Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums(Ernstig) veel downer gebruik, zonder out te gaan, tijdens een hypomane fase (volgens de dokter). De geest is sterker dan je zou denken.

(Ernstig) veel downer gebruik, zonder out te gaan, tijdens een hypomane fase (volgens de dokter). De geest is sterker dan je zou denken.

129 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien niet de beste keuze maar misschien probeert TS ons ook juist te vertellen dat we dit nooit moeten doen. Toch?
D
Dirkdirk

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Geneesmiddel zei:
Misschien niet de beste keuze maar misschien probeert TS ons ook juist te vertellen dat we dit nooit moeten doen. Toch?
Klik om te vergroten...
Niet aan de manier te zien waarop die “formuleert”… als je dat nog zou zou mogen noemen.
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#3
(te)vaakfeest zei:
Besef me wel degelijk het risico hoor , GHB is op zo'n punt van de avond/dagen niet meer voor mij weg gelegd.
De manische episode ( ik ze het gewoon meer als super enthousiast) komt door een zeer aantal positieve ontwikkelingen in mijn leven. Ik kwam van zware hersenschudding,mogelijk hersenletsel depressie, zware afpersingspraktijken (door GHB verslaafde ex maat, had ik nergens aan verdiend, kende die man ook al 12 jaar als mijn vriend) ontslag met wederzijdse goedkeuring en nog een paar meer dingen. Nu ben k overal vanaf en ga ik er wat van maken
Mijn schrijfstijl: zal wel niet de beste zijn maar ik doe mijn best.
Zo ik ga verder heb om 13.00 een sollicitatiegesprek voor een zeer leuke functie na mijn mening.
Klik om te vergroten...
Succes met je sollicitatie! Ik hoop voor jou dat typwerk geen grote rol speelt in je toekomstige job. Andersom gedacht, er is ruimte voor verbetering.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#4
Besef me wel degelijk het risico hoor , GHB is op zo'n punt van de avond/dagen niet meer voor mij weg gelegd.
De manische episode ( ik ze het gewoon meer als super enthousiast) komt door een zeer aantal positieve ontwikkelingen in mijn leven. Ik kwam van zware hersenschudding,mogelijk hersenletsel depressie, zware afpersingspraktijken (door GHB verslaafde ex maat, had ik nergens aan verdiend, kende die man ook al 12 jaar als mijn vriend) ontslag met wederzijdse goedkeuring en nog een paar meer dingen. Nu ben k overal vanaf en ga ik er wat van maken
Mijn schrijfstijl: zal wel niet de beste zijn maar ik doe mijn best.
Zo ik ga verder heb om 13.00 een sollicitatiegesprek voor een zeer leuke functie na mijn mening.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#5
#Dirkjan het was sowieso idioot gebruik, maar dat ik een Idioot ben dat is misschien wel een bevooroordeling van je , bevooroordeling is menseigen dus ik snap je ook nog wel. Maar heb hier 0 slechte intenties bij gehad, maar ik zou mijn verhaal aanpassen als ik er tijd voor heb. Snap nu ik het even goed terug lees jullie punten wel .
Sollicitatie gesprek via teamview , is die knakworst gewoon al 12 min te laat
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hmmmmmm ik ben het volledig eens met alle reacties. Zeker niet slim om zoveel te combineren als je psychische klachten hebt, ook al ben je "super enthousiast". Je mag het dan wel zelf zo benoemen, met een manische episode wil je niet zulke shit triggeren toch?!

