Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"oh wat leuk er zijn al reacties! ik zie dat er een opmerking is over dat we allebei alcohol aan het drinken waren. dat klopt maar zodra we het plan hadden om dit te gaan gebruiken zijn we geswitched naar water"
"hoooi ben ik weer, gisteren voor het eerst 4-emc nasaal geprobeerd en zoals je in mijn vorige trip report hebt kunnen lezen was er niet veel aan. ik had heb wat advies gehad van een mede forum genoot om het te proberen met bommetjes. nu had ik mij voorgenomen om eigenlijk hier mee een week of 4 te wachten. echter komt er vanavond een goede vriendin van mij langs. en na mijn verhaal over gisteren aan te hebben aangehoord stelde ze voor om vanavond bommetjes te proberen omdat ze zelf ook wel zin had in een tripje. even wat over onszelf (A) vrouw, 28 jaar, 60 kilo 1m68ish, al best wel wat ervaring met xtc en wiet. (K) ikzelf man 35 jaar oud 87 kilo 1m85, ervaring met coke xtc en gister dus 4-emc. wellicht beginnen we wat laat maarja na de nodige biertjes en zij wijntjes hebben we besloten om het toch maar te proberen. T00:00 voor haar een bommetje gemaakt van 175mg en voor mezelf eentje gemaakt van 275mg. we nemen allebei het bommetje met een glas sinas (ik had ergens gelezen dat fanta trip versterkend werkt als je het voor het actief word neemt). terwijl we afwachten wat ons gaat overkomen besluit ik haar wat les te geven in dj-ing. we beginnen met wat euphoric hardstyle om lekker een beetje in de sfeer te komen. ik zal dit report verder uitbreiden als we verder in de nacht komen. -------------------------------------------------------------------------------------------- ehh helemaal vergeten dat ik een tripreport aan het maken was sorry hehe T00:30 (A) zegt dat ze al wat voelt op komen, ik zelf nog helemaal niet, maar we zijn we lekker bezig met muziek en alles is toch al gezellig. T01:00 (A) zit er nu helemaal in en bij mij voel ik ook al wat gebeuren. ik merk dat ik vooral een beetje trillerige handen heb en een beetje begin te zweten. (A) is nu meer bezig met verhaaltjes vertellen over vorige drugs avondjes dan dat ze nog met muziek bezig is T01:30 ik voel een euforie opkomen die heel anders is dan wat ik gewend ben van MDMA. dit is denk ik het best te beschrijven als de lucht zit vol spanning. er gaan tintelingen over mijn hele lichaam. ook ik vind het zo enorm fijn om over van alles en nog wat te praten. (A) zit er vol in en zegt dat alles eigenlijk wel lekker en energiek aanvoelt. wel heeft ze net zoals mij last van ontzettende zweethanden en geeft aan dat ze dit wel een beetje vies vind T02:00 na nog ruim een half uur lekker kletsen besluiten we om maar iets aan die zweethanden te gaan doen (A) stelt voor om wat rustigere muziek op te zetten en een douche te nemen. volgends haar is een douche echt goddelijk als je in een euforische stemming bent dus ik volg haar naar de douche T03:00 (ongeveer) o jezus wat was dat lekker, het gevoel van de regendouche op je huid. de tintelingen zijn niet te omschrijven zo fijn! (A) geeft aan dat ze een beetje horny begint te worden en begint een beetje met mij te spelen. echter blijft het gevoel eenzijdig en word ik niet echt opgewonden. dit is zo anders dan wat ik bij mdma merk, daar werd ik zo geil als boter. nu niet, ik heb meer zin om ff lekker een rondje te gaan lopen echter gezien het tijdstip en ik midden in de stad woon lijkt het mij toch niet zon strak plan. als een soorrt compromis besluiten we dan maar een livesetje van een festival waar we samen zijn geweest op te zetten en dan maar te gaan dansen. T03:30 we merken dat het gevoel wat minder aan het worden is dus besluiten we een 2e bommetje te nemen. allebei nemen we 150mg. -------------------------------------------------------- T04:30 2e bommetje begint nu ook te werken en we hebben het prima naar ons zin, als ik mijn gevoel nu moet omschrijven is het alles is prima en ik vind (A) super interessant! ik wil echt alles weten en ik heb echt de behoefte om haar alles over mijn leven te vertellen. de zweethandjes beginnen weer terug te komen en mijn hartslag voel ik ook weer sneller gaan. ---------------------------------------------------------- T05:30 denk ik, de euforie van het 1ste bommetje is bij de 2e niet echt terug gekomen. we gaan nu lekker in bed ff serietje kijken. conclusie: bommetjes zijn echt beter dan nasaal, bijnemen in een kleine dosis zorgt er niet voor dat je eerste euforie momentje verlengt word. nog steeds krijg je niet echt de energie die je bij een mdma oid wel hebt. maar je hebt wel extreem veel zin om te socializen en leuke dingen te doen."
