#1
๐extra saus
๐extra saus
OHNEE Zandman๐๐๐ daar houden we hier niet van! Zo weinig dat we er een eigen topic voor hebben om andere niet te ergeren https://drugsforum.nl/threads/hier-is-het-feestje.71256/ ik wacht daar op je grappen en grollen.Ik moet wel zeggen dat ik in een lichtelijk melige bui verkeer.
Het is maar dat jullie dat weten!
En wijsheden ๐ (opletten, @Zanza!!)De jeugd van tegenwoordig heeft de toekomst!
Daar draait het om tegenwoordig.
Jeugd is erg, erg belangrijk.
Heel belangrijk. Wie moet mij anders verzorgen straks?Jeugd is erg, erg belangrijk.
Komt tijd komt raad, ljuvieEn wijsheden ๐ (opletten, @Zanza!!
Noot.OHNEE ....... https://drugsforum.nl/threads/hier-is-het-feestje.71256/ ik wacht daar op je grappen en grollen.
En wijsheden ๐ (opletten, @Zanza!!)
Jazeker...Juist, hier slaat iemand op de kop van de spijker....
Als ik straks niet meer vooruit kan, moet er toch iemand zijn die de 2fdck voor mij kan regelen.... nietwaar
Kenmerken van mania.Voor je eigenwijsheid en je opgeblazen gevoel van eigenwaarde.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."