Nu is dit topic uiteindelijk door alle lieve forummers toch nog ten goede gekomen aan harm reduction, dus om je niet meteen een depressieve episode in te sturen:

(te)vaakfeest zei:
Zo ik ga verder heb om 13.00 een sollicitatiegesprek voor een zeer leuke functie na mijn mening.
Klik om te vergroten...
Heel erg veel succes! Zet hem op!!
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#7
"psychische klachten" weet niet of je het zo kan noemen, anders zijn het voor mij positieve psychische klachten :kissingheart:. Dat het niet slim was, daar ben ik zelf ook wel 100%zeker van. Depressieve episode ga ik hopelijk niet meer meemaken, dat zal dan zeker ook niet komen door een paar woordjes:grinning:. En we zijn 29 min verder en ik krijg nog steeds geen gehoor op mijn teamview aanmelding:disrelieved:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
(te)vaakfeest zei:
positieve
Klik om te vergroten...
download.jpg
(te)vaakfeest zei:
positieve klachten
Klik om te vergroten...
download (1).jpg
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
(te)vaakfeest zei:
"psychische klachten" weet niet of je het zo kan noemen, anders zijn het voor mij positieve psychische klachten :relaxed:.
Klik om te vergroten...
Een manische periode kan positief voelen, maar is dat zeker niet. Luister naar je arts en wees niet zo eigenwijs :)
Screenshot_2022-01-05-13-32-49-783_com.android.chrome.jpg
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
(te)vaakfeest zei:
mensen ik wens jullie een fijne dag 👋 , de vraag is wie is er eigenwijs (waarschijnlijk ben ik dat volgens jullie). Maar dat mag, Ieder zijn eigen mening, misschien liggen de feiten wel dichter bij mekaar dan we denken.
Klik om te vergroten...
Nee! Niet weggaan! Iedereen is hier zo blij met je aanwezigheid.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Zitten jullie zonder mij te spelen? Ik wil politie.
Klik om te vergroten...
Since you chickened out, ja! Je mag meedoen heur, ff aanmelden dan
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#12
ljuv zei:
OKE OKE
HAND IN DE POT VOOR WEERWOLVEN #3!!!!
Klik om te vergroten...
Hieronder aanmeldings!!!! Misschien gooi ik straks wel schoenenreveal, ik beloof niks.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik verwijder mij post ook wel , heeft voor mij geen toegevoegde waarde en voor de meesten hier waarschijnlijk ook niet(uit de reactie's af te leiden. Heb mijn best gedaan en dat is wat geld: zei moeders altijd
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#14
(te)vaakfeest zei:
mensen ik wens jullie een fijne dag 👋 , de vraag is wie is er eigenwijs (waarschijnlijk ben ik dat volgens jullie). Maar dat mag, Ieder zijn eigen mening, misschien liggen de feiten wel dichter bij mekaar dan we denken.
Klik om te vergroten...
Let een beetje op jezelf <3
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#15
Meedoen is beter dan winnen, bij deze heb ik dat gedaan
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#16
(te)vaakfeest zei:
Ik verwijder mij post ook wel , heeft voor mij geen toegevoegde waarde en voor de meesten hier waarschijnlijk ook niet(uit de reactie's af te leiden. Heb mijn best gedaan en dat is wat geld: zei moeders altijd
Klik om te vergroten...
In het kader van harmreduction: prima topic. Iemand die dit leest en vervolgens de reacties leest zal hoop ik geen schouderklopje verwachten als ie toch hetzelfde doet.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dan laat ik hem wel staan voor de komende tijd
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mevrouw Pløp zei:
Doe je mee met weerwolven?
Klik om te vergroten...

Ik sla een keer over lieve mevrouw Pløp,

Heb er even de tijd niet voor, verhuizing van m'n opa en oma
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Eve's drop zei:
Ik sla een keer over lieve mevrouw Pløp,

Heb er even de tijd niet voor, verhuizing van m'n opa en oma
Klik om te vergroten...
Roken jou opa en oma ook wiet? Jij was toch de wiet verbouwer? Of vergis ik me nu met Don.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#20
(te)vaakfeest zei:
"Snap je waar ik heen wil" moest eigenlijk een vraagteken achter.
Klik om te vergroten...
Ah we vroegen het ons al af ja.

(te)vaakfeest zei:
ik hoop dat ik er van geleerd heb.
Klik om te vergroten...

Da hoop ik ook????
(te)vaakfeest zei:
Maar heb er wel van geleerd
Klik om te vergroten...
Dus houd het maar hierop.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."