#1
Dat zit ik net te vertellen.. heb ook gezegt dat ze haar pil moet laten testen omdat je niet weet wat er in de pil zit. Maar ik zei dat ze met een halfje wel safe zit want ze voelt niks van het kwartje en ze heeft waarschijnlijk nog dezelfde pillen. Daarom is het toch dan logisch dat ze een halfje neemt? Ken overigens niemand meer die een kwartje neemt die een beetje ervaren er mee is. En de trip kan zeker weten wel langer duren. Zodra je een kwartje pakt en je voelt niks en dan er nog 1 bijpakt en dat amper effect heeft en weer uitwerkt kan je beter een halfje in 1x nemen. Dan heb je tenminste nog kans dat de trip goed aanslaat en dus ook zeker langer duurt. (De normale werkingsduur van xtc) heb het zelf namelijk maar al te vaak ervaren.
In het begin van mijn xtc gebruik, toen ik steeds kwartjes nam, werkte het al snel weer uit maar zodra ik een hele neem (voor GroteDoppe is een halfje genoeg) heb ik zeker 5uur effect.
ik zal er niet verder op ingaan anders heb je straks een a4tje te lezen maar de feiten van xtc staan online en daarin staat geen kwartje of halfje.... dus stop met die verhoudingen te werken aangezien geen van alle enkel benul heeft van de persoon die het inneemt en van de mdma inhoudt van de pil. iedereen is anders, iedereen heeft een andere dosering voelt iets heftiger enzovoort.