Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2cb-fly

2cb-fly

61 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mooi dat je de FLY versie kan apprecieren. Zou ook mooi zijn als er wat meer leestekens in de tekst komt.
i
ietjewietjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier ik lees graag verhalen van andere, en dacht laat ik me maar eens aanmelden voor deze site altijd handig,
Ik ben 33 jaar en voor mijn dertigste nooit drugs gebruikt dat hoefde ik niet interesseerde me niet.
Tot ik andere vrienden leerde kennen die mdma gebruikte uiteindelijk paar keer gebruikt van beetje naar heel veel totaal de weg kwijt 😂was dit echt fantastisch, maar toen las ik veel over 2cb Wauw 🤩 wat een verhalen die wilde ik proberen wist ik zeker, kennis had die 3 liggen dus we hadden er alle 3 1 op, was leuk alleen maar kei hard gelachen meer niks geen kleuren geen bewegingen maar was super leuk, helaas kan ik ze nu niet meer aankomen en kwam ik uit op 2cb-fly 2 keer op nu eerste keer te weinig en was maar klein beetje aan het lachen meer niet, afgelopen vrijdag avond besloten mijn vriend en ik toch wat meer te pakken we hadden allebei 20 milligram op en die voelde ik al snel binnen komen, en helaas ook de misselijkheid had even me vinger in de keel gedaan maar dat hielp niet helaas, maar ik liet de pret niet onderdrukken door de misselijkheid , we hadden the hangover op gezet jeetje het is een geweldige film maar vrijdag die een bleef lachen in de film de ander had een vervormt hoofd 😂😂maar al met al afgelopen vrijdag heb ik gevoeld wat je hoort te voelen bij een tripmiddel in een woord geweldig de kleuren op de muren onze vloer had roze lijnen alles bewoog ik vond t heerlijk ondanks de misselijkheid er nog steeds was, mijn vriend ging naar bed ik ging hangover 2 kjjken, maar ik vond het een beetje eng worden want ik dacht dat ik steeds iets zag in mijn ooghoeken, toch maar naar bed gegaan maar ging helemaal niet zag van alles leuke en gekke dingen 😂 van t een kwam t ander in bed dat was een geweldige ervaring 😜😜, toen weer eruit toch samen film gekeken en toen werden we om 3:30 wakker op de bank met een barstende koppijn dat was echt niet normaal zoveel pijn. Volgende dag bijna de hele dag nog koppijn gehad. En enigste wat ik zei tja dat kwam
Gewoon door die geweldige kleuren en bewegingen en die waren mooi dusja 😂😜 maar ik vond de trip echt geweldig, als iemand ooit voor mij iets beters weet als 2cb-Fly want die koppijn en misselijk hoeven de volgende keer niet persee er bij te zijn 😂😂😜😜

groetjes en een fijne zondag
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
yep.
2cb-fly is leuk spul.
20mg is ook een goede startdosis, blij dat je het leuk vond.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb je van te voren een MAOI-dieet gevolgd? Dan eet je ongeveer een week (of langer) van te voren tyramine-arm; dus geen kaas of rookworst of zuurkool of gefermenteerde producten en ook zo min mogelijk vlees.
2C-B-FLY is namelijk een monoamino-oxidase-inhibitor (MAOI) waardoor je een hoge bloeddruk kan krijgen als je geen tyramine-arm dieet hebt gevolgd. Daar kan je hoofdpijn van krijgen. Misselijkheid en diarree zijn verder veelgenoemde bijwerkingen van 2C-B-FLY.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#5
ietjewietje zei:
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier ik lees graag verhalen van andere, en dacht laat ik me maar eens aanmelden voor deze site altijd handig,
Ik ben 33 jaar en voor mijn dertigste nooit drugs gebruikt dat hoefde ik niet interesseerde me niet.
Tot ik andere vrienden leerde kennen die mdma gebruikte uiteindelijk paar keer gebruikt van beetje naar heel veel totaal de weg kwijt 😂was dit echt fantastisch, maar toen las ik veel over 2cb Wauw 🤩 wat een verhalen die wilde ik proberen wist ik zeker, kennis had die 3 liggen dus we hadden er alle 3 1 op, was leuk alleen maar kei hard gelachen meer niks geen kleuren geen bewegingen maar was super leuk, helaas kan ik ze nu niet meer aankomen en kwam ik uit op 2cb-fly 2 keer op nu eerste keer te weinig en was maar klein beetje aan het lachen meer niet, afgelopen vrijdag avond besloten mijn vriend en ik toch wat meer te pakken we hadden allebei 20 milligram op en die voelde ik al snel binnen komen, en helaas ook de misselijkheid had even me vinger in de keel gedaan maar dat hielp niet helaas, maar ik liet de pret niet onderdrukken door de misselijkheid , we hadden the hangover op gezet jeetje het is een geweldige film maar vrijdag die een bleef lachen in de film de ander had een vervormt hoofd 😂😂maar al met al afgelopen vrijdag heb ik gevoeld wat je hoort te voelen bij een tripmiddel in een woord geweldig de kleuren op de muren onze vloer had roze lijnen alles bewoog ik vond t heerlijk ondanks de misselijkheid er nog steeds was, mijn vriend ging naar bed ik ging hangover 2 kjjken, maar ik vond het een beetje eng worden want ik dacht dat ik steeds iets zag in mijn ooghoeken, toch maar naar bed gegaan maar ging helemaal niet zag van alles leuke en gekke dingen 😂 van t een kwam t ander in bed dat was een geweldige ervaring 😜😜, toen weer eruit toch samen film gekeken en toen werden we om 3:30 wakker op de bank met een barstende koppijn dat was echt niet normaal zoveel pijn. Volgende dag bijna de hele dag nog koppijn gehad. En enigste wat ik zei tja dat kwam
Gewoon door die geweldige kleuren en bewegingen en die waren mooi dusja 😂😜 maar ik vond de trip echt geweldig, als iemand ooit voor mij iets beters weet als 2cb-Fly want die koppijn en misselijk hoeven de volgende keer niet persee er bij te zijn 😂😂😜😜

