#1
"psychische klachten" weet niet of je het zo kan noemen, anders zijn het voor mij positieve psychische klachten
. Dat het niet slim was, daar ben ik zelf ook wel 100%zeker van. Depressieve episode ga ik hopelijk niet meer meemaken, dat zal dan zeker ook niet komen door een paar woordjes
. En we zijn 29 min verder en ik krijg nog steeds geen gehoor op mijn teamview aanmelding![:disrelieved:]()



