#1
Voor je eigenwijsheid en je opgeblazen gevoel van eigenwaarde.Uhm nee, ben nog steeds niet overtuigd dat het een manie is. Dus waar moet ik me dan voor op laten nemen ?
Voor je eigenwijsheid en je opgeblazen gevoel van eigenwaarde.Uhm nee, ben nog steeds niet overtuigd dat het een manie is. Dus waar moet ik me dan voor op laten nemen ?
Ben nog even in gevecht met het gerecht, maar komt goed schat.Kom me dan godverdomme een keer ophalen voor die kebab @Zanza 😡
Veeeeel saus! Die witte, graag.Ben nog even in gevecht met het gerecht, maar komt goed schat.
Wil je een durum of gewoon op een broodje? Zal ik de saus er overheen spuiten of doe je dat liever zelf?
Nee! Niet weggaan! Iedereen is hier zo blij met je aanwezigheid.mensen ik wens jullie een fijne dag 👋 , de vraag is wie is er eigenwijs (waarschijnlijk ben ik dat volgens jullie). Maar dat mag, Ieder zijn eigen mening, misschien liggen de feiten wel dichter bij mekaar dan we denken.
Since you chickened out, ja! Je mag meedoen heur, ff aanmelden danZitten jullie zonder mij te spelen? Ik wil politie.
Hieronder aanmeldings!!!! Misschien gooi ik straks wel schoenenreveal, ik beloof niks.OKE OKE
HAND IN DE POT VOOR WEERWOLVEN #3!!!!
Let een beetje op jezelf <3mensen ik wens jullie een fijne dag 👋 , de vraag is wie is er eigenwijs (waarschijnlijk ben ik dat volgens jullie). Maar dat mag, Ieder zijn eigen mening, misschien liggen de feiten wel dichter bij mekaar dan we denken.
In het kader van harmreduction: prima topic. Iemand die dit leest en vervolgens de reacties leest zal hoop ik geen schouderklopje verwachten als ie toch hetzelfde doet.Ik verwijder mij post ook wel , heeft voor mij geen toegevoegde waarde en voor de meesten hier waarschijnlijk ook niet(uit de reactie's af te leiden. Heb mijn best gedaan en dat is wat geld: zei moeders altijd
Doe je mee met weerwolven?
Roken jou opa en oma ook wiet? Jij was toch de wiet verbouwer? Of vergis ik me nu met Don.Ik sla een keer over lieve mevrouw Pløp,
Heb er even de tijd niet voor, verhuizing van m'n opa en oma
Dit zei ik om jou te overtuigen @Plucky DuckMisschien gooi ik straks wel schoenenreveal, ik beloof niks.
Roken jou opa en oma ook wiet? Jij was toch de wiet verbouwer? Of vergis ik me nu met Don.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."