Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAggressief door xtc

Aggressief door xtc

106 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mercedesz zei:
Dat zit ik net te vertellen.. heb ook gezegt dat ze haar pil moet laten testen omdat je niet weet wat er in de pil zit. Maar ik zei dat ze met een halfje wel safe zit want ze voelt niks van het kwartje en ze heeft waarschijnlijk nog dezelfde pillen. Daarom is het toch dan logisch dat ze een halfje neemt? Ken overigens niemand meer die een kwartje neemt die een beetje ervaren er mee is. En de trip kan zeker weten wel langer duren. Zodra je een kwartje pakt en je voelt niks en dan er nog 1 bijpakt en dat amper effect heeft en weer uitwerkt kan je beter een halfje in 1x nemen. Dan heb je tenminste nog kans dat de trip goed aanslaat en dus ook zeker langer duurt. (De normale werkingsduur van xtc) heb het zelf namelijk maar al te vaak ervaren.
In het begin van mijn xtc gebruik, toen ik steeds kwartjes nam, werkte het al snel weer uit maar zodra ik een hele neem (voor GroteDoppe is een halfje genoeg) heb ik zeker 5uur effect.
Klik om te vergroten...

ik zal er niet verder op ingaan anders heb je straks een a4tje te lezen maar de feiten van xtc staan online en daarin staat geen kwartje of halfje.... dus stop met die verhoudingen te werken aangezien geen van alle enkel benul heeft van de persoon die het inneemt en van de mdma inhoudt van de pil. iedereen is anders, iedereen heeft een andere dosering voelt iets heftiger enzovoort.
M
MercedeszLid
01-01-2024, 00:00
#2
Quinn zei:
ik zal er niet verder op ingaan anders heb je straks een a4tje te lezen maar de feiten van xtc staan online en daarin staat geen kwartje of halfje.... dus stop met die verhoudingen te werken aangezien geen van alle enkel benul heeft van de persoon die het inneemt en van de mdma inhoudt van de pil. iedereen is anders, iedereen heeft een andere dosering voelt iets heftiger enzovoort.
Klik om te vergroten...

Ik heb het er gewoon over dat ze beter een halfje kan nemen dan een kwartje omdat ze van een kwartje niks voelt. Tuurlijk is alles voor iedereen anders. Maar als je een halfje neemt heb je zeker wel beter effect dan een kwartje en ik geef aan dat als je een kwartje neemt en niks voelt dat het ook niet werkt dus ook niet lang duurt en als je daarna weer kwartjes neemt heb je gewoon een kudt effect en heb je kans dat de je geen trip krijgt of een hele korte trip waar je amper wat van voelt. Zodra je een halfje neemt en je voelt het wel duurt het ook langer. Hoef geen feiten over xtc, want ik weet precies wat xtc doet en wat het is.
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mercedesz zei:
Ik heb het er gewoon over dat ze beter een halfje kan nemen dan een kwartje omdat ze van een kwartje niks voelt. Tuurlijk is alles voor iedereen anders. Maar als je een halfje neemt heb je zeker wel beter effect dan een kwartje en ik geef aan dat als je een kwartje neemt en niks voelt dat het ook niet werkt dus ook niet lang duurt en als je daarna weer kwartjes neemt heb je gewoon een kudt effect en heb je kans dat de je geen trip krijgt of een hele korte trip waar je amper wat van voelt. Zodra je een halfje neemt en je voelt het wel duurt het ook langer. Hoef geen feiten over xtc, want ik weet precies wat xtc doet en wat het is.
Klik om te vergroten...

