Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHallucinaties van XTC

Hallucinaties van XTC

32 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
w
waus079Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedenavond,
mijn naam is Waus079, ik ben 17 jaar oud en nieuw hier op het forum! De reden dat ik niet mijn eigen naam gebruik op dit forum is i.v.m mijn baan. Tot nu toe heb ik XTC, 4FMP (&wiet) gebruikt.

Afgelopen weekend heb ik een super vet feest gehad in België waarbij ik de vrijdag alleen aan de alcohol heb gezeten en de zaterdag en zondag aan XTC. Zaterdag was mijn 2e keer dat ik XTC heb gebruikt, de eerste keer was afgelopen februari op een ander festival in België.

De XTC kwam van dezelfde dealer vandaan, en hij heeft ook test-rapporten van alles wat hij verkoopt. De eerste keer ben ik erg hard gegaan op gele UPS pillen, de hele avond een praatkick gehad en echt een geweldig feest gehad, ik kon me alleen de helft niet meer herinneren.

De XTC die ik dit weekend had waren groene RollsRoys, deze waren getest op 207MG als het goed is. Toch voelde het heel anders aan dan de eerste keer.

Ik begon om half 5 met het eerste halfje, waarna ik lekker ben losgegaan op hardcore en flink heb staan stampen. Na 50 minuten voelde ik niks, en nam ik nog een halfje, waarna ik mijn tijdsbesef kwijt was en misschien een half uurtje later, toen het een beetje in begon te werken nog een hele heb genomen.

Hierna ging ik vrij hard, heerlijk staan stampen, maar toen na 2 uurtjes het effect iets afnam, nog een halfje genomen, en weer een uurtje later nog een halfje.

Het Praatkick-effect had ik niet, wel had ik alle energie, nog meer dan de eerste keer. Maar was nog erg helder, werd er niet heel vaag van en ik miste dat effect een beetje, waarna ik in overleg met wat ervaren drugs-gebruikers nog 3 kwart heb genomen.

De weg vanaf mijn tent waar ik het innam, tot aan de hardcore-tent aan de achterkant van het festival terrein ging het goed. Maar toen ik na 10 minuten stampen de DJ erg matig vond ben ik teruggelopen met vrienden naar de Main-Stage waar het erg druk was.

Onderweg begon ik dingen wat waziger te zien, en vertelde ik mijn vrienden tevreden dat ik eindelijk het goeie effect had, waar ik op had gewacht de hele tijd! Toen ik ze dat wou vertellen en ik ze aankeek dacht ik dat ik met heel andere mensen liep, ik herkende ze niet meer. Hun gezichten waren zeer wazig en uigerekt.

Ik wou niet verder lopen omdat ik tussen 2 bomen een rood-wit lint (waar politie meestal een plek tijdelijk mee afzet) maar iedereen liep er doorheen zonder dat het lint kapot ging. Toen ik na opdringen van mijn vrienden toch probeerde door het lint te lopen verdween deze en zag ik een opstapje van ong. 30 centimeter, dit bleek een afstapje van ong. 1 centimeter te zijn, bijna gevallen omdat je een hoog opstapje verwacht en met die voet totaal 31 centimeter inschattingsfout maakt..

Toen ik rustig wat water aan het drinken was dacht ik dat iemand mijn water om had gewisselt voor een leeg flesje, want ineens was het flesje leeg. Volgens vrienden had ik 3 kwart van het flesje leeggegooit per ongeluk bij het hakken, terwijl ik voor mijn gevoel al sinds ik wat ging drinken stil stond.

Overal om mij heen zag ik mensen die na 2 seconde weer verdwenen, mensen hun gezichten veranderde terwijl ik ernaar keek, sommige mensen kregen een snor of baard, bij anderen rekte hun hele gezicht uit of deukte deze juist in.

Ook het goed verlichte podium rekte verschrikkelijk ver uit naar de zijkant waarna ik ineens het idee had dat iedereen die voor mij stond kaal was, en ik mij heel alleen voelde als persoon met haar. Toen ik een paar stappen naar de zijkant liep besefte ik dat ik ongeveer 20 meter achter het publiek stond en ik in mn eentje heel erg om mij heen zat te kijken.

Dat moment werd ik weer wat helderder en was ik blij dat ik de hele tijd in mijn hoofd had gehouden dat het allemaal nep was, en het niet te realistisch heb opgevat.

