Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ZERO- zei: Hoe is het goed als hij drie uur heeft vast gezeten en daarna niks? Klik om te vergroten... Hij doelt vermoedelijk op de aanhouding (die online te vinden is)."
"Heb je ervaring met GHB? Zo niet, dan lekker een andere keer uitproberen. Zeker op een festival, waar je waarschijnlijk de nodige alcohol zult nuttigen kan het een link stofje zijn. Omdat doseren nauw komt kun je hier beter niet mee gaan rommelen. Ik zou het donderdag lekker bij een biertje houden. Kun je die nacht ook goed slapen om uit te rusten voor de drie daarop volgende dagen. Heb je ervaring met 2C-B? Ik vind 18 milligram namelijk een stevige dosis voor op een festival. Een menigte mensen kan behoorlijk heftig overkomen tijdens een trip. Zelf heb ik me daar een aantal keer in vergist, terwijl ik toch al de nodige trip ervaring heb. Zelf zou ik kiezen voor 10-15 milligram. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat jij meer nodig hebt dan ik, dat is lastig te zeggen. Verder vind ik 2C-B of een ander 2C'tje een goede keus. Zelf heb ik geen ervaring met de Nexus flip, maar realiseer je wel dat die 15 milligram er aardig in kan hakken als je het combineert met M. Als je gaat combineren is het verstandig om je doseringen daar goed op aan te passen. Beter iets aan de veilige kant, dan dat je een bad trip krijgt op het feest. Desalniettemin is een upper met een 2C'tje een leuke combinatie. Qua tolerantie durf ik niet te zeggen of het gaat werken, ik heb nooit twee dagen achter elkaar op hetzelfde middel getript. Maar LSD de dag na 2C-B kan bijvoorbeeld prima. Op speed en een paar biertjes kun je ook prima een dagje vullen. Realiseer je wel dat dit mogelijk ten koste gaat van je nachtrust. Tijdig stoppen is van belang als je nog wat uurtjes rust wil pakken. Ik raad je aan om elke nacht wel wat uurtjes te slapen. Iedere dag enigszins uitgerust beginnen is wel lekker, zeker als je die dag weer drugs gaat gebruiken. Veel plezier en ik lees graag hoe je het festival door bent gekomen en hoe je dat hebt ervaren!"
"KlaasVaak zei: Als je dagen wakker ligt valt het met die tolerantie wel mee toch? Klik om te vergroten... Tolerant voor de positieve effecten blijkbaar. amaterasu zei: Vanmiddag begonnen met 2 mg en heb naderhand nog 2 mg bijgepakt. Effect wederom nul, komma, nul. Klik om te vergroten... Komt het bij een betrouwbare toko vandaan? 4mg slikken en niets voelen is nogal wat. Ik viel (meestal) in slaap van 1mg na een nachtje uppers."
"De Dunne zei: Wat een leuke uitleg! Haha! Ik dacht al dat ik 4fa niets zou vinden en nu weet ik het zeker. Klik om te vergroten... Lees dit nu per toeval, maar iets zeker weten o.b.v. één mening vind ik nogal kort door de bocht. Er zijn ook massa's mensen die 4-FA juist een erg fijn stofje vinden (waaronder ikzelf)."
"Fool zei: Psychedelibee zei: Wat ik voor lage hoeveelheden doe is er een weegbakje op zetten en hem dan niet taren. Dus goed het gewicht van het weegbakje opschrijven en daar dan de gewenste dosering bij optellen. Klik om te vergroten... Is dat niet net zo onnauwkeurig? :P Klik om te vergroten... 'Onderin' is mijn weegschaal ook minder precies, dus er een briefje etc. opleggen heeft in mijn ogen wel zin. Taren kan volgens mij geen kwaad, het is niet zo dat er dan opeens minder massa gewogen wordt, alleen de display wordt op nul gezet (wat het voor de gebruiker dus makkelijker maakt). ZERO- zei: Is het slim dat dat laatste huisgenootje direct wat meer neemt, of toch gewoon starten met 10 en evt bijnemen? Klik om te vergroten... Persoonlijk denk ik dat 10 milligram te weinig zal zijn voor een fatsoenlijke trip, al snap ik dat je voorzichtig wil beginnen. Omdat je zelf al de vergelijking maakt met 2C-B, ik vind 2C-B een stuk chaotischer dan 2C-I. Met laatstgenoemde blijf ik veel helderder in m'n hoofd en heb ik minder of zelfs geen mindfucks. Ook duurt een trip op 2C-I inderdaad net wat langer dan een 2C-B trip."
