Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT - opnieuw op verkenning

DMT - opnieuw op verkenning

97 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wauw.. Wat een bijzondere ervaring!
DMT trip reports zijn bijzonder altijd.

Moedig van je dat je in de avond er vol voor durfde te gaan! Ik hoop dat ik dat ook nog eens durf, want het klinkt als een hele speciale ervaring..

Herkenbaar ook dat de herinnering aan een dmt trip zo blijvend is. Ik heb dat een jaar later na mijn eerste keer ook, en dan begint mijn hart weer te bonken!
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Natozlato zei:
Herkenbaar ook dat de herinnering aan een dmt trip zo blijvend is. Ik heb dat een jaar later na mijn eerste keer ook, en dan begint mijn hart weer te bonken!
Klik om te vergroten...
Ja echt he?! Als ik het nummer hoor waarop ik mijn eerste heftige DMT ervaring had dan gaat mijn hart ook meteen als een malle tekeer. Soms als ik heel erg stoned ben denk ik wel eens aan mijn DMT trips en dan kan ik me nog beter voorstellen hoe het was en dan krijg ik hartkloppingen en klamme zweethandjes. Ik ben echt heel dankbaar voor deze ervaring maar ik denk dat het wel weer even gaat duren voordat ik opnieuw klaar ben voor zo'n ervaring. Dit is echt iets dat ik niet te vaak achter elkaar kan "handelen"....
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wauw! Super indrukwekkend @Eik!

Ik ben erg jaloers op je/jullie! Respect dat jullie er voor gingen! Wellicht komt mijn tijd ook nog een keer, wanneer ik er klaar voor ben. DMT is zó fascinerend...

Hopelijk komt @Roze Olifant ook nog met een report! Kan er geen genoeg van krijgen. :grimacing:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Super report Eik! :) Herkenbaar ook het type visuals. Thanks voor het zijn van zo’n leuke tripmattie! <3

Mindless zei:
Wauw! Super indrukwekkend @Eik!

Ik ben erg jaloers op je/jullie! Respect dat jullie er voor gingen! Wellicht komt mijn tijd ook nog een keer, wanneer ik er klaar voor ben. DMT is zó fascinerend...

Hopelijk komt @Roze Olifant ook nog met een report! Kan er geen genoeg van krijgen. :grimacing:
Klik om te vergroten...

Ik had vrijdag de allerlaatste keer 70 mg op de pijp gegooid (want yolo) (dat vond ik wel doodeng, maar toch: yolo). Dit was dus ook zeker wel een heftige ervaring! Geen entiteiten, waar ik me over verbaasde, wel een totaal andere realiteit. Het WTF-gehalte was behoorrrlijk hoog. xD Ik heb een drukke week en weekend deze week dus of een report schrijven lukt weet ik niet, misschien op een wat later moment. Ik wil het eigenlijk wel doen.

DMT is insane.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze Olifant zei:
Ik had vrijdag de allerlaatste keer 70 mg op de pijp gegooid (want yolo) (dat vond ik wel doodeng, maar toch: yolo). Dit was dus ook zeker wel een heftige ervaring! Geen entiteiten, waar ik me over verbaasde, wel een totaal andere realiteit. Het WTF-gehalte was behoorrrlijk hoog. xD Ik heb een drukke week en weekend deze week dus of een report schrijven lukt weet ik niet, misschien op een wat later moment. Ik wil het eigenlijk wel doen.

DMT is insane.
Klik om te vergroten...
Lijkt me ook doodeng...

Hopelijk schrijf je er nog een!

Een tijdje terug heb ik trouwens een vriend kennis laten maken met changa. Die nam een stuk minder grote hijsen dan mij, maar zei dat hij al contact had met een of andere entiteit. Deze leek boos/geërgerd omdat mijn vriend het allemaal meer zag als even lekker trippen ipv een serieuze introspectieve ervaring. Dat heeft hem er wel wat van afgeschrikt, maar heeft hem er ook een groter respect voor gegeven.

