Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT - opnieuw op verkenning

DMT - opnieuw op verkenning

97 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Hmm, vreemd. Ik ervoer die elektrische hoogspanning niet. Wel op momenten een soort zoem geluid ervaren, al is mijn herinnering daarvan vaag. Het voelde voor mij de tweede keer wel alsof er heel veel energie in mij omging. Alsof er in mij een grote draaiende bal van enorm intense energie was die steeds groter/intenser werd. Maar vreemd genoeg was dit helemaal niet overweldigend omdat ik heel makkelijk onderscheid kon maken tussen dat en mezelf. Ik ging er niet in mee zeg maar.
Klik om te vergroten...
Ja idd, als je er niet teveel op let lukt het je beter om het te kanaliseren.
Tijdens m'n 2e Changa trip voelde het ook al minder overweldigend. Maar ik ben blijkbaar gevoelig voor dit soort energieën. Ik herinner me nog dat ik tijdens m'n allereerste LSD-trip ook helemaal overweldigd was door de acid-energy. Tijdens m'n latere trips was dat ook minder aanwezig.
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ayyee Eik,

Ik ben ook wat jaloers op je! Ik merk dat ik ook iets nodig heb om in te geloven de laatste tijd, als je begrijpt wat ik bedoel. Helaas zit ik nog niet in de fase van mijn leven waarin ik veilig DMT kan doen. Ik ben nu al bijna een jaar van de paroxetine af aan het kicken, en hoop aan het eind van de zomervakantie klaar te zijn! Dan maar eens beginnen met truffels, en wie weet LSD als ik dat ergens op de kop kan tikken. Hopelijk kunnen deze mij helpen met het verwerken van wat trauma´s, ik denk niet dat DMT daar per se de beste keuze voor is. Maar ooit wil ik ook eens de sprong wagen! Tot dan, maar trip reports blijven lezen en blijven dromen... Vind het dapper van je hoor!
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat een mooi report van een fijne ervaring! Heeft het je ook meer vertrouwen gegeven voor een volgende keer, ondanks de heftigheid van het middel?
Wat ik aan je verslag ook mooi vindt is de soort tederheid en het vertrouwen in Olifantje, heel liefdevol. En de laatste alinea, over de dankbaarheid maar ook het gevoel dat de ervaring echt was, en dat er 'meer' is waar je nu even van hebt mogen proeven.. Love it, of iedereen het nou gelooft of niet: een beetje meer magie maakt het leven in elk geval mooier, als je het zo bekijkt.


Eik zei:
Ik heb het gevoel dat ik omhoog zweef. Ik zie waanzinnig kleurrijke visuals. Wat me opvalt zijn twee "nar-achtige" visuals waarvan ik overtuigd ben dat het entiteiten zijn. Ze lijken op vrij traditionele "hofnarren" uit de middeleeuwen. Een beetje zoals het plaatje hieronder maar dan minder drie-dimensionaal en meer als twee dimensionale schilderijen die wel een beetje golvende diepte hebben en dus ook een beetje drie-dimensionaal zijn. Ze lijken haast een soort "poortwachters" waar ik voorbij zweef.
Klik om te vergroten...

Dit is trouwens wel grappig, dit herkende ik enigzins! Ik zag ook een nar-achtige aanwezigheid die ik zelf associeerde met het Bart Smit mannetje. Die had een luchtige, plagerige vibe. Hij communiceerde een beetje 'je hebt net niet genoeg genomen / niet genoeg los gelaten om verder te kunnen gaan, dus tot hier is waar je vandaag mag, hihi', en we moesten er samen om lachen. Grappig om wel te lezen dat dat soort entiteiten dus ook bij jou aanwezig waren, en de associatie met 'poortwachters' die jij maakt sluit daar ook weer bij aan.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#4
AphexTwin zei:
Geweldig om lezen jouw report Eik! :grin:
Klik om te vergroten...
Thanks! Ik heb echt mijn best gedaan alles zo goed mogelijk op te schrijven maar ik heb toch het gevoel dat ik de ervaring onvoldoende over kan brengen. De enorme "alien vibe" en het gevoel dat je krijgt daar zijn moeilijk in taal te vatten. Laat staan dat ik eigenlijk nu al bijna niet meer kan herinneren hoe die "entiteit" eruit zag... Het blijft echt een ongrijpbare ervaring.