Ik dacht dat het uitgewerkt was, maar ik moest nog 1,5 uur dus nam ik nog een halfje om de eindshow van de avond ook mee te kunnen stampen. Onderweg naar mijn tent op het halfje te pakken kwamen allemaal apen uit tenten, die op handen en voeten binnen 2 seconde 100 meter verder bij de toiletten naar binnen gingen, toch slikte ik bij mijn tent het halfje alsnog omdat ik in mn hoofd nog steeds het idee had dat ik uitgenuchterd was.

Terugweg naar het festival weinig bijzonders meegemaakt; maar eenmaal bij de main-stage wilde ik mijn vrienden graag weer terug vinden dus wilde ik ze een sms sturen, mijn telefoon veranderde in een pinautomaat met hele diepe knoppen die steeds dieper werden als ik erop drukte. Later kwam ik erachter dat het een bonnetje was van heel dun papier waar ik mijn vingers dwars doorheen heb gestoken..

Dat werkte niet, dus moest ik zelf gaan zoeken naar de vrienden. Wij hadden een afspreekpunt waar we heen zouden komen wanneer we iemand van de groep kwijt waren, dat punt was erg duidelijk en altijd goed te bereiken. Toch kreeg ik het voor elkaar om ineens helemaal vooraan in de industrial tent te staan en alleen maar naar de groene lampjes van het podium te staan kijken terwijl Meerdere mensen vroegen of ik me wel helemaal goed voelde waarop ik totaal niet reageerde en wegliep met mijn zonnebril op, waardoor ik in het donker niks zag en tegen de rand van de tent aan liep en mijn bril van mijn hoofd af viel.

Toen ik hem op wilde rapen greep ik de hele tijd op een punt waar die lag; en weer verdween als ik hem pakte, hij veranderde steeds van plek. Na ong. 10 keer proberen dacht ik " fuck it, ik wil sneller zijn dan die bril" en toen ik de bril weer zag liggen trapte ik heel snel erop, bleek dat wel de echte bril te zijn en niet een hallucinatie..

Nogsteeds was ik mijn vrienden kwijt waarna ik werd gebeld, mijn mobiel stond op trilstand maar toen ik deze wilde pakken uit mijn zak, leek mijn zak ineens extreem diep te zijn, ik kon er mijn halve arm in kwijt, gelukkig voelde ik mijn mobiel veel hoger trillen in mijn broek en kwam ik erachter dat ik mijn hand in mn broek had gedaan in plaats van in mijn broekzak.

Ik opgenomen, en verteld waar ik was, bleek een van de vrienden waarmee ik was ook zwaar te hallucineren nadat hij nog meer had genomen. Hoeveel hij op dat moment op had weet ik niet, het was wel zijn eerste keer.

Hij vertelde dat hij mensen met een bezem zag staan vegen op het plafond van de hardcore-tent, omdat ik dit ook wilde zien liep ik met hem mee naar de hardcore-tent, waar ik de hele tent dicht zag zitten in plaats van half open zoals normaal gesproken. Toen ik dichterbij kwam hoorde ik het nummer "open the gates" van Adaro uit de tent en op dat moment ging de tent in 1 flits open.

De mensen met bezem heb ik niet zien vegen op het plafond, wel zag ik de laser-lampjes van het plafond gekke kronkels maken terwijl deze recht naar 1 punt schenen, ik zag er rare vormen in en had het idee dat 1 van mijn vrienden werd opgezogen door de rookmachine waar een laserlamp doorheen scheen, omdat hij midden in de rook stond zag ik hem niet meer, gelukkig de andere vriend van mij nog wel, en die vond het wel genoeg geweest.

Hij wilde heel graag terug naar de tent om bij te komen, maar daar hadden ik en de andere hallucinerende vriend totaal geen zin in, hij was totaal stil en bleef staan terwijl ik de andere vriend die naar de tent wou, uitlegde dat ik liever hier zat te hallucineren dan in mijn tent.

Dat snapte hij gelukkig en nam ons mee terug naar de main-stage waar ik zonder al te veel hallucinaties zeer heb genoten van de eindshow! De enige dingen die terug bleven komen tijdens de eindshow waren ingedeukte/uitgerekte gezichten, menselijke gezichten die veranderde in koppen van varkens, en lampen die dwars door mensen heen gingen, toen ik merkte dat dat alleen in mijn ooghoeken gebeurde merkte ik al gouw dat er helemaal geen mensen stonden op de plekken waar ik mensen had zien staan!

