Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT - opnieuw op verkenning

DMT - opnieuw op verkenning

97 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#1
KlaasVaak zei:
Dat is hem!

Bij mij lukte het vrij makkelijk, als het niet lukt lijkt mij het ergste dat kan gebeuren, dat je met een kapot flesje zit.

Ik had wel een stuk kleiner flesje gebruikt, maar ik weet niet of dat nog verschil maakt in de effectiviteit.

EDIT: Of misschien lijkt hij groter op de foto dan hij is.
Klik om te vergroten...

cool :)

kan ik aannemen dat ik door het formaat, de fles horizontaal kan houden en de hals kan verwarmen?
..itt hem ondersteboven houden?

Photo1886.jpg
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gympie zei:
cool :)

kan ik aannemen dat ik door het formaat, de fles horizontaal kan houden en de hals kan verwarmen?
..itt hem ondersteboven houden?

Bekijk bijlage 7288
Klik om te vergroten...
Ik doe het zelf, met mijn kleinere flesje, altijd als volgt:

  1. DMT op de staalwol, flesje rechtop.
  2. Hals verwarmen om DMT in de staalwol te laten smelten.
  3. Flesje verticaal ondersteboven.
  4. Vlammetje eronder (bijna tegen de staalwol aan, niet helemaal) en hijsen.
  5. Stap 4 nog 1 a 2 keer.
  6. Opstijgen!
Ik denk dat dit makkelijker gaat dan de hals verwarmen. Je zou het natuurlijk wel kunnen proberen, want ik weet het niet zeker. Misschien wordt het zo ook wel heet genoeg.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#3
KlaasVaak zei:
Ik doe het zelf, met mijn kleinere flesje, altijd als volgt:

  1. DMT op de staalwol, flesje rechtop.
  2. Hals verwarmen om DMT in de staalwol te laten smelten.
  3. Flesje verticaal ondersteboven.
  4. Vlammetje eronder (bijna tegen de staalwol aan, niet helemaal) en hijsen.
  5. Stap 4 nog 1 a 2 keer.
  6. Opstijgen!
Ik denk dat dit makkelijker gaat dan de hals verwarmen. Je zou het natuurlijk wel kunnen proberen, want ik weet het niet zeker. Misschien wordt het zo ook wel heet genoeg.
Klik om te vergroten...

aight.. thx!

mss maak ik wel een constructie waarin het flesje ondersteboven kan staan.. met ruimte eronder voor m'n hand en aansteker..
dan hoef ik het flesje niet vast te houden en kan het ook niet vallen.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gympie zei:
aight.. thx!

mss maak ik wel een constructie waarin het flesje ondersteboven kan staan.. met ruimte eronder voor m'n hand en aansteker..
dan hoef ik het flesje niet vast te houden en kan het ook niet vallen.
Klik om te vergroten...
Klinkt als een goed plan! Nog beter als je de aansteker ook op precies de juiste hoogte vast kan zetten...

Ik zie een mooi project voor je aankomen!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik maak hem ze , vind het veel beter en makkelijker dan met een flesje.
In het begin kan je wat meer kracht zetten , en als je er bijna door zit de kracht op je boor zo miniem mogelijk houden.
Heb een klein modelletje van een erwtenpotje, en een grote zoals in het filmpje.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#6
NiandraLades zei:
Ahh, het is er dan toch van gekomen. Leuk dat jullie het hebben gedaan. Super report, klinkt weer als een prachtige, indrukwekkende ervaring. Ik krijg er ook gelijk kriebels van want sommige aspecten brengen me weer helemaal terug naar eigen ervaringen. :hearteyes::hearteyes::hearteyes:
Klik om te vergroten...
Ja het was echt prachtig. Ik ben nu, een paar dagen later, nog steeds aan het verwerken. Ik ben trouwens wel benieuwd welke delen van de trip voor jou zo herkenbaar zijn...

Rivalrie zei:
Als je naar een andere wereld gaat en jij jezelf niet meer bent, voel je dan de body high nog ?
Klik om te vergroten...
Ik heb nu in totaal 5 keer pure DMT en 5 keer changa gerookt. Van deze keren heb ik alleen op de twee heftigste pure DMT ervaringen mijn ego en bewustzijn van de normale realiteit helemaal verloren. Op die momenten ben ik me niet meer bewust van een body high omdat ik me uberhaupt niet meer bewust ben van het hebben van een lichaam.