AphexTwin zei:
Heb jij een heftige bodyload ervaren? Die ervoer ik best sterk tijdens m'n 2 ervaringen met Changa.
Klik om te vergroten...
Ja ik vind DMT wel echt een heftige bodyload hebben. Het voelt aan alsof er een alarm afgaat in letterlijk elke cel in je lichaam! Mijn hartslag schiet ook altijd enorm omhoog tijdens het roken en vlak daarna. In tegenstelling tot sommige anderen hoor ik geen piep-geluid terwijl ik afgeschoten wordt. Maar de bodyload is inderdaad heel typisch en wat mij betreft niet echt comfortabel.

Ikbeneenfiets zei:
Ik ben ook wat jaloers op je! Ik merk dat ik ook iets nodig heb om in te geloven de laatste tijd, als je begrijpt wat ik bedoel. Helaas zit ik nog niet in de fase van mijn leven waarin ik veilig DMT kan doen.
Klik om te vergroten...
Waarom denk je iets nodig te hebben om in te geloven? Goed dat je zelf aanvoelt dat je nog niet klaar bent voor DMT. Het heeft ook geen haast toch? Ik heb het pas op mijn 40ste voor het eerst gedaan en dat was helemaal prima! Kun je aangeven waarom je denkt dat het nu niet de juiste fase in je leven is? Of is dat te persoonlijk om hier te delen?

Ikbeneenfiets zei:
Dan maar eens beginnen met truffels, en wie weet LSD als ik dat ergens op de kop kan tikken.
Klik om te vergroten...
Als je nog geen ervaring hebt met truffels en LSD dan zou ik dat zelf inderdaad eerst doen voordat je DMT gaat doen. Ook hierover zijn de meningen verdeeld maar dit lijkt me toch een meer logische keuze. Heb je al eens eerder een psychedelisch middel genomen? LSD kan inderdaad lastig zijn om te vinden... gelukkig zijn 1-P LSD en ALD-52 legaal te verkrijgen en erg vergelijkbaar.

Ikbeneenfiets zei:
Hopelijk kunnen deze mij helpen met het verwerken van wat trauma´s, ik denk niet dat DMT daar per se de beste keuze voor is.
Klik om te vergroten...
Ik deel jouw mening. Volgens mij zijn LSD en Psilocybine (truffels) geschikter voor zelfreflectie en het verwerken van trauma's dan DMT. DMT heeft in mijn ervaring niets meer met je eigen leven of dagelijkse beslommeringen te maken en gaat meer over de grote levensvragen en de cosmos. Ik zou trouwens bij diepe trauma's wel voorzichtig zijn met alle psychedelica en lekker rustig aan opbouwen.

Ikbeneenfiets zei:
Maar ooit wil ik ook eens de sprong wagen! Tot dan, maar trip reports blijven lezen en blijven dromen... Vind het dapper van je hoor!
Klik om te vergroten...
Dat begrijp ik! Dat is ook de reden dat ik het ook (weer) gedaan heb. Ik kan je verzekeren dat ik me op het "moment supreme" alles behalve dapper voelde hoor :sweatsmile:

KropSla zei:
Wat een mooi report van een fijne ervaring! Heeft het je ook meer vertrouwen gegeven voor een volgende keer, ondanks de heftigheid van het middel?
Klik om te vergroten...
Thanks! Ja het heeft me wel meer vertrouwen gegeven. De heftige ervaring van twee jaar geleden was voor mij echt wel angstaanjagend. Niet negatief geladen maar wel dusdanig overweldigend dat ik er 2 jaar van bij moest komen. Het gevoel om op een redelijk brute manier van mijn ego ontdaan te worden viel me zwaar. Deze keer heb ik denk ik zoveel genomen dat mijn ego de kans niet kreeg om zich te verzetten. Een zeldzaam gevalletje van "more is more" ofzo :tonguewink:

KropSla zei:
Wat ik aan je verslag ook mooi vindt is de soort tederheid en het vertrouwen in Olifantje, heel liefdevol.
Klik om te vergroten...
Tsja wat kan ik zeggen? @Roze Olifant is een bijzonder persoontje! Ik heb geluk dat ik een tripmaatje ben tegengekomen die niet alleen mijn passie voor psychedelica deelt maar bij wie ik me ook zo vertrouwd en veilig voel dat ik dit soort ervaringen aan durf te gaan. Bij de meeste mensen zou ik mezelf niet zo kwetsbaar op durven te stellen. Maar bij iemand die zo liefdevol en open-minded is als zij gaat dat relatief gemakkelijk.

KropSla zei:
Love it, of iedereen het nou gelooft of niet: een beetje meer magie maakt het leven in elk geval mooier, als je het zo bekijkt.
Klik om te vergroten...
Absoluut dit!!!
Ergens ben ik nog steeds agnostisch. Dat wil zeggen dat ik ervan overtuigd ben dat we als mensen de waarheid niet weten, en waarschijnlijk ook nooit zullen weten. Daar zijn we denk ik te beperkt voor in onze normale toestand. Maar als ik dan moet kiezen tussen geloven dat alles 'nep', 'fake' en nutteloos is of dat er magie is in de wereld... geef mij dan maar de Magie! Misschien is de magie echt, misschien is het een illusie. Maar het is sowieso leuker om erin te geloven!

KropSla zei:
Grappig om wel te lezen dat dat soort entiteiten dus ook bij jou aanwezig waren, en de associatie met 'poortwachters' die jij maakt sluit daar ook weer bij aan.
Klik om te vergroten...
Ja die twee narren/ jesters leken echt wel een soort poortwachters. Ik zweefde langzaam omhoog langs deze poortwachters en daarna kwam ik pas in die "kamer" (of whatever de fuck het was) waar die entiteit was...
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat een super mooi rapport heb je geschreven. Fijn om te horen dat je na 2 jaar het toch waar aandurfde om DMT te gaan roken.. ik had me zelf voor genomen om een tijdje niets over DMT te lezen. En het los te laten. Maar dit moest ik natuurlijk lezen. En met veel plezier gedaan. Maar nu begint het bij mij dus ook weer te kriebelen...

En die 17 mg om te testen komt me bekend voor 😊 is dat toeval? Ik vond dat al best heftig, maar als ik dat van jou lees was die 17mg prima te doen? Ik had bij die dosis al dat ik weinig besef had van alles om me heen. En dat alles zo echt lijkt en de patronen 360 graden om je heen. En dat alien sfeertje had ik ook heel sterk..

Maar mooi report! Bedankt 😊
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lucy100 zei:
Wat een super mooi rapport heb je geschreven.
Klik om te vergroten...
Thanks!

Lucy100 zei:
Fijn om te horen dat je na 2 jaar het toch waar aandurfde om DMT te gaan roken..
Klik om te vergroten...
Haha... was zelf wel verbaasd dat ik er blijkbaar 2 jaar voor nodig had om weer zover te zijn. Ik ga nu ook weer lekker de tijd nemen maar verwacht dat ik minder dan 2 jaar nodig heb om weer eens een kijkje te durven nemen... :sweatsmile:

Lucy100 zei:
k had me zelf voor genomen om een tijdje niets over DMT te lezen. En het los te laten. Maar dit moest ik natuurlijk lezen. En met veel plezier gedaan. Maar nu begint het bij mij dus ook weer te kriebelen...
Klik om te vergroten...
Waarom had je je dat voorgenomen? Vond je dat je te geobsedeerd met DMT bezig was? Ik heb zelf ook periodes dat ik echt alles op internet opzoek dat ik over DMT kan vinden. Ik denk serieus dat ik bijna alle posts en filmpjes ondertussen wel gelezen en gezien heb. Sinds die heftige ervaring van 2 jaar geleden denk ik ook vrijwel dagelijks eventjes aan DMT. Hierbij wil ik overigens niet zeggen dat het op een vervelende manier mijn leven beheerst. Ik beschouw het zelf eerder als een "verrijking". Ik heb door die ervaring een fundamenteel ander, en ruimer, perspectief op de realiteit gekregen. Iets waar ik alleen maar dankbaar voor kan zijn.