je hebt zeker feiten nodig over een drug die je neemt, sorry maar ik heb je comments gezien en je bent me der 1. heel eigenwijs en denken dat de wereld klein is maar misschien moet je blik vergroten en openstaan voor dat waar je voor schuilt aka feiten. terug naar het topic blijf ik bij de waarheid. jij kan NIKS zeggen over kwartje of halve en nu kan ik de eerdere opmerking herhalen maar dan werk je je der toch weer omheen met een onzin verhaaltje. jij kan niet zeggen of iemand een "vervelende" trip heeft op een "kwartje" of een leuke trip hebt op een 'halfje" lees is zorgvuldig wat ik zei en als je de discussie verder wilt aangaan betreft xtc dan maken we even een topic aan voor je. Zie dat je graag de mond open trekt zonder de feiten te noemen en erin te duiken met de "ervaring' die jij en je vrienden hebben.
M
MercedeszLid
01-01-2024, 00:00
#4
Quinn zei:
je hebt zeker feiten nodig over een drug die je neemt, sorry maar ik heb je comments gezien en je bent me der 1. heel eigenwijs en denken dat de wereld klein is maar misschien moet je blik vergroten en openstaan voor dat waar je voor schuilt aka feiten. terug naar het topic blijf ik bij de waarheid. jij kan NIKS zeggen over kwartje of halve en nu kan ik de eerdere opmerking herhalen maar dan werk je je der toch weer omheen met een onzin verhaaltje. jij kan niet zeggen of iemand een "vervelende" trip heeft op een "kwartje" of een leuke trip hebt op een 'halfje" lees is zorgvuldig wat ik zei en als je de discussie verder wilt aangaan betreft xtc dan maken we even een topic aan voor je. Zie dat je graag de mond open trekt zonder de feiten te noemen en erin te duiken met de "ervaring' die jij en je vrienden hebben.
Klik om te vergroten...



Ik zeg dat het hoogstwaarschijnlijk ligt omdat ze te weinig heeft genomen. Dan kan je je zeker deppresief gaan voelen. En ik weet meer over drugs dan jij denkt. Maar goed, ik ga me niet druk maken om dit soort reacties. Het enige wat ik hier heb gezegt is dat 2 dagen mdma niet verkeerd hoeft te zijn en dat je daarna gewoon 3 maanden pauze houdt. maar dat is per persoon verschillend. Ik heb ook gezegt dat het verschillend kan zijn voor iedereen want geen mens is hetzelfde. Ik geef hier gewoon advies dat ze beter een halfje kan nemen dan een kwartje om dat gewoon eens te proberen.Want ze is al aan kwartjes gewend. En ja in de ene pil kan wel 240mg mdma zitten en in de andere 100. Dat weet ik ook wel... daarom heb ik ook gezegt dat ze de pillen moet laten testen. Als het je zo hoog zit, reageer dan gewoon niet. Ik zeg hier helemaal niks verkeerd. Dan moet je alles maar eens even goed doorlezen.
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mercedesz zei:
Ik zeg dat het hoogstwaarschijnlijk ligt omdat ze te weinig heeft genomen. Dan kan je je zeker deppresief gaan voelen. En ik weet meer over drugs dan jij denkt. Maar goed, ik ga me niet druk maken om dit soort reacties. Het enige wat ik hier heb gezegt is dat 2 dagen mdma niet verkeerd hoeft te zijn en dat je daarna gewoon 3 maanden pauze houdt. maar dat is per persoon verschillend. Ik heb ook gezegt dat het verschillend kan zijn voor iedereen want geen mens is hetzelfde. Ik geef hier gewoon advies dat ze beter een halfje kan nemen dan een kwartje om dat gewoon eens te proberen.Want ze is al aan kwartjes gewend. En ja in de ene pil kan wel 240mg mdma zitten en in de andere 100. Dat weet ik ook wel... daarom heb ik ook gezegt dat ze de pillen moet laten testen. Als het je zo hoog zit, reageer dan gewoon niet. Ik zeg hier helemaal niks verkeerd. Dan moet je alles maar eens even goed doorlezen.
Klik om te vergroten...

Ik zeg niks verkeerd are you for real ?
oke je zegt 2 dagen mdma hoeft niet verkeerd te zijn en dat het verschilt per persoon.... Neee man leeeees de feiten de onderzoeken die er zijn gedaan inplaats van dat je met je eigenwijze houding hier onzin gaat typen.

Natuurlijk moet iemand ze pillen laten testen maar dan kan je alsnog niet oordelen als buitenstaander hoeveel iemand moet nemen bebaseerd op de manier van wegen en meten met kwartjes en halfjes.

je kan ook depressief worden van een hoge en lage dosering dat heeft er geen sht mee temaken tenzij je teveel doseert.

