Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[XTC] Te veel pillen, geen vocht

[XTC] Te veel pillen, geen vocht

68 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee, mijn necrofiele vriend.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Chris Pontius zei:
Wel makkelijk; 15 jarige dode meisjes bashen.
Klik om te vergroten...
Als zij zichzelf volwassen genoeg vind om XTC te gebruiken op die leeftijd.
Dan zal ze ook gewoon de bijkomende kritiek moeten ondergaan.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
pascal828 zei:
Chris Pontius zei:
Wel makkelijk; 15 jarige dode meisjes bashen.
Klik om te vergroten...
Als zij zichzelf volwassen genoeg vind om XTC te gebruiken op die leeftijd.
Dan zal ze ook gewoon de bijkomende kritiek moeten ondergaan.
Klik om te vergroten...
Zegt meneer die gaat janken als je een huiskamer-zeik-opmerking maakt.

Chris Pontius zei:
Juist omdat ze 15 was vind ik het triest om dat soort dingen te zeggen. Zo'n puber meisje is zo beïnvloedbaar als de pest en kun je amper verantwoordelijk houden.
Klik om te vergroten...
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dus? Ik ben ook nog jong.
Ik vind dat dat geen rol speelt.

Je er zelf voor wat je aanneemt van anderen.

Het is en blijft gewoon haar eigen schuld.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dus enerzijds zeg je dit:
pascal828 zei:
Dus? Ik ben ook nog jong.
Klik om te vergroten...

en anderzijds :
pascal828 zei:
Het is en blijft gewoon haar eigen schuld.
Klik om te vergroten...

:confused:

pascal828 zei:
Ik vind dat dat geen rol speelt.
Klik om te vergroten...

Ik vind dat jij geen pascal828 heet. :rolleyes:

Natuurlijk speelt het een rol! De puberteit heeft een fucking grote invloed op het gedrag. Als je dat niet eens erkent weet ik het ook niet meer hoor.
Buiten dat om zijn er nog meerdere factoren die waarschijnlijk een rol spelen, maar waar wij niets van weten. Beetje kortzichtig om dan zo'n uitgesproken mening te hebben.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hardcore feesten zijn voor niets goed, zo blijkt maar weer.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#7
Weer het leven van een stel ouders verwoest door onverantwoordelijk druggebruik. Toen ik 15 was, had tenminste al niet meer het verstand van een kleuter.
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#8
KoxBox zei:
Hardcore feesten zijn voor niets goed, zo blijkt maar weer.
Klik om te vergroten...

:confused: :confused: :confused: Wat is dat voor zinloze opmerking?
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Och, dat kunnen zijn gevoelige oortjes niet aan :).
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#10
Klote voor de ouders.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#11
Xeloc zei:
Och, dat kunnen zijn gevoelige oortjes niet aan :).
Klik om te vergroten...
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#12
Xeloc zei:
Och, dat kunnen zijn gevoelige oortjes niet aan :).
Klik om te vergroten...
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Aalpoepert zei:
Klote voor de ouders.
Klik om te vergroten...

Dat ja
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Idd wat een hoop zielige opmerkingen, dat kind was 15 en in een stadium van zelfoverschatting en roekeloosheid! Uit je fouten (en zeker aan die leeftijd) leer je en het is jammer dat ze geen tweede kans gekregen heeft.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben het inderdaad ook niet eens met veel van de grove antwoorden. Een dode de grond verder instampen gaat zelfs mij te ver.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Aalpoepert zei:
Klote voor de ouders.
Klik om te vergroten...

Precies.
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#17
tja.. zielig verhaal, en natuurlijk heel erg voor die ouders.. maar zo zie je ook wel weer hoe dom sommige mensen wel niet zijn :wink:
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Intoxication zei:
:hearteyes:

iedereen kiest zelf wat hij/zij in zn lichaam gooit, dat is je eigen verantwoordelijk, statistisch gezien zullen er altijd doden vallen bij 1 pil bvb dit meisje en geen doden bij 500mics zoals deze meneer.. het hangt er ook allemaal vanaf he, 15 jaar komaan zeg, had toen zelfs nog niet geblowed
Klik om te vergroten...
Je hebt het over een meisje van 15 jaar. Verantwoordelijkheid is bij slechts enkele 15 jarigen aanwezig. Op deze leeftijd zijn ze vol aan het puberen, experimenteren en grenzen aan het opzoeken. (shit nu ik er bij nadenk ben ik ook nog steeds aan het puberen dus :grin:)
Maar dat jij zo laat een het puberen geslagen bent en toen nog niet blowde wil niet zeggen dat dat voor anderen ook zo is.

pascal828 zei:
Bij 500mics is een psychose wel aanwezig. Gelukkig was dit bij mij niet het geval. *phew*
Klik om te vergroten...

Buiten dat het een vreemde zin is klopt het ook nog een keer niet. Van 500mics krijg je geen psychose. mocht je die wel krijgen dat heeft dat niet zo zeer iets met de dosering te maken dan wel met je eigen geestelijke gesteldheid.
F
FlexxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dit kan toch niet na 1 xtc pil gebeurd zijn?
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#20
Flexx zei:
Dit kan toch niet na 1 xtc pil gebeurd zijn?
Klik om te vergroten...

Je hebt het verhaal gelezen? Blijkbaar niet :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."