Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[XTC] Te veel pillen, geen vocht

[XTC] Te veel pillen, geen vocht

68 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
B
BalanceLid
01-01-2024, 00:00
#1
:grin:
+1
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben ik ook met je eens. Het is dan ook jammer dat de drugsvoorlichting, zowel van de overheid/scholen/voorlichtingsclubjes als helaas ook vaak van ouders, in onze cafeïnesamenleving zo ongeloofwaardig is geworden.
Het belangrijkste is misschien nog wel dat ouders open met hun kinderen over dit soort onderwerpen kunnen praten. Zou een hoop ellende schelen, denk ik.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#3
Einstein zei:
Ben ik ook met je eens. Het is dan ook jammer dat de drugsvoorlichting, zowel van de overheid/scholen/voorlichtingsclubjes als helaas ook vaak van ouders, in onze cafeïnesamenleving zo ongeloofwaardig is geworden.
Het belangrijkste is misschien nog wel dat ouders open met hun kinderen over dit soort onderwerpen kunnen praten. Zou een hoop ellende schelen, denk ik.
Klik om te vergroten...

Mijn ouders hebben er geen ervaring mee, drugs zijn taboe. Ze weten ook niet waarover ze spreken, vertellen alleen wat ze hebben opgevangen erover. Toen uitkwam dat ik een paar jaar terug paddo's had genuttigd, was het dikke ruzie. Ik heb toen een paar wetenschappelijk rapports getoont waarin duidelijk wordt uitgelegd dat paddestoelen maar een heel beperkt risico hebben als het op een veilige plaats wordt uitgevoerd. Lichamelijke schade is te verwaarlozen, zo goed als niets. En toch hadden ze er geen oor naar..
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#4
Einstein zei:
Herkenbaar. Er is hier nog nooit zoveel liefde onder één dak geweest als die keer dat ik ze uit moest leggen wat ik te maken had met drijfgaspatronen voor slagroom. Ben toen nog vergeleken met lijmsnuivers en weet ik veel wat al niet, achteraf vind ik het zelfs flink beledigend.
Klik om te vergroten...

Sja, ze kunnen er niet aan doen dat ze zo onwetend zijn
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#5
spacelord zei:
Einstein zei:
Herkenbaar. Er is hier nog nooit zoveel liefde onder één dak geweest als die keer dat ik ze uit moest leggen wat ik te maken had met drijfgaspatronen voor slagroom. Ben toen nog vergeleken met lijmsnuivers en weet ik veel wat al niet, achteraf vind ik het zelfs flink beledigend.
Klik om te vergroten...

Sja, ze kunnen er niet aan doen dat ze zo onwetend zijn
Klik om te vergroten...

onwetend is 1 ding, maar niet meer willen leren/luisteren is wat anders. beetje bekrompen boerse mentaliteit. wat ons vreemd is willen we niet leren kennen, laat staan er gebruik van maken
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#6
TRAVOLTA zei:
spacelord zei:
Einstein zei:
Herkenbaar. Er is hier nog nooit zoveel liefde onder één dak geweest als die keer dat ik ze uit moest leggen wat ik te maken had met drijfgaspatronen voor slagroom. Ben toen nog vergeleken met lijmsnuivers en weet ik veel wat al niet, achteraf vind ik het zelfs flink beledigend.
Klik om te vergroten...

Sja, ze kunnen er niet aan doen dat ze zo onwetend zijn
Klik om te vergroten...

onwetend is 1 ding, maar niet meer willen leren/luisteren is wat anders. beetje bekrompen boerse mentaliteit. wat ons vreemd is willen we niet leren kennen, laat staan er gebruik van maken
Klik om te vergroten...

Drugs zijn taboe, wij zijn nu eenmaal eerder de uitzondering dan de regel. Veel drugs zijn illegaal om het volk te beschermen zoals heroïne, basecoke etc. Tripmiddelen en softdrugs dan weer voornamelijk uit politieke overwegingen. De hele situatie hebben we eigelijk te danken aan het grootste kutcontinent op aarde : Amerika. Met hun anti drugs propaganda hebben ze de hele westerse wereld ingepalmd en onnodig bang gemaakt.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#7
Al had ze de laatste tijd, net als haar hartsvriendin Kim Dijkman (17), plannen om naar de politieschool te gaan en een opleiding tot agent te volgen.
Klik om te vergroten...

Het blijft jammer, dit had met een beetje goede voorlichting voorkomen kunnen worden.
T
TjerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zo zie je maar , Drugs gebruik je met verstand .
Erg voor haar ouders :(
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
TRAVOLTA zei:
spacelord zei:
Einstein zei:
Herkenbaar. Er is hier nog nooit zoveel liefde onder één dak geweest als die keer dat ik ze uit moest leggen wat ik te maken had met drijfgaspatronen voor slagroom. Ben toen nog vergeleken met lijmsnuivers en weet ik veel wat al niet, achteraf vind ik het zelfs flink beledigend.
Klik om te vergroten...

Sja, ze kunnen er niet aan doen dat ze zo onwetend zijn
Klik om te vergroten...

onwetend is 1 ding, maar niet meer willen leren/luisteren is wat anders. beetje bekrompen boerse mentaliteit. wat ons vreemd is willen we niet leren kennen, laat staan er gebruik van maken
Klik om te vergroten...

En dat heb je op dat moment ook maar te accepteren van je ouders, hoe scheef het ook mag lijken op dat moment.

Btw: als ik 15 was en graag uit wou gaan; no way in hell dat ik me dan om de twee uur ging melden bij een nabij gelegen terrasje bij m'n ouders.. Zal dat meiske ook wel gedacht hebben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."