Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal ik ben zelf 26 jaar oud, en ik heb veel ervaring met 2-cb. Ik heb het vaak en lang gebruikt, en vond het altijd een geweldig middel. Ik heb toen ongeveer 1,5 jaar geleden een dosis gepakt van 50mg pure 2-cb. Dit was een van de mooiste ervaringen van mijn leven! Ik zag de wereld als een groot sprookjesland, en muren beweegde, spotify album covers waren gifjes voor me. De big bang theory was een soort van cartoon ( ik kijk de big bang theory altijd alle seizoenen al 9x gezien) dus ik dacht, laat ik dat kijken om te weten hoe ver ik heen ben! Het heeft ongeveer 9 uur geduurd heb in het begin ook in het park gezeten en 3 kwartier alleen maar naar de snelweg gekeken en zitten genieten van de lampen en lichtjes van vrachtwagens die langsreden. Dit was fantastisch om mee te maken! Beste trip ooit! Nu is het wel zo dat de ochtend erna ik een hoofdpijn had die niet te beschrijven was! Mijn hoofd barste gewoon uit elkaar! Nu vraag ik me af als ik 2-cb -fly zou gebruiken, zou ik dan weer die enorme hoofdpijn krijgen? Want dat is wel de reden dat ik geen 2-cb meer heb gedaan! Hoop dat iemand tips heeft voor me"