Bij de lichtere doseringen geeft DMT wel een hele unieke body-high. Een soort gevoel alsof elke cel in mijn lichaam de alarmbellen af laat gaan... Niet per se prettig vind ik zelf...
CuriousExplorer zei:
Is DMT vergelijkbaar met Salvia?
Klik om te vergroten...
Ik heb zelf geen ervaring met Salvia. Wat je veel leest is dat Salvia qua heftigheid veel lijkt op DMT maar dat het een hele andere werking heeft. In het algemeen wordt DMT ook als positiever ervaren dan Salvia. Hierdoor krijgt Salvia wel eens de bijnaam "evil twin sister" van DMT. Er zijn vast mensen hier op het forum die deze twee vanuit eigen ervaring kunnen vergelijken.

CuriousExplorer zei:
Pracht report !
Klik om te vergroten...
Thanks! :upsidedown:

Roze Olifant zei:
Ik zie DMT zelf zeker niet als heilig. Maar ik moet wel toegeven dat de hele waarheid die je dacht te kennen, opgebouwd aan de hand van kennis die je in je leven hebt vergaard, in één klap - letterlijk enkele minuten - aan het wankelen wordt gebracht. Ik ben een wetenschapper, van nature rationeel en niet veel bezig met zaken als spiritualiteit, toch heeft DMT heel veel indruk op mij gemaakt. Het is zoals Eik schrijft, het lijkt zo verschrikkelijk echt. Je bént daar. Je kunt bijna niet anders dan geloven dat het meer dan een verzinsel van je brein is.
Klik om te vergroten...
Heilig is misschien niet het goede woord voor een chemisch stofje inderdaad. Maar ik beschouw DMT wel met uitzonderlijk respect en ontzag. Ik ben van nature ook een rationeel denkend persoon die waarde hecht aan empirische wetenschap. Toch geeft DMT een heel ander perspectief op zaken. Ik denk nog steeds dat onze wetenschap uitermate waardevol is voor het overleven van onze soort in onze normale realiteit. Onder andere door DMT geloof ik wel dat er meer is dan deze "normale" realiteit.

Ik vind het echt te makkelijk als mensen zeggen dat alles simpelweg in je hoofd zit en veroorzaakt is door het nemen van een chemisch stofje. Ik vind eigenlijk dat je op zijn minst zelf een serieuze ervaring met DMT moet hebben gehad om hierover mee te kunnen praten. Je zou niet de eerste overtuigde atheist/wetenschapper zijn die van zijn geloof afvalt door een dergelijke ervaring.

Mindless zei:
Zelf geloof ik echter wel dat er een heiligdom is.
Klik om te vergroten...
Hoe zie jij dat "heiligdom" dan @Mindless ?Ik geloof zelf niet per se in een heilige plek of dimensie... Ik geloof veel eerder dat de cosmos en het leven zelf veel mooier, grootser en 'heiliger' zijn dan we doorgaans denken.

