#1
Weer even op het verhaal, ik heb ook zo iets vergelijkbaars meegemaakt. Ik had 2 dagen Awakenings, de eerste dag had ik 3 kwart XTC en likje MDMA. 2e dag zat ik al te twijfelen of ik uberhaubt zou nemen. Mijn vriendin drong aan en ik nam een kwartje. Deze viel niet lekker. Ik probeerde te dansen met de groep, maar ik voelde mij zo verdrietig. Ik ben gaan zitten en zat alleen maar te denken al deze mensen zijn niet goed. Allemaal nep gezellig op chemische shit. Toen kwam een groot gedeelte van de groep bij mij staan en door al die mensen en aandacht voelde ik mij weer beter (en misschien ook door die dextro haha). Hierna weer wat bijgenomen en evengoed leuk gehad, maar ik herkende je gevoel wel!
Denk niet dat ik nog vaker 2 keer achter elkaar ga gebruiken.
En alle people die naĂŻef denken dat bij elke week MDMA niks gebeurd gebaseerd op ervaringen van vrienden, die zijn echt gek. Denk al hebben zij wel soms negatieve gevoelens of dagen dat ze het ook niet direct zouden zeggen om de pret van dat wekelijkse feestje te bederven.
Elke week is zeker niet best.
Het verpest volgens mij je hele xtc ervaring. Het zou niet best zijn als er mensen zijn die elke week xtc goed praten. Maar natuurlijk heb je die er ook wel bij zitten maar hier gelukkig nog niet tegen gekomen. 2 dagen kan ik me nog wel iets bij voorstellen maar dat zal ik nooit gaan doen en al helemaal niet elke week. Vanavond word mijn aller eerste xtc ervaring!! Ik heb er zooo veel zin in!! Ik zal dit weekend een tripreportje plaatsen!!
x Mel.