Het feit dat je alleen al denkt dat iemand 2 dagen mdma kan gebruiken zonder enig probleem geeft al genoeg aan. Misschien moet je eens het internet induiken en kijken naar het aantal onderzoeken die er zijn gedaan naar mdma/xtc en misschien wat onderzoek naar feiten.

het zit me niet hoog hoor geen zorgen <3 ik vind reageren juist leuk. don't worry sweetheart
M
MercedeszLid
01-01-2024, 00:00
#6
Quinn zei:
Ik zeg niks verkeerd are you for real ?
oke je zegt 2 dagen mdma hoeft niet verkeerd te zijn en dat het verschilt per persoon.... Neee man leeeees de feiten de onderzoeken die er zijn gedaan inplaats van dat je met je eigenwijze houding hier onzin gaat typen.

Natuurlijk moet iemand ze pillen laten testen maar dan kan je alsnog niet oordelen als buitenstaander hoeveel iemand moet nemen bebaseerd op de manier van wegen en meten met kwartjes en halfjes.

je kan ook depressief worden van een hoge en lage dosering dat heeft er geen sht mee temaken tenzij je teveel doseert.

Het feit dat je alleen al denkt dat iemand 2 dagen mdma kan gebruiken zonder enig probleem geeft al genoeg aan. Misschien moet je eens het internet induiken en kijken naar het aantal onderzoeken die er zijn gedaan naar mdma/xtc en misschien wat onderzoek naar feiten.

het zit me niet hoog hoor geen zorgen <3 ik vind reageren juist leuk. don't worry sweetheart
Klik om te vergroten...


Laat me die feiten dan even zien. Dat er mensen zijn die 2 dagen mdma/xtc achter elkaar hebben gebruikt in normale hoeveelheid en gezond leven en daarnaast de 3 maanden regel aanhouden. Lees eerst eens goed wat ik zeg voordat je zulke onzin hier uit gaat kramen.. En het maakt wel degelijk uit of je te weinig hebt genomen als je laatst meer had genomen. Als je dan te weinig xtc neemt kan je er weinig van voelen en kan je je depressief gaan voelen. Ik weet zelf wel beter.. en ja als je te veel neemt dan kan je je ook klote voelen. maar ik raad hier gewoon een halfje aan. Wat is je probleem ĂĽberhaupt? Denk maar niet dat je mij de les hoeft te leren want ik weet zelf wel beter uit ervaringen van mensen. Laat mij maar dat onderzoek dan eens zien, want die heb je gewoon niet.. En er staat helemaal nergens dat dat voor iedereen hetzelfde is. Iedereen is verschillend en kan anders reageren op een pil of kan anders reageren op 2 dagen xtc dat weet ik ook wel en dat heb ik eerder ook aangegeven. Ik zeg alleen dat het niet voor iedereen verkeerd hoeft te zijn. Ik beweer nergens dat voor iedereen xtc 2 dagen goed is.. Zoals ik al zei: LEES eens goed of laat je ogen opmeten..
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mercedesz zei:
Laat me die feiten dan even zien. Dat er mensen zijn die 2 dagen mdma/xtc achter elkaar hebben gebruikt in normale hoeveelheid en gezond leven en daarnaast de 3 maanden regel aanhouden. Lees eerst eens goed wat ik zeg voordat je zulke onzin hier uit gaat kramen.. En het maakt wel degelijk uit of je te weinig hebt genomen als je laatst meer had genomen. Als je dan te weinig xtc neemt kan je er weinig van voelen en kan je je depressief gaan voelen. Ik weet zelf wel beter.. en ja als je te veel neemt dan kan je je ook klote voelen. maar ik raad hier gewoon een halfje aan. Wat is je probleem ĂĽberhaupt? Denk maar niet dat je mij de les hoeft te leren want ik weet zelf wel beter uit ervaringen van mensen. Laat mij maar dat onderzoek dan eens zien, want die heb je gewoon niet.. En er staat helemaal nergens dat dat voor iedereen hetzelfde is. Iedereen is verschillend en kan anders reageren op een pil of kan anders reageren op 2 dagen xtc dat weet ik ook wel en dat heb ik eerder ook aangegeven. Ik zeg alleen dat het niet voor iedereen verkeerd hoeft te zijn. Ik beweer nergens dat voor iedereen xtc 2 dagen goed is.. Zoals ik al zei: LEES eens goed of laat je ogen opmeten..
Klik om te vergroten...

