#1
3 dagen XTC is niet goed. Ik heb 2-cb, ketamine en benzofury gepakt over het hele weekend. Wel 3 dagen wakker trouwens, heb niet kunnen pitten.
Tja, sorry maar dan is dit een zeer logisch gevolg. 3 dagen een serotonine slurper in ook nog hoge doseringen is vragen om kwalen en klachten. Ik hoop dat je er van “leert” en voortaan wat liever bent voor je hersencelletjes. Ga zo door en je beland 100% zeker in een mega depressie of andere mentale klachten.Ja dat moet ik even verbeteren! Ik heb vrijdag 1 halve gebruikt, zaterdag bij elkaar 5kwart en zondag 1 hele en ik kan het bericht niet veranderenpas na 2 uur.
Als ik het goed begrijp heb je drie dagen achter elkaar X gebruikt?. Heb je overigens tussendoor 's nachts wel de nodige uren slaap gepakt?
Als ik je verhaal goed begrijp heb je en vrijdag en zaterdag achter elkaar xtc op? Of misschien zelfs 3 dagen? Je hebt t namelijk over je “3e kwartje op zondag”. Of moet dat zaterdag zijn?
Lijkt mij dat dat een oorzaak kan zijn van dit gebeuren. 2x xtc of meer achter elkaar put je lijf, hersenen, serotonine uit.
Down en depri gevoel na xtc is gebruikelijk. Zeker bij misbruik. Dit lijkt mij dus een normale reactie bij dit gebruik.
Komende tijd beter niks gebruiken en goed gezond eten en rusten.
Tja, sorry maar dan is dit een zeer logisch gevolg. 3 dagen een serotonine slurper in ook nog hoge doseringen is vragen om kwalen en klachten. Ik hoop dat je er van “leert” en voortaan wat liever bent voor je hersencelletjes. Ga zo door en je beland 100% zeker in een mega depressie of andere mentale klachten.
Pak nu minimaal een half jaar geen serotonine slurpers, wees verstandig. Is niet leuk in het festival seizoen maar je hebt t zelf een beetje verpest.
Ja best wel, hoe lullig het ook klinkt. Beter even rust van drugs pakken na deze binch toch?Oei! Ja dat is een beetje dom hé, :0 hoe kom je aan die badge de leukste Thuis![]()
Mooie inzichten en een open verhaal Mima. Dat wat jij omschrijft in je trip herken ik vanuit depressieve gevoelens.
Ik heb hetzelfde gehad en ik kan je bijna met zekerheid zeggen dat je te weinig xtc had genomen wat eerst lekker inslaat en daarna ga je je kut voelen. Toen ik meer nam voelde ik me een stuk beter want ik had toen ook eerst depressieve gevoelens na 2/3 pil daarna nam ik een halfje bij en voelde me daarna echt ge-wel-dig! Als je te weinig neemt voor je doen (als je de dagen er voor xtc hebt gehad en nu weer neemt) ga je je depri voelen. Dat komt omdat je de dagen ervoor misschien meer gehad hebt of dat je lichaam meer van het stofje vraagt juist omdat je de dagen er voor ook hebt genomen. Doe voortaan halfjes en geen kwartjes. Als het gevoel goed is neem je nog een halfje en daarna niet meer bijpakken (tenzij je het aankan)
Dan ga ik dat van het weekend is lekker proberen !
Beste Mima, je vertelt net dat je vrij bad bent gegaan. Waar ook nog bij komt dat je 3 dagen achter elkaar hebt gebruikt?? Verder heb je al meerdere posts op dit forum op korte termijn over nieuwe dingen proberen en/of klachten van drugsgebruik.
Ik wil je geen spiegel voorhouden, maar doe het toch. Sla je niet een beetje door?
Voor mijn gevoel valt dat echt wel mee.... Ik ben altijd van het experimenteren geweest, niet alleen met drugs thoo.
Persoonlijk denk ik dat je beter kan proberen, zo zie je wat goed voor je werkt.
Ik gebruik zeker niet veel bij elkaar en blijf vaak bij 1 soort drug. De ene keer heb ik 4 maanden pauze, de andere keer om de maand een feestje.
Dus ik denk niet echt dat ik door sla, ik kan het goed onder controle houden. Eet gezond, doe aan bodybuilding en drink zelden dit is mijn ontspanning zo nu en dan drugs proberen.
maanden lang elke dag heroine word wel goed gepraa
Er word te veel overdreven
Ken zat mensen die wekelijks mdma doen en nergens last van hebben.. ook na een aantal jaar niet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."