Mindless zei:
Je kunt ook niets met spiritualiteit hebben (zoals ik eerst) en door deze middelen een spirituele ervaring beleven.
Klik om te vergroten...
Absoluut. Ik was niet (bewust) met spiritualiteit bezig totdat ik op mijn 19de mijn eerste serieuze psilocybine-ervaring had. Daarna is die interesse nooit meer helemaal verdwenen. En daar ben ik dankbaar voor!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eik zei:
Hoe zie jij dat "heiligdom" dan @Mindless ?Ik geloof zelf niet per se in een heilige plek of dimensie... Ik geloof veel eerder dat de cosmos en het leven zelf veel mooier, grootser en 'heiliger' zijn dan we doorgaans denken.
Klik om te vergroten...
Ik heb een aantal ervaringen gehad waar ik zag dat er een "dimensie" is die je niet kunt zien. Dit waren geen vage ervaringen, maar letterlijk zoals wakker worden uit een droom en je ineens beseffen: dat állemaal was maar een droom. Datzelfde gevoel van wakker worden, diezelfde luciditeit, maar dan keer duizend. Ik herinner me dat ik toen in lachen uitbarstte, omdat het al de hele tijd zo overduidelijk aanwezig is, maar ik het niet had gezien, die onzichtbare "dimensie". Het is niet echt een dimensie, maar afwezigheid van dimensies. Het is niets, maar tegelijkertijd is alles er onderdeel van. En het is heilig, omdat het hier simpelweg is, volmaakt, eeuwig. Heel (heilig) in zichzelf, puur zichzelf. Ongemanifesteerd, nooit in bestaan gekomen. Vanaf dat ik dat gezien heb, ben ik het vergeten en heb ik het weer herinnerd, ben ik het weer vergeten en heb ik het weer herinnerd. Maar over het geheel gezien, herinner ik het steeds meer. Het is niet iets dat je echt kunt vergeten. Het heeft letterlijk mijn wereld op zijn kop gezet/binnenstebuiten gedraaid. Op momenten kan het lijken alsof ik het helemaal ben vergeten, maar niet echt.

De reden dat ik niet een ding - zoals bijvoorbeeld het DMT molecuul - heilig kan noemen, is omdat dingen in eerste instantie niet op zichzelf bestaan. Niets bestaat in een vacuüm. Alleen in ons hoofd kunnen we iets als een concept bevatten en totaal los (be)denken van de rest. Als er iets heilig is, dan is het geheel heilig. Maar niet het idee ervan in je hoofd, maar het eigenlijke "ding". Dat wat hier werkelijk is als dat wat nooit in bestaan is gekomen. En ja, dat wat wij zijn en altijd zullen zijn.

I know, classic zweefkezerij hiero.

Eik zei:
Absoluut. Ik was niet (bewust) met spiritualiteit bezig totdat ik op mijn 19de mijn eerste serieuze psilocybine-ervaring had. Daarna is die interesse nooit meer helemaal verdwenen. En daar ben ik dankbaar voor!
Klik om te vergroten...
Het begon bij mij toen ik voor het eerst in mijn eentje begon te experimenteren met paddo's. Al gauw werden mij dingen getoond die de wereld van onze menselijke taal ver voorbij gaan. Ik had al wel enkele paddo trips gehad, zelfs al jaren daarvoor, maar dat was in gezelschap en voor de lol. Ik had geen idee waar psilocybine tot in staat was. Nu eigenlijk nog niet, want psilo trips hebben mij consistent elke keer weer compleet weten te verrassen!
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#8
Geweldig om lezen jouw report Eik! :grin:
Je ervaring spreekt erg tot de verbeelding en doet m'n nieuwsgierigheid enkel maar toenemen. :) Ik dacht de hele tijd:"Hier wil ik ook naartoe!"

Heb jij een heftige bodyload ervaren? Die ervoer ik best sterk tijdens m'n 2 ervaringen met Changa.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
AphexTwin zei:
Geweldig om lezen jouw report Eik! :grin:
Je ervaring spreekt erg tot de verbeelding en doet m'n nieuwsgierigheid enkel maar toenemen. :) Ik dacht de hele tijd:"Hier wil ik ook naartoe!"