Ik probeer je niet de les te leren dat heb ik zonet al gedaan.
ogen opmeten hoeft op het moment niet, ik draag een bril voor afstand voor de rest is alles in orde met mijn ogen. daarintegen stop ik wel even voor je. ik sluit me aan bij de andere waarmee je in discussie bent gegaan.
alvast veel plezier met je "ervaring" en "tips".
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Is deze discussie nou nog aan de gang?!
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Quinn zei:
Het verhaaltje licht aan de persoon wat die heeft meegemaakt zit die in een relatie waar is die heen geweest waar wilt die nog heen en hoe kijkt die naar de wereld. wij zijn een hele hechte groep wat het makkelijker maakt maar dit betekent niet dat je dit moet weten voor een verhaaltje. meesten verhaaltjes zijn over een groeps gebeurtenis die die persoon super leuk vondt of een verhaaltje is betreft natuur. natuurlijk kan ik wel een verhaaltje typen maar je moet het met passie vertellen dat maakt de verhaaltjes goed...

Goede verhaaltjes voor ons
-Goede herrieneringen van de groep.

-Hij/Zij die in een pracht van een kleurvolle natuur zit.

-Verhaal met 1 van zijn dierbaren ( niet teveel nadruk opleggen hebben wel eens gehad dat iemand er boos om werd :P )
maar hier een voorbeeld van is dat die samen met haar op de bank zit serie te kijken samen te lachen enzovoort (dit is vooral rust brengen in iemands hoofd).

-Natuurlijk vele andere opties maar ga vooral om die genes persoonlijkheid heen werken.
Klik om te vergroten...

Wat leuk zeg! Ik onthoud dit.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#10
https://i.gifer.com/Xpnz.gif

https://i.gifer.com/QsV7.gif
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heerlijk reportje om toch ff te lezen! Toevallig onlangs zelf ook een kleine post gemaakt in het muziek en uitgaansleven stukje omtrent dit feest.
Die kerel van de security kan ik dan zeer waarderen, veel respect voor de meeste hoor. Fijn ook dat zij, als het EHBO personeel onder het publiek aanwezig zijn.

Zoals ik je verhaal lees klinkt het een beetje als een '..aanloop naar' door omstandigheden. Iets wat het totaalplaatje daarom minder maakte voor je. Zat je vooraf lekker in je vel? Is er iets wat je onbewust misschien raakte, of iets dat je tegenviel? Vaak zijn dit soort kleine dingetjes (in mijn optiek) een zaadje die we soms niet zien en wat dus kan uitgroeien.

