Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAggressief door xtc

Aggressief door xtc

106 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Agressief door discussie agressief door xtc lol
M
MercedeszLid
01-01-2024, 00:00
#2
Quinn zei:
.... het is niet fout om dingen uit te proberen zolang je maar leert van de fouten die je maakt en er geen gewoonte van maakt indien het schade oplevert. als jij gewoon verantwoordelijk mdma gebruikt of andere drugs kan het redelijk positief zijn en hoef je er niet persee negatief naar te kijken. sommige mensen gebruiken drugs op een creatieve manier en verwerken het zelfs in hun dagelijkse leven. het heeft minder invloed op je intelligentie dan vele denken.

@GroteDoppe
Mdma meerdere dagen achter elkaar is gewoon niet de bedoeling, heb genoeg mensen gezien die los gingen, gek gingen bewegen ( door de rug zijn gegaan ) en zelfs flauw zijn gevallen van onverwachte dingen. stel je krijgt last van agressie tijdens xtc/mdma pakken we altijd een rustiger plekje en gaan we verhaaltje vertellen, werkt voor ons zeer goed veranderd je mindset heel erg ( we hebben wel ziek goede verhaaltjes vertellers ). tot nu toe altijd gewerkt maar kan natuurlijk verschillen per persoon
Klik om te vergroten...

Inderdaad. En doe je xtc de 3e dag, heeft het totaal geen effect meer en heeft bijpakken geen zin want je voelt het toch niet. Maar dat is juist het gevaarlijke. Doe xtc zeker niet langer dan 2 dagen en het liefst 1x in de 3 maanden @GroteDoppe . Zoals ik al zei zou 2 dagen achter elkaar MDMA misschien geen kwaad kunnen, raad ik het je zeker niet aan en wacht gewoon. Zo is de trip ook veel leuker. Dat wat ik zei over een halfje nemen ipv een kwartje, omdat je je anders deppresief gaat voelen doordat je te weinig hebt gehad en baalt van het flauwe effect, moet je zeker van me aan nemen. Maar laat eerst de pil testen zodat je weet wat er in zit. Een mooie begindosis is 90-100mg
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mercedesz zei:
Ik merk al wel dat je erg volwassen bent.
Klik om te vergroten...

Volwassenheid is een erg overschat dingetje.

Nu weer on topic. MDMA kan best leuk zijn maar kan veel schade aan hersens toebrengen. Twee dagen achter elkaar MDMA is schadelijker dan één dag MDMA. Onderzoek wijst dit uit.

Ik heb eerder gelezen dat jij niet veel waarde hecht aan verhaaltjes op internet en zogenaamde onderzoeken. Jij ondervind de dingen liever zelf om een oordeel te vormen. Kennis opgedaan door eigen ervaring is waardevol maar als iets voor jou werkt wil dat niet zeggen dat dat voor iedereen werkt. Ik vind wetenschappelijke onderzoeken toch best belangrijk.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb XTC dan wel misbruikt in de jaren 90 en heb er een prijs voor moeten betalen. Dus een echte ervaringsdeskundige hier in mijn persoontje.

Verder veel dom geleuter in dit topic dat ik schijnbaar helemaal gemist heb, maar goed...
M
MercedeszLid
01-01-2024, 00:00
#5
Natuurlijk is 2 dagen slechter als 1 dag. Ontken ook niet dat het slecht kan zijn maar dat hoeft helemaal niet als je maar gezond leeft en een lange pauze houdt. Maar ik raad het niemand aan. Snap ook nier waarom je meteen moet gaan schelden. Dat is het laagste van het laagste
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb nergens gescholden. Het was maar een hashtag met een spannend voorstel.

Heb je zin?
M
MercedeszLid
01-01-2024, 00:00
#7
Parfumflesje zei:
Ik heb nergens gescholden. Het was maar een hashtag met een spannend voorstel.

Heb je zin?
Klik om te vergroten...