Zelf heb ik geen entiteiten ervaren... Maar ook geen boze dus. :wink:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Lijkt me ook doodeng...

Hopelijk schrijf je er nog een!

Een tijdje terug heb ik trouwens een vriend kennis laten maken met changa. Die nam een stuk minder grote hijsen dan mij, maar zei dat hij al contact had met een of andere entiteit. Deze leek boos/geërgerd omdat mijn vriend het allemaal meer zag als even lekker trippen ipv een serieuze introspectieve ervaring. Dat heeft hem er wel wat van afgeschrikt, maar heeft hem er ook een groter respect voor gegeven.

Zelf heb ik geen entiteiten ervaren... Maar ook geen boze dus. :wink:
Klik om te vergroten...

Het is wel typisch dat het dus helemaal niet zeker is dat je entiteiten tegen komt, ook op de hoge doseringen niet. Je hoort het zo vaak, dus je denkt dan wel een beetje: hé, waar zijn ze? (Althans als je weer bij komt, want het was wel totale ego loss dus dan denk je niet zoveel meer.) :tongueout: Terwijl het ergens wel juist heel logisch is dat dat geen vast gegeven is. En een boze entiteit wil je ook niet op je dak hebben! Ik herinner me nog een report hier op het forum waar een DMT-entiteit de hele veranda van diegene begon te verbouwen :’) en daarna alles wel weer netjes terug opbouwde! Komisch report was dat.

Changa zou ik heel graag willen hebben (dit is geen vraag om verkooppunten drugs ^^) omdat het alleen kan, en in een joint wat minder heftig is. DMT lijkt me toch niet helemaal safe alleen. Je wordt bijzonder verward tijdens het roken. Ik heb het nog niet kunnen vinden, moest voor pure DMT al de nodige moeite doen. Changa via een bong schijnt al flink heftig te kunnen worden, heb gelezen van doorbraken op die manier. :)
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Wauw! Super indrukwekkend @Eik!
Klik om te vergroten...
Thanks! Fijn dat je het leuk vond om te lezen.

Mindless zei:
Lijkt me ook doodeng...
Klik om te vergroten...
Ik vind het ook echt doodeng! DMT roken is het engste dat ik ooit in mijn leven heb gedaan! Ik denk ook niet dat ik ooit helemaal over de angst voor DMT heen kom. Maar het is zo fascinerend dat ik bereid ben om, met heel veel moeite, mijn angst te overwinnen en het toch te doen.

Mindless zei:
Wellicht komt mijn tijd ook nog een keer, wanneer ik er klaar voor ben.
Klik om te vergroten...
Ik zou zeggen: "neem je tijd". DMT loopt niet weg. Jij hebt ervaring met veel zwaardere psilo trips dan ik ooit gedaan heb. Als je dat overleeft overleef je DMT ook wel. Ik denk eigenlijk dat je nooit helemaal klaar bent voor DMT. Soms moet je gewoon aanvoelen dat het moment juist is en dat je bereid bent er voor te gaan. Bij mij heeft het eerst jaren geduurd voordat ik het de eerste keer aandurfde en daarna was ik zo geshocked door die eerste ervaring dat ik twee jaar nodig had om mijn moed weer bij elkaar te rapen. Toch ben ik echt heel gelukkig en dankbaar dat ik het weer gedaan heb.

Bovendien zijn er ook genoeg mensen die minder grote angsthazen zijn dan ik en die er misschien wel veel makkelijker mee om kunnen gaan.