Heb jij een heftige bodyload ervaren? Die ervoer ik best sterk tijdens m'n 2 ervaringen met Changa.
Klik om te vergroten...
Hoe zou jij je bodyload op changa omschrijven?
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Hoe zou jij je bodyload op changa omschrijven?
Klik om te vergroten...
Het voelt alsof m'n hele lichaam (letterlijk van kop tot teen) onder elektrische hoogspanning staat, van de ene seconde op de andere + misselijk gevoel. Daarnaast hoorde ik een constante bbbzzzzzz.
Als je daar op geen enkele manier op voorzien bent, kan ik je wel zeggen dat je de 1e momenten denkt: "WTF IS HIER AAN DE HAND?!" :grin:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
AphexTwin zei:
Het voelt alsof m'n hele lichaam (letterlijk van kop tot teen) onder elektrische hoogspanning staat, van de ene seconde op de andere + misselijk gevoel. Daarnaast hoorde ik een constante bbbzzzzzz.
Als je daar op geen enkele manier op voorzien bent, kan ik je wel zeggen dat je de 1e momenten denkt: "WTF IS HIER AAN DE HAND?!" :grin:
Klik om te vergroten...
Hmm, vreemd. Ik ervoer die elektrische hoogspanning niet. Wel op momenten een soort zoem geluid ervaren, al is mijn herinnering daarvan vaag. Het voelde voor mij de tweede keer wel alsof er heel veel energie in mij omging. Alsof er in mij een grote draaiende bal van enorm intense energie was die steeds groter/intenser werd. Maar vreemd genoeg was dit helemaal niet overweldigend omdat ik heel makkelijk onderscheid kon maken tussen dat en mezelf. Ik ging er niet in mee zeg maar.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Hmm, vreemd. Ik ervoer die elektrische hoogspanning niet. Wel op momenten een soort zoem geluid ervaren, al is mijn herinnering daarvan vaag. Het voelde voor mij de tweede keer wel alsof er heel veel energie in mij omging. Alsof er in mij een grote draaiende bal van enorm intense energie was die steeds groter/intenser werd. Maar vreemd genoeg was dit helemaal niet overweldigend omdat ik heel makkelijk onderscheid kon maken tussen dat en mezelf. Ik ging er niet in mee zeg maar.
Klik om te vergroten...
Ja idd, als je er niet teveel op let lukt het je beter om het te kanaliseren.
Tijdens m'n 2e Changa trip voelde het ook al minder overweldigend. Maar ik ben blijkbaar gevoelig voor dit soort energieën. Ik herinner me nog dat ik tijdens m'n allereerste LSD-trip ook helemaal overweldigd was door de acid-energy. Tijdens m'n latere trips was dat ook minder aanwezig.
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ayyee Eik,

Ik ben ook wat jaloers op je! Ik merk dat ik ook iets nodig heb om in te geloven de laatste tijd, als je begrijpt wat ik bedoel. Helaas zit ik nog niet in de fase van mijn leven waarin ik veilig DMT kan doen. Ik ben nu al bijna een jaar van de paroxetine af aan het kicken, en hoop aan het eind van de zomervakantie klaar te zijn! Dan maar eens beginnen met truffels, en wie weet LSD als ik dat ergens op de kop kan tikken. Hopelijk kunnen deze mij helpen met het verwerken van wat trauma´s, ik denk niet dat DMT daar per se de beste keuze voor is. Maar ooit wil ik ook eens de sprong wagen! Tot dan, maar trip reports blijven lezen en blijven dromen... Vind het dapper van je hoor!
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat een mooi report van een fijne ervaring! Heeft het je ook meer vertrouwen gegeven voor een volgende keer, ondanks de heftigheid van het middel?
Wat ik aan je verslag ook mooi vindt is de soort tederheid en het vertrouwen in Olifantje, heel liefdevol. En de laatste alinea, over de dankbaarheid maar ook het gevoel dat de ervaring echt was, en dat er 'meer' is waar je nu even van hebt mogen proeven.. Love it, of iedereen het nou gelooft of niet: een beetje meer magie maakt het leven in elk geval mooier, als je het zo bekijkt.


Eik zei:
Ik heb het gevoel dat ik omhoog zweef. Ik zie waanzinnig kleurrijke visuals. Wat me opvalt zijn twee "nar-achtige" visuals waarvan ik overtuigd ben dat het entiteiten zijn. Ze lijken op vrij traditionele "hofnarren" uit de middeleeuwen. Een beetje zoals het plaatje hieronder maar dan minder drie-dimensionaal en meer als twee dimensionale schilderijen die wel een beetje golvende diepte hebben en dus ook een beetje drie-dimensionaal zijn. Ze lijken haast een soort "poortwachters" waar ik voorbij zweef.
Klik om te vergroten...

