Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zeehond zei: Zou het kunnen dat je teveel alcohol hebt gedronken in combinatie met 3M? Klik om te vergroten... Wat zou je willen weten? Ik heb 3 shotjes op, 3 bier en 2 champagne. Ik was niet perse super lam, maar had hier en daar wel een bakkie op inderdaad. Hoeveel 3M durf ik niet te zeggen. Ik heb sowieso nooit geen downers en upper gecombineerd. Weet wel dat ik dat ook niet meer ga doen 😏 echt voorbereid heb ik hier niet"
"Hallo snuifjes, Enige tijd geleden heb ik wat gepost op dit forum, maar hé, ik heb een vraag! Ik wil dus graag benzofury uittesten, nu is het zo, dat ik overal op het forum verschillende dingen lees. Natuurlijk werkt het bij ieder mens anders, ee ik lees verschillende meningen over hoeveel gram, vandaar dat mijn vraag luidt. Hoeveel gram heb je nodig voor een goede lekkere lange trip en wat zijn jullie ervaringen met dit spulletje? Ik ben 21,64 kilo sport 6 keer in de week en heb enige ervaring met drugs. Mijn vriend is 25, 86 kilo sport ook 6 keer in de week. Wat raden jullie aan? Kus kus kus GROteDoppeNietTeStoppen!"
"dat bedoel ik iedereen zegt wat anders, maar dan komt het 160mg in de buurt en 180 voor mijn vriend"
"verwondering zei: Voor mij (70 kg) was 175 mg ideaal. Lagere doseringen waren minder interessant, en een poging hoger te doseren op 225 mg was weer te heftig. Omgerekend naar jouw gewicht zou dat dus 160 mg zijn, en voor je vriend 215 mg. Maar ja, het is natuurlijk persoonlijk en je gewicht is niet de enige factor van belang. Als je het voorzichtig voor het eerst wilt testen zou ik voor rond de 140 mg gaan. Maar als je je naam eer aan wilt doen zou ik 160 mg doseren. Houd wel rekening met de lange inwerktijd, dus niet na een uur maar bijnemen omdat het nog niets doet. En ik raad aan om van tevoren te zorgen dat je een vrijwel lege maag hebt, anders duurt het nog langer voordat het werkt. Klik om te vergroten... Kan je eten tijdens 6apb"
"Prison zei: Je mdma-tolerantie en ervaring met andere amfetaminen zal ook invloed hebben op hoe groot/klein je dosering zal zijn. Klik om te vergroten... Ik neem begin van een feestje meestal een halfje, dan een kwartje dan een halfje en soms weer een kwartje. Dus dat is bij elkaar een hele of 3 kwart."
"De controle verliezen is mijn grootste angst, maar dat is ooit ergens ontstaan, ik zou niet weten wanneer. Maar het belemmert me in het dagelijks leven. Het kunnen kleine dingen zijn, maar ook enorme grote (voor mij). Sinds corona was uitgebroken is er toch wat los gekomen, heeft niet met covid' te maken, maar was wel bezig met zelfontwikkeling. Sinds ik dichter bij m'n gevoel kom, ervaar ik ook meer last van het dagelijks leven, emoties van andere mensen en diepgaande gedachten over het leven. Ik ervaar dat als een enorme last, daarom ga ik ook naar een hoog sensitief coach om me te ondersteunen hierin"
"Ik was mijn kast aan het opruimen en tot mijn verbazing stond er een klein bakje truffels... Wel zit er wat wittigs op is dit schimmel? Het is natuurlijk een natuurproduct. Weggooien, drogen of gebruiken? Groetjes"
"Oops, ja inderdaad, ik heb ze lekker weggegooid"
"Hey hey Mensen, Mijn beste vriend en ik zouden graag voor het eerst magic truffels willen gebruiken. Wij hebben eergisteren de Tampanensis gekocht. Ik ben zelf best wel zenuwachtig en ik weet niet of dat schadelijk is voor de trip (kans op bad gaan). Zelf heb ik al meerdere soorten drugs gebruikt. Maar ben erg benieuwd naar een trip naar 'een andere wereld' vooral de filosofische gedachten en dingen ontdekken van mezelf. Ik heb veel ingelezen, de ene adviseert een half bakje de ander weer iets meer dan de helft. Zelf heb ik gelezen om eerst een kwart bakje te nemen en als het fijn voelt de andere kwart. Ik zou graag tips willen hebben om een prettige trip te hebben. Kan je naar buiten met magic truffels? En is dat aan te raden. Xoxo mima"
"Nou zoals je in de title leest, ik heb afgelopen zaterdag alcohol gedronken met vrienden en er kwam een leuk zakje tevoorschijn met 3-MMC. Door de alcohol mn grens een beetje verwaterd en daad zat in dan, aan de snuif. Ik voelde er eerste instantie niet ontzettend veel van, iets helderder van geest, je kan het opgefokt noemen. Maar de dip, die was erger dan ik gewend ben en dat na een mini lijntje. Ik heb zelf eerder designer drugs geprobeerd, namelijk 6-APB en die dip was ook geen pretje. Zou het dan toch liggen aan designer drugs? Mn vriend heeft overigens ook een enorme dip, hij ervaart het ook erger dan normaal."