Onderweg terug vanaf het festival naar het campingterrein reden verschillende ambulances met hoge snelheid over de weg voor ons waarop wij moesten wachten, door het blauwe licht van deze ambulances had ik het idee dat alleen de muziek gestopt was en het festival wegreed met alle lampen nog aan. Dat verdween gelukkig toen de ambulances uit het zicht verdwenen.

Eenmaal terug op de camping zag ik weer apen uit tenten rennen naar de toiletten, weer in 2 seconde 100 meter verderop, toen ik er even naar bleef kijken tijdens het lopen merkte ik dat ze niet uit de tent kwamen maar voor de tent groeide van mini-aapjes tot extreem grote apen wanneer ze bij de toilet aankwamen.

Eenmaal in de tent aangekomen was ik mijn telefoon kwijt in de tent, die ik op meerdere plekken in mijn tent zag liggen. Elke keer als ik hem wilde pakken pakte ik een stuk van de bodum van mijn tent en merkte ik dat mijn telefoon in mijn andere hand zat.

De vriend die ook hallucineerde riep ongeveer 2 minuten later toen ik wat tot rust was gekomen en naar de sterren zat te kijken die ik op het plafond van mijn tent zag, "Ik heb een stuk taart onder mijn tent" toen ik dat hoorde ging bij mij een knopje om, alle hallucinaties stopte en ik viel vrijwel meteen in slaap. Misschien schrok ik omdat hij ineens begon te roepen terwijl iedereen best zacht deed, ik weet het ook niet..

In mijn slaap heb ik die nacht dingen gezegt als " hou je bek en rot op godverdomme" terwijl iedereen stil was, dit heb ik gehoord van de nuchtere buren die naast ons sliepen.

Het was een erg wazige trip van de XTC maar vond het toch wel fijn omdat ik in mijn hoofd bleef houden dat alles nep was! Misschien heb ik een te hoge dosis genomen, daarom heb ik de volgende dag iets rustiger gedaan.

Rustig opgestaan met een grote bak vers fruit, een proteïne'shake, flink wat versgeperst kiwi-sap waarna ik mij weer erg fit voelde.
Later die dag ook nog een groot broodje kip-burger gegeten om toch wat binnen te krijgen qua voedingsstoffen.

Aan het eind van de middag weer begonnen met halfjes, waar ik tot het eind van de avond na 3,5 pil nog niks van voelde behalve iets meer energie dan gewoonlijk. Bij onze tenten hielden we nog een afterparty met lekker harde muziek waarbij een vriendin van een van mijn vrienden met al haar vrienden erbij kwam zitten.

Ik vertelde hun over de rare space van de dag ervoor en over hoe weinig ik ervan voelde op de 2e dag achter elkaar. Zij raadde mij aan om nog iets meer te nemen, maar mijn XTC was op, behalve ong. 1 en 3 kwart pillen aan poeder onderin het zakje. Dit heb ik toen in 1 uurtje opgelikt en doorgeslikt met water, dit was combinatie van ròze paul frank aapje en de groene Roll's Roys.
Alsnog voelde ik alleen veel energy, maar geen andere effecten.

Toen de half-meeluisterende buurvrouw van een paar tentjes verderop ineens aan kwam lopen met een capsule 4fmp dat ze mij aanraadde er bij te slikken om toch nog wat te voelen.

Van de capsule werd ik erg scherp maar vond er weinig aan, zat alleen hevig te focussen op 1 punt om mij heen, maar volgens een van de mensen had het weinig zin om nog een capsule te slikken.
Maar omdat alle XTC van iedereen op was heb ik toch besloten nog een capsule te halen bij dezelfde vrouw.

Een uurtje na inname werd ik superscherp en kreeg ik eindelijk een beetje het effect dat alles wat beter en mooier eruit zag! De bomen om me heen gaven me een warm gevoel en de lucht zag er prachtig uit. Dat effect was ik naar op zoek. Maar na een half uurtje spacen wildde iedereen slapen en was ik de enige die nog wakker was en voor mijn tent zat te spacen.

