Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAggressief door xtc

Aggressief door xtc

106 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#1
3 dagen XTC is niet goed. Ik heb 2-cb, ketamine en benzofury gepakt over het hele weekend. Wel 3 dagen wakker trouwens, heb niet kunnen pitten.
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Halloww allemaal,

Dit jaar was ik te vinden op Defqon.1 en het was (gvd) fantastisch, werkelijk fantastisch!

Sorry bas, ik ging veel te lekker @Bas om een live trip report the schrijven. Dom dom dom... I know had her graag gewild :tongueout:

Het was zaterdag, vrijdag avond had ik ook gesnoept (XTC) dat ging natuurlijk prima.

De zaterdag rond 13:30 nam ik het eerste kwartje. Ik besloot om het stipt op tijd te nemen, dus na 1,45 namen wij weer bij. Dat is wat wij altijd doen.
Dus ik had nu een halve... Ik ging fucking lekker, echt super,super,super! Mensen maakte een praatje, waar ik soms geen zin in had het enige wat ik wilde is dansen en van de muziek genieten. Dat gevoel, echt ongelooflijk, als ik eraan denk word ik helemaal warm.

Tot... Het 3e kwartje van zondag. Het setje was net afgelopen en we hadden weer bij genomen.

Ik liep naar buiten en licht was ontzettend overweldigend, de mensen keken mij allemaal aan naar mijn gevoel. Het was te veel voor mij en ik had mijn zonnebril opgedaan, dat hielp helaas niet. Mijn vriend maakte een praatje met mij, ik had daar geen zin in en nergeerde hem. Hij bleef maar praten, dat neem ik voor lief en ik bleef hard gaan van alles wat om mij heen gebeurde. Opeens werd ik ontzettend verdrietig, alles wad negatief in mijn hoofd. Iedereen was kut en stond mij in de weg. Ik maakte allemaal verwijten naar mijzelf, ik was lelijk ineens, iedereen keek mij aan, omdat ik een achterlijke mongool was.

We gingen even naar ze tent, even wat eten en bijkomen. Ik had daar natuurlijk geen zin in, maar je moet wat. Wij kwamen langs de wc, ik heb nooit moeite met plassen als ik snoep heb gebruik, gewoon concentreren op je ademhaling en het stroomt. Dit keer was het echt een kut ervaring, alles leek zo klein en kil in het wc hokje zo deprimerend. Ik moest me letterlijk wakker schudden, anders was ik zo depri geworden.

Eenmaal aangekomen in de tent stak ik een peuk op, dat was opeens zo ranzig dat ik hem uitgedrukt had. Het duurde uren dat bij de tent zitten. Mijn vriend ratelde, maar door ik probeerde mee te praten, helaas zonder blij resultaat. Ik was ontzettend verdrietig, ik vroeg aan hem of hij mij blij kon maken. Hij zei tegen mij dat het nog lang niet afgelopen is en het nog 7 uur duurde, zonder after. Het idee dat 7 uur snel ging maakte mij erg bedroefd, weer niet geslaagd. Opeens huilde ik ontzettend hard, hij knuffelde mij en kusde dat hield wel, wat een opluchting. Het zat mij dwars dat dat xtc gevoel, de rust in mijn hoofd niet ik het echte leven is.

Het ging iets beter, we liepen terug naar het festivalterrein. Ik vind het leuk om mijzelf te uiten op een festival, gekke outfitjes, dat lukt mij niet ik het echte leven ,zonder xtc.

Er was meer dan 2 uur om en de xtc wat uitgewerkt, ik deed even rustig aan. Wij gingen naar de blue, waar onze vrienden stonden. Mijn vriend ging naar de wc, natuurlijk liep ik mee. Ik voelde me ietsjes beter. Ik stond bij de VIP er kwam een man naar mij toe, hij vroeg of hij wel goed met mij ging. Dus ik antwoordde dat het nu iets beter met mij gaat, omdat hij zo aardig is om te vragen. Dat deed mij echt goed! Hij bood mij een biertje aan, waarop ik antwoordde dat ik dat niet mag, omdat ik xtc op had. Ik vroeg of hij mee wilde naar onze vrienden waarop hij antwoordden: ik wil wel, maar ik ben aan het werk. Samen liepen we weer terug naar onze vrienden, ook keek ik snel op de rug van de aardige meneer, raad is? Het was security, hij kon mij flink naaien, dat heeft die niet gedaan.

