Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums(Ernstig) veel downer gebruik, zonder out te gaan, tijdens een hypomane fase (volgens de dokter). De geest is sterker dan je zou denken.

(Ernstig) veel downer gebruik, zonder out te gaan, tijdens een hypomane fase (volgens de dokter). De geest is sterker dan je zou denken.

129 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#1
"Snap je waar ik heen wil" moest eigenlijk een vraagteken achter. Er is mij altijd geleerd dat domme vragen niet bestaan :tearsofjoy:.
(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
(te)vaakfeest
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha dit dus niet , zie het meer een verhaal als weder dank voordat ik jaren mocht mee lezen.
Dat levensgevaar gelde niet voor mij in dit geval ( of dat denk ik dan).
Klink dom idd , maar met genoeg zelfkennis is meer mogelijk dan je denkt.
Er is geen vorm van out gegaan voor mij geweest deze avond!/? Dus ik snap je antwoord maar dat besef ik me maar al te goed.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo lieve forumers

WAARSCHUWING: DOE DIT NOOIT MAAR OOK NOOT NA!!!!
Nou ik zit al jaren te kijken op het drugsforum. Voelde mij eigenlijk iets van lichtelijk schuldig dat ik hier nog nooit wat had geplaatst, dus ik dacht van: laat ik ook eens een account aanmaken en iets plaatsen. Dus bij deze.

-/+ een paar maand geleden heb ik een leuk (wat is de definitie van leuk natuurlijk) avontuur gehad van een paar dagen. Als ik mijn hele verhaal verhaal hier zou vertellen dan ben ik minimaal volgende week nog niet klaar. Denk dat ik wel wat beters te doen heb (ik denk wel meer trouwens, soms wel teveel?/+) Daarom vertel ik nu een van de hoogtepunten/trieste punten en misschien vul ik mijn verhaal later nog wel aan met meer.
We zaten op het begin (nadat we ons al verplaats hadden van een latere locatie, huis van een andere vriend) met 2 man bij een maat thuis , begon gezellig met wat Keta, 2G pheni en een paar biertjes,(GHB, PH+enibut (die rommel is zuur als de ....), pep, oxazepam 50,en dat was het wel denk ik. Waren ook aanwezig).
Na nachten zeer weinig slaap voor mij, zonder uppers, die heb ik namelijk afgezworen een tijdje terug. leek het me verstandig om 10ml te tappen (eerder 14-keta-50oxa, en ik kon nog prima functioneren, dit allemaal met zeer weinig tolerantie, ja is niet normaal ik weet het wel maar ik bevond/bevind me in een zeer enthousiaste staat), toen nog 10ML en nog 10ML , Dit allemaal in een uur. Ook had ik over een halfe dag een equivalent van 7 Liter bier gehad. Oke kan het nog erger vraag je je af!/? Ik nam in totaal ook nog iets van 4x50 MG oxazepam, iets van 5 gram phenibut (over die dag?) was ik vergeten.
Dit allemaal is zeer zeker een potentiële dodelijke combinatie en zou ik ook niemand aanraden, ja zeer zeker (ook niet iemand in een "hypermane episode". Ik bleef ondanks het slaaptekort en geen uppers gewoon bij, en er veranderde niet heel veel aan mij zei die maat. Kan mezelf grotendeels nog alles herinneren, mis uiteraard wel vlagen, maar dat is niet raar met zo'n combi.
Heb mijn best gedaan voor vanavond op dit verhaal, Ik vul hem later aan.
Nederlands was niet mijn sterkste vak:relaxed:.
Fijne avond lieve forumers,

GR TT
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben Benieuwd naar jullie reacties
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik weet niet zo goed wat je met deze post wil. Iemand die zegt “ben er niet trots op” bedoelt vaak stiekem ook wel het tegenovergestelde, maar dat is in dit geval aan aanname.

Jezelf in levensgevaar brengen met drugs.. denk dat over het algemeen de meningen daarover hetzelfde zijn.

combineren is nooit aan te raden, maar ik ga zeker ook niet doen alsof ik heilig ben, want er bestaan heerlijke combinaties. Maar op het moment dat je downers met downers gaat combineren om vervolgens dat te combineren met nog een downer bij vind ik persoonlijk erg dom.

Wie ben ik en doe vooral waar je zin in hebt, maar pas a.u.b op. En als het je zelf allemaal niet uitmaakt, denk dan ook eens aan de mensen om je heen die wat meemaken als ze jou volledig blacked out afgevoerd zien worden door een ambulance of erger nog..
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#6
55B6861D-D85D-4F2D-BF05-C2DE1F87E6F7.jpeg

Je begint ‘lekker’ als newbie met jouw verhaal.
Ik snap de lol niet van je levensgevaarlijke actie en moeten we nog ergere verhalen lezen van anderen waarbij mensen het niet overleefd hebben?
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit is alles behalve een voorlichting
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#8
Uhm ja, jullie laten het lekker negatief overkomen na mijn mening, Bevat me volgens de dokter in een "hypomane fase" , Dus dat is waarschijnlijk ook de reden waarom ik zoveel kon/kan? handelen.
Ik denk dat de titel verkeerd is , mijn excuses.
Iets kan nog zo lijken maar hoeft niet zo te zijn.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het heeft me een leuke kater opgeleverd van 2/3 dagen (half psychotisch, maar waarin ik wel mijn linkedin zo ver heb geüpdatet, dat mijn toekomst er rooskleurig uit gaat zien denk ik)
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Één ding ga ik niet doen, en dat ding betreft:
Dit topic met de grond gelijk maken.
Nee.
Waarom zou ik, daar is wat mij betreft geen enkele reden toe. Dit topic is interessant!

