Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"spongecola zei: Ik gebruik gewoonlijk 200-250mg mdma. Klik om te vergroten... spongecola zei: Ik heb t nu 3x gedaan. Waarvan 1e keer 280mg (halfje gesnoven dom) 2e x 45-60mg met 6 punten pep afrader voor mij omdat ik zware kramp kreeg. 3e x 110-130mg. Klik om te vergroten... Los ervan dat bovenstaande quotes elkaar dus tegen spreken, waar haal je dat getal überhaupt vandaan? Verder, 200mg ligt waarschijnlijk al boven de voor de jouw aanbevolen maximum dosis maar dat wil niet zeggen dat je direct onherstelbare schade hebt aangericht toen je 280mg nam. Het kwijtraken van het love-gevoel ervaren de meeste lui omdat ze na hun eerste keer xtc daarna ook veel te vaak/veel gaan gebruiken, hoewel sommigen misschien ook gewoon veel te hoge verwachtingen hebben. Als je voldoende pauze tussen gebruik laat (en de doses enigszins binnen de perken) blijft xtc waarschijnlijk heel lang leuk"
"Grappig topic, 2 personen op onze mini-after afgelopen zondag vroegen me dat ook terwijl ik een lijntje ket+mxe naar binnen werkte. Waarom vond ik het nodig om de dag na een feest door/verder te gaan met drugs gebruiken? Ik kon eigenlijk niet heel veel beters bedenken dan dat ik me op zo'n moment gewoon lekker wil voelen. Dat wil niet zeggen dat dat zonder drugs niet zou lukken, maar mét is het - in zo'n situatie - zo veel leuker. Het heeft me overigens wel aan het denken gezet. Timmie94 zei: ik heb wel inzichten gekregen door mijn drugsgebruik, ik ben er denk ik een stuk zachtaardiger en 'linkser/socialistischer' van geworden. ik wil meer doen voor de medemens en sta veel meer open voor iedereen en ben veel minder bevooroordeeld als bijvoorbeeld 5 jaar geleden. daarnaast heeft het mij ook wel doen inzien dat je er makkelijk te ver in kan doorschieten en dat het best wel gevaarlijk spul kan zijn. Klik om te vergroten... Ik heb exact hetzelfde. Sinds een goed jaar geleden voor het eerst xtc gebruikte ben ik voor mijn eigen gevoel behoorlijk veranderd, in positieve zin. Van anderen hoor ik dat ook. Omdat ik zelf zo positief tegenover die verandering sta moet ik mezelf wel eens "terugfluiten" om er niet te ver mee te gaan, maar dat gaat vooralsnog gelukkig prima."
"Tijdje geleden op een techno feestje voor het eerst deze combi gedaan. Beviel me best goed eigenlijk, ondanks de muziek :P . Doseren van de mxe is inderdaad wel tricky. Ik was er zelf misschien zelfs iets té voorzichtig mee, steeds heel kleine puntjes, maar het was prima zo. Laatste keer iets meer gepakt en toen was ik een tijdje behoorlijk de weg kwijt; reis terug naar huis was zo ook prima."
"Blokfluit zei: En qua pep? gewoon één dosis en that's it, of beetje afwisselen Klik om te vergroten... Ik heb toen rond 23:30 2 punten pep gepakt en dat was het. Daarna alleen nog mxe. Prima vol kunnen houden tot 7u 's ochtends. Voor mijn gevoel werkt mxe op een of andere manier toch wel een beetje stimulerend, dus meer pep had ik ook niet nodig. Als je even te hard gaat op de mxe, of graag harder gaat op de pep kun je allicht bijpakken. Doseren van de mxe wordt dan wel steeds moeilijker en "gevaarlijker". Zolang je de puntjes (van beide stoffen) klein houdt zou het allemaal wel goed moeten komen. Het zal in het begin toch een beetje zoeken zijn."
"Ik denk eigenlijk niet dat de serotonerge werking van 4f sterk genoeg is om de dag na M nog "vol" effect te hebben. Ik denk wel dat de werking sterk genoeg is om de kater disproportioneel erger te maken. Als je dan echt zo nodig iets moet gebruiken die tweede dag, zou ik eerder Exceptional Insight volgen en voor pep gaan."
"Ik kan er eigenlijk prima mee leven dat veel mensen tegen drugs zijn, net zo als ik er prima mee kan leven dat niet iedereen dezelfde politieke voorkeur als ik heeft. Natuurlijk vind ik het ook jammer dat het gros van de tegenstanders geen flauw idee heeft waar ze over praten, maar ik denk niet dat dit echt te vermijden is. Mensen zijn nu eenmaal snel bang (en daardoor afkeurend) voor het onbekende. Dat, in combinatie met luiheid of een gebrek aan interesse om onderzoek te doen, leidt per definitie tot een negatieve houding. Tel daarbij op dat de drugs waar we hier op doelen verboden en dus een taboe zijn en je zit met een situatie die in onze levens niet meer hard veranderd zal worden. In mijn eigen kring merk ik dat door mijn gebruik en dat van enkele vrienden steeds meer interesse ontstaat. Dat leidt vooralsnog niet tot meer gebruik(ers), maar heeft er wel voor gezorgd dat mensen wat genuanceerder zijn dan een paar geleden."
"Als je truffels op een feest chill vond kan 2cb ongetwijfeld ook. Dat neemt niet weg dat je het beter eerst thuis kunt proberen, al is het maar om een geschikte dosis vast te stellen."
"Ik vond het meer stimulerend dan 2cb en (mede daardoor) ook wat helderder. Verder natuurlijk wel vergelijkbaar, maar dus 2 Ã 3x zo lang, dat maakt de ervaring toch wel aanzienlijk anders."
"Leuk spul! Heb het zelf ook één keer gedaan, tripreport staat hier ook ergens. Dosis was toen voor mij zeker tegen de bovengrens aan, ik was daar een beetje "enthousiast" mee. Van wat ik ervan begreep ligt de dosis zo'n 5 à 10 keer hoger dan bij 2cb, mogelijk is dat ook per persoon verschillend."
"Kessie zei: Ik denk dat ik zelf begin met 1,5 pil of 1,25. Wil niet dat het gaat tegenvallen Klik om te vergroten... Als je zeker weet dat er 140mg in die pillen zit, bedenk dan wel dat dat een netto-score is. Bij een gebruikelijke zuiverheid is dat zo'n 180mg poeder, wat voor velen al een behoorlijke dosis is. Gelijk anderhalf naar binnen gooien is dan waarschijnlijk wel heel enthousiast"