Het ging eindelijk weer goed! Ik nam na 2,30 xtc en toen voelde ik me weer heel erg goed. Wat een rare ervaring, nog nooit gehad... Wat is dit, hoe komt dit?
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heerlijk reportje om toch ff te lezen! Toevallig onlangs zelf ook een kleine post gemaakt in het muziek en uitgaansleven stukje omtrent dit feest.
Die kerel van de security kan ik dan zeer waarderen, veel respect voor de meeste hoor. Fijn ook dat zij, als het EHBO personeel onder het publiek aanwezig zijn.

Zoals ik je verhaal lees klinkt het een beetje als een '..aanloop naar' door omstandigheden. Iets wat het totaalplaatje daarom minder maakte voor je. Zat je vooraf lekker in je vel? Is er iets wat je onbewust misschien raakte, of iets dat je tegenviel? Vaak zijn dit soort kleine dingetjes (in mijn optiek) een zaadje die we soms niet zien en wat dus kan uitgroeien.

Heb je nu het gevoel dat wanneer je zoiets nog een keer zou overkomen, je de signalen hiervan eerder zou herkennen, en het daarmee beter kunt sturen? Ik vind het sws goed van je dat je je ervaring hier deelt!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik je verhaal goed begrijp heb je en vrijdag en zaterdag achter elkaar xtc op? Of misschien zelfs 3 dagen? Je hebt t namelijk over je “3e kwartje op zondag”. Of moet dat zaterdag zijn?
Lijkt mij dat dat een oorzaak kan zijn van dit gebeuren. 2x xtc of meer achter elkaar put je lijf, hersenen, serotonine uit.
Down en depri gevoel na xtc is gebruikelijk. Zeker bij misbruik. Dit lijkt mij dus een normale reactie bij dit gebruik.
Komende tijd beter niks gebruiken en goed gezond eten en rusten.
D
DigitalismLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik het goed begrijp heb je drie dagen achter elkaar X gebruikt? Mocht dat inderdaad het geval zijn, dan heb je je lichaam aardig uitgeput. Een volgende keer kun je, als je weer drie dagen achter elkaar wat wil gebruiken, in mijn ogen beter wat meer variëren en niet volle bak je serotonine aanspreken. Kies bijvoorbeeld op twee van de drie dagen voor een ander stofje (2C-I, LSD, ketamine etc.). Heb je overigens tussendoor 's nachts wel de nodige uren slaap gepakt? Ik heb helaas zelf ondervonden dat feesten na een nacht doorhalen grote negatieve gevolgen kan hebben.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mima zei:
Ja dat moet ik even verbeteren! Ik heb vrijdag 1 halve gebruikt, zaterdag bij elkaar 5kwart en zondag 1 hele en ik kan het bericht niet veranderen :wink: pas na 2 uur.
Klik om te vergroten...
Tja, sorry maar dan is dit een zeer logisch gevolg. 3 dagen een serotonine slurper in ook nog hoge doseringen is vragen om kwalen en klachten. Ik hoop dat je er van “leert” en voortaan wat liever bent voor je hersencelletjes. Ga zo door en je beland 100% zeker in een mega depressie of andere mentale klachten.
Pak nu minimaal een half jaar geen serotonine slurpers, wees verstandig. Is niet leuk in het festival seizoen maar je hebt t zelf een beetje verpest.
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Xtc is een heel andere wereld waarin je natuurlijk belandt. Als ik xtc op heb ben ik toch in een wat rustiger deel in mijn lcihaam, wat ik niet ken buiten xtc. Ik gok dat het een groot verschil was van heel donker en mooier lichtjes naar buiten in de zon, met mensen om mij heen, het gaf een soort trigger om slecht te gaan. En ik realiseerde me opeens dat dit niet het echte leven is met xtc en hoe ik me voel niet voor altijd is. Ik ben zeker enier depressief, maar ik ben wel opzoek naar mezelf, mede dankzij het verleden. Het gaat ook zeker beter met mij, nu ik er met een psycholoog overpraat. Helaas is het voor veel mensen een taboe en is het raar. Maar ik schaam mij er niet meer voor, het helpt mij wel degelijk om mezelf terug te vinden. Mijn doel is ook om, als ik geen xtc gebruik nog steeds mezelf kan accepteren en mezelf mooi kan vinden en niet mensen niet hoef te beoordelen hoe ze zijn. Want nu kan ik dat niet. Dat is het pijnlijke aan xtc.
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Digitalism zei:
Als ik het goed begrijp heb je drie dagen achter elkaar X gebruikt?. Heb je overigens tussendoor 's nachts wel de nodige uren slaap gepakt?
Klik om te vergroten...

