Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Š 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums(Ernstig) veel downer gebruik, zonder out te gaan, tijdens een hypomane fase (volgens de dokter). De geest is sterker dan je zou denken.

(Ernstig) veel downer gebruik, zonder out te gaan, tijdens een hypomane fase (volgens de dokter). De geest is sterker dan je zou denken.

129 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Zandman zei:
Off Topic even,
Dat is een goeie typering, die zal ik onthouden!
Ik ben in gevecht
Met het gerecht!

Bij deze uitspraak is het van cruciaal belang om te weten, waarover precies deze handeling en bespreking gaat!
Het is aannemelijk dat het hier in deze heikele kwestie niet over een enig juridisch steekspel handelt, maar wel over een zekere voedsel samenstelling, tevens bereiding daarvan, die uitvoerig onderzocht, bestudeerd en....uitvoerbaar zal moeten zijn.
Dat gerecht samenstellen doe je niet zomaar even uit de losse mouw, nee, het moge duidelijk zijn dat er niet voor niets zoveel boekwerken over dit onderwerp geschreven zijn, nietwaar...
Klik om te vergroten...
Fijn Zandman, dat ik iets kan toevoegen aan jouw immense loods aan opmerkingen en nootjes😅

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nootjes plaats ik niet meer....omdat sommigen zich hier niet zo goed in kunnen vinden heb ik het idee.
Er kan verwarring ontstaan over nootjes a la Calve van Duyvis, die ik overigens zelf niet te vreten vind maar dit verder terzijde, ofwel het gebruik van noot als zijnde een synoniem van Toevoeging. Of: meningsuiting. Of: weergeven van een persoonlijke benadering/ zienswijze.. Daarom heb ik er de afkorting "Opm" van gemaakt en ik geloof dat ik elders deze manier van het geven van een supplement reeds uit de doeken gedaan heb.
(Just for info)
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Zandman zei:
Nootjes plaats ik niet meer....omdat sommigen zich hier niet zo goed in kunnen vinden heb ik het idee....
Klik om te vergroten...
Gewoon lekker jezelf blijven Zandman, daarom houden we van je! ❤️
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Zandman zei:
Nootjes plaats ik niet meer....omdat sommigen zich hier niet zo goed in kunnen vinden heb ik het idee.
Er kan verwarring ontstaan over nootjes a la Calve van Duyvis, die ik overigens zelf niet te vreten vind maar dit verder terzijde, ofwel het gebruik van noot als zijnde een synoniem van Toevoeging. Of: meningsuiting. Of: weergeven van een persoonlijke benadering/ zienswijze.. Daarom heb ik er de afkorting "Opm" van gemaakt en ik geloof dat ik elders deze manier van het geven van een supplement reeds uit de doeken gedaan heb.
(Just for info)
Klik om te vergroten...
I know Zandman. Vond "noot" eigenlijk veel leuker maarja, de jeugd van tegenwoordig...
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Aaaaa,. Bien sur!
Het is altijd leuk om te horen, dat men mij waardeert in zekere zin!
Dank je!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#6
(te)vaakfeest zei:
Gratis een wens voor jullie!
Klik om te vergroten...

Ik wens 1000 wensen!!!
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha dit dus niet , zie het meer een verhaal als weder dank voordat ik jaren mocht mee lezen.
Dat levensgevaar gelde niet voor mij in dit geval ( of dat denk ik dan).
Klink dom idd , maar met genoeg zelfkennis is meer mogelijk dan je denkt.
Er is geen vorm van out gegaan voor mij geweest deze avond!/? Dus ik snap je antwoord maar dat besef ik me maar al te goed.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hallo lieve forumers

WAARSCHUWING: DOE DIT NOOIT MAAR OOK NOOT NA!!!!
Nou ik zit al jaren te kijken op het drugsforum. Voelde mij eigenlijk iets van lichtelijk schuldig dat ik hier nog nooit wat had geplaatst, dus ik dacht van: laat ik ook eens een account aanmaken en iets plaatsen. Dus bij deze.

-/+ een paar maand geleden heb ik een leuk (wat is de definitie van leuk natuurlijk) avontuur gehad van een paar dagen. Als ik mijn hele verhaal verhaal hier zou vertellen dan ben ik minimaal volgende week nog niet klaar. Denk dat ik wel wat beters te doen heb (ik denk wel meer trouwens, soms wel teveel?/+) Daarom vertel ik nu een van de hoogtepunten/trieste punten en misschien vul ik mijn verhaal later nog wel aan met meer.
We zaten op het begin (nadat we ons al verplaats hadden van een latere locatie, huis van een andere vriend) met 2 man bij een maat thuis , begon gezellig met wat Keta, 2G pheni en een paar biertjes,(GHB, PH+enibut (die rommel is zuur als de ....), pep, oxazepam 50,en dat was het wel denk ik. Waren ook aanwezig).
Na nachten zeer weinig slaap voor mij, zonder uppers, die heb ik namelijk afgezworen een tijdje terug. leek het me verstandig om 10ml te tappen (eerder 14-keta-50oxa, en ik kon nog prima functioneren, dit allemaal met zeer weinig tolerantie, ja is niet normaal ik weet het wel maar ik bevond/bevind me in een zeer enthousiaste staat), toen nog 10ML en nog 10ML , Dit allemaal in een uur. Ook had ik over een halfe dag een equivalent van 7 Liter bier gehad. Oke kan het nog erger vraag je je af!/? Ik nam in totaal ook nog iets van 4x50 MG oxazepam, iets van 5 gram phenibut (over die dag?) was ik vergeten.
Dit allemaal is zeer zeker een potentiĂŤle dodelijke combinatie en zou ik ook niemand aanraden, ja zeer zeker (ook niet iemand in een "hypermane episode". Ik bleef ondanks het slaaptekort en geen uppers gewoon bij, en er veranderde niet heel veel aan mij zei die maat. Kan mezelf grotendeels nog alles herinneren, mis uiteraard wel vlagen, maar dat is niet raar met zo'n combi.
Heb mijn best gedaan voor vanavond op dit verhaal, Ik vul hem later aan.
Nederlands was niet mijn sterkste vak:relaxed:.
Fijne avond lieve forumers,