Ik vroeg mij af hoelang het nog zou duren voor ik beetje uit zou nuchteren, dus ik terug naar de vrouw, bleek dat ik nog ongeveer 5 uur zou spacen, maar dat het sommige mensen lukt om te slapen wanneer ze 4fmp gebruikt hebben. Ik proberen, maar nee hoor! Denk dat de XTC nog niet was uitgewerkt, want slapen lukte totaal niet. Dan maar alles alvast inpakken voor vertrek de volgende dag! Dat ging gelukkig goed en erg netjes, waarna ik op de een of andere manier meteen in slaap viel (gelukkig).

Na 2 uurtjes slapen werd ik weer wakker gemaakt om naar de bus te gaan. Eten was moeilijk, kaken deden pijn, keel zat onder de wonden, wangen en tong kapot.. Toch nog wat kunnen eten om wat binnen te krijgen!

Even later in de bus werd ik weer heel scherp en werden mijn pupillen weer erg groot en begonnen mijn kaken weer te malen. Meerdere mensen in de bus dachten dat ik nog wat had ingenomen wat totaal het geval niet was.

Gelukkig thuis wel weer in slaap gevallen, waarna ik net wakker werd en me eigelijk best lekker voel, natuurlijk een beetje brak na zo'n lang weekend, maar toch erg fit!

Ik vind het erg fijn dat ik op een forum als dit mijn verhaal kwijt kan. Ben toch benieuwd of er meer mensen zijn die iets mee hebben gemaakt wat hierop lijkt, of dat er mensen zijn die ook een rare ervaring hebben met de groene Roll's Roys pillen?
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dunnetjess33 zei:
Hoe kom je aan die "wijsheid" Mentalfucked? Je MAG t 1x per jaar wel misbruiken... Ga even ergens anders super slecht advies geven. De TO is 17!!
Sorry hoor maar van zulk advies word ik BOOS! :angry:
Klik om te vergroten...


Achh.. Iedereen heeft wel eens misbruik.
Door simpelweg te zeggen, "Niet misbruiken, is slecht voor je.." gaat hij echt niet stoppen hoor..
Beter dat ik zo een advies geef zodat hij teminste mindert. :)

Ik zelf was 15.. Ik had 2gr op 6 uur tijd in mijn lichaam. (Hier heb ik ondertussen spijt van)
Ik had mijzelf niet ingelezen en wist toen nog niet dat ik de euforie niet terug kon halen.
Aangezien ik hier niet echt veel last van had, vertelde ik mijzelf dat het wel ok was.
Mensen die het me afraden heeft er alleen voor gezorgd dat ik mijn contact met hun verbrak.
Ik kwam niet vragen voor advies. Ik kwam gewoon mijn ervaring delen.
En natuurlijk, je moet XTC niet misbruiken. Maar het gebeurt toch.
Ik zelf ben ondertussen wijzer, en weet wel beter. Maar durf XTC nog wel eens te misbruiken, gewoonweg omdat het zo heerlijk is.

Maar dat terzijde, wil ik wel mededelen dat ik ondertussen gestopt ben.
Mijn vriendin blijkt zwanger te zijn, en ik kijk er enorm naar uit.
Ik ben zelfs erg geminderd met sigaretten.
van 1 pakje de dag naar 1 pakje om de 4 à 5 dagen.
Helemaal stoppen met sigaretten moet ook nog gebeuren.
Drugs is echt een NO GO voor mij nu.
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat als je als kind je naasten drugs ziet gebruiken, dit ervoor zorgt dat je sneller ook met drugs gaat experimenteren.
Wil ik dat mijn kind ooit gaat drinken, roken of drugs nemen? Nee!
Maar ik ben er wel op voor bereid dat er een kans is dat hij het toch gaat proberen.
Hoe ga ik reageren? Drinken, dat mag hij vanaf 16 jaar van mij. Met regelmaat.
Roken van sigaretten, hier wil ik hem van behoeden, maar moest het gebeuren.. Ga ik met hem een goed gesprek hebben, en I.P.V hem straf te geven, ga ik hem belonen als hij stopt. of teminste probeert te stoppen.
Het roken jointen? Er zal een tijd komen dat dit gaat gebeuren.
Ikzelf weet dat wiet geneest, ik zal zeker ervoor zorgen dat hij dit niet achter mijn rug doet, maar in plaats daar van zal ik ervoor zorgen dat hij niet rookt tot dat hij 18 is. Doet hij het toch achter mijn rug, dan ga ik hem de toestemming geven om 1 of 2 keer per maand een jointje te paven, met mij erbij. Zodat ik de wiet kan regelen en hem kan weerhouden van bespoten wiet wat schadelijker gaat zijn.
Ook mag hij sowieso tot zijn 18 geen HD nemen, doet hij dit toch.. Dan zal ik iets strenger op treden. Ik zal er alles aan doen dat hij er niet aan kan geraken. Gebeurt dit toch? Pak ik de dealers aan. Ik ga denk ik teleurgesteld zijn maar als ik merk dat hij het toch doet achter mijn rug.. Ga ik er met hem over praten, mensen zoeken die ik ken die dan niks hebben, op straat staan, etc.. hem uitleggen dat als hij hier aan begint, hij ook zo gaat eindigen.
Ga ik hem ten eerste wijze op de 3 maanden regel, etc.. De veilige dosis. zorgen dat hij vitamines neemt, etc.
Ook verplicht ik hem zijn pillen eerst te testen, maar toch zal ik teleurgesteld zijn.
Ook wil ik dat hij dit alleen op een speciale gelegenheid doet, 1 of 2x per jaar.