De rest van de reactie van meneer Dirk Jan laat ik voor zijn verantwoording zijn.
Ongeacht welke broek of jurk hij aangeeft. C'est ca.
Ik reageer hier dus verder niet op.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nogal onverantwoord gebruik... Stel regels en grenzen voor jezelf op, want als je een keer wel over het randje kukelt ben je gewoon net zo hard de Sjaak als ieder ander. En ook al voel je het nu niet, je pleegt met zulk gebruik wel net zo hard roofbouw op je lichaam als ieder ander.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat een idioot. Flikker op met je indianenverhalen, ik vind hier weinig van waarde bij zitten voor het forum.
l
lekkerkezenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Niet meer doen
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#14
Misschien niet de beste keuze maar misschien probeert TS ons ook juist te vertellen dat we dit nooit moeten doen. Toch?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Geneesmiddel zei:
Misschien niet de beste keuze maar misschien probeert TS ons ook juist te vertellen dat we dit nooit moeten doen. Toch?
Klik om te vergroten...
Niet aan de manier te zien waarop die “formuleert”… als je dat nog zou zou mogen noemen.
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#16
(te)vaakfeest zei:
Besef me wel degelijk het risico hoor , GHB is op zo'n punt van de avond/dagen niet meer voor mij weg gelegd.
De manische episode ( ik ze het gewoon meer als super enthousiast) komt door een zeer aantal positieve ontwikkelingen in mijn leven. Ik kwam van zware hersenschudding,mogelijk hersenletsel depressie, zware afpersingspraktijken (door GHB verslaafde ex maat, had ik nergens aan verdiend, kende die man ook al 12 jaar als mijn vriend) ontslag met wederzijdse goedkeuring en nog een paar meer dingen. Nu ben k overal vanaf en ga ik er wat van maken
Mijn schrijfstijl: zal wel niet de beste zijn maar ik doe mijn best.
Zo ik ga verder heb om 13.00 een sollicitatiegesprek voor een zeer leuke functie na mijn mening.
Klik om te vergroten...
Succes met je sollicitatie! Ik hoop voor jou dat typwerk geen grote rol speelt in je toekomstige job. Andersom gedacht, er is ruimte voor verbetering.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gratis een wens voor jullie!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb veel met 3mmc op gereden, keur ik niet per se goed . Was toen nog legaal, was er vrij zeker van mocht ik een ongeluk krijgen dan ben ik gewoon verzekerd. Reed altijd relatief rustig onder invloed van 3mmc. En reed altijd op het randje van gevaar nuchter. Snap je waar ik heen wil

Dit is echt met glans een van de domste opmerkingen die ik ooit op dit forum heb gelezen.

En dat zegt wat. :’) Dude.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#19
(te)vaakfeest zei:
Er bij instappen, in een caddy , achterin de achterbak. Bij iemand die altijd al roekeloos was , onder invloed van alcohol en xtc. O ja hij had ook nog geen rijbewijs. Maar stapte in uit onzekerheid, ja klinkt raar. Maar vond het moeilijk om bij vreemde(n) in dat huis te blijven, huis van zijn broer.
Klik om te vergroten...
Evengoed verwerpelijk dat je diegene laat rijden. Dat je het hier als 'mooi verhaal' post zegt wel genoeg. Je zou je hartstikke dood moeten schamen.
(te)vaakfeest zei:
Helemaal mee eens, maar dan de volgende stelling . Zit je liever bij een oma in van 95 die 100 rijd- of iemand die een lijn pep heeft gehad die ook 100 rijd ?
Klik om te vergroten...
Iemand die 100 denkt te moeten rijden in een 30zone haal ik zodra hij stil staat de sleutels uit het contact en stap ik uit. Zou niet de eerste oma zijn waarvoor ik de politie bel omdat de rijgeschiktheid niet meer in orde is. En bij iemand die drugs op heeft stap ik niet in. Punt. Gaat ie toch rijden, geef ik dat door aan de politie. Je speelt met andermans leven. En als je dat denkt te kunnen doen ben je heel erg rijp voor ofwel hulp of hele harde klappen.
Roze Olifant zei:
Heb veel met 3mmc op gereden, keur ik niet per se goed . Was toen nog legaal, was er vrij zeker van mocht ik een ongeluk krijgen dan ben ik gewoon verzekerd. Reed altijd relatief rustig onder invloed van 3mmc. En reed altijd op het randje van gevaar nuchter. Snap je waar ik heen wil

Dit is echt met glans een van de domste opmerkingen die ik ooit op dit forum heb gelezen.

En dat zegt wat. :’) Dude.
Klik om te vergroten...
Eens.

Als je op randje van gevaar rijdt als je nuchter bent moet je gewoon je rijbewijs inleveren. Wtf.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#20
Roze Olifant zei:
En dat zegt wat. :’) Dude.
Klik om te vergroten...

Haha!

Dit is lache!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."