Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums(Ernstig) veel downer gebruik, zonder out te gaan, tijdens een hypomane fase (volgens de dokter). De geest is sterker dan je zou denken.

(Ernstig) veel downer gebruik, zonder out te gaan, tijdens een hypomane fase (volgens de dokter). De geest is sterker dan je zou denken.

129 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#1
(te)vaakfeest zei:
Nog maals keur niks goed , ben een keer in slaap gevallen op de snelweg richting België (12 uur werken in de kost, en dan ook nog 2x 1.75 uur rijden, ja waren aparte tijden begin corona). zat ochtends nog te twijfelen om een witte kratom te nemen, als ik het gedaan had was ik waarschijnlijk niet in slaap gevallen. Koffie mag weer wel , waar trek je de grens, iets wat legaal is of etnisch verantwoord ?
Klik om te vergroten...
Keur niks goed?
Man je gaat nog een discussie aan ook met anderen. Wat doe jij?
Ik schaam me echt op dit forum voor je gezwam.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeehond zei:
Keur niks goed?
Man je gaat nog een discussie aan ook met anderen. Wat doe jij?
Ik schaam me echt op dit forum voor je gezwam.
Klik om te vergroten...
Gewoon op stand negeer zetten !
Kom we gaan een rondje zwemmen in het DC meertje !😁
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#3
(te)vaakfeest zei:
Heb veel met 3mmc op gereden, keur ik niet per se goed . Was toen nog legaal, was er vrij zeker van mocht ik een ongeluk krijgen dan ben ik gewoon verzekerd. Reed altijd relatief rustig onder invloed van 3mmc. En reed altijd op het randje van gevaar nuchter. Snap je waar ik heen wil
Klik om te vergroten...
Nee hoor je bent niet verzekerd, want drank is ook legaal en mag je ook niet mee rijden.

Stop met je onzin joh.
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Zeemeerman zei:
Gewoon op stand negeer zetten !
Kom we gaan een rondje zwemmen in het DC meertje !😁
Klik om te vergroten...
Eens, het begint wat trollerig te worden.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gratis een wens voor jullie!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb veel met 3mmc op gereden, keur ik niet per se goed . Was toen nog legaal, was er vrij zeker van mocht ik een ongeluk krijgen dan ben ik gewoon verzekerd. Reed altijd relatief rustig onder invloed van 3mmc. En reed altijd op het randje van gevaar nuchter. Snap je waar ik heen wil

Dit is echt met glans een van de domste opmerkingen die ik ooit op dit forum heb gelezen.

En dat zegt wat. :’) Dude.
M
Mevrouw PlĂžpLid
01-01-2024, 00:00
#7
(te)vaakfeest zei:
Er bij instappen, in een caddy , achterin de achterbak. Bij iemand die altijd al roekeloos was , onder invloed van alcohol en xtc. O ja hij had ook nog geen rijbewijs. Maar stapte in uit onzekerheid, ja klinkt raar. Maar vond het moeilijk om bij vreemde(n) in dat huis te blijven, huis van zijn broer.
Klik om te vergroten...
Evengoed verwerpelijk dat je diegene laat rijden. Dat je het hier als 'mooi verhaal' post zegt wel genoeg. Je zou je hartstikke dood moeten schamen.
(te)vaakfeest zei:
Helemaal mee eens, maar dan de volgende stelling . Zit je liever bij een oma in van 95 die 100 rijd- of iemand die een lijn pep heeft gehad die ook 100 rijd ?
Klik om te vergroten...
Iemand die 100 denkt te moeten rijden in een 30zone haal ik zodra hij stil staat de sleutels uit het contact en stap ik uit. Zou niet de eerste oma zijn waarvoor ik de politie bel omdat de rijgeschiktheid niet meer in orde is. En bij iemand die drugs op heeft stap ik niet in. Punt. Gaat ie toch rijden, geef ik dat door aan de politie. Je speelt met andermans leven. En als je dat denkt te kunnen doen ben je heel erg rijp voor ofwel hulp of hele harde klappen.
Roze Olifant zei:
Heb veel met 3mmc op gereden, keur ik niet per se goed . Was toen nog legaal, was er vrij zeker van mocht ik een ongeluk krijgen dan ben ik gewoon verzekerd. Reed altijd relatief rustig onder invloed van 3mmc. En reed altijd op het randje van gevaar nuchter. Snap je waar ik heen wil

Dit is echt met glans een van de domste opmerkingen die ik ooit op dit forum heb gelezen.

En dat zegt wat. :’) Dude.
Klik om te vergroten...
Eens.

Als je op randje van gevaar rijdt als je nuchter bent moet je gewoon je rijbewijs inleveren. Wtf.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#8
Roze Olifant zei:
En dat zegt wat. :’) Dude.
Klik om te vergroten...

Haha!

Dit is lache!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#9
En ik zei nog zo: hier ga je geen vrienden mee maken.