GR TT
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ben Benieuwd naar jullie reacties
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik weet niet zo goed wat je met deze post wil. Iemand die zegt “ben er niet trots op” bedoelt vaak stiekem ook wel het tegenovergestelde, maar dat is in dit geval aan aanname.

Jezelf in levensgevaar brengen met drugs.. denk dat over het algemeen de meningen daarover hetzelfde zijn.

combineren is nooit aan te raden, maar ik ga zeker ook niet doen alsof ik heilig ben, want er bestaan heerlijke combinaties. Maar op het moment dat je downers met downers gaat combineren om vervolgens dat te combineren met nog een downer bij vind ik persoonlijk erg dom.

Wie ben ik en doe vooral waar je zin in hebt, maar pas a.u.b op. En als het je zelf allemaal niet uitmaakt, denk dan ook eens aan de mensen om je heen die wat meemaken als ze jou volledig blacked out afgevoerd zien worden door een ambulance of erger nog..
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#11
55B6861D-D85D-4F2D-BF05-C2DE1F87E6F7.jpeg

Je begint ‘lekker’ als newbie met jouw verhaal.
Ik snap de lol niet van je levensgevaarlijke actie en moeten we nog ergere verhalen lezen van anderen waarbij mensen het niet overleefd hebben?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
(te)vaakfeest zei:
Ik verwijder mij post ook wel , heeft voor mij geen toegevoegde waarde en voor de meesten hier waarschijnlijk ook niet(uit de reactie's af te leiden. Heb mijn best gedaan en dat is wat geld: zei moeders altijd
Klik om te vergroten...
In het kader van harmreduction: prima topic. Iemand die dit leest en vervolgens de reacties leest zal hoop ik geen schouderklopje verwachten als ie toch hetzelfde doet.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dan laat ik hem wel staan voor de komende tijd
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mevrouw Pløp zei:
Doe je mee met weerwolven?
Klik om te vergroten...

Ik sla een keer over lieve mevrouw Pløp,

Heb er even de tijd niet voor, verhuizing van m'n opa en oma
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Eve's drop zei:
Ik sla een keer over lieve mevrouw Pløp,

Heb er even de tijd niet voor, verhuizing van m'n opa en oma
Klik om te vergroten...
Roken jou opa en oma ook wiet? Jij was toch de wiet verbouwer? Of vergis ik me nu met Don.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#16
ljuv zei:
Misschien gooi ik straks wel schoenenreveal, ik beloof niks.
Klik om te vergroten...
Dit zei ik om jou te overtuigen @Plucky Duck:redheart: Als je tijd en ruimte hebt natuurlijk.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Roken jou opa en oma ook wiet? Jij was toch de wiet verbouwer? Of vergis ik me nu met Don.
Klik om te vergroten...

Weirdo,

Nee mijn opa en oma roken zeker geen wiet.
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik zie het probleem van de post niet zo hoor. OP verteld gewoon over een drugs ervaring wat hem heeft laten schrikken.
Ik zie hem er niet stoer mee doen of goed praten,

ik herken het ook wel momenten dat je zoveel downers combineerd dat je denkt hoe kan ik nog functioneren. Maar dat is dan denk ik door restjes stimulanten dat nog werkend is in je lichaam, althans ik ga niet uit van hypomanie.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#19
O P ? Denk dat je mij daar mee bedoelt, dat is een goedde vraag . Waar ik niet een 100% correct antwoord op weet. Misschien mezelf niet in de hand, overmoedig van de phenibut, nog wouzer worden, realiteit kwijt door de reuze keta punten (paar gram op gekregen van redelijke kwaliteit keta in een tijdsbestek van??, had er 10 ,eindigde met 5. Uiteraard ook wel uitgedeeld).
Of een combi van dit allemaal:kissingheart:.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
De geest is taaier, dan je zou verwachten.
Ik voeg toe:
Het lichaam is taaier, dan dat je zou verwachten.
Dat is ook mijn eigen ervaring, ooit nam ik zoveel oxcycodon, dat het maar weinig gescheeld heeft of het was de laatste keer geweest dat ik oxcycodon genomen had.. het eindigde hilarisch, maar in wezen was ik toen oerdom bezig geweest.
Ik heb toen dat report over die gebeurtenis als waarschuwing hier op DF gedeeld.
Op zoek naar de ultieme ervaring ga je weleens echt teveel, en mag je jezelf gelukkig prijzen dat het niet fataal is afgelopen...
Als ik nu dit draadje lees van de O P, dan bekruipt mij een beetje hetzelfde gevoel als ik de grote hoeveelheid downers lees....
Wat was de reden om zo hoog te doseren, O P?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."