groetjes en een fijne zondag
Klik om te vergroten...
Mijn eerste keer 2-cb fly was ik ook erg misselijk dus minder geslaagd, ik had me ook volgepropt met frituur zooi dus...
Nog een keer doen met lege maag
i
ietjewietjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
Heb je van te voren een MAOI-dieet gevolgd? Dan eet je ongeveer een week (of langer) van te voren tyramine-arm; dus geen kaas of rookworst of zuurkool of gefermenteerde producten en ook zo min mogelijk vlees.
2C-B-FLY is namelijk een monoamino-oxidase-inhibitor (MAOI) waardoor je een hoge bloeddruk kan krijgen als je geen tyramine-arm dieet hebt gevolgd. Daar kan je hoofdpijn van krijgen. Misselijkheid en diarree zijn verder veelgenoemde bijwerkingen van 2C-B-FLY.
Klik om te vergroten...
Oh nee dat wist ik niet, dit was ook spontaan, maar die hoofdpijn en misselijk was echt overheersend 😬 ik zal eens op Google kijken
Bedankt
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
ietjewietje zei:
Oh nee dat wist ik niet, dit was ook spontaan, maar die hoofdpijn en misselijk was echt overheersend 😬 ik zal eens op Google kijken
Bedankt
Klik om te vergroten...
Niet om vervelend te doen, maar dat is dus wel een reden waarom ik nooit zo'n fan ben van research chemicals als vervanging van een andere drug. Soms kan een kleine verandering in structuur een grote verandering in effect betekenen. Daarom is het belangrijk om altijd vóór je besluit een nieuwe stof te nemen minimaal een uur rondleest over een stof. En dan uiteraard in je achterhoofd houden dat er (vrijwel) niks bekend is over die nieuwe stoffen. Daarom zou die stof alle mogelijke lichaamsprocessen belemmeren. Dat is nogal wat.

In het geval van 2C-B-FLY en het MAOI-dieet, hier kan je nog wat meer lezen over het dieet:

Voedingsadviezen bij het gebruik van een niet-selectieve MAO remmer | LUMC

Een MAO-remmer remt de werking van MonoAmineOxidase. Dit is een medicijn dat helpt tegen een depressieve stemming.
www.lumc.nl www.lumc.nl

Lees ter achtergrond ook dit nog eens:
en.wikipedia.org

Monoamine oxidase inhibitor - Wikipedia

en.wikipedia.org en.wikipedia.org
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neo-Shulginist zei:
maar dat is dus wel een reden waarom ik nooit zo'n fan ben van research chemicals als vervanging van een andere drug.
Klik om te vergroten...

