#1
Nu beschrijf je weer hoe jij en je zus DMT hebben gevonden. Ik zal er verder over ophouden, ben hier waarschijnlijk te nuchter voor.
Volgens mij ben je gewoon eigenwijs.
Nu beschrijf je weer hoe jij en je zus DMT hebben gevonden. Ik zal er verder over ophouden, ben hier waarschijnlijk te nuchter voor.
Ik bedoelde nuchter in de andere betekenis van het woordVolgens mij ben je gewoon eigenwijs.Ik ben ook nuchter en zou het zo (‘DMT heeft me gevonden’) in mijn eigen woorden niet uitdrukken, want ik heb als een malle zelf naar DMT gezocht, maar toch snap ik wel wat de heren willen zeggen. Het is maar een manier van naar de zaak kijken en uitdrukken. Dit wordt een beetje van een mug een olifant maken zo. (Niet dat er iets mis is met olifanten, zeer zeker niet.)
Precies dit! Ik zou het zelf ook niet zo zeggen omdat het voor veel verwarring zorgt bij mensen die het letterlijk nemen. En als je het letterlijk neemt slaat die uitspraak ook echt nergens op. De meeste mensen moeten juist superveel moeite doen om aan DMT te komen... Maar ergens snap ik de charme van de uitspraak wel als je het ziet vanuit het perspectief van "poetische vrijheid". Als je eenmaal gegrepen bent door DMT (als het jou "gevonden" heeft) dan doe je de enorme moeite om eraan te komen...k ben ook nuchter en zou het zo (‘DMT heeft me gevonden’) in mijn eigen woorden niet uitdrukken, want ik heb als een malle zelf naar DMT gezocht, maar toch snap ik wel wat de heren willen zeggen.
Ik bedoelde nuchter in de andere betekenis van het woord![]()
Ah, die bedoelde ik ook! Ik dacht dat jij dacht dat ik insinueerde dat jullie allemaal onder invloed waren. Dat was natuurlijk niet de bedoeling.Wat bedoelde je dan? Drugs-nuchter? Dat sowieso.Ik ging uit van de betekenis ‘niet zweverig’.
Hahaha leuk toch dit.... Ik begrijp jou gedachte gang wel hoor en letterlijk gezien heb je ook gelijk. Maar daarom is het ook een soort spreekwoord/gezegde. Ik hoop voor je dat je niet alle gezegdes of spreekwoorden te letterlijk neemtNu beschrijf je weer hoe jij en je zus DMT hebben gevonden. Ik zal er verder over ophouden, ben hier waarschijnlijk te nuchter voor.
Thanks! Fijn dat je het leuk vond om te lezen.Wauw! Super indrukwekkend @Eik!
Ik vind het ook echt doodeng! DMT roken is het engste dat ik ooit in mijn leven heb gedaan! Ik denk ook niet dat ik ooit helemaal over de angst voor DMT heen kom. Maar het is zo fascinerend dat ik bereid ben om, met heel veel moeite, mijn angst te overwinnen en het toch te doen.Lijkt me ook doodeng...
Ik zou zeggen: "neem je tijd". DMT loopt niet weg. Jij hebt ervaring met veel zwaardere psilo trips dan ik ooit gedaan heb. Als je dat overleeft overleef je DMT ook wel. Ik denk eigenlijk dat je nooit helemaal klaar bent voor DMT. Soms moet je gewoon aanvoelen dat het moment juist is en dat je bereid bent er voor te gaan. Bij mij heeft het eerst jaren geduurd voordat ik het de eerste keer aandurfde en daarna was ik zo geshocked door die eerste ervaring dat ik twee jaar nodig had om mijn moed weer bij elkaar te rapen. Toch ben ik echt heel gelukkig en dankbaar dat ik het weer gedaan heb.Wellicht komt mijn tijd ook nog een keer, wanneer ik er klaar voor ben.
Ja dat hoor je echt wel vaker bij DMT. Trippen op psilo en vooral ook LSD is bij mij een combinatie van hedonisme en spiritualiteit. Zelf heb ik ook geen enkel probleem met het combineren van genot en spiritualiteit. Toch zie ik DMT op een andere manier. DMT is (voor mij) zo waanzinnig heftig dat ik het niet meer als "recreatef" zie. Het is voor mij echt een soort van heilig middel dat ik met respect moet behandelen. Dat het dan af en toe ook gewoon heel mooi, warm en liefdevol uit kan pakken is mooi meegenomen. Maar ik kan DMT niet zien als "even een lekker tripje". Dat zou ook gewoon niet goed voelen om er zo naar te kijken. Maar als anderen daar anders mee omgaan heb ik daar geen oordeel over.Een tijdje terug heb ik trouwens een vriend kennis laten maken met changa. Die nam een stuk minder grote hijsen dan mij, maar zei dat hij al contact had met een of andere entiteit. Deze leek boos/geërgerd omdat mijn vriend het allemaal meer zag als even lekker trippen ipv een serieuze introspectieve ervaring. Dat heeft hem er wel wat van afgeschrikt, maar heeft hem er ook een groter respect voor gegeven.
