#1
"Snap je waar ik heen wil" moest eigenlijk een vraagteken achter. Er is mij altijd geleerd dat domme vragen niet bestaan
.
Niet aan de manier te zien waarop die “formuleert”… als je dat nog zou zou mogen noemen.Misschien niet de beste keuze maar misschien probeert TS ons ook juist te vertellen dat we dit nooit moeten doen. Toch?
Succes met je sollicitatie! Ik hoop voor jou dat typwerk geen grote rol speelt in je toekomstige job. Andersom gedacht, er is ruimte voor verbetering.Besef me wel degelijk het risico hoor , GHB is op zo'n punt van de avond/dagen niet meer voor mij weg gelegd.
De manische episode ( ik ze het gewoon meer als super enthousiast) komt door een zeer aantal positieve ontwikkelingen in mijn leven. Ik kwam van zware hersenschudding,mogelijk hersenletsel depressie, zware afpersingspraktijken (door GHB verslaafde ex maat, had ik nergens aan verdiend, kende die man ook al 12 jaar als mijn vriend) ontslag met wederzijdse goedkeuring en nog een paar meer dingen. Nu ben k overal vanaf en ga ik er wat van maken
Mijn schrijfstijl: zal wel niet de beste zijn maar ik doe mijn best.
Zo ik ga verder heb om 13.00 een sollicitatiegesprek voor een zeer leuke functie na mijn mening.
Evengoed verwerpelijk dat je diegene laat rijden. Dat je het hier als 'mooi verhaal' post zegt wel genoeg. Je zou je hartstikke dood moeten schamen.Er bij instappen, in een caddy , achterin de achterbak. Bij iemand die altijd al roekeloos was , onder invloed van alcohol en xtc. O ja hij had ook nog geen rijbewijs. Maar stapte in uit onzekerheid, ja klinkt raar. Maar vond het moeilijk om bij vreemde(n) in dat huis te blijven, huis van zijn broer.
Iemand die 100 denkt te moeten rijden in een 30zone haal ik zodra hij stil staat de sleutels uit het contact en stap ik uit. Zou niet de eerste oma zijn waarvoor ik de politie bel omdat de rijgeschiktheid niet meer in orde is. En bij iemand die drugs op heeft stap ik niet in. Punt. Gaat ie toch rijden, geef ik dat door aan de politie. Je speelt met andermans leven. En als je dat denkt te kunnen doen ben je heel erg rijp voor ofwel hulp of hele harde klappen.Helemaal mee eens, maar dan de volgende stelling . Zit je liever bij een oma in van 95 die 100 rijd- of iemand die een lijn pep heeft gehad die ook 100 rijd ?
Eens.Heb veel met 3mmc op gereden, keur ik niet per se goed . Was toen nog legaal, was er vrij zeker van mocht ik een ongeluk krijgen dan ben ik gewoon verzekerd. Reed altijd relatief rustig onder invloed van 3mmc. En reed altijd op het randje van gevaar nuchter. Snap je waar ik heen wil
Dit is echt met glans een van de domste opmerkingen die ik ooit op dit forum heb gelezen.
En dat zegt wat. :’) Dude.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."