#1
Agressief door discussie agressief door xtc lol
.... het is niet fout om dingen uit te proberen zolang je maar leert van de fouten die je maakt en er geen gewoonte van maakt indien het schade oplevert. als jij gewoon verantwoordelijk mdma gebruikt of andere drugs kan het redelijk positief zijn en hoef je er niet persee negatief naar te kijken. sommige mensen gebruiken drugs op een creatieve manier en verwerken het zelfs in hun dagelijkse leven. het heeft minder invloed op je intelligentie dan vele denken.
@GroteDoppe
Mdma meerdere dagen achter elkaar is gewoon niet de bedoeling, heb genoeg mensen gezien die los gingen, gek gingen bewegen ( door de rug zijn gegaan ) en zelfs flauw zijn gevallen van onverwachte dingen. stel je krijgt last van agressie tijdens xtc/mdma pakken we altijd een rustiger plekje en gaan we verhaaltje vertellen, werkt voor ons zeer goed veranderd je mindset heel erg ( we hebben wel ziek goede verhaaltjes vertellers ). tot nu toe altijd gewerkt maar kan natuurlijk verschillen per persoon
Ik merk al wel dat je erg volwassen bent.
Ik heb nergens gescholden. Het was maar een hashtag met een spannend voorstel.
Heb je zin?
Jullie weten niet waar jullie over praten want jullie hebben zelf nooit xtc misbruikt en weten niet hoe het is en gaan alleen maar uit van de media en wat er gezegt word
Ik heb XTC dan wel misbruikt in de jaren 90 en heb er een prijs voor moeten betalen. Dus een echte ervaringsdeskundige hier in mijn persoontje.
Verder veel dom geleuter in dit topic dat ik schijnbaar helemaal gemist heb, maar goed...
Te veel, te vaak, van alles eraan overgehouden; hij gebruikt nog steeds namelijk.Mag ik vragen hoeveel en hoe vaak je hebt gebruikt achter elkaar? En wat heb je er aan overgehouden?
Ik vind het de moeite waard om te vermelden dat xtc in de jaren 90 net iets minder mdma bevatte als vandaag de dag.Ik heb XTC dan wel misbruikt in de jaren 90 en heb er een prijs voor moeten betalen. Dus een echte ervaringsdeskundige hier in mijn persoontje.
Verder veel dom geleuter in dit topic dat ik schijnbaar helemaal gemist heb, maar goed...
Mag ik vragen hoeveel en hoe vaak je hebt gebruikt achter elkaar? En wat heb je er aan overgehouden?
Jazeker, zo om de 2 a 3 weken 5 tot 10 pillen op een avond met uitschieters naar 15 (let wel, vroeger waren de pillen nog niet zo zwaar), met uiteindelijk paniekaanvallen, hyperventilatie, depressiviteit en derealisatie/depersonalisatie als gevolg.
Ik ben toch wel een paar jaar bezig geweest om daar uit te komen.
@Bas
'Nog steeds' moet hier eigenlijk 'alweer' zijn want ik heb een jaar of twintig zo goed als niet gebruikt tot ik dat dus weer op heb gepakt zo'n anderhalf jaar geleden. Verschil is dat ik me nu wel aan de regels hou en nogal ruim ook. Met 4 keer XTC in anderhalf jaar zit ik ruim boven de 3 maanden norm.
De klachten die ik had zijn trouwens allemaal al lang verdwenen, toch durf ik niet te zeggen dat ik er niks aan heb overgehouden.
Heb het ook wel eens een paar dagen achter elkaar gedaan.. meeste zeggen: WAT HEB JE NOU GEDAAN?!? DAAR KRIJG JE HERSENSCHADE VAN EN GA JE JE KAPOT VOELEN. Nou heb het flink misbruikt en nooit ergens last van gehad (3jaar later) en ook geen hersenschade. Je kan heus wel eens 2 dagen achter elkaar x doen als je dan maar gezond leeft en even een pauze houdt van 2 maanden. Er word te veel overdreven. Er is geen eens wetenschappelijk onderzoek naar xtc misbruik gedaan, dus mensen: oordeel niet te snel! maanden lang elke dag heroine word wel goed gepraat en dat is nog veeeel schadelijker. En dan even over het serotonine gedeelte: inderdaad vreet het je serotonine op maar het serotonine syndroom krijg je echt niet zo snel hoor. Ken zat mensen die wekelijks mdma doen en nergens last van hebben.. ook na een aantal jaar niet. En nee ik praat het niet goed, maar het word o zo overdreven. @mdma mijn beste tip: Begin met een halfje en laat je niet bang praten. Geloof me je zult dan een veel betere trip ervaren en daarmee spreek ik uit ervaring. Laat wel even je pillen testen, zodat je weet wat er in zit. x
[/QUOTE]Ik geef alleen advies aan @Mima dat ze beter halfjes kan pakken om je beter te voelen dan elke keer een kwartje.. en ik spoor zeker geen mensen aan tot dagelijks MDMA gebruik want dat is zeker niet goed, maar goed ik heb het niet eens over dagelijks gebruikt gehad.. Ik ben ook niet iemand die met de hele kliek mee lult die dingen van het nieuws of internet horen/lezen maar zelf uit ga op onderzoek en mijn eigen mening heb. En god.. wat kan jij de boel verdraaien zeg..
* Don't judge before you know.
..
@GroteDoppe
Mdma meerdere dagen achter elkaar is gewoon niet de bedoeling, heb genoeg mensen gezien die los gingen, gek gingen bewegen ( door de rug zijn gegaan ) en zelfs flauw zijn gevallen van onverwachte dingen. stel je krijgt last van agressie tijdens xtc/mdma pakken we altijd een rustiger plekje en gaan we verhaaltje vertellen, werkt voor ons zeer goed veranderd je mindset heel erg ( we hebben wel ziek goede verhaaltjes vertellers ). tot nu toe altijd gewerkt maar kan natuurlijk verschillen per persoon
Het verhaaltje licht aan de persoon wat die heeft meegemaakt zit die in een relatie waar is die heen geweest waar wilt die nog heen en hoe kijkt die naar de wereld. wij zijn een hele hechte groep wat het makkelijker maakt maar dit betekent niet dat je dit moet weten voor een verhaaltje. meesten verhaaltjes zijn over een groeps gebeurtenis die die persoon super leuk vondt of een verhaaltje is betreft natuur. natuurlijk kan ik wel een verhaaltje typen maar je moet het met passie vertellen dat maakt de verhaaltjes goed...Dat lijkt me super Chil! Dat verhalen vertellen, mij lieten ze destijds echt met rust. Maar een leuk verhaaltje horen zou me destijds wel goed hebben gedaan denk ik. Wat vertellen jullie dan?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."