Als je doelt op fly en 2cb moet er toch bij vermeld worden dat 2cb ooit op de rc markt begonnen is. 1 van de enige RC's die het zo lang op de "zwarte" markt uit houd.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
🐺PsyTekz zei:
Als je doelt op fly en 2cb moet er toch bij vermeld worden dat 2cb ooit op de rc markt begonnen is. 1 van de enige RC's die het zo lang op de "zwarte" markt uit houd.
Klik om te vergroten...
Ja persoonlijk beschouw ik 2C-B nog steeds als een Nieuwe Psychoactieve Stof (NPS) omdat er nog maar een enkel gepubliceerd onderzoek is naar menselijke fysiologie bij 2C-B-gebruik. Een research chemical kan je het niet meer noemen vanwege de illegale status (en research chemicals zijn middelen die legaal verkocht worden 'voor laboratoriumonderzoek').

Maar als je nu zou zeggen van 'ik kan niet aan mescaline komen dus nu neem ik maar 2C-B', dan zou ik die motivatie ook een beetje twijfelachtig vinden. Ik ben dus niet anti-2C-B, of anti-2C-B-FLY en ik ben ook niet anti-rc's. Ik denk alleen dat je elke stof moet behandelen als een uniek middel met specifieke eigenschappen. Als je een middel behandelt als 'vervanging van' dan is de kans aanwezig dat je te weinig oog hebt voor die unieke eigenschappen. Je loopt dan meer kans op bijwerkingen of ongelukken omdat er onvoldoende aandacht is voor potentiële risico's.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
...dat je elke stof moet behandelen als een uniek middel met specifieke eigenschappen.
Klik om te vergroten...

👍
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zou moest je de kans hebben eens rondzoeken of je geen 2C-C kan vinden, deze worden nog verkocht bij sommige online vendors en is voor mij echt even goed of zelfs beter als 2C-B, en ik ben ook een echte 2C-B-Fan, 2C-B-FLY was voor mij wel fijn, maar was zeker niet even fijn als 2C-B of 2C-C.
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik vond 2cb-fly echt kut maar heb het wel vaak een kans gegeven op verschillende doseringen,
vaak kreeg ik net als jij hoofdpijn en de come up duurt lang en is erg onaangenaam.

ik raad je 2C-C aan
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Grappig report, maar denk volgende keer aan leestekens en alinea's. Het is nogal een brok tekst en het leest niet echt lekker weg. Ook smileys verliezen hun waarde als je ze dertien keer in een stukje gebruikt.
ietjewietje zei:
20 milligram op
Klik om te vergroten...
Voor mij wordt 2C-B-Fly pas leuk vanaf 20 mg of meer. Alles hieronder is een soort MDMA met hele lichte visuals. Pas op want je kan bij hoge doseringen écht lijp worden, dus probeer wel voorzichtig te ontdekken welke dosering je goed bevalt.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Grappig report, maar denk volgende keer aan leestekens en alinea's. Het is nogal een brok tekst en het leest niet echt lekker weg. Ook smileys verliezen hun waarde als je ze dertien keer in een stukje gebruikt.

Voor mij wordt 2C-B-Fly pas leuk vanaf 20 mg of meer. Alles hieronder is een soort MDMA met hele lichte visuals. Pas op want je kan bij hoge doseringen écht lijp worden, dus probeer wel voorzichtig te ontdekken welke dosering je goed bevalt.
Klik om te vergroten...

Wat gebeurt er op de hogere doseringen? Just curious. Ik heb met 2C-B FLY alleen ervaring op 20 mg. Niet eronder, niet erboven. Ook geen plannen voor dat laatste want de bodyload wordt me veel te heftig dan. Maar ben wel benieuwd wat je precies onder ‘leip’ verstaat. Wordt het een full blown psychedelische ervaring? Je kunt er wel aardig vaag van worden is mijn ervaring.

Ik vind het echter helemaal niet op MDMA lijken, maar die vergelijking hoor ik mensen ook wel eens maken met 2C-B en ook dat is voor mij totaal iets anders dan MDMA. (Ook op lichte doseringen.)
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Roze Olifant zei:
Wat gebeurt er op de hogere doseringen? Just curious. Ik heb met 2C-B FLY alleen ervaring op 20 mg. Niet eronder, niet erboven. Ook geen plannen voor dat laatste want de bodyload wordt me veel te heftig dan. Maar ben wel benieuwd wat je precies onder ‘leip’ verstaat. Wordt het een full blown psychedelische ervaring? Je kunt er wel aardig vaag van worden is mijn ervaring.
Klik om te vergroten...
Ik heb ooit eens 35 mg genomen, dat was mijn hoogste dosering. Vond het visueel nogal vervelend, heel dwingend en "in your face", en kwam ook erg snel op. Met LSD zijn mijn hallucinaties veel vriendelijker. Ook had ik bij 2C-B-Fly hartkloppingen, hoofdpijn en misselijkheid wat ik op LSD echt nooit heb, zelfs niet op 300 mcg. Ik voel me op Fly echt vergiftigd op doseringen boven de 30. Verder sta ik ook echt veel te strak vaak, tot kaakmalen en zweten toe. 25 is voor mij perfect, maar zelfs dan niet iets wat ik elk weekend zou willen doen.

