Dit was fantastisch om mee te maken! Beste trip ooit!
Nu is het wel zo dat de ochtend erna ik een hoofdpijn had die niet te beschrijven was! Mijn hoofd barste gewoon uit elkaar!
Nu vraag ik me af als ik 2-cb -fly zou gebruiken, zou ik dan weer die enorme hoofdpijn krijgen? Want dat is wel de reden dat ik geen 2-cb meer heb gedaan! Hoop dat iemand tips heeft voor me
Fenetylamines hebben wel een beetje de neiging om flink onprettige bijwerkingen zoals hoofdpijn te veroorzaken ja. Ik heb er zelf bij 2C-B nooit last van gehad, maar ik heb dan ook nooit zo'n giga-dosis van 50 milligram genomen. Mijn hoogste was iets van 35 milligram ofzo en dat vond ik al vet heftig xD
Ik heb er nog niet echt een pijl op kunnen trekken wanneer en waarom fenetylamines nou hoofdpijn veroorzaken, of andere veelvoorkomende bijwerkingen zoals spierpijn of misselijkheid. Maar ik heb wel het idee dat je er bij 2C-x meer last van hebt dan bij tryptamines of lysergamides. Wel heb ik bij 2C-I en 2C-T-21 echt extreme hoofdpijn meegemaakt aan het einde van de trip; dat ik echt moest huilen van de hoofdpijn. Bij andere 2C-x heb ik ook wel hoofdpijn ervaren maar niet zo extreem als bij 2C-I en 2C-T-21.
Overigens helpt paracetamol! Dus slik er gewoon eentje of twee als je last krijgt van hoofdpijn.
Wat betreft 2C-B-FLY: er is inderdaad kans dat je last krijgt van hoofdpijn. Om dat te voorkomen kun je het best minimaal een week van te voren een tyramine-arm dieet aanhouden waarin je geen gefermenteerde producten, gerookte producten of oude kaas eet (zoek maar eens op MAOI-dieet). De dosis laag houden helpt ook, want ik denk wel dat er een dose-effect relatie te verwachten is. Dus hoe meer je neemt, des te groter de kans op bijwerkingen. Probeer verder ook een beetje voor jezelf te zorgen tijdens de trip. Dus eet nog eens wat en let erop dat je niet te weinig drinkt.
Een pro-tip die je me zelden zult zien geven (dus geniet er even van) is dat een klein sleutelpuntje ketamine in de nafase van je fenetylamine-trip best prettig kan zijn. De combinatie van ket + 2C-x is best prettig en ketamine werkt best goed als pijnstiller. In noodgeval van extreme hoofdpijn kan het dus wel fijn zijn om naast de paracetamol (als die niet werkt) wat ketamine achter de hand te hebben.
Heb je nog nooit ketamine geprobeerd? Sla mijn tip dan in de wind. Zoals gezegd is het een zeldzame pro-tip van me die ik normaal niet geef
![:wink:]()