Lucy100 zei:
n die 17 mg om te testen komt me bekend voor 😊 is dat toeval? Ik vond dat al best heftig, maar als ik dat van jou lees was die 17mg prima te doen?
Klik om te vergroten...
Ik vond die 17mg op zich best heftig inderdaad. Maar toch beduidend minder heftig dan hogere doseringen/meer trekjes. Maar uiteindelijk is alles relatief. Er zijn mensen die zwaar slecht gaan op 10 gram truffels of een lichte dosis 2-cb, er zijn er ook die zonder al teveel problemen 5-meo DMT lijken te doen. Ieder mens is anders. Voor mij is 17mg DMT heftig maar wel goed te doen...

Lucy100 zei:
En dat alles zo echt lijkt en de patronen 360 graden om je heen. En dat alien sfeertje had ik ook heel sterk..
Klik om te vergroten...
Leuk dat het zo herkenbaar voor je is! Ik vind die "alien vibe" ook een van de meest bizarre effecten van DMT. Ik kan ook niet echt beschrijven waarom, of wat het nu precies zo "alien" maakt. Toch ervaar ik het elke keer zo.
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Eik zei:
Waarom had je je dat voorgenomen? Vond je dat je te geobsedeerd met DMT bezig was?
Klik om te vergroten...
Ja beetje wel. Maar ook omdat door het opbouwen vanaf 10 mg het steeds lastiger wordt. Het is zo overweldigend. En dan word verder gaan steeds moeilijker. Ik heb er een beetje uit geleerd dat ik er gewoon voor moet gaan. Je kunt het vergelijken met koud water. Als je steeds met je teentje gaat voelen hoe koud het water is, word het steeds moeilijker om er in te springen. Als je er gelijk in springt kom je er vaak achter dat het wel mee valt hoe koud het eigenlijk is.

Het idee is dus om het voor een tijdje met rust te laten. En er dan een keer gewoon voor gaan.
Eik zei:
Maar uiteindelijk is alles relatief. Er zijn mensen die zwaar slecht gaan op 10 gram truffels of een lichte dosis 2-cb, er zijn er ook die zonder al teveel problemen 5-meo DMT lijken te doen. Ieder mens is anders. Voor mij is 17mg DMT heftig maar wel goed te doen...
Klik om te vergroten...
Dat is ook zeker waar! Voor iedereen ligt dat anders. Als het gewenste effect is bereik, is het goed natuurlijk! 😊
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lucy100 zei:
Ja beetje wel. Maar ook omdat door het opbouwen vanaf 10 mg het steeds lastiger wordt. Het is zo overweldigend.
Klik om te vergroten...
Ja dat kun je wel zeggen. DMT is gewoon echt overweldigend. Ik neig ernaar bij DMT om ofwel laag te doseren (tot 20mg). Dan heb je een echte kennismaking met wat DMT kan doen. Ofwel echt hoog te doseren en voor die doorbraak te proberen gaan. Ik vond die laatste hele hoge doseringen minder eng dan de "tussendosering". Maar helemaal zonder angst DMT doen gaat voor mij voorlopig nog niet mogelijk zijn vrees ik.