Uhuh.. right.
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Genderneutrale genderneutrale genderneutrale, kunnen uw man boobs of female boobs rustig hangen en kunnen wij verder gaan met het topic <3, we zijn allemaal inperfect vormen allemaal onze meningen zo hier en daar <3 rustig rustig @Parfumflesje @Mercedesz
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
@Quinn we hebben weer een kansloos figuur op het forum. Niet teveel op in gaan en regelmatig de popcorn erbij nemen :upsidedown:.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mercedesz zei:
Jullie weten niet waar jullie over praten want jullie hebben zelf nooit xtc misbruikt en weten niet hoe het is en gaan alleen maar uit van de media en wat er gezegt word
Klik om te vergroten...

Nog een laatste reactie maar daar ga je volledig de mist in verder geef ik er geen uitleg meer aan :upsidedown:.
M
MercedeszLid
01-01-2024, 00:00
#11
acht.zes zei:
Ik heb XTC dan wel misbruikt in de jaren 90 en heb er een prijs voor moeten betalen. Dus een echte ervaringsdeskundige hier in mijn persoontje.

Verder veel dom geleuter in dit topic dat ik schijnbaar helemaal gemist heb, maar goed...
Klik om te vergroten...

Mag ik vragen hoeveel en hoe vaak je hebt gebruikt achter elkaar? En wat heb je er aan overgehouden?
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mercedesz zei:
Mag ik vragen hoeveel en hoe vaak je hebt gebruikt achter elkaar? En wat heb je er aan overgehouden?
Klik om te vergroten...
Te veel, te vaak, van alles eraan overgehouden; hij gebruikt nog steeds namelijk.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#13
acht.zes zei:
Ik heb XTC dan wel misbruikt in de jaren 90 en heb er een prijs voor moeten betalen. Dus een echte ervaringsdeskundige hier in mijn persoontje.

Verder veel dom geleuter in dit topic dat ik schijnbaar helemaal gemist heb, maar goed...
Klik om te vergroten...
Ik vind het de moeite waard om te vermelden dat xtc in de jaren 90 net iets minder mdma bevatte als vandaag de dag.
5 pillen destijds staat gelijk aan 1 a 2 pillen nu
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Mercedesz zei:
Mag ik vragen hoeveel en hoe vaak je hebt gebruikt achter elkaar? En wat heb je er aan overgehouden?
Klik om te vergroten...

Jazeker, zo om de 2 a 3 weken 5 tot 10 pillen op een avond met uitschieters naar 15 (let wel, vroeger waren de pillen nog niet zo zwaar), met uiteindelijk paniekaanvallen, hyperventilatie, depressiviteit en derealisatie/depersonalisatie als gevolg.
Ik ben toch wel een paar jaar bezig geweest om daar uit te komen.

@Bas
'Nog steeds' moet hier eigenlijk 'alweer' zijn want ik heb een jaar of twintig zo goed als niet gebruikt tot ik dat dus weer op heb gepakt zo'n anderhalf jaar geleden. Verschil is dat ik me nu wel aan de regels hou en nogal ruim ook. Met 4 keer XTC in anderhalf jaar zit ik ruim boven de 3 maanden norm.

De klachten die ik had zijn trouwens allemaal al lang verdwenen, toch durf ik niet te zeggen dat ik er niks aan heb overgehouden.
M
MercedeszLid
01-01-2024, 00:00
#15
acht.zes zei:
Jazeker, zo om de 2 a 3 weken 5 tot 10 pillen op een avond met uitschieters naar 15 (let wel, vroeger waren de pillen nog niet zo zwaar), met uiteindelijk paniekaanvallen, hyperventilatie, depressiviteit en derealisatie/depersonalisatie als gevolg.
Ik ben toch wel een paar jaar bezig geweest om daar uit te komen.

