Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstom jointje!

stom jointje!

135 antwoorden
44 weergaven
18-5-2026
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kan bal0ns reactie wel begrijpen, ik zie "flash kieke" wel vaker heel stoer roepen dat ie speed gebruikt met zijn irri typ-gebrek, daar erger ik me ook aan. Verder was het natuurlijk ook een beetje domme vraag van flash. Goh, hoe zou dat nou komen, kotsen nadat je speed hebt gebruikt en een jointje hebt gerookt. Geen idee. :openmouth:


Blijkbaar is het niet helemaal duidelijk voor deze jongen: drugs is niet lief voor je lichaam.

W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#2
melissa zei:
minn zei:
maar da's opzich wel normaal, dat je je als 'oudere' denkt bij post van mensen van mijn leeftijd 15 16, grow up!
mja, wij moeten ook nog groot worden :P

mja, zown uitval vind ik dan net weer iets té :)
Klik om te vergroten...


ohhhh ik bedoel t niet negatief hoor meis....
als ik wat tegen jongere had zat ik hier niet he :wink:
ik kan me soms alleen een beetje druk maken om ontwetendheid van sommigge jongere gebruikers.....
die dom bezig zijn en zichzelf cool vinden :cry: :cry:
dan denk ik drugs is niet cool,niet in t opzicht zaols sommigge dat brengen.
ik weet van mezelf ook heus nog wel dat ik mezelf interesant vond omdat ik drugs gebruikte......
maar tegenwoordig weet ik echt wel beter......
ik word er eerder verdrietig van......als ik lees dat 15 jariggen harddrugs gebruiken......
maar ik denk niet dat iemand afzeiken dan echt helpt....
goeie info geven,op een beschaafde manier mischien wel.........
alhoewel ik dat ook betwijfel.....
vandaar mischien ook balons opmerkingen........
hij weet idd waar hij t over heeft........alleen t komt niet bij ieder aan he
Klik om te vergroten...
In sommige gevallen hebben ze het echt niet in de hand (oke ik heb ook ong 2 - 3 maanden elk weekend pillen gedaan) maar over het algemeen vind ik dat iedereen MITS in normale hoeveelheden en niet te vaak drugs zou moeten kunnen gebruiken. Ik doe nu ong. 1x in de maand een paar pilletjes en af en toe een beetje ghb. Vind dat dat niet echt extreem is.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#3
Speed-queen zei:
Haze zei:
^ komt vaker voor :stoned:
Klik om te vergroten...

ja weetjuh is allemaal best maar hij zeikt altijd iedereen af.....
Klik om te vergroten...

Lang niet iedereen, een enkeling hier en daar, learn to live with it :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je ken ook gewoon aardig zijn in plaats van een betweterige biatch. :wave:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bal0n zei:
Speed-queen zei:
Haze zei:
^ komt vaker voor :stoned:
Klik om te vergroten...

ja weetjuh is allemaal best maar hij zeikt altijd iedereen af.....
Klik om te vergroten...

Lang niet iedereen, een enkeling hier en daar, learn to live with it :wink:
Klik om te vergroten...
dat zal helaas niet gaan bal0n zoals jij ook al zei over je onbegrip :wink:
iig voor sommigen zal het niet gaan
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
Deranged zei:
Je ken ook gewoon aardig zijn in plaats van een betweterige biatch. :wave:
Klik om te vergroten...

Kan wellicht
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit ging over speed met een joint...nu gaat het over bal0n's gedrag op het forum :rolleyes:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
mmm, volgens mij was dat kotsen gewoon een reactie van mevrouw Cannabis die jouw strafte voor het slecht behandelen van je lichaam flash kieke!

Ik bedoel kom op! Je bent een hele nacht opgebleven. (en waarschijnlijk niks gegeten, weinig gedronken?) en vind het dan gek dat je vervolgens moet kotsen als je een joint rookt?! (owja en je had ook nog een gram speed gesnoven wat me ook niet al te gezond lijkt)

Je had zonder die joint in de bus net zo ziek kunnen worden. Alleen de joint heeft je bewust gemaakt van feit dat je verkeerd bezig bent geweest en daarom ben je er zo van geschrokken.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Speed-queen zei:
flash kieke zei:
Bal0n zei:
Elektronik_dynamite zei:
@bal0n:
damn bal0n je moet echt is rustig aan doen

"Nu wordt het misschien nog gelezen door andere mensen, en begrijpen dat flash kieke niet echt lekker bezig is."