Gelukkig is de ervaring dusdanig interessant dat ik het de angst wel waard vind! :upsidedown:
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik zoek al 2 jaar dmt ook zelf gedacht om dmt te maken’ maar zo ik het heb gehoort’ dmt zoek je niet dmt zoekt jou
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wauw @Eik tof report!.. Had hem gek genoeg nog niet eens gelezen :thinking:
Eik zei:
Wat er overgebleven is, is een bewustzijn dat aanvoelt als mijn eigen bewustzijn. En het allervreemdste van al? Ik voel me nuchter. Ik voel me niet onder invloed zoals bij LSD of psilocybine. Het is alsof niet ik een verandering ben ondergaan maar dat de wereld om mij heen is veranderd!
Klik om te vergroten...
Dit herken ik wel ja. Het is een soort nuchter zoals je nog nooit nuchter bent geweest. Heel helder en scherp maar toch in een totale andere wereld. Heb de verdere reacties nog niet gelezen maar wat mij betreft lijkt dit op een breakthrough naar die andere dimensie. Eenmaal daar geweest, dan vergeet je het niet zomaar meer nee. Bijzonder waarvoor eigenlijk geen woorden zijn.

Ik heb van mijn verjaardag ook de vapor genie gehad maar dan de houten versie.
VaporGenie.jpg
Principe is precies hetzelfde. Deze gaat voor alleen DMT gebruikt worden en ben ongelofelijk benieuw hoe goed en makkelijk het hiermee gaat. Kan haast niet wachten
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#11
Roze Olifant zei:
Hoe doe jij dat? DMT geeft ondanks voorzorgsmaatregelen toch wel een aanslag
Klik om te vergroten...
Haha ik lees nog een voordeel van een houten pijpje. Je ziet de aanslag niet :sweatsmile: . Ik kon er ook niet tegen namelijk en moest hem telkens weer schoonmaken. Was zo'n DMT crackpijpje :Capture.JPG
Ik deed het dan vaak in een pannetje met kokend water en dan laat het aanslag zo los. DMT smeltingspunt ligt immers ver onder 100 graden.
Aan de andere kant, als je niet met teveel verbranding van je dmt te maken heb gehad, dan heb je grote kans dat de aanslag mee gaat verdampen met je volgende trip. Maar ik begrijp het wel hoor. Ik zou het ook schoonmaken als ik het zie zitten. De geur echter... die gaat er volgens mij na 1x gebruik nooit meer uit.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
mitchieee zei:
ik zoek al 2 jaar dmt ook zelf gedacht om dmt te maken’ maar zo ik het heb gehoort’ dmt zoek je niet dmt zoekt jou
Klik om te vergroten...

Ik heb er toch wel even naar moeten zoeken hoor! Het ligt niet voor het oprapen, althans niet als je een darkweb-vermijder bent. Zou wel wat zijn, lol, effe wat DMT oprapen in je achtertuin. I wish.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mezelf zei:
Wauw @Eik tof report!.. Had hem gek genoeg nog niet eens gelezen :thinking:

Dit herken ik wel ja. Het is een soort nuchter zoals je nog nooit nuchter bent geweest. Heel helder en scherp maar toch in een totale andere wereld. Heb de verdere reacties nog niet gelezen maar wat mij betreft lijkt dit op een breakthrough naar die andere dimensie. Eenmaal daar geweest, dan vergeet je het niet zomaar meer nee. Bijzonder waarvoor eigenlijk geen woorden zijn.

Ik heb van mijn verjaardag ook de vapor genie gehad maar dan de houten versie.
Bekijk bijlage 7465
Principe is precies hetzelfde. Deze gaat voor alleen DMT gebruikt worden en ben ongelofelijk benieuw hoe goed en makkelijk het hiermee gaat. Kan haast niet wachten
Klik om te vergroten...

Jeej, VaporGenie fans united!:cheerpompom: Ik ben benieuwd hoe het jou bevalt. Ik was voor de Glass gegaan omdat ik in het algemeen niet zoveel van roken bak, en na een of twee hijsen DMT raak ik het spoor natuurlijk helemaal bijster in alle opzichten (voor zover er al überhaupt sprake is van een spoor bij DMT). De visuele cue, dus de witte rook door de pijp zien gaan, hielp mij. Maar als je wat minder praktisch gehandicapt bent dan ik is de houten versie waarschijnlijk perfect in orde. ^^