Dit is trouwens wel grappig, dit herkende ik enigzins! Ik zag ook een nar-achtige aanwezigheid die ik zelf associeerde met het Bart Smit mannetje. Die had een luchtige, plagerige vibe. Hij communiceerde een beetje 'je hebt net niet genoeg genomen / niet genoeg los gelaten om verder te kunnen gaan, dus tot hier is waar je vandaag mag, hihi', en we moesten er samen om lachen. Grappig om wel te lezen dat dat soort entiteiten dus ook bij jou aanwezig waren, en de associatie met 'poortwachters' die jij maakt sluit daar ook weer bij aan.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#15
AphexTwin zei:
Geweldig om lezen jouw report Eik! :grin:
Klik om te vergroten...
Thanks! Ik heb echt mijn best gedaan alles zo goed mogelijk op te schrijven maar ik heb toch het gevoel dat ik de ervaring onvoldoende over kan brengen. De enorme "alien vibe" en het gevoel dat je krijgt daar zijn moeilijk in taal te vatten. Laat staan dat ik eigenlijk nu al bijna niet meer kan herinneren hoe die "entiteit" eruit zag... Het blijft echt een ongrijpbare ervaring.

AphexTwin zei:
Heb jij een heftige bodyload ervaren? Die ervoer ik best sterk tijdens m'n 2 ervaringen met Changa.
Klik om te vergroten...
Ja ik vind DMT wel echt een heftige bodyload hebben. Het voelt aan alsof er een alarm afgaat in letterlijk elke cel in je lichaam! Mijn hartslag schiet ook altijd enorm omhoog tijdens het roken en vlak daarna. In tegenstelling tot sommige anderen hoor ik geen piep-geluid terwijl ik afgeschoten wordt. Maar de bodyload is inderdaad heel typisch en wat mij betreft niet echt comfortabel.

Ikbeneenfiets zei:
Ik ben ook wat jaloers op je! Ik merk dat ik ook iets nodig heb om in te geloven de laatste tijd, als je begrijpt wat ik bedoel. Helaas zit ik nog niet in de fase van mijn leven waarin ik veilig DMT kan doen.
Klik om te vergroten...
Waarom denk je iets nodig te hebben om in te geloven? Goed dat je zelf aanvoelt dat je nog niet klaar bent voor DMT. Het heeft ook geen haast toch? Ik heb het pas op mijn 40ste voor het eerst gedaan en dat was helemaal prima! Kun je aangeven waarom je denkt dat het nu niet de juiste fase in je leven is? Of is dat te persoonlijk om hier te delen?

Ikbeneenfiets zei:
Dan maar eens beginnen met truffels, en wie weet LSD als ik dat ergens op de kop kan tikken.
Klik om te vergroten...
Als je nog geen ervaring hebt met truffels en LSD dan zou ik dat zelf inderdaad eerst doen voordat je DMT gaat doen. Ook hierover zijn de meningen verdeeld maar dit lijkt me toch een meer logische keuze. Heb je al eens eerder een psychedelisch middel genomen? LSD kan inderdaad lastig zijn om te vinden... gelukkig zijn 1-P LSD en ALD-52 legaal te verkrijgen en erg vergelijkbaar.

Ikbeneenfiets zei:
Hopelijk kunnen deze mij helpen met het verwerken van wat trauma´s, ik denk niet dat DMT daar per se de beste keuze voor is.
Klik om te vergroten...
Ik deel jouw mening. Volgens mij zijn LSD en Psilocybine (truffels) geschikter voor zelfreflectie en het verwerken van trauma's dan DMT. DMT heeft in mijn ervaring niets meer met je eigen leven of dagelijkse beslommeringen te maken en gaat meer over de grote levensvragen en de cosmos. Ik zou trouwens bij diepe trauma's wel voorzichtig zijn met alle psychedelica en lekker rustig aan opbouwen.

