#1
Mooi dat je de FLY versie kan apprecieren. Zou ook mooi zijn als er wat meer leestekens in de tekst komt.
Mijn eerste keer 2-cb fly was ik ook erg misselijk dus minder geslaagd, ik had me ook volgepropt met frituur zooi dus...Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier ik lees graag verhalen van andere, en dacht laat ik me maar eens aanmelden voor deze site altijd handig,
Ik ben 33 jaar en voor mijn dertigste nooit drugs gebruikt dat hoefde ik niet interesseerde me niet.
Tot ik andere vrienden leerde kennen die mdma gebruikte uiteindelijk paar keer gebruikt van beetje naar heel veel totaal de weg kwijt 😂was dit echt fantastisch, maar toen las ik veel over 2cb Wauw 🤩 wat een verhalen die wilde ik proberen wist ik zeker, kennis had die 3 liggen dus we hadden er alle 3 1 op, was leuk alleen maar kei hard gelachen meer niks geen kleuren geen bewegingen maar was super leuk, helaas kan ik ze nu niet meer aankomen en kwam ik uit op 2cb-fly 2 keer op nu eerste keer te weinig en was maar klein beetje aan het lachen meer niet, afgelopen vrijdag avond besloten mijn vriend en ik toch wat meer te pakken we hadden allebei 20 milligram op en die voelde ik al snel binnen komen, en helaas ook de misselijkheid had even me vinger in de keel gedaan maar dat hielp niet helaas, maar ik liet de pret niet onderdrukken door de misselijkheid , we hadden the hangover op gezet jeetje het is een geweldige film maar vrijdag die een bleef lachen in de film de ander had een vervormt hoofd 😂😂maar al met al afgelopen vrijdag heb ik gevoeld wat je hoort te voelen bij een tripmiddel in een woord geweldig de kleuren op de muren onze vloer had roze lijnen alles bewoog ik vond t heerlijk ondanks de misselijkheid er nog steeds was, mijn vriend ging naar bed ik ging hangover 2 kjjken, maar ik vond het een beetje eng worden want ik dacht dat ik steeds iets zag in mijn ooghoeken, toch maar naar bed gegaan maar ging helemaal niet zag van alles leuke en gekke dingen 😂 van t een kwam t ander in bed dat was een geweldige ervaring 😜😜, toen weer eruit toch samen film gekeken en toen werden we om 3:30 wakker op de bank met een barstende koppijn dat was echt niet normaal zoveel pijn. Volgende dag bijna de hele dag nog koppijn gehad. En enigste wat ik zei tja dat kwam
Gewoon door die geweldige kleuren en bewegingen en die waren mooi dusja 😂😜 maar ik vond de trip echt geweldig, als iemand ooit voor mij iets beters weet als 2cb-Fly want die koppijn en misselijk hoeven de volgende keer niet persee er bij te zijn 😂😂😜😜
groetjes en een fijne zondag
Oh nee dat wist ik niet, dit was ook spontaan, maar die hoofdpijn en misselijk was echt overheersend 😬 ik zal eens op Google kijkenHeb je van te voren een MAOI-dieet gevolgd? Dan eet je ongeveer een week (of langer) van te voren tyramine-arm; dus geen kaas of rookworst of zuurkool of gefermenteerde producten en ook zo min mogelijk vlees.
2C-B-FLY is namelijk een monoamino-oxidase-inhibitor (MAOI) waardoor je een hoge bloeddruk kan krijgen als je geen tyramine-arm dieet hebt gevolgd. Daar kan je hoofdpijn van krijgen. Misselijkheid en diarree zijn verder veelgenoemde bijwerkingen van 2C-B-FLY.
Niet om vervelend te doen, maar dat is dus wel een reden waarom ik nooit zo'n fan ben van research chemicals als vervanging van een andere drug. Soms kan een kleine verandering in structuur een grote verandering in effect betekenen. Daarom is het belangrijk om altijd vóór je besluit een nieuwe stof te nemen minimaal een uur rondleest over een stof. En dan uiteraard in je achterhoofd houden dat er (vrijwel) niks bekend is over die nieuwe stoffen. Daarom zou die stof alle mogelijke lichaamsprocessen belemmeren. Dat is nogal wat.Oh nee dat wist ik niet, dit was ook spontaan, maar die hoofdpijn en misselijk was echt overheersend 😬 ik zal eens op Google kijken
Bedankt
maar dat is dus wel een reden waarom ik nooit zo'n fan ben van research chemicals als vervanging van een andere drug.
