Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums(Ernstig) veel downer gebruik, zonder out te gaan, tijdens een hypomane fase (volgens de dokter). De geest is sterker dan je zou denken.

(Ernstig) veel downer gebruik, zonder out te gaan, tijdens een hypomane fase (volgens de dokter). De geest is sterker dan je zou denken.

129 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#1
ljuv zei:
extra saus
Klik om te vergroten...
๐Ÿ‘Œ
D

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
De Zandman
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
De jeugd van tegenwoordig heeft de toekomst!
Daar draait het om tegenwoordig.
Jeugd is erg, erg belangrijk.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Zandman zei:
Ik moet wel zeggen dat ik in een lichtelijk melige bui verkeer.
Het is maar dat jullie dat weten!
Klik om te vergroten...
OHNEE Zandman๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ daar houden we hier niet van! Zo weinig dat we er een eigen topic voor hebben om andere niet te ergeren https://drugsforum.nl/threads/hier-is-het-feestje.71256/ ik wacht daar op je grappen en grollen.
De Zandman zei:
De jeugd van tegenwoordig heeft de toekomst!
Daar draait het om tegenwoordig.
Jeugd is erg, erg belangrijk.
Klik om te vergroten...
En wijsheden ๐Ÿ˜ (opletten, @Zanza!!)
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Zandman zei:
Jeugd is erg, erg belangrijk.
Klik om te vergroten...
Heel belangrijk. Wie moet mij anders verzorgen straks?
ljuv zei:
En wijsheden ๐Ÿ˜ (opletten, @Zanza!!
Klik om te vergroten...
Komt tijd komt raad, ljuvie
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Juist, hier slaat iemand op de kop van de spijker....
Als ik straks niet meer vooruit kan, moet er toch iemand zijn die de 2fdck voor mij kan regelen.... nietwaar
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
ljuv zei:
OHNEE ....... https://drugsforum.nl/threads/hier-is-het-feestje.71256/ ik wacht daar op je grappen en grollen.

En wijsheden ๐Ÿ˜ (opletten, @Zanza!!)
Klik om te vergroten...
Noot.
Ik ben normaal niet zozeer iemand die een grappentopic gaat opzoeken...
Sommige reacties zijn toegesneden op een post in het een of andere topic, op het moment Supreme. Daar moet je dan op reageren en eerst naar een ander topic moeten scrollen om daar gericht een reactie te plaatsen, is domweg onhandig.
Ga ik niet doen dus..
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Zandman zei:
Juist, hier slaat iemand op de kop van de spijker....
Als ik straks niet meer vooruit kan, moet er toch iemand zijn die de 2fdck voor mij kan regelen.... nietwaar
Klik om te vergroten...
Jazeker...
C
ClimbatizeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mevrouw Plรธp zei:
Voor je eigenwijsheid en je opgeblazen gevoel van eigenwaarde.
Klik om te vergroten...
Kenmerken van mania.
Mijn partner heeft bipolair, OP's gedrag is heel herkenbaar.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#9
het eerste topic dat ik gewoon met plezier en alle reacties gelezen heb van begin tot eind
met een grote smile
vandaag alcohol en drug vrij en het gewoon effe naar me zin gehad
thanx @(te)vaakfeest
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#10
Toch nog enkelen die er wat waardering aan hebben , bedankt :relaxed:. Haters zijn er te veel.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."