waus079 zei:
Bedankt voor alle reacties en goeie tips! Bij het volgende festival zal ik een stuk minder gebruiken! Gewoon rustig opbouwen met kwartjes, en zo laat mogelijk beginnen!
Ik gebruik nu zo'n 4jaar lang om de 3-4maanden wat MDMA (meestal 160mg), ik heb nog nooit meer dan 200mg op een avond genomen en ik ga iedere keer weer snoeihard op dat spul, van tolerantie is er voor mij vrijwel geen sprake. Juist wanneer je overdoseert op MDMA onderdruk je de geweldige potentie die dit stofje heeft, de sleutel tot optimaal genieten van MDMA is juist fatsoenlijke pauzes er tussen houden en geen gigantische tolerantie opbouwen door belachelijke hoeveelheden er in te gooien.
Iedere keer dat je MDMA neemt zal de ervaring anders wezen, dit komt puur door de setting, als je het neemt op een matig feestje met een hoop onbekenden zal het nou eenmaal een stuk minder leuk, als je het mij vraagt is het een pré om MDMA alleen op speciale aangelegenheden te gebruiken om de magie naar het volgende niveau te tillen.
Als jij deze belachelijke hoeveelheden aanhoudt garandeer ik je dat je over korte tijd volledig tolerant bent voor de serotogene effecten van MDMA en je enkel nog een beetje speedy gevoel zult ondervinden onder invloed van MDMA.
PS: Bijdoseren met MDMA (en vele andere drugs) heeft een aanzienlijk vermindert effect op de intensiteit van de trip en werkt vaak alleen verlengend. De magische serotogene love feelings van MDMA zijn sowieso van bepertke duur aangezien je na een poos wel dergelijk merkt dat je serotonine er doorheen is en zult vervolgens enkel het 'speedy' gevoel ervaren.
Ik (80kg) begin met 120mg en doseer na een klein uurtje bij met 40mg om de effecten te verlengen, correct doseren van MDMA is zeer belangrijk wil je er optimaal effect uit halen. Als je echt vies hard wilt gaan en helemaal naar de klote kun je het beter bij amfetamine zoals de meeste hardcore figuranten dat doen.
Beginnen met een kwartje is dus naar mijn mening niet aan te raden, eveneens is te hoog doseren ook niet verstandig aangezien je dan slecht 2uur zo belachelijk hard gaat op je serotonine dat je er sowieso weinig van mee krijgt en het mooiste van de trip binnen no-time wel weer voorbij is.