Per keer dat hij het achter mijn rug doet zal ik hem straffen.
Welke straf, zie ik dan wel. denk bijvoorbeeld aan 1 week geen auto, niet buiten, etc..
Merk ik dat hij verslaafd is aan het geraken aan een drug.
Mag hij een half jaar niet buiten, alleen met mij, ook breng ik hem naar een afkick kliniek indien nodig.

Is hij 18? Dan doet hij wat hij niet laten kan. Maar zal toch optreden als hij te ver aan het gaan is.

Dit klinkt misschien als een slechte ouder.
Maar ik denk dat dit meer effect gaat hebben als hem maanden huisarrest geven en zeggen dat hij het niet mag. hij doet het dan toch, achter mijn rug. en dat met mensen die hem rotzooi aansmeren. Wat zou je liever hebben?

Ook ga ik hem er op wijzen rond zijn 14 à 15 jaar.. dan beginnen tieners meestal te experimenteren wat de gevaren zijn. Maar moest hij toch nieuwsgierig zijn, dat hij dat dan tegen mij verteld en ik hem het één keer laat proberen. (Alleen bij wiet)

Ik spreek van een '"hij" omdat ik het liefst een zoontje heb.
Moest het een "zij" worden. Dan zou ik hetzelfde reageren denk ik.

Pas op, ik ben 17. Dit is hoe ik nu denk. Maar het kan zijn dat als ik 33 ben ik helemaal anders denk.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ben 17.
Klik om te vergroten...
Mijn vriendin blijkt zwanger te zijn
Klik om te vergroten...
Ik had 2gr op 6 uur tijd in mijn lichaam.
Klik om te vergroten...
van 1 pakje de dag naar 1 pakje om de 4 à 5 dagen.
Klik om te vergroten...
als hij hier aan begint, hij ook zo gaat eindigen.
Klik om te vergroten...
Drinken, dat mag hij vanaf 16 jaar van mij.
Klik om te vergroten...
Drugs is echt een NO GO voor mij nu.
Klik om te vergroten...
Zodat ik de wiet kan regelen en hem kan weerhouden van bespoten wiet wat schadelijker gaat zijn.
Klik om te vergroten...
Mensen die het me afraden heeft er alleen voor gezorgd dat ik mijn contact met hun verbrak.
Klik om te vergroten...
Pak ik de dealers aan.
Klik om te vergroten...
Pas op, ik ben 17.
Klik om te vergroten...

Brb, even redactie geordie shore en oh oh cherso contacten, we hebben een winnaar. :sunglasses:
H
HaardrogerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Echt genieten deze reacties.
OP logt morgen in op zn computertje om te kijken of mensen zijn verhaal waar hij een dik uur op heeft zitten typen kunnen waarderen.
Leest ie dit... :tearsofjoy: :tearsofjoy:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
JMThomas zei:
Ik snap niet zo goed waarom iedereen hier zo boos om wordt, als je het mij vraagt is dit een prachtig stukje natuurlijke selectie.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Tja dat is ook wat ik altijd denk bij dit soort verhalen. Enige waar ik me wel aan stoor is dat dit soort verhalen drugs een slechte naam geven, terwijl het hier niet de drug is die slecht is maar de gebruiker...
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Timmie94 zei:
en twee dagen achter elkaar xtc gebruiken is gewoon nutteloos. je bereikt het gewenste effect niet. pas na een hele hoge dosis denk je het weer even te voelen, echter is het gevoel dan ook vaak weer heel snel weg. (spreek uit eigen ervaring)
Klik om te vergroten...
Dit is het, ja. Pakte laatst eens drie dagen achter elkaar MDMA en het is wel lekker... maar het is telkens zo gruwelijk snel weer weg. Zo'n dag 2 of 3 is dan eigenlijk één lange coming down / crash. Dat moet je niet willen.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik denk ook wel knarsentandend van "Laat gaan Bob laat gaan weer een dombo minder dalijk maar dan denk ik aan jongeren die hier lezen voor advies en dan struikelen over dit soort idiote verhalen en dan denk ik weer "nee ga er tegen in zeg hem dat hij debiel doet al is het maar om een ander te behoeden"