waarom mensen bewust maken van het feit dat jij vind dat flash fout bezig is.... wil je soms dat iedereen zich tegen hem keert ofsow ?
wat ben je dan wel niet voor persoon en dan maar in andere topics zeiken over dat geweld fout is... wat jij nu doet is veel erger psychish geweld... daarmee kan je iemand erger kapot maken als met lichamelijk geweld
Klik om te vergroten...
ja ik weet niet hoor maar die BolOn is echt een vaag persoon hoor.. zeikt echt alles en iedereen af. En flash kieke je ken inderdaad niet goed zijn geworden doro een blow en vooral als je pep op hebt en weinig heb geslapen en gegeten....heb het ook ene keer gehad....maar fiel toen flauw.. :rolleyes: dus ken wel daarvan zijn.
en BolOn die iedereen afzeik zo een beetje en over gebruiken zeurt...wat zoek je dan op deze site weetje...als het allemaal zo kut is.
ga dan zelf lekker bijles nederlands nemen :grin:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Dat vind ik dus echt wel meevallen! Hij zeikt helemaal niet IEDEREEN af! das nog geen 1 procent! Balon geeft gewoon z'n mening en hij brengt het misschien met iets te veel negatieve emoties maar zo is hij nou eenmaal?
Ik word in andere forums ook altijd afgezeken maar Balon heeft dat nog nooit gedaan, en als dat al wel eens het geval is geweest was het terecht...

Trouwens, als Balon niet zo fel had gereageerd was Flash kieke zich misschien niet zo bewust geworden van het feit dat hij slecht bezig was!
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Streng doch rechtvaardig :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Deze topic zou beter dichtgaan imo.. posts hebben hier weinig toevoegnede waarde meer en ze worden persoonsgericher en agressiever :openmouth:

Misschien is het trouwens gewoon je lichaam die aangeeft dat het even te veel is met je drugsgebruik flash?
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#12
SpacingBen zei:
mmm, volgens mij was dat kotsen gewoon een reactie van mevrouw Cannabis die jouw strafte voor het slecht behandelen van je lichaam flash kieke!

Ik bedoel kom op! Je bent een hele nacht opgebleven. (en waarschijnlijk niks gegeten, weinig gedronken?) en vind het dan gek dat je vervolgens moet kotsen als je een joint rookt?! (owja en je had ook nog een gram speed gesnoven wat me ook niet al te gezond lijkt)

Je had zonder die joint in de bus net zo ziek kunnen worden. Alleen de joint heeft je bewust gemaakt van feit dat je verkeerd bezig bent geweest en daarom ben je er zo van geschrokken.
Klik om te vergroten...

Het ging er niet om wrm dat ik moest kotsen,maar dat ik het gevoel kreeg dat ik precies neerging door die joint.En heb het nooit vaker voor gehad.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#13
flash kieke zei:
SpacingBen zei:
mmm, volgens mij was dat kotsen gewoon een reactie van mevrouw Cannabis die jouw strafte voor het slecht behandelen van je lichaam flash kieke!

Ik bedoel kom op! Je bent een hele nacht opgebleven. (en waarschijnlijk niks gegeten, weinig gedronken?) en vind het dan gek dat je vervolgens moet kotsen als je een joint rookt?! (owja en je had ook nog een gram speed gesnoven wat me ook niet al te gezond lijkt)

Je had zonder die joint in de bus net zo ziek kunnen worden. Alleen de joint heeft je bewust gemaakt van feit dat je verkeerd bezig bent geweest en daarom ben je er zo van geschrokken.
Klik om te vergroten...

Het ging er niet om wrm dat ik moest kotsen,maar dat ik het gevoel kreeg dat ik precies neerging door die joint.En heb het nooit vaker voor gehad.
Klik om te vergroten...
Jij concludeert dus: heb het nooit vaker gehad dus zal wel niet slecht zijn. Maar geloof me jij bent je leven zo hard aan het verzieken maar daar kom je wel achter jonge. Je zit (elke dag?) aan de drugs op school in het weekend buiten binnen, neemt aantallen waar een gemiddeld persoon een jaar mee doet en dan ga je nog liggen zeiken als je lichaam even reageerd van: He kut mongool je verziekt je lichaam BLEGH kotst alles ff uit. Dat is niet een teken van bal0n maar van JOU lichaam hoor! Ga vooral zo door :angry: Ben nu goed pissig en heb serieus zin om je op je bek te slaan. Dan nog een beetje zielig gaan lopen doen met je topic van wie vind me een klootzak. Ga toch weg zielig aandacht trekkend rotfiguur!


Zo dat lucht op.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#14
slipperman zei:
flash kieke zei:
SpacingBen zei:
mmm, volgens mij was dat kotsen gewoon een reactie van mevrouw Cannabis die jouw strafte voor het slecht behandelen van je lichaam flash kieke!

Ik bedoel kom op! Je bent een hele nacht opgebleven. (en waarschijnlijk niks gegeten, weinig gedronken?) en vind het dan gek dat je vervolgens moet kotsen als je een joint rookt?! (owja en je had ook nog een gram speed gesnoven wat me ook niet al te gezond lijkt)

Je had zonder die joint in de bus net zo ziek kunnen worden. Alleen de joint heeft je bewust gemaakt van feit dat je verkeerd bezig bent geweest en daarom ben je er zo van geschrokken.
Klik om te vergroten...