Heb je nu het gevoel dat wanneer je zoiets nog een keer zou overkomen, je de signalen hiervan eerder zou herkennen, en het daarmee beter kunt sturen? Ik vind het sws goed van je dat je je ervaring hier deelt!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als ik je verhaal goed begrijp heb je en vrijdag en zaterdag achter elkaar xtc op? Of misschien zelfs 3 dagen? Je hebt t namelijk over je “3e kwartje op zondag”. Of moet dat zaterdag zijn?
Lijkt mij dat dat een oorzaak kan zijn van dit gebeuren. 2x xtc of meer achter elkaar put je lijf, hersenen, serotonine uit.
Down en depri gevoel na xtc is gebruikelijk. Zeker bij misbruik. Dit lijkt mij dus een normale reactie bij dit gebruik.
Komende tijd beter niks gebruiken en goed gezond eten en rusten.
D
DigitalismLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als ik het goed begrijp heb je drie dagen achter elkaar X gebruikt? Mocht dat inderdaad het geval zijn, dan heb je je lichaam aardig uitgeput. Een volgende keer kun je, als je weer drie dagen achter elkaar wat wil gebruiken, in mijn ogen beter wat meer variëren en niet volle bak je serotonine aanspreken. Kies bijvoorbeeld op twee van de drie dagen voor een ander stofje (2C-I, LSD, ketamine etc.). Heb je overigens tussendoor 's nachts wel de nodige uren slaap gepakt? Ik heb helaas zelf ondervonden dat feesten na een nacht doorhalen grote negatieve gevolgen kan hebben.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mima zei:
Ja dat moet ik even verbeteren! Ik heb vrijdag 1 halve gebruikt, zaterdag bij elkaar 5kwart en zondag 1 hele en ik kan het bericht niet veranderen :wink: pas na 2 uur.
Klik om te vergroten...
Tja, sorry maar dan is dit een zeer logisch gevolg. 3 dagen een serotonine slurper in ook nog hoge doseringen is vragen om kwalen en klachten. Ik hoop dat je er van “leert” en voortaan wat liever bent voor je hersencelletjes. Ga zo door en je beland 100% zeker in een mega depressie of andere mentale klachten.
Pak nu minimaal een half jaar geen serotonine slurpers, wees verstandig. Is niet leuk in het festival seizoen maar je hebt t zelf een beetje verpest.
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Xtc is een heel andere wereld waarin je natuurlijk belandt. Als ik xtc op heb ben ik toch in een wat rustiger deel in mijn lcihaam, wat ik niet ken buiten xtc. Ik gok dat het een groot verschil was van heel donker en mooier lichtjes naar buiten in de zon, met mensen om mij heen, het gaf een soort trigger om slecht te gaan. En ik realiseerde me opeens dat dit niet het echte leven is met xtc en hoe ik me voel niet voor altijd is. Ik ben zeker enier depressief, maar ik ben wel opzoek naar mezelf, mede dankzij het verleden. Het gaat ook zeker beter met mij, nu ik er met een psycholoog overpraat. Helaas is het voor veel mensen een taboe en is het raar. Maar ik schaam mij er niet meer voor, het helpt mij wel degelijk om mezelf terug te vinden. Mijn doel is ook om, als ik geen xtc gebruik nog steeds mezelf kan accepteren en mezelf mooi kan vinden en niet mensen niet hoef te beoordelen hoe ze zijn. Want nu kan ik dat niet. Dat is het pijnlijke aan xtc.
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Digitalism zei:
Als ik het goed begrijp heb je drie dagen achter elkaar X gebruikt?. Heb je overigens tussendoor 's nachts wel de nodige uren slaap gepakt?
Klik om te vergroten...

Ja alleenmaar xtc, ik wilde ook graag aan de speed, maar dat had ik te laat gevraagd, dus was het niet optijd voor Defqon. Ja, 1 keer een afterparty en tot 3 uur en anders gewoon van 01:30/02:00 tot 09;30 geslapen.
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Als ik je verhaal goed begrijp heb je en vrijdag en zaterdag achter elkaar xtc op? Of misschien zelfs 3 dagen? Je hebt t namelijk over je “3e kwartje op zondag”. Of moet dat zaterdag zijn?
Lijkt mij dat dat een oorzaak kan zijn van dit gebeuren. 2x xtc of meer achter elkaar put je lijf, hersenen, serotonine uit.
Down en depri gevoel na xtc is gebruikelijk. Zeker bij misbruik. Dit lijkt mij dus een normale reactie bij dit gebruik.
Komende tijd beter niks gebruiken en goed gezond eten en rusten.
Klik om te vergroten...

Ja dat moet ik even verbeteren! Ik heb vrijdag 1 halve gebruikt, zaterdag bij elkaar 5kwart en zondag 1 hele en ik kan het bericht niet veranderen :wink: pas na 2 uur.
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Tja, sorry maar dan is dit een zeer logisch gevolg. 3 dagen een serotonine slurper in ook nog hoge doseringen is vragen om kwalen en klachten. Ik hoop dat je er van “leert” en voortaan wat liever bent voor je hersencelletjes. Ga zo door en je beland 100% zeker in een mega depressie of andere mentale klachten.
Pak nu minimaal een half jaar geen serotonine slurpers, wees verstandig. Is niet leuk in het festival seizoen maar je hebt t zelf een beetje verpest.
Klik om te vergroten...


Oei! Ja dat is een beetje dom hé, :0 hoe kom je aan die badge de leukste Thuis :tongueout:
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mooie inzichten en een open verhaal Mima. Dat wat jij omschrijft in je trip herken ik vanuit depressieve gevoelens.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mima zei:
Oei! Ja dat is een beetje dom hé, :0 hoe kom je aan die badge de leukste Thuis :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ja best wel, hoe lullig het ook klinkt. Beter even rust van drugs pakken na deze binch toch?
Als je veel geliked word krijg je de status.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."