#1
Op DF feestjes 


Qocaïne zei:Op DF feestjes![]()
Mariijkee zei:okej tis gedaan...over en uit... helemaal klaar!!
davie zei:In Nederland en dan wel op een vrijdag zodat ik 's maandags gewoon kan gaan werken. Ik gebruik het niet vaak dus lig er gewoon 3 dagen wakker van.
Mariijkee zei:okej tis gedaan...over en uit... helemaal klaar!!
uitleg:
ga stoppen! mn moeder is erachter gekomen.. na 1,5 jaar regelmatig gebruik waarvan laatste 6 maanden gemiddeld ongeveer 7 a 8 gram in de week.. ze weet het.. een hoop gezeik hooop gesprekken.. morgen staat me nog de huisarts te wachten en dan afkicken dus.. mm gaat zwaar worden! zie er wel tegen op.. maar ik weet dat het goed voor me is..en dat ik er alleen maar op vooruit ga!mensen ill be back.. and ill be better!



Immo zei:Ik vindt het doordeweeks op school/werk toch wel het fijnste.
Als je van te voren al weet dat je een zware vervelende dag gaat hebben even een paar lijntjes en die zelfde dag wordt heerlijk en effectief.
Doordeweeks maakt speed het contrast zo groot tussen een vervelende dag en een leuke dag.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."