"En, heeft de trip nog plaatsgevonden?"
"En, hoe was je trip? Ik moet trouwens terugkomen op hetgeen ik zei over het gebruik van het 'taren'. Gisteren kwam ik erachter dat het anders werkt dan ik dacht. ''Gisteren kwam ik tot de conclusie dat ik mijn precisie weegschaal (vergelijkbaar met dit model) nooit echt goed gebruikt heb. Althans, niet tijdens de momenten dat het om echt kleine hoeveelheden ging. Ik was bezig om wat 2C-I af te wegen. Ik wilde 10 milligram hebben, een kleine hoeveelheid dus. Omdat mijn weegschaal 'onderin' niet zo nauwkeurig is gooi ik er altijd eerst een post-it op en druk dan op 'tare'. Op die manier ligt er al meer dan 400 milligram op en staat de display weer op nul, in mijn ogen de ideale oplossing. Toen ik gisteren deze methode hanteerde viel het me op dat ik er in eerste instantie al aardig wat poeder op moest gooien voordat de teller ging lopen. Toen ik de beoogde 10 milligram bereikt had leek het best wel een aardige hoeveelheid en hierdoor vertrouwde ik het niet. Ik besloot het nog eens te wegen, maar dan zonder de 'tare' te gebruiken. Ik legde de post-it er weer op, onthield hoe zwaar die was en gooide de 10 milligram erbij. Tot mijn schrik was het veel meer dan 10, ik meen iets van 17 of 18 milligram. Toen drong het tot me door dat 'tare' dus blijkbaar niet alleen de teller op nul zet, maar de weegschaal hierdoor echt opnieuw begint met wegen. Hij is dan weer net zo onnauwkeurig als wanneer er helemaal niets op ligt. Achteraf gezien heel logisch, want nadat je de 'tare' gebruikt, gaat de teller ook niet gelijk lopen. Pas na een milligram of 5, terwijl dat niet het geval is als je de 'tare' niet gebruikt. Dan gaat hij bij het minste verschil al doortellen. Wellicht dat hier nog meer mensen zijn die tot dusver op deze manier hun weegschaal gebruiken, daarom dit berichtje. Ik voel me nu best wel een zak hooi dat ik het al die tijd niet heb doorgehad, anderzijds ben ik ook erg blij dat ik nu wel weet hoe het zit en dus geen fouten meer hoef te maken. Nu ik erover nadenk heb ik dus al die tijd onbewust harder getript dan ik in gedachte had.''"
"dewilde zei: Dat report had ik inderdaad ook gelezen, maar gezien verhalen op erowid/bluelight/etc ben ik een beetje huiverig voor snuiven; dat is een van de weinige positieve ervaringen met deze roa lijkt het. Klik om te vergroten... Hieronder mijn beknopte ervaring: ''Heb de 5-MeO-DMT vanavond geprobeerd. Ik heb 10 milligram afgewogen en dat nasaal tot me genomen. Het brandde een beetje en het had een enorm vieze smaak. Na 5-10 minuten begon ik wat te voelen, ik voelde me in eerste instantie een beetje ongemakkelijk. Het was wel even anders dan de tripmiddelen die ik tot dusver heb geprobeerd. Met ogen open gebeurde en niet zoveel, maar met m'n ogen dicht zag ik leuke gekleurde figuren. Muziek klonk ook beter dan normaal. Ik heb eigenlijk continu met m'n ogen dicht liggen genieten van de muziek. De tracks van Madeon deden het goed. (: Even voelde het ergens een beetje als ketamine, weet niet goed meer wat, maar weet dat dat tijdens de trip even door me heenging. Binnen een half uur na inname was het effect ook weer zo goed als weg. Al met al zeker niet verkeerd, maar is wel echt even wennen. Durf m'n dosis nog niet drastisch te verhogen met dit stofje''"
"Verdorie, dacht ik dat het probleem opgelost was, kom je hier mee."
"Ik ken je situatie natuurlijk niet, maar als ik het zo lees ben je eigenlijk op zoek naar iets waardoor je goed in slaap kunt vallen. Althans, dat leek in eerste instantie zo. Nu ben je op zoek naar iets wat ook nog eens euforisch is. Waarom wil je dat? Natuurlijk is het chill, dat snap ik. Maar je maakt het jezelf alleen maar moeilijker naar mijn mening. Het kunnen slapen is noodzaak, maar het euforische is overbodig en maakt stoppen alleen maar lastiger."