Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums(Ernstig) veel downer gebruik, zonder out te gaan, tijdens een hypomane fase (volgens de dokter). De geest is sterker dan je zou denken.

(Ernstig) veel downer gebruik, zonder out te gaan, tijdens een hypomane fase (volgens de dokter). De geest is sterker dan je zou denken.

129 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
(te)vaakfeest zei:
Uhm nee, ben nog steeds niet overtuigd dat het een manie is. Dus waar moet ik me dan voor op laten nemen ?
Klik om te vergroten...
Voor je eigenwijsheid en je opgeblazen gevoel van eigenwaarde.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
ljuv zei:
Kom me dan godverdomme een keer ophalen voor die kebab @Zanza 😡
Klik om te vergroten...
Ben nog even in gevecht met het gerecht, maar komt goed schat.


Wil je een durum of gewoon op een broodje? Zal ik de saus er overheen spuiten of doe je dat liever zelf?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zanza zei:
Ben nog even in gevecht met het gerecht, maar komt goed schat.


Wil je een durum of gewoon op een broodje? Zal ik de saus er overheen spuiten of doe je dat liever zelf?
Klik om te vergroten...
Veeeeel saus! Die witte, graag.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Off Topic even,
Dat is een goeie typering, die zal ik onthouden!
Ik ben in gevecht
Met het gerecht!

Bij deze uitspraak is het van cruciaal belang om te weten, waarover precies deze handeling en bespreking gaat!
Het is aannemelijk dat het hier in deze heikele kwestie niet over een enig juridisch steekspel handelt, maar wel over een zekere voedsel samenstelling, tevens bereiding daarvan, die uitvoerig onderzocht, bestudeerd en....uitvoerbaar zal moeten zijn.
Dat gerecht samenstellen doe je niet zomaar even uit de losse mouw, nee, het moge duidelijk zijn dat er niet voor niets zoveel boekwerken over dit onderwerp geschreven zijn, nietwaar...
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#5
"Snap je waar ik heen wil" moest eigenlijk een vraagteken achter. Er is mij altijd geleerd dat domme vragen niet bestaan :tearsofjoy:.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik moet wel zeggen dat ik in een lichtelijk melige bui verkeer.
Het is maar dat jullie dat weten!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
(te)vaakfeest zei:
mensen ik wens jullie een fijne dag 👋 , de vraag is wie is er eigenwijs (waarschijnlijk ben ik dat volgens jullie). Maar dat mag, Ieder zijn eigen mening, misschien liggen de feiten wel dichter bij mekaar dan we denken.
Klik om te vergroten...
Nee! Niet weggaan! Iedereen is hier zo blij met je aanwezigheid.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Zitten jullie zonder mij te spelen? Ik wil politie.
Klik om te vergroten...
Since you chickened out, ja! Je mag meedoen heur, ff aanmelden dan
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#9
ljuv zei:
OKE OKE
HAND IN DE POT VOOR WEERWOLVEN #3!!!!
Klik om te vergroten...
Hieronder aanmeldings!!!! Misschien gooi ik straks wel schoenenreveal, ik beloof niks.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik verwijder mij post ook wel , heeft voor mij geen toegevoegde waarde en voor de meesten hier waarschijnlijk ook niet(uit de reactie's af te leiden. Heb mijn best gedaan en dat is wat geld: zei moeders altijd
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#11
(te)vaakfeest zei:
mensen ik wens jullie een fijne dag 👋 , de vraag is wie is er eigenwijs (waarschijnlijk ben ik dat volgens jullie). Maar dat mag, Ieder zijn eigen mening, misschien liggen de feiten wel dichter bij mekaar dan we denken.
Klik om te vergroten...
Let een beetje op jezelf <3
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#12
Meedoen is beter dan winnen, bij deze heb ik dat gedaan
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#13
(te)vaakfeest zei:
Ik verwijder mij post ook wel , heeft voor mij geen toegevoegde waarde en voor de meesten hier waarschijnlijk ook niet(uit de reactie's af te leiden. Heb mijn best gedaan en dat is wat geld: zei moeders altijd
Klik om te vergroten...
In het kader van harmreduction: prima topic. Iemand die dit leest en vervolgens de reacties leest zal hoop ik geen schouderklopje verwachten als ie toch hetzelfde doet.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dan laat ik hem wel staan voor de komende tijd
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mevrouw Pløp zei:
Doe je mee met weerwolven?
Klik om te vergroten...

Ik sla een keer over lieve mevrouw Pløp,

Heb er even de tijd niet voor, verhuizing van m'n opa en oma
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Eve's drop zei:
Ik sla een keer over lieve mevrouw Pløp,

Heb er even de tijd niet voor, verhuizing van m'n opa en oma
Klik om te vergroten...
Roken jou opa en oma ook wiet? Jij was toch de wiet verbouwer? Of vergis ik me nu met Don.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#17
ljuv zei:
Misschien gooi ik straks wel schoenenreveal, ik beloof niks.
Klik om te vergroten...
Dit zei ik om jou te overtuigen @Plucky Duck:redheart: Als je tijd en ruimte hebt natuurlijk.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
Roken jou opa en oma ook wiet? Jij was toch de wiet verbouwer? Of vergis ik me nu met Don.
Klik om te vergroten...

Weirdo,

Nee mijn opa en oma roken zeker geen wiet.
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zie het probleem van de post niet zo hoor. OP verteld gewoon over een drugs ervaring wat hem heeft laten schrikken.
Ik zie hem er niet stoer mee doen of goed praten,

ik herken het ook wel momenten dat je zoveel downers combineerd dat je denkt hoe kan ik nog functioneren. Maar dat is dan denk ik door restjes stimulanten dat nog werkend is in je lichaam, althans ik ga niet uit van hypomanie.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#20
O P ? Denk dat je mij daar mee bedoelt, dat is een goedde vraag . Waar ik niet een 100% correct antwoord op weet. Misschien mezelf niet in de hand, overmoedig van de phenibut, nog wouzer worden, realiteit kwijt door de reuze keta punten (paar gram op gekregen van redelijke kwaliteit keta in een tijdsbestek van??, had er 10 ,eindigde met 5. Uiteraard ook wel uitgedeeld).
Of een combi van dit allemaal:kissingheart:.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."