Mindless zei:
Een tijdje terug heb ik trouwens een vriend kennis laten maken met changa. Die nam een stuk minder grote hijsen dan mij, maar zei dat hij al contact had met een of andere entiteit. Deze leek boos/geërgerd omdat mijn vriend het allemaal meer zag als even lekker trippen ipv een serieuze introspectieve ervaring. Dat heeft hem er wel wat van afgeschrikt, maar heeft hem er ook een groter respect voor gegeven.
Klik om te vergroten...
Ja dat hoor je echt wel vaker bij DMT. Trippen op psilo en vooral ook LSD is bij mij een combinatie van hedonisme en spiritualiteit. Zelf heb ik ook geen enkel probleem met het combineren van genot en spiritualiteit. Toch zie ik DMT op een andere manier. DMT is (voor mij) zo waanzinnig heftig dat ik het niet meer als "recreatef" zie. Het is voor mij echt een soort van heilig middel dat ik met respect moet behandelen. Dat het dan af en toe ook gewoon heel mooi, warm en liefdevol uit kan pakken is mooi meegenomen. Maar ik kan DMT niet zien als "even een lekker tripje". Dat zou ook gewoon niet goed voelen om er zo naar te kijken. Maar als anderen daar anders mee omgaan heb ik daar geen oordeel over.

Mindless zei:
Zelf heb ik geen entiteiten ervaren...
Klik om te vergroten...
Dit was de tweede keer dat ik entiteiten ervaren heb op DMT en de eerste keer dat er sprake was van enige vorm van interactie. Ik heb geluk gehad dat ze speels en liefdevol was. Lijkt me heel eng om een onvriendelijke entiteit tegen te komen... :hushed:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Roze Olifant zei:
Changa zou ik heel graag willen hebben (dit is geen vraag om verkooppunten drugs ^^) omdat het alleen kan, en in een joint wat minder heftig is. DMT lijkt me toch niet helemaal safe alleen. Je wordt heel snep bijzonder verward tijdens het roken. Ik heb het nog niet kunnen vinden, moest voor pure DMT al de nodige moeite doen. Changa via een bong schijnt al flink heftig te kunnen worden, heb gelezen van doorbraken op die manier. :)
Klik om te vergroten...
Als je al DMT hebt, kun je het toch maken?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bovendien zijn er ook genoeg mensen die minder grote angsthazen zijn dan ik en die er misschien wel veel makkelijker mee om kunnen gaan.

Ik denk dat diegenen die met DMT (en verwanten) experimenteren per definitie geen grote angsthazen zijn. Als je een angsthaas bent begin je hier niet aan. Daar is het te freaky voor. 👽
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Als je al DMT hebt, kun je het toch maken?
Klik om te vergroten...

Dat is waar. Ik zou me daar eens in moeten verdiepen. Maar ik ben een luie olifant. :’D En ik vind het toch ook wel fijn om wat pure DMT te hebben.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Roze Olifant zei:
Bovendien zijn er ook genoeg mensen die minder grote angsthazen zijn dan ik en die er misschien wel veel makkelijker mee om kunnen gaan.

Ik denk dat diegenen die met DMT (en verwanten) experimenteren per definitie geen grote angsthazen zijn. Als je een angsthaas bent begin je hier niet aan. Daar is het te freaky voor. 👽
Klik om te vergroten...
Echte moed is niet zonder angst zijn, maar ondanks angst voelen, doorgaan. :)
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Echte moed is niet zonder angst zijn, maar ondanks angst voelen, doorgaan. :)
Klik om te vergroten...

Ja, goeie. Helemaal waar!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vind het pijpje wel leuk , is het zelfde als waar nell (?)(druglab) Het met rookte als ik me niet vergis ?.
Vond het met de basepijp niet zo fijn dmt te roken , veel geklungel en verbrande dmt.

Ik raad iedereen aan die dmt wil roken een "machine" te maken.
Maar als je het niet vaak doet of tijd wil steken ik het maken ervan is dat pijpje wel een topper denk ik.
Enige nadeel dat je blijkbaar ook 2 a 3 hits hoeft te nemen , met een "machine" kan ja makkelijk 60mg n'n weghijsen in 1 keer.

En even over het alleen roken van dmt.
N'n is zeker alleen te doen , 5-meO zou ik toch met een sitter doen.