Ja alleenmaar xtc, ik wilde ook graag aan de speed, maar dat had ik te laat gevraagd, dus was het niet optijd voor Defqon. Ja, 1 keer een afterparty en tot 3 uur en anders gewoon van 01:30/02:00 tot 09;30 geslapen.
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Als ik je verhaal goed begrijp heb je en vrijdag en zaterdag achter elkaar xtc op? Of misschien zelfs 3 dagen? Je hebt t namelijk over je “3e kwartje op zondag”. Of moet dat zaterdag zijn?
Lijkt mij dat dat een oorzaak kan zijn van dit gebeuren. 2x xtc of meer achter elkaar put je lijf, hersenen, serotonine uit.
Down en depri gevoel na xtc is gebruikelijk. Zeker bij misbruik. Dit lijkt mij dus een normale reactie bij dit gebruik.
Komende tijd beter niks gebruiken en goed gezond eten en rusten.
Klik om te vergroten...

Ja dat moet ik even verbeteren! Ik heb vrijdag 1 halve gebruikt, zaterdag bij elkaar 5kwart en zondag 1 hele en ik kan het bericht niet veranderen :wink: pas na 2 uur.
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Tja, sorry maar dan is dit een zeer logisch gevolg. 3 dagen een serotonine slurper in ook nog hoge doseringen is vragen om kwalen en klachten. Ik hoop dat je er van “leert” en voortaan wat liever bent voor je hersencelletjes. Ga zo door en je beland 100% zeker in een mega depressie of andere mentale klachten.
Pak nu minimaal een half jaar geen serotonine slurpers, wees verstandig. Is niet leuk in het festival seizoen maar je hebt t zelf een beetje verpest.
Klik om te vergroten...


Oei! Ja dat is een beetje dom hé, :0 hoe kom je aan die badge de leukste Thuis :tongueout:
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mooie inzichten en een open verhaal Mima. Dat wat jij omschrijft in je trip herken ik vanuit depressieve gevoelens.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mima zei:
Oei! Ja dat is een beetje dom hé, :0 hoe kom je aan die badge de leukste Thuis :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ja best wel, hoe lullig het ook klinkt. Beter even rust van drugs pakken na deze binch toch?
Als je veel geliked word krijg je de status.
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Casaan zei:
Mooie inzichten en een open verhaal Mima. Dat wat jij omschrijft in je trip herken ik vanuit depressieve gevoelens.
Klik om te vergroten...

Ja erg jammer is dat hé Casaan!
M
MercedeszLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb hetzelfde gehad en ik kan je bijna met zekerheid zeggen dat je te weinig xtc had genomen wat eerst lekker inslaat en daarna ga je je kut voelen. Toen ik meer nam voelde ik me een stuk beter want ik had toen ook eerst depressieve gevoelens na 2/3 pil daarna nam ik een halfje bij en voelde me daarna echt ge-wel-dig! Als je te weinig neemt voor je doen (als je de dagen er voor xtc hebt gehad en nu weer neemt) ga je je depri voelen. Dat komt omdat je de dagen ervoor misschien meer gehad hebt of dat je lichaam meer van het stofje vraagt juist omdat je de dagen er voor ook hebt genomen. Doe voortaan halfjes en geen kwartjes. Als het gevoel goed is neem je nog een halfje en daarna niet meer bijpakken (tenzij je het aankan)
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mercedesz zei:
Ik heb hetzelfde gehad en ik kan je bijna met zekerheid zeggen dat je te weinig xtc had genomen wat eerst lekker inslaat en daarna ga je je kut voelen. Toen ik meer nam voelde ik me een stuk beter want ik had toen ook eerst depressieve gevoelens na 2/3 pil daarna nam ik een halfje bij en voelde me daarna echt ge-wel-dig! Als je te weinig neemt voor je doen (als je de dagen er voor xtc hebt gehad en nu weer neemt) ga je je depri voelen. Dat komt omdat je de dagen ervoor misschien meer gehad hebt of dat je lichaam meer van het stofje vraagt juist omdat je de dagen er voor ook hebt genomen. Doe voortaan halfjes en geen kwartjes. Als het gevoel goed is neem je nog een halfje en daarna niet meer bijpakken (tenzij je het aankan)
Klik om te vergroten...


Dan ga ik dat van het weekend is lekker proberen !
R
RtbyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mima zei:
Dan ga ik dat van het weekend is lekker proberen !
Klik om te vergroten...

Beste Mima, je vertelt net dat je vrij bad bent gegaan. Waar ook nog bij komt dat je 3 dagen achter elkaar hebt gebruikt?? Verder heb je al meerdere posts op dit forum op korte termijn over nieuwe dingen proberen en/of klachten van drugsgebruik.

Ik wil je geen spiegel voorhouden, maar doe het toch. Sla je niet een beetje door?
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rtby zei:
Beste Mima, je vertelt net dat je vrij bad bent gegaan. Waar ook nog bij komt dat je 3 dagen achter elkaar hebt gebruikt?? Verder heb je al meerdere posts op dit forum op korte termijn over nieuwe dingen proberen en/of klachten van drugsgebruik.