"ricorieks zei: Had ik tog gelijk he Was een stuk beter Dan nasaal Leuk dat het je goed bevallen is Ik zal je van de week nog een Ander stofje voorschrijven Mvg ricorieks Klik om te vergroten... Ja je hebt helemaal gelijk, oraal is een heel andere ervaring. Ik ga nu voorlopig wel even geen drugs doen. Maar ben wel benieuwd wat voor stofje je dan aan raad"
"Jezus wat een verhaal! Wel fijn dat je nieuwe maatje je niet alsnog in de steek heeft gelaten en je gewoon gevolgd is. Al had hij in de auto misschien wel meer kunnen doen om je trip om te buigen door middel van muziek, grapjes maken, praten over positieve dingen. Hoe gaat het nu?"
"Snoozerboy🐱 zei: Waarom niet? Cocaine champange leuk gezelschap en een warmbad leek me echt top. Klik om te vergroten... Lekker lauw water pakken joh door de stimulanten voel je dat toch niet. Alles beter dan onwel worden door een te hoge lichaams temperatuur"
"Mdma ofwel xtc zo 3 a 4x per jaar en dan rond de 250mg verdeeld over de hele avond."
"hoihoi, ik ben nieuw hier, naja ik heb al een aantal tripreports gelezen maar nog nooit de moeite genomen om te registreren (sorry). anywayz ik wil jullie vertellen over mijn 4-EMC trip. mijn ervaringen tot nu toe waren altijd met conventionele drugs zoals coke en mdma. echter ben ik via dit forum ook een beetje geinteresseerd geraakt in andere soorten drugs. vandaar dat ik gister de stoute schoenen aan heb getrokken en 4-EMC heb besteld. ik had op reddit/partyflock en ook hier er al wat over gelezen en ik was benieuwd naar de effecten. nou hier komt mijn allereerste tripreport hier: T00:00 ik dip mijn vinger in het zakje en wrijf wat over mijn tong en gehemelte om even zeker te weten dat ik niet allergisch was voor het stofje. T00:30 geen merkbare rare dingen dus ik weeg 200mg af die ik vervolgens nasaal tot me neem. T01:00 ik merk nog helemaal niets dus ik trek lichtelijk teleurgesteld maar een biertje open en wacht verder af. T02:00 nog steeds geen enkel effect dus ik neem nogmaals 100mg nasaal in. T02:30 ik voel me wel lekker een soort lichte euforie trekt over mij heen, verder geen merkbaar verschil in energie of zin in sociale dingen. T03:00 de lichte euforie blijft een beetje hangen maar als ik zeg lichte euforie bedoel ik ook echt heel erg licht, ongeveer vergelijkbaar met 1% van de euforie van mdma. T03:30 ik neem nog een keer 200mg nasaal in omdat ik vermoed dat mijn tolerantie voor mdma wellicht parten speelt in dit stofje. T04:30 de euforie word een klein beetje sterker echter begin ik wel een klein beetje hoofdpijn te krijgen dus ik besluit vanaf nu ook niet meer bij te nemen. T05:00 ik begin nu ook gewoon een beetje moe te worden en besluit in een opwelling omdat maar hier een trip report achter te laten. Conclusie: geen idee of het aan mijn mdma tolerantie ligt of wellicht aan de combi met een paar biertjes maar dit viel me echt tegen. weinig tot geen extra energie extreem lichte euforie klein beetje hoofdpijn als ik het niet vergeet zal ik morgen na het slapen eens kijken wat de after effecten zijn"
"Kwak zei: De een is de ander niet he Klik om te vergroten... Jij hebt een andere ervaring met dit goedje? Wil je er over vertellen?"
"Ik zal dit eens proberen de volgende keer. Nog nooit heb ik een bommetje geprobeerd. Morgen maar eens wat gelcapsules bestellen. Bedankt voor de tip"
"200mg is al een flinke dosis als je geen tolerantie hebt. Neem alsjeblieft geen 300+ als nieuweling. Dat gaat echt geen fijne ervaring worden."