Leuk rapport, en die angst/nerveusheid hoort er toch zeker voor een stuk bij.
Al heb ik dat nu wel al een pak minder als de eerste paar keer.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#14
Met de machine heb je een grotere kamer waar meer rook in opgeslagen kan worden.
Dus ik verhit eerst de volledige dosering dmt (zowel bij n'n als 5-meO) om vervolgens in 1 hijs alle rook binnen te halen.
Is een stuk makkelijker dan een pijpje met een kleine kamer waar je al brandend moet hijsen omdat er nog rook ontwikkeling is.

Roze Olifant zei:
Ik denk zeker dat de angst met meer ervaring afneemt. Is denk ik hetzelfde als toen we ooit begonnen met ‘casual’ trippen; dat was ook enger dan het nu is. :)
Klik om te vergroten...
Klopt zeker !
Ik was tot begin dit jaar ongelooflijk bang om lsd te doen , sinds ik een maand aan microdosing gedaan heb ,Was die angst veel minder en durfde ik een volwaardige trip doen.
Al moet ik zeggen dat ik met lsd of psilo trips nog altijd meer stress heb tevoren dan dmt.
Ik denk door de duratie van de trip.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
inner_search zei:
Vind het pijpje wel leuk , is het zelfde als waar nell (?)(druglab) Het met rookte als ik me niet vergis ?.
Vond het met de basepijp niet zo fijn dmt te roken , veel geklungel en verbrande dmt.

Ik raad iedereen aan die dmt wil roken een "machine" te maken.
Maar als je het niet vaak doet of tijd wil steken ik het maken ervan is dat pijpje wel een topper denk ik.
Enige nadeel dat je blijkbaar ook 2 a 3 hits hoeft te nemen , met een "machine" kan ja makkelijk 60mg n'n weghijsen in 1 keer.

En even over het alleen roken van dmt.
N'n is zeker alleen te doen , 5-meO zou ik toch met een sitter doen.

Leuk rapport, en die angst/nerveusheid hoort er toch zeker voor een stuk bij.
Al heb ik dat nu wel al een pak minder als de eerste paar keer.
Klik om te vergroten...

Ja, het is die van Drugslab (Nellie <3). Deze pijp werd op DMT Nexus forum aangeraden. Ik heb er e.e.a. over de rooktechnieken gelezen en het meest genoemd waren inderdaad the Machine en deze pijp. Hij heeft een leercurve maar ik heb wel gelezen dat als je hem eenmaal door hebt een doorbraak in 1 hijs of 2 hijsen mogelijk is. Is het principe ervan niet ongeveer hetzelfde als dat van the Machine? Geen idee eigenlijk. Nou ja, ik ben nogal lui, zoals hierboven gezegd, en deze pijp (die eigenlijk een vaporizer is) werkte echt helemaal prima. Hij is wel duur, dus als je handig en niet zo lui bent als ik is het inderdaad wellicht te moeite om zelf iets in elkaar te knutselen. The Machine klinkt fucking badass.

Ik denk zeker dat de angst met meer ervaring afneemt. Is denk ik hetzelfde als toen we ooit begonnen met ‘casual’ trippen; dat was ook enger dan het nu is. :)
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spannend tripreport, Eik! En opvallend dat jij vond dat de ervaring super kort leek, terwijl velen zeggen dat het lijkt alsof het langer dan een mensenleven duurt :)
Ik kan zien dat jullie de dingen heel slim aanpakken. Door te proberen coördineren dat alles op het juiste moment gebeurt enzo, qua aanmoedigingen. En je bent helemaal geen watje trouwens, dat je dit aandurft na te weten hoe heftig het is om je persoonlijkheid en realiteit te verliezen. Of uberhaupt aandurft :)
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
inner_search zei:
Met de machine heb je een grotere kamer waar meer rook in opgeslagen kan worden.
Dus ik verhit eerst de volledige dosering dmt (zowel bij n'n als 5-meO) om vervolgens in 1 hijs alle rook binnen te halen.
Is een stuk makkelijker dan een pijpje met een kleine kamer waar je al brandend moet hijsen omdat er nog rook ontwikkeling is.


