#1
Keur niks goed?Nog maals keur niks goed , ben een keer in slaap gevallen op de snelweg richting België (12 uur werken in de kost, en dan ook nog 2x 1.75 uur rijden, ja waren aparte tijden begin corona). zat ochtends nog te twijfelen om een witte kratom te nemen, als ik het gedaan had was ik waarschijnlijk niet in slaap gevallen. Koffie mag weer wel , waar trek je de grens, iets wat legaal is of etnisch verantwoord ?
Man je gaat nog een discussie aan ook met anderen. Wat doe jij?
Ik schaam me echt op dit forum voor je gezwam.