Ikbeneenfiets zei:
Maar ooit wil ik ook eens de sprong wagen! Tot dan, maar trip reports blijven lezen en blijven dromen... Vind het dapper van je hoor!
Klik om te vergroten...
Dat begrijp ik! Dat is ook de reden dat ik het ook (weer) gedaan heb. Ik kan je verzekeren dat ik me op het "moment supreme" alles behalve dapper voelde hoor :sweatsmile:

KropSla zei:
Wat een mooi report van een fijne ervaring! Heeft het je ook meer vertrouwen gegeven voor een volgende keer, ondanks de heftigheid van het middel?
Klik om te vergroten...
Thanks! Ja het heeft me wel meer vertrouwen gegeven. De heftige ervaring van twee jaar geleden was voor mij echt wel angstaanjagend. Niet negatief geladen maar wel dusdanig overweldigend dat ik er 2 jaar van bij moest komen. Het gevoel om op een redelijk brute manier van mijn ego ontdaan te worden viel me zwaar. Deze keer heb ik denk ik zoveel genomen dat mijn ego de kans niet kreeg om zich te verzetten. Een zeldzaam gevalletje van "more is more" ofzo :tonguewink:

KropSla zei:
Wat ik aan je verslag ook mooi vindt is de soort tederheid en het vertrouwen in Olifantje, heel liefdevol.
Klik om te vergroten...
Tsja wat kan ik zeggen? @Roze Olifant is een bijzonder persoontje! Ik heb geluk dat ik een tripmaatje ben tegengekomen die niet alleen mijn passie voor psychedelica deelt maar bij wie ik me ook zo vertrouwd en veilig voel dat ik dit soort ervaringen aan durf te gaan. Bij de meeste mensen zou ik mezelf niet zo kwetsbaar op durven te stellen. Maar bij iemand die zo liefdevol en open-minded is als zij gaat dat relatief gemakkelijk.

KropSla zei:
Love it, of iedereen het nou gelooft of niet: een beetje meer magie maakt het leven in elk geval mooier, als je het zo bekijkt.
Klik om te vergroten...
Absoluut dit!!!
Ergens ben ik nog steeds agnostisch. Dat wil zeggen dat ik ervan overtuigd ben dat we als mensen de waarheid niet weten, en waarschijnlijk ook nooit zullen weten. Daar zijn we denk ik te beperkt voor in onze normale toestand. Maar als ik dan moet kiezen tussen geloven dat alles 'nep', 'fake' en nutteloos is of dat er magie is in de wereld... geef mij dan maar de Magie! Misschien is de magie echt, misschien is het een illusie. Maar het is sowieso leuker om erin te geloven!

KropSla zei:
Grappig om wel te lezen dat dat soort entiteiten dus ook bij jou aanwezig waren, en de associatie met 'poortwachters' die jij maakt sluit daar ook weer bij aan.
Klik om te vergroten...
Ja die twee narren/ jesters leken echt wel een soort poortwachters. Ik zweefde langzaam omhoog langs deze poortwachters en daarna kwam ik pas in die "kamer" (of whatever de fuck het was) waar die entiteit was...
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat een super mooi rapport heb je geschreven. Fijn om te horen dat je na 2 jaar het toch waar aandurfde om DMT te gaan roken.. ik had me zelf voor genomen om een tijdje niets over DMT te lezen. En het los te laten. Maar dit moest ik natuurlijk lezen. En met veel plezier gedaan. Maar nu begint het bij mij dus ook weer te kriebelen...

En die 17 mg om te testen komt me bekend voor 😊 is dat toeval? Ik vond dat al best heftig, maar als ik dat van jou lees was die 17mg prima te doen? Ik had bij die dosis al dat ik weinig besef had van alles om me heen. En dat alles zo echt lijkt en de patronen 360 graden om je heen. En dat alien sfeertje had ik ook heel sterk..

Maar mooi report! Bedankt 😊
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lucy100 zei:
Wat een super mooi rapport heb je geschreven.
Klik om te vergroten...
Thanks!

Lucy100 zei:
Fijn om te horen dat je na 2 jaar het toch waar aandurfde om DMT te gaan roken..
Klik om te vergroten...
Haha... was zelf wel verbaasd dat ik er blijkbaar 2 jaar voor nodig had om weer zover te zijn. Ik ga nu ook weer lekker de tijd nemen maar verwacht dat ik minder dan 2 jaar nodig heb om weer eens een kijkje te durven nemen... :sweatsmile:

Lucy100 zei:
k had me zelf voor genomen om een tijdje niets over DMT te lezen. En het los te laten. Maar dit moest ik natuurlijk lezen. En met veel plezier gedaan. Maar nu begint het bij mij dus ook weer te kriebelen...
Klik om te vergroten...
Waarom had je je dat voorgenomen? Vond je dat je te geobsedeerd met DMT bezig was? Ik heb zelf ook periodes dat ik echt alles op internet opzoek dat ik over DMT kan vinden. Ik denk serieus dat ik bijna alle posts en filmpjes ondertussen wel gelezen en gezien heb. Sinds die heftige ervaring van 2 jaar geleden denk ik ook vrijwel dagelijks eventjes aan DMT. Hierbij wil ik overigens niet zeggen dat het op een vervelende manier mijn leven beheerst. Ik beschouw het zelf eerder als een "verrijking". Ik heb door die ervaring een fundamenteel ander, en ruimer, perspectief op de realiteit gekregen. Iets waar ik alleen maar dankbaar voor kan zijn.

Lucy100 zei:
n die 17 mg om te testen komt me bekend voor 😊 is dat toeval? Ik vond dat al best heftig, maar als ik dat van jou lees was die 17mg prima te doen?
Klik om te vergroten...
Ik vond die 17mg op zich best heftig inderdaad. Maar toch beduidend minder heftig dan hogere doseringen/meer trekjes. Maar uiteindelijk is alles relatief. Er zijn mensen die zwaar slecht gaan op 10 gram truffels of een lichte dosis 2-cb, er zijn er ook die zonder al teveel problemen 5-meo DMT lijken te doen. Ieder mens is anders. Voor mij is 17mg DMT heftig maar wel goed te doen...

Lucy100 zei:
En dat alles zo echt lijkt en de patronen 360 graden om je heen. En dat alien sfeertje had ik ook heel sterk..
Klik om te vergroten...
Leuk dat het zo herkenbaar voor je is! Ik vind die "alien vibe" ook een van de meest bizarre effecten van DMT. Ik kan ook niet echt beschrijven waarom, of wat het nu precies zo "alien" maakt. Toch ervaar ik het elke keer zo.
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Eik zei:
Waarom had je je dat voorgenomen? Vond je dat je te geobsedeerd met DMT bezig was?
Klik om te vergroten...
Ja beetje wel. Maar ook omdat door het opbouwen vanaf 10 mg het steeds lastiger wordt. Het is zo overweldigend. En dan word verder gaan steeds moeilijker. Ik heb er een beetje uit geleerd dat ik er gewoon voor moet gaan. Je kunt het vergelijken met koud water. Als je steeds met je teentje gaat voelen hoe koud het water is, word het steeds moeilijker om er in te springen. Als je er gelijk in springt kom je er vaak achter dat het wel mee valt hoe koud het eigenlijk is.

Het idee is dus om het voor een tijdje met rust te laten. En er dan een keer gewoon voor gaan.
Eik zei:
Maar uiteindelijk is alles relatief. Er zijn mensen die zwaar slecht gaan op 10 gram truffels of een lichte dosis 2-cb, er zijn er ook die zonder al teveel problemen 5-meo DMT lijken te doen. Ieder mens is anders. Voor mij is 17mg DMT heftig maar wel goed te doen...
Klik om te vergroten...
Dat is ook zeker waar! Voor iedereen ligt dat anders. Als het gewenste effect is bereik, is het goed natuurlijk! 😊
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lucy100 zei:
Ja beetje wel. Maar ook omdat door het opbouwen vanaf 10 mg het steeds lastiger wordt. Het is zo overweldigend.
Klik om te vergroten...
Ja dat kun je wel zeggen. DMT is gewoon echt overweldigend. Ik neig ernaar bij DMT om ofwel laag te doseren (tot 20mg). Dan heb je een echte kennismaking met wat DMT kan doen. Ofwel echt hoog te doseren en voor die doorbraak te proberen gaan. Ik vond die laatste hele hoge doseringen minder eng dan de "tussendosering". Maar helemaal zonder angst DMT doen gaat voor mij voorlopig nog niet mogelijk zijn vrees ik.

Gelukkig is de ervaring dusdanig interessant dat ik het de angst wel waard vind! :upsidedown:
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik zoek al 2 jaar dmt ook zelf gedacht om dmt te maken’ maar zo ik het heb gehoort’ dmt zoek je niet dmt zoekt jou

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."