Klopt zeker !
Ik was tot begin dit jaar ongelooflijk bang om lsd te doen , sinds ik een maand aan microdosing gedaan heb ,Was die angst veel minder en durfde ik een volwaardige trip doen.
Al moet ik zeggen dat ik met lsd of psilo trips nog altijd meer stress heb tevoren dan dmt.
Ik denk door de duratie van de trip.
Klik om te vergroten...

Ik snap ook wel weer dat iemand banger zou zijn voor een langere trip. Sowieso zijn middelen als psilo en LSD veel meer introspectief, wat op zijn eigen manier beangstigend kán zijn. DMT gaat niet meer over jezelf maar over andere dimensies/realiteiten. Volgens mij is het veel moeilijker om hier op de klassieke manier ‘bad’ op te gaan. Maar de ervaring is wel een existentiële schok. Zeker de eerste keer.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#18
Cerberus zei:
En opvallend dat jij vond dat de ervaring super kort leek, terwijl velen zeggen dat het lijkt alsof het langer dan een mensenleven duurt
Klik om te vergroten...
Ja dat vind ik zelf ook heel vreemd. Op dat tijdselement na voelde het als een complete "breakthrough". Misschien is het wel mogelijk om door te breken zonder dat het aanvoelt als een eeuwigheid, misschien was dit alsnog geen doorbraak. Hoe dan ook was het een super-heftige en mooie ervaring die ik niet had willen missen!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Roze Olifant zei:
Ik snap ook wel weer dat iemand banger zou zijn voor een langere trip. Sowieso zijn middelen als psilo en LSD veel meer introspectief, wat op zijn eigen manier beangstigend kán zijn. DMT gaat niet meer over jezelf maar over andere dimensies/realiteiten. Volgens mij is het veel moeilijker om hier op de klassieke manier ‘bad’ op te gaan. Maar de ervaring is wel een existentiële schok. Zeker de eerste keer.
Klik om te vergroten...
Dit stelt mij op een bepaalde manier gerust...
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het is een zonnige vrijdagochtend en ik zit in de auto richting Belgie. Ik luister naar een live concert van "The Doors", comfort muziek die me helpt mijn zenuwen onder controle te houden. Wat ik vandaag ga doen is niet niets namelijk. Ik ben onderweg naar @Roze Olifant om voor de tweede keer in mijn leven DMT te roken! Na mijn eerste kennismaking met de "spirit molecule" heb ik twee jaar nodig gehad om de impact te verwerken en weer "klaar" te zijn voor een nieuwe verkenning. Voor wie het interessant vind is hier mijn eerste kennismaking met DMT te lezen:

Tripreport v/d Maand - DMT - "jij=weg"

Het is zaterdagmiddag. Ik zit bij mij thuis op de bank te kletsen met Roze Olifant en Psychedelibee. Het gesprek verloopt vloeiend en gepassioneerd maar toch ontspannen. Het voelt als goede vrienden die elkaar al jaren kennen. En dat terwijl ik Bee pas net 2 uur daarvoor voor het eerst live heb...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Terwijl ik over de snelweg richting zuiden zoef bedenk ik me dat ik waarschijnlijk nooit helemaal "klaar" ben voor het roken van DMT. Daar vind ik het simpelweg te intens voor. Toch heeft twee jaar pauze me genoeg tijd gegeven om de eerste shock te overkomen. Ik merkte een paar maanden geleden al dat mijn nieuwsgierigheid naar DMT weer aan het toenemen was. Deze nieuwsgierigheid is uiteindelijk groter geworden dan mijn angst om weer te gaan. Toch merk ik dat ik een lichte tegenzin heb om het te gaan doen. Ik kijk meer uit naar de trip gedaan te hebben dan de trip daadwerkelijk te doen. Een sensatie die ik bij andere drugs nooit heb.

