Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums(Ernstig) veel downer gebruik, zonder out te gaan, tijdens een hypomane fase (volgens de dokter). De geest is sterker dan je zou denken.

(Ernstig) veel downer gebruik, zonder out te gaan, tijdens een hypomane fase (volgens de dokter). De geest is sterker dan je zou denken.

129 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#1
"psychische klachten" weet niet of je het zo kan noemen, anders zijn het voor mij positieve psychische klachten :kissingheart:. Dat het niet slim was, daar ben ik zelf ook wel 100%zeker van. Depressieve episode ga ik hopelijk niet meer meemaken, dat zal dan zeker ook niet komen door een paar woordjes:grinning:. En we zijn 29 min verder en ik krijg nog steeds geen gehoor op mijn teamview aanmelding:disrelieved:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
(te)vaakfeest zei:
positieve
Klik om te vergroten...
download.jpg
(te)vaakfeest zei:
positieve klachten
Klik om te vergroten...
download (1).jpg
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
(te)vaakfeest zei:
"psychische klachten" weet niet of je het zo kan noemen, anders zijn het voor mij positieve psychische klachten :relaxed:.
Klik om te vergroten...
Een manische periode kan positief voelen, maar is dat zeker niet. Luister naar je arts en wees niet zo eigenwijs :)
Screenshot_2022-01-05-13-32-49-783_com.android.chrome.jpg
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
(te)vaakfeest zei:
Wie zegt dat ik dat heb , de dokter , maarja die kan ook wel fouten maken, heb wel veel van de symptomen, maar ook veel niet.
"Ik hoop voor jou dat typwerk geen grote rol speelt in je toekomstige job" gelukkig valt alles bij te leren, weet niet of ik het veel nodig ben (ben bang van wel XD). Voor diegene die het zich afvragen het gaat om een functie als: E&I Technician(offshore). Maar gewoon geen gehoor gekregen om mijn Team View afspraak, jammer dit weer haha, kan er niet mee zitten
Klik om te vergroten...
Als je het toch beter weet dan iedereen inclusief je dokter: succes ermee! Je komt er vanzelf achter wat je in je manie kapot gemaakt hebt.

Jammer van je sollicitatie.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#5
#Dirkjan bijdehandje haha , misschien heb ik wel andere specialiteiten dan de Nederlandse taal, maar misschien ook wel net. voor mij een weet voor jullie een ...
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
(te)vaakfeest zei:
Voor diegene die het zich afvragen het gaat om een functie als: E&I Technician(offshore). Maar gewoon geen gehoor gekregen om mijn Team View afspraak, jammer dit weer haha, kan er niet mee zitten
Klik om te vergroten...
Ik zou er even achteraan mailen, of nog beter, bellen hoor! Zonde joh... Misschien hadden zij een verkeerde link gestuurd ofzo?

(te)vaakfeest zei:
Wie zegt dat ik dat heb , de dokter , maarja die kan ook wel fouten maken, heb wel veel van de symptomen, maar ook veel niet.
Klik om te vergroten...
Da kan zeker, maar je geeft in je openingspost al aan in een hypermane episode te zitten (of i e d e r e e n heeft dit verkeerd begrepen van je, haha). Drugs doen als je gevoelig bent voor depressies of andere dergelijke psychische problemen is gewoon rete risicovol, en moet je eigenlijk niet zonder begeleiding doen. ZÓveel gebruiken als jij hebt gedaan, en zoveel door elkaar, is natuurlijk al helemaal vet gevaarlijk. Die keuze is uiteraard hartstikke aan jezelf, maar we willen met zijn alle wel andere lezers behoeden voor dergelijke fouten.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#7
"Als je het toch beter weet dan iedereen inclusief je dokter: succes ermee! Je komt er vanzelf achter wat je in je manie kapot gemaakt hebt." Ik mag toch denken wat ik wil lijkt me, beter dan iedereen (wat vind je iedereen). Heb tot nu toe meer positieve dan negatieve reacties gehad van de mensen in mijn omgeving. Dus misschien heb je wel ongelijk mevrouw plop (ik hoop het haha), maar misschien ook wel niet. De tijd zal het leren!!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb nog nooit zo'n rare windmolen gezien.
(te)vaakfeest zei:
misschien heb ik wel andere specialiteiten dan de Nederlandse taal
Klik om te vergroten...
Laat maar zien. Daar is de stip :handpointright1:
Je krijgt drie minuten.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
(te)vaakfeest zei:
"Als je het toch beter weet dan iedereen inclusief je dokter: succes ermee! Je komt er vanzelf achter wat je in je manie kapot gemaakt hebt." Ik mag toch denken wat ik wil lijkt me, beter dan iedereen (wat vind je iedereen). Heb tot nu toe meer positieve dan negatieve reacties gehad van de mensen in mijn omgeving. Dus misschien heb je wel ongelijk mevrouw plop (ik hoop het haha), maar misschien ook wel niet. De tijd zal het leren!!
Klik om te vergroten...
Pik je dit plop? Met je knie!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Is je vraag eigenlijk beantwoord?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
(te)vaakfeest zei:
Geen idee wat je bedoelt met de stip.
Klik om te vergroten...
Shit, ik ben al oud. Was dat niet ooit idols? Of was dat een ster?
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#12
Geen idee wat je bedoelt met de stip.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mevrouw Pløp zei:
#zelfdoen
Klik om te vergroten...
Oh dear lord they got her we zijn plop kwijt
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Pik je dit plop? Met je knie!
Klik om te vergroten...
Like I said: helemaal zelf weten. Genoeg energie aan verspild. Deze mate van eigenwijsheid is een knietje niet waard!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mevrouw Pløp zei:
Like I said: helemaal zelf weten. Genoeg energie aan verspild. Deze mate van eigenwijsheid is een knietje niet waard!
Klik om te vergroten...
Mij was ruzie beloofd.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Mij was ruzie beloofd.
Klik om te vergroten...
#zelfdoen
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#17
1641387307236.png
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
Shit, ik ben al oud. Was dat niet ooit idols? Of was dat een ster?
Klik om te vergroten...
Absoluut idols.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#19
Plucky Duck zei:
Schoenenreveal
Klik om te vergroten...
Hahahahahaha ik ga n o o i t op die stip staan hoor, ik ga nog liever dood.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#20
"Snap je waar ik heen wil" moest eigenlijk een vraagteken achter. Er is mij altijd geleerd dat domme vragen niet bestaan :tearsofjoy:.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."