Ik wil niet dat een beginnende tiener dit leest als normaal gebruik. Drugs kan zo mooi zijn... Jammer dit weer.

Psychedelibee zei:
JMThomas zei:
Ik snap niet zo goed waarom iedereen hier zo boos om wordt, als je het mij vraagt is dit een prachtig stukje natuurlijke selectie.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Tja dat is ook wat ik altijd denk bij dit soort verhalen. Enige waar ik me wel aan stoor is dat dit soort verhalen drugs een slechte naam geven, terwijl het hier niet de drug is die slecht is maar de gebruiker...
Klik om te vergroten...
w
waus079Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Bedankt voor alle reacties!

Ik wil het toch even duidelijk hebben dat ik het hallicunerende effect NIET als negatief heb ervaren. Ik was nog helder genoeg om te beseffen dat het nep was, en had het daarom erg naar mijn zin!

Dat ik teveel heb gebruikt was ik zelf ook al achter. Dat ik de volgende keer rustiger aan moet doen wist ik al. Dat dit slecht voor mij is is ook al bekend.

Wat ik wel benieuwd naar ben is of meerdere mensen ervaringen als dit hebben met XTC of dat er meer mensen zijn die een appart effect hebben gehad van de groene Roll's Roys. Omdat de vriend die ook had gebruikt en ook hallicuneerde maar heel weinig had genomen!
w
waus079Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Haardroger zei:
Echt genieten deze reacties.
OP logt morgen in op zn computertje om te kijken of mensen zijn verhaal waar hij een dik uur op heeft zitten typen kunnen waarderen.
Leest ie dit... :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ik had dit wel aan zien komen eerlijk gezegt. Hoe slecht het is is me nu wel duidelijk!
d
dewildeLid
01-01-2024, 00:00
#10
MentalFucked zei:
Dunnetjess33 zei:
Hoe kom je aan die "wijsheid" Mentalfucked? Je MAG t 1x per jaar wel misbruiken... Ga even ergens anders super slecht advies geven. De TO is 17!!
Sorry hoor maar van zulk advies word ik BOOS! :angry:
Klik om te vergroten...
ik ben 17
Klik om te vergroten...

Nou, daar vandaan dus. Die jongen is 17, een leven lang ervaring.

Aan de mods: moet die post niet even weggehaald worden. Ik ben ooit eens naar dit forum verwezen voor advies, anderen wellicht ook. De eerstvolgende 16-jarige die zich leest slikt zichzelf nog dood op deze manier.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja dat dacht ik ook eigenlijk maar goed, censuur enzo.
dewilde zei:
Aan de mods: moet die post niet even weggehaald worden. Ik ben ooit eens naar dit forum verwezen voor advies, anderen wellicht ook. De eerstvolgende 16-jarige die zich leest slikt zichzelf nog dood op deze manier.
Klik om te vergroten...
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja heb jij geluk dat je niet in het ziekenhuis ligt zeker als het maar je 2de keer is. Met zo'n dosis, maarja been there done that zelf ik doe dit niet meer want je hebt toch niks aan 1500mg mdma in je lichaam en het love gevoel is weg en je bent speedy en het suckt dus niet meer doen. Hou het gewoon op 1 pilletje en doe jij maar een 6 maanden regel. :P
Mentalfucked dat is slecht advies je mag het nooit misbruiken maarja toch zijn er die er het doen.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dit is het, ja. Pakte laatst eens drie dagen achter elkaar MDMA en het is wel lekker... maar het is telkens zo gruwelijk snel weer weg. Zo'n dag 2 of 3 is dan eigenlijk één lange coming down / crash. Dat moet je niet willen.
Klik om te vergroten...
Heb dat ook eens gedaan en daar heb je echt niks aan achter 2 dagen voel je het al bijna niet meer en achter de 3de dag voel je niks maar het is echt slecht voor je hersenen zulke dingen doe ik gelukkig niet meer.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Aan de mods: moet die post niet even weggehaald worden. Ik ben ooit eens naar dit forum verwezen voor advies, anderen wellicht ook. De eerstvolgende 16-jarige die zich leest slikt zichzelf nog dood op deze manier.
Klik om te vergroten...