Het ging er niet om wrm dat ik moest kotsen,maar dat ik het gevoel kreeg dat ik precies neerging door die joint.En heb het nooit vaker voor gehad.
Klik om te vergroten...
Jij concludeert dus: heb het nooit vaker gehad dus zal wel niet slecht zijn. Maar geloof me jij bent je leven zo hard aan het verzieken maar daar kom je wel achter jonge. Je zit (elke dag?) aan de drugs op school in het weekend buiten binnen, neemt aantallen waar een gemiddeld persoon een jaar mee doet en dan ga je nog liggen zeiken als je lichaam even reageerd van: He kut mongool je verziekt je lichaam BLEGH kotst alles ff uit. Dat is niet een teken van bal0n maar van JOU lichaam hoor! Ga vooral zo door :angry: Ben nu goed pissig en heb serieus zin om je op je bek te slaan. Dan nog een beetje zielig gaan lopen doen met je topic van wie vind me een klootzak. Ga toch weg zielig aandacht trekkend rotfiguur!


Zo dat lucht op.
Klik om te vergroten...

Wat heb ik nou aan jou mening.

Nu kun je wel zeggen dat je me op mijn bek wilt slagen he,tot dat je hier staat!!

Ik heb is 2 a 3 keer op school gebruikt,en niet elke dag!!

Wat kan mijn leven ,wat schelen voor jou?!
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#15
slipperman zei:
flash kieke zei:
SpacingBen zei:
mmm, volgens mij was dat kotsen gewoon een reactie van mevrouw Cannabis die jouw strafte voor het slecht behandelen van je lichaam flash kieke!

Ik bedoel kom op! Je bent een hele nacht opgebleven. (en waarschijnlijk niks gegeten, weinig gedronken?) en vind het dan gek dat je vervolgens moet kotsen als je een joint rookt?! (owja en je had ook nog een gram speed gesnoven wat me ook niet al te gezond lijkt)

Je had zonder die joint in de bus net zo ziek kunnen worden. Alleen de joint heeft je bewust gemaakt van feit dat je verkeerd bezig bent geweest en daarom ben je er zo van geschrokken.
Klik om te vergroten...

Het ging er niet om wrm dat ik moest kotsen,maar dat ik het gevoel kreeg dat ik precies neerging door die joint.En heb het nooit vaker voor gehad.
Klik om te vergroten...
Jij concludeert dus: heb het nooit vaker gehad dus zal wel niet slecht zijn. Maar geloof me jij bent je leven zo hard aan het verzieken maar daar kom je wel achter jonge. Je zit (elke dag?) aan de drugs op school in het weekend buiten binnen, neemt aantallen waar een gemiddeld persoon een jaar mee doet en dan ga je nog liggen zeiken als je lichaam even reageerd van: He kut mongool je verziekt je lichaam BLEGH kotst alles ff uit. Dat is niet een teken van bal0n maar van JOU lichaam hoor! Ga vooral zo door :angry: Ben nu goed pissig en heb serieus zin om je op je bek te slaan. Dan nog een beetje zielig gaan lopen doen met je topic van wie vind me een klootzak. Ga toch weg zielig aandacht trekkend rotfiguur!


Zo dat lucht op.
Klik om te vergroten...
so tr00
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kinky boel hier.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ten eerste zijn we erg off-topic, maar...

Bal0n, mod of geen mod, je mag mensen niet persoonlijk en openbaar gaan beledigen. Je berijkt er niks mee en helpt hem ook geen stap verder. Denk dat de meeste mensen hem niet zo'n verstandige gebruiker vinden, maar das nog geen rede om hem hier belachelijk te maken. Ook voor hem mag hij hier zijn vragen stellen en wij bepalen wel wat belachelijk genoeg is om te verwijderen.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als kulleke zichzelf naar de klote wil snuiven dan is hem dat goed recht, er is genoeg op dit forum te lezen waaruit op te maken is hoe het WEL moet. Vind het echt smerig om iemand op zo'n manier aan te vallen vanwege z'n gebruik en dan vervolgens ook nog iets te zeggen van ''Ik hoor zelf meer bij DHP dat zijn net als mij verstandige gebruikers'' Daarmee wordt dit hele forum in het algemeen beledigd, stelletje onwetende idioten zijn we toch he gelukkig ben jij er om ons te vereren met je wijsheid. :rolleyes:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oh, ja dat kwam er denk i kwat verkeerd uit. Zo bedoelde ik het iig niet, maar zoals jullie vast weten ben ik toch wat meer van het gebruiken met kennis en mate ipv als een doelloos projectiel door een zakje poeder stofzuigeren.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Nja goed, ik geef nog ff 1 kans om weer on-topic te komen, flash kan er ook niks aan doen dat zijn topic zo zwaar vervuild word

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."