@Bas
'Nog steeds' moet hier eigenlijk 'alweer' zijn want ik heb een jaar of twintig zo goed als niet gebruikt tot ik dat dus weer op heb gepakt zo'n anderhalf jaar geleden. Verschil is dat ik me nu wel aan de regels hou en nogal ruim ook. Met 4 keer XTC in anderhalf jaar zit ik ruim boven de 3 maanden norm.

De klachten die ik had zijn trouwens allemaal al lang verdwenen, toch durf ik niet te zeggen dat ik er niks aan heb overgehouden.
Klik om te vergroten...

Heftig! Maar 10-15 pillen op een avond (ook al zijn ze laag gedoseerd) is dat alsnog erg veel, ook al hebben sommige vrienden/kennisen van me uit de jaren 90 tot 2005 nog wel meer dan dat geslikt en was het risico groot om zo dood te moeten gaan of ernstige klachten er aan over te houden en dat is ook zeker gebeurt. Het probleem is dat je de pillen steeds achter elkaar pakte bijv: om het uur. Dan is het erg logisch als je er nu nog wat aan over hebt gehouden. Maar had je veel in 1x gepakt, was het ook weer niet goed gekomen. Xtc is leuk maar na het zo lang te misbruiken is het een ‘kudt’ middel.

Ach, ik weet nog wel mijn eerste pilletje, ik ging op de fiets 10km fietsen naar de dealer als 16 jarige en daar ging ik dan heel spannend mijn eerste pilletjes ophalen en ze even een stukje verderop bekeek. Zovan: wow wat een mooie pillen en die logo’s waren echt super mooi afgewerkt. Ik voelde me toen best wel badass met die pilletjes op zak.. Toen ik thuis aangekomen was en een kwartje nam had ik na een halfuur een bijna dood ervaring (zo leek het dan) echt een heel eng gevoel. (Misschien weet iemand wat dit kon zijn?) toen belde ik mn vriendin op die me gerust stelde en ik was weer back to earth met een super lekker onvergetelijk gevoel! Na een halfuurtje begon het zo wat uit te werken waarop ik met angst weer een kwartje nam maar gelukkig was het daarna een overweldigend gevoel! Toen ging ik op de fiets naar de kroeg naar vrienden van me en nam daar het 3e kwartje en na 15min was het gevoel zo lekker, dat ik iedereen ging knuffelen uit blijheid en iedereen super lief vond. Hoeveel en wat er in de pil zat, weet ik niet omdat ik het niet liet testen. Dat leuke gevoel van de 1e keer, krijg je nooit meer helaas. Ik ben wel 2 jaar gestopt geweest en toen weer 2,5 pilletjes genomen en dat gevoel was ook gewoon super. (Bijna het gevoel van de eerste keer).

En de dag na die 2,5 pilletjes genomen te hebben, deed ik het de volgende dag weer. Dat voelde ook leuk maar niet zo als de dag ervoor natuurlijk. Daarna begon ik dit wekelijks te doen 1 a 2 x xtc per 2 weken. Zo stom.. en zo onnodig vooral.. omdat het mij niks verder heeft gebracht, alleen maar geld weg, saaie kudt trips, het echte xtc gevoel weg en de volgende dag opstaan met die rare geur na xtc (alsof de afval stoffen uit xtc je lichaam moeten verlaten. Verder geen last gehad van depressies enzo. Nu ik na die jaren weer x heb gebruikt is het gevoel (gelukkig) weer terug gekomen! Maar dat had ook zeker anders kunnen zijn en had er nog veel dingen aan over kunnen houden, wat niet het geval is gelukkig. En nu hou ik me netjes aan de 2 a 3 maanden regel en dat gaat super. Maar het echte echte xtc gevoel van de eerste keren, komt helaas nooit meer terug en dat is gewoon erg jammer. In februari ga ik naar Back to the 90’s. Wou daar ook xtc slikken maar misschien weet iemand wat leukers dan dat? Heb sommige dingen nog nooit geprobeerd. Wat is de 1e keer net zo leuk of bijna zo leuk als xtc? Ik wil daar gewoon knallen!