Volgens mij wordt hier wel een duidelijk signaal gegeven dat dit niet normaal is.
Soms moet het eerst flink mis gaan voordat er verbetering plaats vindt, wellicht dat men op een gegeven gaat inzien dat simpelweg verbieden niet de oplossing is, al helemaal gezien het feit dat de sterkste stijging drugsgebruik plaats vindt onder tieners volgens adviesbronnen als Trimbos.

We leven in roerige tijden wat betreft drugs waar de interesse onder de bevolking nog nooit zo groot is geweest, men stoffen tegenwoordig van het internet kan kopen en de meningen nog nooit zo sterk verdeeld waren.
Het wordt er op of er onder in de komende jaren, ik vrees voor het laatste als de VVD wederom de grootste partij wordt aangezien deze partij (in het algemeen) niet zo bekommerd is om de mensenrechten.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#15
waus079 zei:
Bedankt voor alle reacties!

Ik wil het toch even duidelijk hebben dat ik het hallicunerende effect NIET als negatief heb ervaren. Ik was nog helder genoeg om te beseffen dat het nep was, en had het daarom erg naar mijn zin!

Dat ik teveel heb gebruikt was ik zelf ook al achter. Dat ik de volgende keer rustiger aan moet doen wist ik al. Dat dit slecht voor mij is is ook al bekend.

Wat ik wel benieuwd naar ben is of meerdere mensen ervaringen als dit hebben met XTC of dat er meer mensen zijn die een appart effect hebben gehad van de groene Roll's Roys. Omdat de vriend die ook had gebruikt en ook hallicuneerde maar heel weinig had genomen!
Klik om te vergroten...


De hallucinerende werking hangt niet van het soort pil af.
Je kan een roze smiley hebben, of bevoorbeeld rode defcon
nou, het hangt ervan af hoeveel erin zit, voorda tje gaat hallucineren
Meestal begin je hallucineren bij 3 of meer pillen. (Mijn pillen, en deze zijn getest op 220mg)
Sommige zijn hier gewoonweg tegen bestand, en ervaren
geen hallucinaties.
Dus laat je nooit wijsmaken dat je hallucineer pillen & space pillen hebt, etc..

Dealers doen er alles aan om hun product te verkopen. p:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hallucineren is een standaard menselijke reactie bij overdosis die voor vrijwel iedereen op gaat, van een overdosis alcohol kun je bijvoorbeeld ook hallucineren, voor veel mensen gaat dit vaak ook gepaard met een paniekaanval.
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb 1x hallucinaties gehad van xtc en dit begon bij ongeveer 200-240mg MDMA (1 tot 1.25 pil gok ik) maar dat verschilt heel erg per persoon.
Dat het niet goed voor je hersenen is staat vast maar om dat als excuus te gebruiken om 4 pillen te nemen slaat nergens op. Probeer op zn hoogst 2 pillen van 200 mg te gebruiken als je toch al veel wil hebben. Een "goede" dosis is 1.5x je lichaamsgewicht in mg MDMA op 1 avond; dit is misschien niet veel in jouw opzicht maarja, doe ermee wat je wil.
P
PionierLid
01-01-2024, 00:00
#18
Konden ook pillen zijn geweest van 207mg mdma met een beetje mda erin.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pionier zei:
Konden ook pillen zijn geweest van 207mg mdma met een beetje mda erin.
Klik om te vergroten...
Lijkt me sterk, MDA komt eigenlijk niet voor in xtc pillen.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#20
En dat hele omzet verhaal van mdma en mda ben ik ook wel klaar mee :tongueout:

Zijn zulke verwaarloosbare marges.

Psychedelibee zei:
Pionier zei:
Konden ook pillen zijn geweest van 207mg mdma met een beetje mda erin.
Klik om te vergroten...
Lijkt me sterk, MDA komt eigenlijk niet voor in xtc pillen.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."