Zeker full blown psychedelisch, maar het is gewoon uniek en anders dan LSD of paddestoelen. Sommige mensen houden ervan, ik vind het niet zo'n fantastisch spul als je boven de 30 gaat.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Ik heb ooit eens 35 mg genomen, dat was mijn hoogste dosering. Vond het visueel nogal vervelend, heel dwingend en "in your face", en kwam ook erg snel op. Met LSD zijn mijn hallucinaties veel vriendelijker. Ook had ik bij 2C-B-Fly hartkloppingen, hoofdpijn en misselijkheid wat ik op LSD echt nooit heb, zelfs niet op 300 mcg. Ik voel me op Fly echt vergiftigd op doseringen boven de 30. Verder sta ik ook echt veel te strak vaak, tot kaakmalen en zweten toe. 25 is voor mij perfect, maar zelfs dan niet iets wat ik elk weekend zou willen doen.

Zeker full blown psychedelisch, maar het is gewoon uniek en anders dan LSD of paddestoelen. Sommige mensen houden ervan, ik vind het niet zo'n fantastisch spul als je boven de 30 gaat.
Klik om te vergroten...

Ik kan me hier wel iets bij voorstellen. Ik heb dat strakke gevoel (kaken vooral, en trillen) ook vrij erg gehad bij 2C-B en bij 2C-B FLY. Daarom zou ik ook niet zo snel hoog doseren. Wat ik zelf wel maf vind: de eerste aantallen keren dat ik FLY heb gehad, vond ik het visueel amper aanwezig. Opmerkelijk aangezien ik normaal wel vrij visueel ingesteld ben qua trippen. De laatste twee keer was het echter ineens wel heel visueel, op een beetje een agressieve manier. Wat jij misschien wel bedoelt met dwingend en 'in your face'. Felle kleuren, harde randen. Niet zo prettig en ik werd er ook misselijk bij.

Deed me toen licht denken aan de enige keer dat ik enkele spraytjes 25I-NBOMe (denk ik, of eentje die hier heel erg leek in ieder geval) heb gehad. Dat gaf ook van die harde, overdreven aanwezige fluoriserende 'pijn aan je ogen' en zelfs beetje misselijkmakende visuals. Kan toeval geweest zijn want ik heb dit spul maar een keer gebruikt en op relatief lage dosering. Wil het ook niemand aanraden want het is gevaarlijk spul, neem dan gewoon LSD.

Ik denk dat zowel 2C-B als 2C-B FLY (ik noem ze nu samen maar zoals Neo-Shulginist al zei, zijn het wel heel andere stoffen) wellicht niet erg ideaal zijn om heel hoog te doseren. Ik vind het wel interessant om te horen dat het dan dus wel echt een volwaardige trip wordt, maar je vergiftigd voelen is echt niet prettig en gaat ook zwaar ten koste van je mentale beleving denk ik. Thanks voor je reactie!
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#17
2c-b fly ben ik wel fan van.. 17 mg is de perfecte dosis voor me..
ik doe het 's-ochtends/vroege middag want 't stimuleert lang door.

ook eens halverwege 5-mapb gedaan.. werkte goed samen en vloeide goed in elkaar over.

nu eet ik weinig MAOI's zoals Neo-shulginist stelt.. dus mss speelt dat een factor?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Probeer eens 4-ho-met
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gympie zei:
ook eens halverwege 5-mapb gedaan.. werkte goed samen en vloeide goed in elkaar over.
Klik om te vergroten...
Oei dit zou ik wel echt met klem afraden; een serotonine releaser met een MAOI is wel een van de meer riskante combinaties. Je kunt dan bijvoorbeeld last krijgen van het serotonine syndroom. Maar ook de kans op hart- en vaatproblemen of oververhitting neemt toe.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Neo-Shulginist zei:
Oei dit zou ik wel echt met klem afraden; een serotonine releaser met een MAOI is wel een van de meer riskante combinaties. Je kunt dan bijvoorbeeld last krijgen van het serotonine syndroom. Maar ook de kans op hart- en vaatproblemen of oververhitting neemt toe.
Klik om te vergroten...

oh en candylippen enzo dan?

het viel bij mij er goed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."