Grtzz
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mercedesz zei:
Heb het ook wel eens een paar dagen achter elkaar gedaan.. meeste zeggen: WAT HEB JE NOU GEDAAN?!? DAAR KRIJG JE HERSENSCHADE VAN EN GA JE JE KAPOT VOELEN. Nou heb het flink misbruikt en nooit ergens last van gehad (3jaar later) en ook geen hersenschade. Je kan heus wel eens 2 dagen achter elkaar x doen als je dan maar gezond leeft en even een pauze houdt van 2 maanden. Er word te veel overdreven. Er is geen eens wetenschappelijk onderzoek naar xtc misbruik gedaan, dus mensen: oordeel niet te snel! maanden lang elke dag heroine word wel goed gepraat en dat is nog veeeel schadelijker. En dan even over het serotonine gedeelte: inderdaad vreet het je serotonine op maar het serotonine syndroom krijg je echt niet zo snel hoor. Ken zat mensen die wekelijks mdma doen en nergens last van hebben.. ook na een aantal jaar niet. En nee ik praat het niet goed, maar het word o zo overdreven. @mdma mijn beste tip: Begin met een halfje en laat je niet bang praten. Geloof me je zult dan een veel betere trip ervaren en daarmee spreek ik uit ervaring. Laat wel even je pillen testen, zodat je weet wat er in zit. x
Klik om te vergroten...

Zeker ik laat het altijd testen
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mercedesz zei:
Ik geef alleen advies aan @Mima dat ze beter halfjes kan pakken om je beter te voelen dan elke keer een kwartje.. en ik spoor zeker geen mensen aan tot dagelijks MDMA gebruik want dat is zeker niet goed, maar goed ik heb het niet eens over dagelijks gebruikt gehad.. Ik ben ook niet iemand die met de hele kliek mee lult die dingen van het nieuws of internet horen/lezen maar zelf uit ga op onderzoek en mijn eigen mening heb. En god.. wat kan jij de boel verdraaien zeg..


* Don't judge before you know.
Klik om te vergroten...
[/QUOTE]


Bij supremacy ga ik lekker een halfje proberen.. Ik héb nog nooit een halfje gebruikt in 1keer wat kan ik verwachten? Ik merk wel nu als ik een kwartje pak dat het eerste kwartje helemaal niet aanslaat, pas met het bijnemen voel ik wat. Paar jaar geleden ging ik lekker op kwartjes, maar nu toch minder.
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Quinn zei:
..

@GroteDoppe
Mdma meerdere dagen achter elkaar is gewoon niet de bedoeling, heb genoeg mensen gezien die los gingen, gek gingen bewegen ( door de rug zijn gegaan ) en zelfs flauw zijn gevallen van onverwachte dingen. stel je krijgt last van agressie tijdens xtc/mdma pakken we altijd een rustiger plekje en gaan we verhaaltje vertellen, werkt voor ons zeer goed veranderd je mindset heel erg ( we hebben wel ziek goede verhaaltjes vertellers ). tot nu toe altijd gewerkt maar kan natuurlijk verschillen per persoon
Klik om te vergroten...

Dat lijkt me super Chil! Dat verhalen vertellen, mij lieten ze destijds echt met rust. Maar een leuk verhaaltje horen zou me destijds wel goed hebben gedaan denk ik. Wat vertellen jullie dan?
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#19
GroteDoppe zei:
Dat lijkt me super Chil! Dat verhalen vertellen, mij lieten ze destijds echt met rust. Maar een leuk verhaaltje horen zou me destijds wel goed hebben gedaan denk ik. Wat vertellen jullie dan?
Klik om te vergroten...
Het verhaaltje licht aan de persoon wat die heeft meegemaakt zit die in een relatie waar is die heen geweest waar wilt die nog heen en hoe kijkt die naar de wereld. wij zijn een hele hechte groep wat het makkelijker maakt maar dit betekent niet dat je dit moet weten voor een verhaaltje. meesten verhaaltjes zijn over een groeps gebeurtenis die die persoon super leuk vondt of een verhaaltje is betreft natuur. natuurlijk kan ik wel een verhaaltje typen maar je moet het met passie vertellen dat maakt de verhaaltjes goed...