(te)vaakfeest zei:
Helemaal mee eens, maar dan de volgende stelling . Zit je liever bij een oma in van 95 die 100 rijd- of iemand die een lijn pep heeft gehad die ook 100 rijd ?
Klik om te vergroten...
Ik zit liever helemaal niet in auto's maar dat ter zijde. Toch wel echt die oma man... Cmon. Hier op het forum zijn we niet zo fan van sukkeltjes die denken dat ze onder invloed kunnen rijden. Andere sukkels, altijd welkom.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#10
ljuv zei:
En ik zei nog zo: hier ga je geen vrienden mee maken.


Ik zit liever helemaal niet in auto's maar dat ter zijde. Toch wel echt die oma man... Cmon. Hier op het forum zijn we niet zo fan van sukkeltjes die denken dat ze onder invloed kunnen rijden. Andere sukkels, altijd welkom.
Klik om te vergroten...
Mee eens, sowieso, er gebeuren te veel ongelukken, een dronken man heeft mijn ex schoonmoeder van de weg gereden, 5 keer over de kop. Op slag dood. Hondje van haar is er uit geslingerd en leeft nu nog. : Drank, slaapgebrek , emoties, pijnstillers. Rijden is 100% focus en ouderen vaker testen op hun reactie vermogen en scherp zien. Ik zag een man van 92 bij de rechtbank ( TV) die reed te langzaam. Maar zijn zoon had kanker en hij zorgde voor hem, en bracht hem naar het ziekenhuis voor chemo. Die man verdiende gratis taxi in mijn ogen, voor de rest van zijn leven of zijn zoons leven. #emomuts #BOB
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee oprecht, ik hoop dat ik er van geleerd heb. Ik praat overal (heb zijn grenzen uiteraard) over zodra het kan, denk dat ik me wel erg open durf te stellen, lees als hmmm : ik zeg wat er in me op komt. Of dat verstandig is, wie kan het weten (in sommige gevallen sowieso niet, maar misschien blijft er op de weegschaal wel wat over, balans)
M
Mevrouw PlĂžpLid
01-01-2024, 00:00
#12
(te)vaakfeest zei:
Haha heb ik al gedaan bij oom agent, mochten jullie het graag willen horen. Maar heb er wel van geleerd/ik hoop dat ik er van geleerd heb!
Klik om te vergroten...
In hoe je erover verteld heb ik bij dat laatste ernstig mijn twijfels. Praat je er altijd over, of is dat iets wat bij je hypomanie hoort?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#13
(te)vaakfeest zei:
"Snap je waar ik heen wil" moest eigenlijk een vraagteken achter.
Klik om te vergroten...
Ah we vroegen het ons al af ja.

(te)vaakfeest zei:
ik hoop dat ik er van geleerd heb.
Klik om te vergroten...

Da hoop ik ook????
(te)vaakfeest zei:
Maar heb er wel van geleerd
Klik om te vergroten...
Dus houd het maar hierop.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Roze Olifant zei:
Heb veel met 3mmc op gereden, keur ik niet per se goed . Was toen nog legaal, was er vrij zeker van mocht ik een ongeluk krijgen dan ben ik gewoon verzekerd. Reed altijd relatief rustig onder invloed van 3mmc. En reed altijd op het randje van gevaar nuchter. Snap je waar ik heen wil

Dit is echt met glans een van de domste opmerkingen die ik ooit op dit forum heb gelezen.

En dat zegt wat. :’) Dude.
Klik om te vergroten...
Die vent is nie goed praat hem eens even bij, in het keldertje. Ik haal de tepelklemmen, haal jij de accu?

Nou gaat het leuk worden.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
(te)vaakfeest zei:
"Snap je waar ik heen wil" moest eigenlijk een vraagteken achter. Er is mij altijd geleerd dat domme vragen niet bestaan :tearsofjoy:.
Klik om te vergroten...
Zo’n leraar die dit moment niet meer vergeet. De dag waarop de zin:

“er zijn geen domme vragen”,

voor altijd zou worden opgevolgd met de klagende:

“jaahaa! Behalve die van (te)vaakfeest!”

Geschiedenisboeken gast. I’m impressed. 👌
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wie is nu gek zei de aap tegen de vis die in een boom klom :kissingheart: , de vis gaf een lachje en zei "ik heb tenminste geen apekop, nu jij weer".
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#17
Deze gaat te diep !/? Zitten zoveel dingen in die ik zelf niet helemaal begrijp:thinking:
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#18
De wegen van dirkie zijn dan ook ondoorgrondelijk. Maar wel een sukkel die niet rijdt onder invloed😍
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
ljuv zei:
De wegen van dirkie zijn dan ook ondoorgrondelijk. Maar wel een sukkel die niet rijdt onder invloed😍
Klik om te vergroten...
Je moet me niet dirkie noemen.
It gives me needs
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Je moet
Klik om te vergroten...

dirkie dirkie dirkie!!!!!!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."