#1
Lijkt me pijnlijk, ik doe het niet ![:openmouth:]()
Hillbilly bastard zei:Ik heb de gewoonte om na speedgebruik (en ook na cokebruik) een snuifje water te nemen om alle restjes weg te spoelen en in je keel te krijgen. Zijn er nog mensen die dat doen? Weet iemand of dat kwaad kan? Bedankt!


Psycho_Chrono zei:Is idd een gezonde manier om je neus te zuiveren. Wat ik ook wel eens doe is onder de douche warm water in mijn neus laten lopen en een paar keer goed doorniezen![]()
DonnieDark0 zei:Psycho_Chrono zei:Is idd een gezonde manier om je neus te zuiveren. Wat ik ook wel eens doe is onder de douche warm water in mijn neus laten lopen en een paar keer goed doorniezen![]()
Ga jij altijd douchen na een snuifje![]()
Goanaut zei:Gewoon een aantal keer keihard doorsnuiven zodat alles goed erin zit. Ik ben te Nederlands om vervolgens m'n neus te gaan snuiten.. zonde van de speed die ik daarmee weer uit m'n nuis snuit. :P

boterkoek17 zei:of gewoon lekkerje neus leeg pulleke en opeten! hahaha![]()
Om daar even direct op in te gaan, heb na 't niffen van schnell, niet zozeer het gevoel dat er nog veel schnott in m'n neus is overgebleven. Razz
maar wel veel pep.
zommes zei:Bovenstaande tip is wel de beste oplossing, water met een beetje zout gebruiken om de neus te spoelen. Dat reinigt ook meteen het geheel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."