Eenmaal aangekomen bij Roze Olifant ben ik blij haar weer live te zien. Door de Corona crisis is het meer dan een half jaar geleden dat ik mijn favoriete tripmaatje heb gezien. Het weerzien voelt meteen goed en vertrouwt. Ik ben dankbaar voor de bijzondere connectie die we haast op magische wijze hebben gesmeed tijdens een eerdere LSD trip. Het voelt goed om samen met haar dit avontuur aan te gaan. Toch merk ik dat we beide enigzins gespannen zijn. Ofwel zijn Olifantje en ik enorme watjes, ofwel DMT is gewoon mega heftig.... :upsidedown:

We kletsen, doen boodschappen en bewonderen de nieuwe glass vapor genie van Olifantje. Dit is een elegant pijpje dat zogenaamd gemaakt is om cannabis mee te vaporisen. Het echte levensdoel van deze pijp heeft echter niets met cannabis te maken. Deze pijp is gemaakt als vervoersmiddel naar andere dimensies. Deze pijp is gemaakt om DMT mee te vapen. En dat is precies wat wij gaan doen!

1593415962120.png
Glass Vapor Genie

Een beetje onwennig lopen we wat te prutsen me gaasjes, liquid pads, weegschaaltjes en diverse soorten aanstekers. Het is duidelijk dat je een beetje je er wat moeite voor moet doen om een bezoekje te brengen aan een andere dimensie.

Trip 1: 17mg DMT
We besluiten om rustig aan te beginnen met een relatief lichte dosis zodat we de pijp en onze nieuwe DMT kunnen testen. Gespannen weeg ik 17 mg DMT af. We besluiten dat ik als eerste ga. In tegenstelling tot 2 jaar geleden besluiten we dat degene die op reis gaat niets met de pijp hoeft te doen. De "assistent" hanteert de pijp en de aansteker, de ander hoeft enkel te lurken.

Roze Olifant verwarmt de DMT zodat deze smelt. Ik haal een paar keer diep adem, blaas mijn longen leeg en begin langzaam aan de pijp te lurken. Ik krijg een flinke "hit" en hou de lucht 10 seconden binnen. k kijk olifantje betekenisvol aan: "Hell Yeah, deze pijp werkt!". Daarna hap ik even naar lucht om vervolgens snel een tweede teug te nemen. IMijn blik schDaarna ga ik op de bank liggen. Al snel zie ik mooie oranje-rode visuals in mijn hele gezichtsveld. Ze lijken op de visuals die ik van psilocybine ken maar zijn meer overal om me heen. Ik heb het gevoel dat ik 360 graden om me heen kan kijken. Ik geniet van de visuals en de "allien vibe" die ze afgeven.

Experiment geslaagd. De DMT is echt, de pijp werkt! Olifantje is aan de beurt!

Trip 2: 45 mg
Ook Olifantje heeft een geslaagde eerste kennismaking met de Glass Vapor Genie. Een uur later is het tijd voor het serieuzere werk. Ik wil gaan voor een serieuze ervaring. Twee jaar geleden heb ik 40 en 50mg gerookt. Dit was echter met een minder efficiente pijp. Ik ga er dus vanuit dat met deze pijp 45mg een spectaculair effect gaat hebben. Ik blijf worstelen met de angst om afgeschoten te worden door de DMT. De come-up van DMT is zo snel en zo overweldigend dat ik er maar moeilijk mee om kan gaan. Of misschien valt het allemaal wel mee en ben ik gewoon een enorm watje :thinking:

Hoe dan ook heb ik met Olifantje afgesproken dat zij me tijdens het roken en vlak nadat ik ga liggen gaat aanmoedigen. Eerst gaat ze me helpen om genoeg binnen te krijgen en dan gaat ze me een veilig gevoel geven door met een rustige stem te zeggen dat ik veilig ben, dat alles goed gaat en dat ik moet ontspannen. Zo gezegd zo gedaan. We smelten de DMT, ik blaas uit en ik neem een grote teug. Ik merk dat er maar weinig DMT in de teug zit... Ik houd in en neem een tweede hit. Deze doet het wel goed en komt hard aan. De aanmoedigingen van mijn tripmaatje helpen me om niet in paniek te raken en ik ga op een rustige vredige manier richting DMT wereld. Ik wordt omgeven door Visuals, mijn besef van deze wereld is ver weg maar ik ben me ergens nog steeds bewust van het feit dat ik een mens ben die een drugservaring heeft.