Dit was de tweede keer dat ik entiteiten ervaren heb op DMT en de eerste keer dat er sprake was van enige vorm van interactie. Ik heb geluk gehad dat ze speels en liefdevol was. Lijkt me heel eng om een onvriendelijke entiteit tegen te komen...Zelf heb ik geen entiteiten ervaren...
Als je al DMT hebt, kun je het toch maken?Changa zou ik heel graag willen hebben (dit is geen vraag om verkooppunten drugs ^^) omdat het alleen kan, en in een joint wat minder heftig is. DMT lijkt me toch niet helemaal safe alleen. Je wordt heel snep bijzonder verward tijdens het roken. Ik heb het nog niet kunnen vinden, moest voor pure DMT al de nodige moeite doen. Changa via een bong schijnt al flink heftig te kunnen worden, heb gelezen van doorbraken op die manier.![]()
Als je al DMT hebt, kun je het toch maken?
Echte moed is niet zonder angst zijn, maar ondanks angst voelen, doorgaan.Bovendien zijn er ook genoeg mensen die minder grote angsthazen zijn dan ik en die er misschien wel veel makkelijker mee om kunnen gaan.
Ik denk dat diegenen die met DMT (en verwanten) experimenteren per definitie geen grote angsthazen zijn. Als je een angsthaas bent begin je hier niet aan. Daar is het te freaky voor. 👽
Echte moed is niet zonder angst zijn, maar ondanks angst voelen, doorgaan.![]()
Klopt zeker !Ik denk zeker dat de angst met meer ervaring afneemt. Is denk ik hetzelfde als toen we ooit begonnen met ‘casual’ trippen; dat was ook enger dan het nu is.![]()
Vind het pijpje wel leuk , is het zelfde als waar nell (?)(druglab) Het met rookte als ik me niet vergis ?.
Vond het met de basepijp niet zo fijn dmt te roken , veel geklungel en verbrande dmt.
Ik raad iedereen aan die dmt wil roken een "machine" te maken.
Maar als je het niet vaak doet of tijd wil steken ik het maken ervan is dat pijpje wel een topper denk ik.
Enige nadeel dat je blijkbaar ook 2 a 3 hits hoeft te nemen , met een "machine" kan ja makkelijk 60mg n'n weghijsen in 1 keer.
En even over het alleen roken van dmt.
N'n is zeker alleen te doen , 5-meO zou ik toch met een sitter doen.
Leuk rapport, en die angst/nerveusheid hoort er toch zeker voor een stuk bij.
Al heb ik dat nu wel al een pak minder als de eerste paar keer.
Met de machine heb je een grotere kamer waar meer rook in opgeslagen kan worden.
Dus ik verhit eerst de volledige dosering dmt (zowel bij n'n als 5-meO) om vervolgens in 1 hijs alle rook binnen te halen.
Is een stuk makkelijker dan een pijpje met een kleine kamer waar je al brandend moet hijsen omdat er nog rook ontwikkeling is.
Klopt zeker !
Ik was tot begin dit jaar ongelooflijk bang om lsd te doen , sinds ik een maand aan microdosing gedaan heb ,Was die angst veel minder en durfde ik een volwaardige trip doen.
Al moet ik zeggen dat ik met lsd of psilo trips nog altijd meer stress heb tevoren dan dmt.
Ik denk door de duratie van de trip.
Ja dat vind ik zelf ook heel vreemd. Op dat tijdselement na voelde het als een complete "breakthrough". Misschien is het wel mogelijk om door te breken zonder dat het aanvoelt als een eeuwigheid, misschien was dit alsnog geen doorbraak. Hoe dan ook was het een super-heftige en mooie ervaring die ik niet had willen missen!En opvallend dat jij vond dat de ervaring super kort leek, terwijl velen zeggen dat het lijkt alsof het langer dan een mensenleven duurt
Dit stelt mij op een bepaalde manier gerust...Ik snap ook wel weer dat iemand banger zou zijn voor een langere trip. Sowieso zijn middelen als psilo en LSD veel meer introspectief, wat op zijn eigen manier beangstigend kán zijn. DMT gaat niet meer over jezelf maar over andere dimensies/realiteiten. Volgens mij is het veel moeilijker om hier op de klassieke manier ‘bad’ op te gaan. Maar de ervaring is wel een existentiële schok. Zeker de eerste keer.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."