hmm ben ik t toch niet helemaal mee eens hoor.
uiteraard weet iedereen op die leeftijd wle dat drugs slecht zijn, dat je van roken kanker krijgt en dat alcohol nou ook niet echt bevordelijk is voor je gezondheid. en ook over die anderen middelen krijgen ze genoeg voorlichting; maar toch gaat -iedereen!- er uiteindelijk mee experimenteren. en de meeste mensen hebben wel eens een keer te veel gedronken. de een heeft wat meer geluk dan de ander en die belandt gewoon een avond boven de wc met een kater, maar een ander beland in het ziekenhuis en sterft er mogelijk zelfs aan. en deze mensen wisten ook dat het niet goed voor ze was, wat de risisco's waren maar deden het alsnog.
't zelfde geld voor roken, dat proberen de meeste ook een keer, d'r is niks aan, en vervolgens blijven ze 't proberen tot ze 't wel lekker vinden (of om gewoon bij de groep te horen). en raken ook al snel verslaafd, tsja, je krijgt er inderdaad longkanker van maar "dat gebeurt mij toch zeker niet?" denken ze dan wss.
en dit is volgens mij gewoon het zelfde. ze had het al eerder gedaan staat in het bericht, mogelijk door groepsdruk of door nieuwsgierigheid en deed 't nu weer maar heeft teveel gepakt/te weinig gedronken/niet laten testen of een combinatie van alledrie, maar ze verwachtte nooit dat haar (!) zou gebeuren waar je normaal alleen over in de krant leest.
vind 't in erg geval erg sneu dat mensne hier zo reageren. ik durf te wedden dat 95% van dit board wel eens onverantwoord drugs heeft gebruikt (als 't dat niet al is): te veel nemen/niet laten testen/te vaak gebruiken/combineren/deelnemen aan het verkeer/en noem maar op. heel veel mensen hebben dr nou eenmaal geluk mee maar af en toe heeft er toch iemand pech, en om dan zo te reageren..