Goede verhaaltjes voor ons
-Goede herrieneringen van de groep.

-Hij/Zij die in een pracht van een kleurvolle natuur zit.

-Verhaal met 1 van zijn dierbaren ( niet teveel nadruk opleggen hebben wel eens gehad dat iemand er boos om werd :P )
maar hier een voorbeeld van is dat die samen met haar op de bank zit serie te kijken samen te lachen enzovoort (dit is vooral rust brengen in iemands hoofd).

-Natuurlijk vele andere opties maar ga vooral om die genes persoonlijkheid heen werken.
M
MercedeszLid
01-01-2024, 00:00
#20


Bij supremacy ga ik lekker een halfje proberen.. Ik héb nog nooit een halfje gebruikt in 1keer wat kan ik verwachten? Ik merk wel nu als ik een kwartje pak dat het eerste kwartje helemaal niet aanslaat, pas met het bijnemen voel ik wat. Paar jaar geleden ging ik lekker op kwartjes, maar nu toch minder.[/QUOTE]

Wat je kan verwachten is een betere trip die langer kan duren. Je gaat je beter voelen dan wanneer je steeds maar kwartjes pakt.
Kwartjes zijn echt voor beginners die net begonnen zijn aan xtc of mensen waarbij dit nog steeds een goed effect heeft. Ik was vroeger toen ik begon met xtc ook zo, toen was ik bang om meer dan een kwartje te nemen en daardoor kreeg ik steeds een hele zwakke trip. Als ik een kwartje van een pil pak, heeft dat totaal geen effect bij mij. Ik zelf begin met een hele in 1x maar ik ben dan ook echt ervaren met Xtc. Dat raad ik zeker voor jou nog niet aan. Begin eerst met een halfje, mocht dat lekker voelen, neem je nog een halfje. Zoals ik had aangegeven zou ik je pil eerst even laten testen. Het beste is 1 a 2 mg MDMA per kilo lichaamsgewicht. Mocht je hem niet testen, weet je niet wat er in zit, maar met een halfje ben je meestal gewoon safe. Zeker omdat je amper iets voelt van een kwartje raad ik je zeker aan om een halfje te nemen. Maar doe niet zo vaak XTC achter elkaar, want je verneukt gewoon je lichaam en hebt de kans als je steeds een korte periode achter elkaar XTC neemt, dat je niks of weinig van de pil gaat voelen, wat je ook bijpakt. Hou er gewoon minimaal 2 maanden tussen, zo is het effect leuk en ben je veel meer verzekerd dat je lichaam/hersenen in orde blijven. Ik was ook zo eigenwijs om in het begin steeds weken achter elkaar aan XTC te nemen, maar ik voelde op het laatst er niks meer van en moest steeds meer nemen om het gewenste effect te krijgen en later kon ik bijnemen wat ik wou, maar geen effect. Dus mijn tip: Begin met de helft van je pil en laat je lekker gaan en denk niet aan negatieve dingen. Zodra dat wel het geval weer is, denk dan aan de leuke dingen. Maar ga er maar van uit dat als je begint met een halfje, dat je dat niet meer hebt. Zoals ik al zei: hou gewoon de 2 a 3 maanden regel aan. En als je het dan echt niet kan laten hou dan minimaal 1,5 maand aan. Ik wens je veel plezier op Supermarcy maar luister naar mijn advies en laat hierna gewoon lekker 2 maanden er tussen. Dan zul je merken, dat het effect van XTC ook vele malen leuker is!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."