Ik zie waanzinnig mooie fel gekleurde visuals overal om me heen. Op gegeven moment "zoom ik in" op een soort geel-oranje "bloemachtige" visual. Dit doe ik door echt alles helemaal los te laten. Geen controle, geen wensen of ambities. Hoe meer ik loslaat hoe meer ik in die visual gezogen wordt. Ergens diep van binnen besef ik dat die "bloem" de poort is naar een nieuwe dimensie. Vlak voordat ik door de bloem heen gezogen ga worden hoor ik Olifant haar stem en voel ik haar hand op mijn arm. Bemoedigende woorden en een liefdevolle aanraking. Ze hebben het gewenste effect, namelijk een geruststelling dat alles okay is. Maar ze halen me tevens uit de betovering en zorgen ervoor dat ik niet verder de visual in gezogen wordt. Ze houden me als het ware een beetje in onze normale realiteit.

1593420521678.png
DMT "bloem-visual": poort naar een nieuwe Dimensie?

Als ik uit de trip kom ben ik super enthousiast! Door de aanmoedigingen heb ik voor het eerst echt kunnen genieten van een warme liefdevolle DMT ervaring. Verder bespreken we dat de aanmoedigingen snel na het roken moeten stoppen om niet af te leiden van een mogelijke doorbraak. Ook bespreken we nog even de juiste techniek om te voorkomen dat we te kleine hits produceren zoals de eerste hit deze keer.

Trip 3: bijna 60mg
Ook bij Olifantje gingen er een paar technische dingen mis bij poging nummer twee. Maar ik laat haar ervaringen aan haar over, voor het geval ze zelf een report wilt schrijven.
Het is ondertussen avond geworden en mijn dappere tripmaatje haalt me over om er "echt" voor te gaan en de pijp goed vol te proppen met DMT. Door de laatste liefdevolle ervaring heb ik wat meer vertrouwen gekregen en besluit ik om voor een kleine 60mg te gaan. Als ik de berg gele korreltjes in de pijp zie zitten, bekruipt me toch even het gevoel "is dit nou wel verstandig?". Maar ik ben zo benieuwd naar wat DMT me nog kan laten zien dat ik er toch voor ga.

Deze keer is de "pijptechniek" (geen bijbedoelingen stelletje perverts! :wink:) van Olifantje perfect! De eerste hit is meteen een knaller! Zoals verwacht probeert mijn geest smoesjes te bedenken waardoor ik niet verder hoef te roken. In mijn hele lijf gaan alle alarmbellen af.: "WOOT WOOT WOOT". Terwijl ik al flink hard aan het trippen ben begin ik aan mijn tweede hijs. De angst giert door mijn lijf en tijdens het roken probeer ik met mijn handen een signaal aan Olifantje te geven dat ze meer tegen met moet praten. Ik heb haar geruststellende woorden nodig om niet in paniek te raken. Ze begrijpt me niet en uiteindelijk zeg ik het maar terwijl ik probeer geen rook te verliezen.

Olifantje begint meteen rustig en liefdevol op me in te praten. De angst wordt minder en uiteindelijk beslis ik om nog een derde hit te nemen. Het lukt echter niet meer om deze hit binnen te houden. Dit keer is het niet de angst die me tegen houdt. Ik snap er gewoon niets meer van en merk dat de rook uit mijn mond ontsnapt terwijl ik wegzak op het kussen. Ditmaal is er geen sprake van een angstige overgangsfase, geen sprake van het brute afbreken van mijn ego. Deze keer ben ik meteen weg!