Het heldere, ogenschijnlijk nuchtere gevoel vind ik ook erg herkenbaar. Wat mij betreft ook één van de effecten die DMT zo indrukwekkend maken, het is zeer intens maar het voelt ook levensecht. Die combinatie doet ‘t hem.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#14
Roze Olifant zei:
Ik was voor de Glass gegaan omdat ik in het algemeen niet zoveel van roken bak, en na een of twee hijsen DMT raak ik het spoor natuurlijk helemaal bijster in alle opzichten (voor zover er al überhaupt sprake is van een spoor bij DMT). De visuele cue, dus de witte rook door de pijp zien gaan, hielp mij. Maar als je wat minder praktisch gehandicapt bent dan ik is de houten versie waarschijnlijk perfect in orde. ^^
Klik om te vergroten...
Haha wat grappig want buiten de prijs was ik juist voor de houten gegaan aangezien deze wat minder snel stuk kan gaan. Ik rook DMT tot nu toe meeste keren nog alleen en dan wil het wel eens gebeuren dat ik het pijpje laat vallen. Dat kan ik beter met een houten pijpje doen dan met een glazen :grimacing: .

Dit pijpje heb ik ook gekregen :
Glazen pijpje.jpg
Sowieso niet geschikt voor DMT maar het zal voor mij ook zeker een angst factor zijn dat het zo breekbaar is. Wel mooi dingetje verder :)
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mezelf zei:
Haha wat grappig want buiten de prijs was ik juist voor de houten gegaan aangezien deze wat minder snel stuk kan gaan. Ik rook DMT tot nu toe meeste keren nog alleen en dan wil het wel eens gebeuren dat ik het pijpje laat vallen. Dat kan ik beter met een houten pijpje doen dan met een glazen :grimacing: .

Dit pijpje heb ik ook gekregen :
Bekijk bijlage 7469
Sowieso niet geschikt voor DMT maar het zal voor mij ook zeker een angst factor zijn dat het zo breekbaar is. Wel mooi dingetje verder :)
Klik om te vergroten...

Oeh, nice, die andere ziet er ook heel erg fancy uit! :)

Het laten vallen is wel een aandachtspuntje ja. De glazen pijp komt wel stevig over, maar ‘t is wel kwestie van voorzichtig zijn. Hij is gereserveerd voor DMT, misschien 5-MeO-DMT ooit, dus ik zal hem meestal niet alleen gebruiken. Het schoonmaken is dan wel weer wat makkelijker met glas misschien, als je dat belangrijk vindt (misschien is niet iedereen zo dwangneurotisch als ik, haha). Hoe doe jij dat? DMT geeft ondanks voorzorgsmaatregelen toch wel een aanslag. Ik had hem laten weken in pipe cleaner en zo kreeg ik hem op het zicht helemaal schoon. Ga dat voortaan altijd maar doen na gebruik. Misschien dan dus tegelijkertijd ook weer een nadeel van glas dat je het ‘vuil’ ziet, dus dan wil je het er ook helemaal uit! (ik dan ^^)

Er blijft trouwens ondanks schoonmaken een heerlijk (ahum) DMT-aroma in de pijp achter, zal met hout misschien nog meer zijn, maar dat vind ik dan wel weer charmant! Die geur herken je uit duizenden, vergeet je nooit meer en activeert direct mijn fight or flight systeem zodra ik hem opvang. :)

DMT. <3
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Roze Olifant zei:
Die geur herken je uit duizenden, vergeet je nooit meer en activeert direct mijn fight or flight systeem zodra ik hem opvang. :)
Klik om te vergroten...
Kort na mijn changa trips rook ik het soms weleens toen het er helemaal niet was...

Direct vlinders in de buik. :sweatsmile:
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#17
mitchieee zei:
ik zoek al 2 jaar dmt ook zelf gedacht om dmt te maken’ maar zo ik het heb gehoort’ dmt zoek je niet dmt zoekt jou
Klik om te vergroten...
Dit hoor ik ook vaak, meestal van mensen die zelf wel de beschikking tot DMT hebben. Ik vind het gelul.
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
Kort na mijn changa trips rook ik het soms weleens toen het er helemaal niet was...

Direct vlinders in de buik. :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Ik had precies het zelfde!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."