Ja persoonlijk beschouw ik 2C-B nog steeds als een Nieuwe Psychoactieve Stof (NPS) omdat er nog maar een enkel gepubliceerd onderzoek is naar menselijke fysiologie bij 2C-B-gebruik. Een research chemical kan je het niet meer noemen vanwege de illegale status (en research chemicals zijn middelen die legaal verkocht worden 'voor laboratoriumonderzoek').Als je doelt op fly en 2cb moet er toch bij vermeld worden dat 2cb ooit op de rc markt begonnen is. 1 van de enige RC's die het zo lang op de "zwarte" markt uit houd.
...dat je elke stof moet behandelen als een uniek middel met specifieke eigenschappen.
Voor mij wordt 2C-B-Fly pas leuk vanaf 20 mg of meer. Alles hieronder is een soort MDMA met hele lichte visuals. Pas op want je kan bij hoge doseringen écht lijp worden, dus probeer wel voorzichtig te ontdekken welke dosering je goed bevalt.20 milligram op
Grappig report, maar denk volgende keer aan leestekens en alinea's. Het is nogal een brok tekst en het leest niet echt lekker weg. Ook smileys verliezen hun waarde als je ze dertien keer in een stukje gebruikt.
Voor mij wordt 2C-B-Fly pas leuk vanaf 20 mg of meer. Alles hieronder is een soort MDMA met hele lichte visuals. Pas op want je kan bij hoge doseringen écht lijp worden, dus probeer wel voorzichtig te ontdekken welke dosering je goed bevalt.
Ik heb ooit eens 35 mg genomen, dat was mijn hoogste dosering. Vond het visueel nogal vervelend, heel dwingend en "in your face", en kwam ook erg snel op. Met LSD zijn mijn hallucinaties veel vriendelijker. Ook had ik bij 2C-B-Fly hartkloppingen, hoofdpijn en misselijkheid wat ik op LSD echt nooit heb, zelfs niet op 300 mcg. Ik voel me op Fly echt vergiftigd op doseringen boven de 30. Verder sta ik ook echt veel te strak vaak, tot kaakmalen en zweten toe. 25 is voor mij perfect, maar zelfs dan niet iets wat ik elk weekend zou willen doen.Wat gebeurt er op de hogere doseringen? Just curious. Ik heb met 2C-B FLY alleen ervaring op 20 mg. Niet eronder, niet erboven. Ook geen plannen voor dat laatste want de bodyload wordt me veel te heftig dan. Maar ben wel benieuwd wat je precies onder ‘leip’ verstaat. Wordt het een full blown psychedelische ervaring? Je kunt er wel aardig vaag van worden is mijn ervaring.
Ik heb ooit eens 35 mg genomen, dat was mijn hoogste dosering. Vond het visueel nogal vervelend, heel dwingend en "in your face", en kwam ook erg snel op. Met LSD zijn mijn hallucinaties veel vriendelijker. Ook had ik bij 2C-B-Fly hartkloppingen, hoofdpijn en misselijkheid wat ik op LSD echt nooit heb, zelfs niet op 300 mcg. Ik voel me op Fly echt vergiftigd op doseringen boven de 30. Verder sta ik ook echt veel te strak vaak, tot kaakmalen en zweten toe. 25 is voor mij perfect, maar zelfs dan niet iets wat ik elk weekend zou willen doen.
Zeker full blown psychedelisch, maar het is gewoon uniek en anders dan LSD of paddestoelen. Sommige mensen houden ervan, ik vind het niet zo'n fantastisch spul als je boven de 30 gaat.
Oei dit zou ik wel echt met klem afraden; een serotonine releaser met een MAOI is wel een van de meer riskante combinaties. Je kunt dan bijvoorbeeld last krijgen van het serotonine syndroom. Maar ook de kans op hart- en vaatproblemen of oververhitting neemt toe.ook eens halverwege 5-mapb gedaan.. werkte goed samen en vloeide goed in elkaar over.
Oei dit zou ik wel echt met klem afraden; een serotonine releaser met een MAOI is wel een van de meer riskante combinaties. Je kunt dan bijvoorbeeld last krijgen van het serotonine syndroom. Maar ook de kans op hart- en vaatproblemen of oververhitting neemt toe.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."