Ik ben meteen in een alien wereld, een andere dimensie die zo anders is dan alles wat we hier op aarde kennen dat het eigenlijk niet uit te leggen is. Ik zeg hier wel "ik" maar ik ben me totaal niet bewust van mijn persoonlijkheid. Eik is er niet meer, het besef dat er een aarde is met mensen is er niet meer, het besef dat ik zelf een mens ben is er niet meer. Wat er overgebleven is, is een bewustzijn dat aanvoelt als mijn eigen bewustzijn. En het allervreemdste van al? Ik voel me nuchter. Ik voel me niet onder invloed zoals bij LSD of psilocybine. Het is alsof niet ik een verandering ben ondergaan maar dat de wereld om mij heen is veranderd!

Ik heb het gevoel dat ik omhoog zweef. Ik zie waanzinnig kleurrijke visuals. Wat me opvalt zijn twee "nar-achtige" visuals waarvan ik overtuigd ben dat het entiteiten zijn. Ze lijken op vrij traditionele "hofnarren" uit de middeleeuwen. Een beetje zoals het plaatje hieronder maar dan minder drie-dimensionaal en meer als twee dimensionale schilderijen die wel een beetje golvende diepte hebben en dus ook een beetje drie-dimensionaal zijn. Ze lijken haast een soort "poortwachters" waar ik voorbij zweef.

1593419008368.png

Dan kom ik aan in een kamer of ruimte die ik moeilijk kan beschrijven. De hele ruimte is gevuld met waanzinnig mooie golvende intens kleurrijke visuals. Geel en oranje voeren de boventoon maar het zou ook best kunnen dat het kleuren waren die we hier niet hebben. De vibe is warm en liefdevol maar een beetje speels en plagerig. Een van de visuals keert zich naar me toe. Ik voel dat deze visual een bewuste entiteit is. Ze is overduidelijk vrouwelijk en ze heeft overduidelijk door dat "ik" (of wat er nog overgebleven is van mij) daar bij haar aanwezig is. Ze komt naar me toe en probeert met me te spelen. Een deel van haar rekt zich uit en komt naar me toe en komt zelfs "in mij". Hoe het "in" mij komt terwijl ik geen lichaam heb kan ik niet uitleggen maar toch voelde het zo. Helaas duurt het allemaal maar heel kort, deze interactie. Al vrij snel daarna wordt ik me weer bewust van mijn lichaam en mijn "normale realiteit".

1593420288085.png
Dmt visuals: qua kleurstelling leek het hierop maar dan zonder de gezichten en met meer beweging.

Ik begin direct te grinneken en te lachen. WTF was was dat?! Dat kan toch niet? Hoe dan?!!!
Ik open mijn ogen en kijk naar mijn tripmaatje. Haar gezicht straalt, het is overduidelijk Roze Olifant maar dan de perfecte versie van haarzelf. Een stralend mooi meisje met lichtgevende visuals over haar gezicht. Ze ziet er prachtig uit! En belangrijker nog, het is een vertrouwd en liefdevol gezicht. Het voelt veilig om weer terug in mijn eigen realiteit te
zijn.

Dankbaar
Hoe is het mogelijk dat een ervaring van een paar minuten, die aanvoelde als nog korter, zoveel impact op een mens heeft? Hoe kan het dat ik na mijn eerste ervaring nog steeds dagelijks aan DMT denk? Hoe komt het dat ik deze korte speelse interactie waarschijnlijk op mijn sterfbed nog zal herinneren? Omdat het zo waanzinnig overtuigend echt aanvoelt. Ik weet dat het klinkt als waanzin. Ik weet dat het klinkt alsof ik gek geworden ben. Maar ergens diep van binnen geloof ik dat deze ervaringen echt zijn. Dat er meer is dan het materialistische universum waar we normaal gesproken al onze tijd doorbrengen en al ons wetenschappelijke onderzoek op richten. En ik ben er dankbaar voor dat ik het tipje van de sluier heb mogen oplichten van dit "meer". Het maakt het leven nog mooier en magischer dan het al was.

Super bedankt @Roze Olifant dat je zo'n geweldig tripmaatje bent! Ik ben heel dankbaar dat ik dit samen met jou heb mogen ervaren! :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."