Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk ben rechts.

Ik ben rechts.

78 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#1
beide neusgaten, anders voelt het niet lekker..
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik verdeel het over mn neusgaten, want als het schade zou doen zou het dus hoogstwaanschijnlijk symmetrisch doen, en 2 kleine deukjes lijkt me minder erg dan 1 deuk aan 1 kant..
M
Mr SossaLid
01-01-2024, 00:00
#3
links coke en rechts speed... :mrgreen:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik let er zo niet op. Gebruik ze beide. Meestal wel rechts. Vroeger heel veel gesnoven en nu bijna nooit meer. Ben niet meer zo voor snuiven.
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Meestal links.. Rechts is bijna altijd verstopt :P Grote lijnen verdeel ik ook wel over de twee.
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik snuif niet veel, bijna nooit eigenlijk, maar als ik snuif dan is het altijd rechts (behalve als rechts dichtzit uiteraard :P ).
d
deamoniqueLid
01-01-2024, 00:00
#7
eerst rechts, dan links
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#8
M'n neusbotje zit boven een beetje schuin, daardoor is bijna altijd een kant verstopt en de ander niet. Dus ik snuif altijd met de neusgat waar het meest in kan. :)
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#9
wil jij testcase zijn denk' hahahaha
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik snuif altyd in beide
met de 2lijne
en als ik weinig snuif verdeel het nog in tweeen als er iets binnen gaat gaat dat door beide gate
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#11
inderdaag, half/half bij coke toch, niet bij speed, veel te ranzig
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lana zei:
Van een grote lijn, doe ´k de ene helft links, de andere helft rechts. Zijn ook beide even aangetast.
Klik om te vergroten...
zo heb ik het ook altijd gedaan.. dan zijn beide neusgaten ook vrijgemaakt :tongueout:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Beide neusgaten evenveel :grin: ik maak 1 lijn die deel ik in 2e en dan beide neusgaten :wink: maar rechts gaat beter ja maar ik doe toch beide neusgaten.

Soms daarna nog wel ff wat met rechts alleen maar eigenlijk altijd beide :)
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fishhead07 zei:
Beide neusgaten evenveel :grin: ik maak 1 lijn die deel ik in 2e en dan beide neusgaten :wink: maar rechts gaat beter ja maar ik doe toch beide neusgaten.

Soms daarna nog wel ff wat met rechts alleen maar eigenlijk altijd beide :)
Klik om te vergroten...
hier precies hetzelfde. vanaf begin af aan al gedaan, belast je de neusgaten evenveel en krijg je een meer evenwichtig gevoel :wink:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vind ik ook, ik doet het half/half, bij coke, heerlijk dan.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#16
El Retro zei:
Vind ik ook, ik doet het half/half, bij coke, heerlijk dan.
Klik om te vergroten...
ja vooral bij coke inderdaad, is ook fijner als je je neus ophaalt dan, dan voelt het aan alle2 de kanten lkkr :)
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#17
El Retro zei:
Vind ik ook, ik doet het half/half, bij coke, heerlijk dan.
Klik om te vergroten...

Ik doe het bij alle drugs hoor in beide neusgaten :)
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ligt eraan waar de minste korsten zitten, anders moet ik die er eerst uitkrabben zodat de speed weer opgenomen wordt maar dan brand het weer zo in het wondje die speed. Dus het wisselt nogal
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#19
MissParanoid zei:
ik snuif enkel langs rechts om dezelfde reden als zommes met links is het moeilijk om het buisje vast te houde...
Klik om te vergroten...

Dit klopt natuurlijk niet helemaal :)

Ik ben rechts en snuif vooral met mijn linker neusgat terwijl ik het buisje wel gewoon met rechts vasthoud (waarmee ik ook mn rechterneusgat dicht houd). Waarom zou dat niet kunnen je neusgaten zitten nog geen cm uit elkaar :grin:
Anders post iedereen even het volgende misschien bestaat er een verband: :sunglasses:

- Rechtshandig
- Linksdragend
- Buisje: Rechterhand
- Snuiven in: Linkerneusgat
... :sunglasses:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#20
DonnieDark0 zei:
MissParanoid zei:
ik snuif enkel langs rechts om dezelfde reden als zommes met links is het moeilijk om het buisje vast te houde...
Klik om te vergroten...

Dit klopt natuurlijk niet helemaal :)

Ik ben rechts en snuif vooral met mijn linker neusgat terwijl ik het buisje wel gewoon met rechts vasthoud (waarmee ik ook mn rechterneusgat dicht houd). Waarom zou dat niet kunnen je neusgaten zitten nog geen cm uit elkaar :grin:
Anders post iedereen even het volgende misschien bestaat er een verband: :sunglasses:

- Rechtshandig
- Linksdragend
- Buisje: Rechterhand
- Snuiven in: Linkerneusgat
... :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ik ben:

- rechtshandig
- rechtsdragend
- buisje: rechterhand voor rechter neusgat, linkerhand voor linker neusgat
- Snuiven in: linker en rechterneus gat. met de voorkeur voor rechts maar doe beide evenveel.

:wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."