#1
Misschien niet de beste keuze maar misschien probeert TS ons ook juist te vertellen dat we dit nooit moeten doen. Toch?
Niet aan de manier te zien waarop die “formuleert”… als je dat nog zou zou mogen noemen.Misschien niet de beste keuze maar misschien probeert TS ons ook juist te vertellen dat we dit nooit moeten doen. Toch?
Succes met je sollicitatie! Ik hoop voor jou dat typwerk geen grote rol speelt in je toekomstige job. Andersom gedacht, er is ruimte voor verbetering.Besef me wel degelijk het risico hoor , GHB is op zo'n punt van de avond/dagen niet meer voor mij weg gelegd.
De manische episode ( ik ze het gewoon meer als super enthousiast) komt door een zeer aantal positieve ontwikkelingen in mijn leven. Ik kwam van zware hersenschudding,mogelijk hersenletsel depressie, zware afpersingspraktijken (door GHB verslaafde ex maat, had ik nergens aan verdiend, kende die man ook al 12 jaar als mijn vriend) ontslag met wederzijdse goedkeuring en nog een paar meer dingen. Nu ben k overal vanaf en ga ik er wat van maken
Mijn schrijfstijl: zal wel niet de beste zijn maar ik doe mijn best.
Zo ik ga verder heb om 13.00 een sollicitatiegesprek voor een zeer leuke functie na mijn mening.
Heel erg veel succes! Zet hem op!!Zo ik ga verder heb om 13.00 een sollicitatiegesprek voor een zeer leuke functie na mijn mening.
Nee! Niet weggaan! Iedereen is hier zo blij met je aanwezigheid.mensen ik wens jullie een fijne dag 👋 , de vraag is wie is er eigenwijs (waarschijnlijk ben ik dat volgens jullie). Maar dat mag, Ieder zijn eigen mening, misschien liggen de feiten wel dichter bij mekaar dan we denken.
Since you chickened out, ja! Je mag meedoen heur, ff aanmelden danZitten jullie zonder mij te spelen? Ik wil politie.
Hieronder aanmeldings!!!! Misschien gooi ik straks wel schoenenreveal, ik beloof niks.OKE OKE
HAND IN DE POT VOOR WEERWOLVEN #3!!!!
Let een beetje op jezelf <3mensen ik wens jullie een fijne dag 👋 , de vraag is wie is er eigenwijs (waarschijnlijk ben ik dat volgens jullie). Maar dat mag, Ieder zijn eigen mening, misschien liggen de feiten wel dichter bij mekaar dan we denken.
In het kader van harmreduction: prima topic. Iemand die dit leest en vervolgens de reacties leest zal hoop ik geen schouderklopje verwachten als ie toch hetzelfde doet.Ik verwijder mij post ook wel , heeft voor mij geen toegevoegde waarde en voor de meesten hier waarschijnlijk ook niet(uit de reactie's af te leiden. Heb mijn best gedaan en dat is wat geld: zei moeders altijd
Doe je mee met weerwolven?
Roken jou opa en oma ook wiet? Jij was toch de wiet verbouwer? Of vergis ik me nu met Don.Ik sla een keer over lieve mevrouw Pløp,
Heb er even de tijd niet voor, verhuizing van m'n opa en oma
Ah we vroegen het ons al af ja."Snap je waar ik heen wil" moest eigenlijk een vraagteken achter.
ik hoop dat ik er van geleerd heb.
Dus houd het maar hierop.Maar heb er wel van geleerd
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."