Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mede drugs gebruikers Ik ben een jongen van 19 jaar en ik heb dit jaar kennis gemaakt met xtc Mijn eerste ervaring was op 12 Juni dat was alleen niet echt een succesvolle ervaring omdat ze erg slecht waren en ik er alleen heel energiek van werd ik heb er toen 1,5 genomen Mijn tweede ervaring was ongeveer 2 maanden later dat was op 14 augustus dat waren ook niet echt goede pillen op pillreport staat dat ze 60mg mdma bevatte. Ik ben die avond nog wel redelijk hard gegaan want ik had er 3 op. Mijn derde ervaring was op 28 augustus ik had toen de zelfde pillen als de tweede keer ik heb er toen 4,5 genomen. Ik baal er eigelijk wel van dat ik er zoveel genomen heb die avond ook al ben ik geeneens de hele avond hard gegaan het is gewoon te veel dat hoor je overal. Nou nu kom ik bij mijn vraag aan 2 Oktober heb ik een feest fusion in de hmh En ik wil eigelijk heel graag dan ook xtc nemen alleen ik ben bang dat ik tever ga nu en dat ik me hersens aan het kapot maken ben Ik kan verder ook zonder problemen na 2 oktober een hele tijd niks nemen het was de laatste maanden gewoon een opstapeling van feesten enzo en ik ben na 2 oktober ook van plan een tijd niet naar feesten te gaan enzo of in iedergeval zonder xtc"
"oke dan mensen bedankt voor alle hulp Voor 2 oktober heb ik nu wel goede pillen ze zijn getest op ongeveer 110 mg Ik ben alleen niet van plan om gelijk een hele pil naar binnen te gooien op dat feest want ik ben best wel een beetje een control freak en ik vind het gewoon prettiger om langzaam naar me hoogtepunt toe te werken Ik denk dat het echt een avond word om nooit te vergeten De vorrige ervaringen waren al geweldig al heb ik het niet optimaal gevoeld toen"
"UeWEclipse zei: Allereerst welkom op dit forum Van dat gebruik zul je inderdaad nog geen schade oplopen , maarja opletten met het gebruik van xtc kan nooit kwaad natuurlijk. btw, ga je naar Q-Dance Fusion op 2 oktober?? ik ga daar ook heen Klik om te vergroten... Ik ga inderdaad naar Q-dance Fusion beloofd wel een mooi feestje te worden he Ben zelf nog nooit in de Hmh geweest maar heb veel positieve verhalen gehoord over het geluid enzo"
"vroeger elke dag 1 tegenwoordig 0 ik ben er helemaal mee gestopt, en daar ben ik heel blij mee want je word er zo ontzettend wazig van de volgende dag en alles leidt eronder."
"Ik persoonlijk snap eigelijk niet dat je op dit soort avonden aan de xtc gaat Maarja iedereen zijn ding he en als hij het verantwoord doet is het prima ook al vind ik 16 wel vroeg voor de eerste keer.."
"Dit kan toch niet na 1 xtc pil gebeurd zijn?"
"Nee klopt heb het vanmiddag beetje (te) snel door gelezen jammer en triest voor de nabestaanden dat dit soort dingen gebeuren ik denk dat het ook wel is goed om dit soort dingen te lezen zodat je weet waar je voor moet oppassen enzo maar verder ben Ik ben van mening dat xtc mits het op een verantwoorde manier gebruikt word best een redelijk veilige drugs"
"Andyy zei: tja.. zielig verhaal, en natuurlijk heel erg voor die ouders.. maar zo zie je ook wel weer hoe dom sommige mensen wel niet zijn Klik om te vergroten... dom vind ik een beetje kort door de bocht... gewoon niet goed voorgelicht, niet volwassen genoeg, nog niet verantwoordelijk genoeg dat lijkt me eerder.."
"goede report leest lekker weg Op dit feestje was ik ook en heb me ook kostelijk vermaakt"
"Mooi verwoord TRAVOLTA ben het helemaal met je eens"