Ik wil je geen spiegel voorhouden, maar doe het toch. Sla je niet een beetje door?
Klik om te vergroten...


Voor mijn gevoel valt dat echt wel mee.... Ik ben altijd van het experimenteren geweest, niet alleen met drugs thoo.

Persoonlijk denk ik dat je beter kan proberen, zo zie je wat goed voor je werkt.

Ik gebruik zeker niet veel bij elkaar en blijf vaak bij 1 soort drug. De ene keer heb ik 4 maanden pauze, de andere keer om de maand een feestje.

Dus ik denk niet echt dat ik door sla, ik kan het goed onder controle houden. Eet gezond, doe aan bodybuilding en drink zelden dit is mijn ontspanning zo nu en dan drugs proberen.
M
MercedeszLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mima zei:
Voor mijn gevoel valt dat echt wel mee.... Ik ben altijd van het experimenteren geweest, niet alleen met drugs thoo.

Persoonlijk denk ik dat je beter kan proberen, zo zie je wat goed voor je werkt.

Ik gebruik zeker niet veel bij elkaar en blijf vaak bij 1 soort drug. De ene keer heb ik 4 maanden pauze, de andere keer om de maand een feestje.

Dus ik denk niet echt dat ik door sla, ik kan het goed onder controle houden. Eet gezond, doe aan bodybuilding en drink zelden dit is mijn ontspanning zo nu en dan drugs proberen.
Klik om te vergroten...

Heb het ook wel eens een paar dagen achter elkaar gedaan.. meeste zeggen: WAT HEB JE NOU GEDAAN?!? DAAR KRIJG JE HERSENSCHADE VAN EN GA JE JE KAPOT VOELEN. Nou heb het flink misbruikt en nooit ergens last van gehad (3jaar later) en ook geen hersenschade. Je kan heus wel eens 2 dagen achter elkaar x doen als je dan maar gezond leeft en even een pauze houdt van 2 maanden. Er word te veel overdreven. Er is geen eens wetenschappelijk onderzoek naar xtc misbruik gedaan, dus mensen: oordeel niet te snel! maanden lang elke dag heroine word wel goed gepraat en dat is nog veeeel schadelijker. En dan even over het serotonine gedeelte: inderdaad vreet het je serotonine op maar het serotonine syndroom krijg je echt niet zo snel hoor. Ken zat mensen die wekelijks mdma doen en nergens last van hebben.. ook na een aantal jaar niet. En nee ik praat het niet goed, maar het word o zo overdreven. @mdma mijn beste tip: Begin met een halfje en laat je niet bang praten. Geloof me je zult dan een veel betere trip ervaren en daarmee spreek ik uit ervaring. Laat wel even je pillen testen, zodat je weet wat er in zit. x
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mercedesz zei:
maanden lang elke dag heroine word wel goed gepraa
Klik om te vergroten...

Door wie wordt dat goed gepraat dan? Je zegt ook dat dat schadelijker is dan wekelijks xtc. Hoe kom je aan die wijsheid?

Mercedesz zei:
Er word te veel overdreven
Klik om te vergroten...

Tot het je wel gebeurd he..


Mercedesz zei:
Ken zat mensen die wekelijks mdma doen en nergens last van hebben.. ook na een aantal jaar niet.
Klik om te vergroten...

Geloof me, ik ken ze wel! En bij hen is het pas 10 jaar of langer na misbruik boven water gekomen.. Dat het in jouw omgeving (nog) niet voor komt betekent niet dat het helemaal niet voor komt.

Ik zeg niet dat het iedereen gebeurd die het misbruikt maar het gebeurt wel degelijk.

Het gaat niet alleen om de kans op sertonine syndroom hoor. Je kunt er gronisch depressief van worden, nooit geen concentratie meer, je korte termijn geheugen kan naar de maan gaan en geloof me, dat is echt vreselijk! Schade aan nieren, lever, blaas etc.
Dus wuif de gevaren niet in de wind, het gebeurd wel degelijk dat sommigen schade overhouden. Sommige ja, niet iedereen. Wil jij het risico nemen een van hen te worden alleen voor een beetje lol?

Ook zeg je dat er geen onderzoek is gedaan naar xtc gebruik en misbruik. Laat xtc/mdma nou juist een van de (party)drugs zijn waar wél wat onderzoek naar is gedaan. Wel is waar nog veel en veel te weinig maar er is wel degelijk onderzoek naar gedaan.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#20
https://i.gifer.com/Xpnz.gif

https://i.gifer.com/QsV7.gif

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."