belg heeft niet de mentaliteit om er een boeltje van te te maken ten koste van een ander, zij gaan gewoon naar Nederland om een jointje te roken, wat wiet te kopen en komen dan gewoon terug).
Klik om te vergroten...

Ik bedoelde het nu meer in het algemeen. Die drugsproblematiek blijf je houden, of we het nu over Duitser, Fransen, Belgen of Nederlanders hebben. Dat maakt niet uit.

In het algemeen, los van de drugs, zijn er ook altijd lichte vijandigheden tussen sommige Belgen en Nederlanders. Maar die is vooral gebasseerd op onwetendheid. Vaak hebben ze een mening over iets waar ze niks vanaf weten of nog nooit geweest zijn. Zo van: Maastricht, dat is pas een drugsstad ! Zonder dat ze ooit hier zijn geweest en alle schitterende dingen van Maastricht hebben gezien. Om nog maar te zwijgen van het feit dat het drugsprobleem bij hun net zo groot is...

Maar zo heb je dan ook weer Nederlanders natuurlijk die hetzelfde doen maar dan gericht naar de Belgen. Het is gewoon een hoop onwetendheid van beide kanten. Dat heb ik wel ondervonden nu ik al ruim 5 jaar bijna elke dag in België kom.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drientje zei:
Liefde jongens, daar gaat het om.
Klik om te vergroten...

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/kkZ8Mzpj948&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/kkZ8Mzpj948&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
KoxBox zei:
Het grappige is dat Belgen Nederlanders zijn en Nederlanders Belgen. :beer:
Bekijk de geschiedenis maar eens.
Klik om te vergroten...

Dat weet ik :P Ik woon momenteel op een stukje Nederland dat vroeger van België was.

En dan nog te bedenken dat er enorm veel mensen vanuit België naar Nederland zijn gekomen toen Nederland een vrij land werd ergens in de 16de eeuw denk ik. En vandaag de dag trekken weer veel Nederlanders naar België, en toch maar ruzie maken met elkaar...
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sublimo zei:
KoxBox zei:
Het grappige is dat Belgen Nederlanders zijn en Nederlanders Belgen. :beer:
Bekijk de geschiedenis maar eens.
Klik om te vergroten...

Dat weet ik :P Ik woon momenteel op een stukje Nederland dat vroeger van België was.

En dan nog te bedenken dat er enorm veel mensen vanuit België naar Nederland zijn gekomen toen Nederland een vrij land werd ergens in de 16de eeuw denk ik. En vandaag de dag trekken weer veel Nederlanders naar België, en toch maar ruzie maken met elkaar...
Klik om te vergroten...
Och, geen liefde zonder haat zeker...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
KoxBox zei:
Och, geen liefde zonder haat zeker...
Klik om te vergroten...

Om iemand te haten moet je er ook van gehouden hebben.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sublimo zei:
KoxBox zei:
Och, geen liefde zonder haat zeker...
Klik om te vergroten...

Om iemand te haten moet je er ook van gehouden hebben.
Klik om te vergroten...
Hmm, niet altijd denk ik.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
KoxBox zei:
Hmm, niet altijd denk ik.
Klik om te vergroten...

Op zen minst vriendschappelijk dan :P En ja er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar de uitzondering bevestigd de regel :)
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#17
en op school merkte niemand iets aan je ? :openmouth:
als ik onder invloed van xtc op school ben hoef ik echt niet meer terug te komen :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
psychedelicchick zei:
en op school merkte niemand iets aan je ? :openmouth:
als ik onder invloed van xtc op school ben hoef ik echt niet meer terug te komen :P
Klik om te vergroten...

Daar heb ik geen last van :P
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sublimo zei:
KoxBox zei:
Het grappige is dat Belgen Nederlanders zijn en Nederlanders Belgen. :beer:
Bekijk de geschiedenis maar eens.
Klik om te vergroten...

Dat weet ik :P Ik woon momenteel op een stukje Nederland dat vroeger van België was.

En dan nog te bedenken dat er enorm veel mensen vanuit België naar Nederland zijn gekomen toen Nederland een vrij land werd ergens in de 16de eeuw denk ik. En vandaag de dag trekken weer veel Nederlanders naar België, en toch maar ruzie maken met elkaar...
Klik om te vergroten...

De lage landen waren dikke ownage vroeger.

We kicked some damned Spanish ass :grin: . Eigenlijk spijtig dat het gesplitst is achja BENELUX!
t
totziensendegroetenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ga eerst eens aan je Nederlands werken en post dit topic opnieuw.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."