Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar gebruiken jullie je speed?

Waar gebruiken jullie je speed?

60 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Qocaïne zei:
Op DF feestjes :smoke:
Klik om te vergroten...

HAHA precies :) En nergens anders meer !

**Not a speed addict**
Y
YazzLid
01-01-2024, 00:00
#2
As ik werrik!

Voordat ik 's ochtends de deur uitga om te werken.... en blijf er aardig relaxed onder... ut moge wellicht een excuse o.i.d. zijn, maar het helpt mij prima bij de stressbaan die ik heb! Dagelijks heb ik te maken een hooooop moeilijke mensen met veeeeeeel weerstand, ik kom in crisissituaties e.d....., maar juist door de nul punt vijf reageer ik adequaat en manage ik het allemaal nog wel. Ik geloof niet dat ook maar één collega hier enig benul over heeft. Ik werk hoogtens keihard en ben onder collegae één van de weinige die geen agressie kent in zijn werk.
Zo heeft dus ieder mens (hopelijk) van die 'dingen' in zichzelf die anderen niet hoeven te weten (daarvoor is het weer niet relaxed genoeg), ik zou hoogstens eens bij een psychiater langs moeten gaan en me laten onderzoeken op ADHD. Juist zónder speed ben is het bij mij één grote chaos! :confused:
M
MariijkeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
okej tis gedaan...over en uit... helemaal klaar!!

uitleg:
ga stoppen! mn moeder is erachter gekomen.. na 1,5 jaar regelmatig gebruik waarvan laatste 6 maanden gemiddeld ongeveer 7 a 8 gram in de week.. ze weet het.. een hoop gezeik hooop gesprekken.. morgen staat me nog de huisarts te wachten en dan afkicken dus.. mm gaat zwaar worden! zie er wel tegen op.. maar ik weet dat het goed voor me is..en dat ik er alleen maar op vooruit ga! :) mensen ill be back.. and ill be better!
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Good luck to you, Marijke! :)
Y
YazzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mariijkee zei:
okej tis gedaan...over en uit... helemaal klaar!!
Klik om te vergroten...

:wink: Heel veel succes!

Laat nog wat van je horen wb jouw aanpak!
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#6
Op werk. Thuis. Op feesten.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#7
In Nederland en dan wel op een vrijdag zodat ik 's maandags gewoon kan gaan werken. Ik gebruik het niet vaak dus lig er gewoon 3 dagen wakker van.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#8
davie zei:
In Nederland en dan wel op een vrijdag zodat ik 's maandags gewoon kan gaan werken. Ik gebruik het niet vaak dus lig er gewoon 3 dagen wakker van.
Klik om te vergroten...

Ow, ik gebruik pep bijna alleen op werk.. :confused:
M
MariijkeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mariijkee zei:
okej tis gedaan...over en uit... helemaal klaar!!

uitleg:
ga stoppen! mn moeder is erachter gekomen.. na 1,5 jaar regelmatig gebruik waarvan laatste 6 maanden gemiddeld ongeveer 7 a 8 gram in de week.. ze weet het.. een hoop gezeik hooop gesprekken.. morgen staat me nog de huisarts te wachten en dan afkicken dus.. mm gaat zwaar worden! zie er wel tegen op.. maar ik weet dat het goed voor me is..en dat ik er alleen maar op vooruit ga! :) mensen ill be back.. and ill be better!
Klik om te vergroten...



LEEES HET NIEUWE ONDERWERP: Het Afkick Verhaal (tot zover)
indien je wil weten hoe het nu met Miij gaat :grin: :wink:
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ik er zin in heb.
Alleen is dat de laatste tijd wel vaker dan eerst. :rolleyes:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vindt het doordeweeks op school/werk toch wel het fijnste.
Als je van te voren al weet dat je een zware vervelende dag gaat hebben even een paar lijntjes en die zelfde dag wordt heerlijk en effectief.
Doordeweeks maakt speed het contrast zo groot tussen een vervelende dag en een leuke dag. :mrgreen:
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#12
wahaha op het werk is altijd grappig!

ik ben al ouder en gebruik geen amfetamines meer, maar zie op het werk vaak jongeren helemaal strak staan. Ik doe dan altijd of ik het niet merk. Werkte vroeger zelf ook vaak genoeg op speed :mrgreen:

Maar geloof me, velen van die ouderen waar je het het minste van zou verwachten zien wat er aan de hand is zonder dat ze er wat van zeggen! Heb er wel eens iemand op aangesproken die erdoor zijn job dreigde te verliezen, hij dacht dat niemand het doorhad. Achteraf was hij er dankbaar voor dat ik hem er discreet over aangesproken heb.


tip voor op het werk: Captagon!! Blijf je even alert van en het valt niet zo op... Het is ook niet verboden als je er een voorschrift voor hebt. Efedrine is ook OK, maar das in Belgie jammer genoeg verboden sinds een half jaar of zo... Er zijn echt goede pepmiddelen die minder schadelijk en opvallend zijn dan speed hoor.
d
deesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Immo zei:
Ik vindt het doordeweeks op school/werk toch wel het fijnste.
Als je van te voren al weet dat je een zware vervelende dag gaat hebben even een paar lijntjes en die zelfde dag wordt heerlijk en effectief.
Doordeweeks maakt speed het contrast zo groot tussen een vervelende dag en een leuke dag. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Is zeker zo. Ik gebruik ook overal, vooral doordeweeks thuis en op school :P
p
psytrancerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gebruik het dagelijks,

mijn job bestaat dan ook uit babbelen, gans dag door.
Miss 0.5 per dag.
Niemand heeft er ooit wat van gemerkt.
Alleen kut dat effect ervan dan begint te minderen.
Kan in het weekend lijnen leggen en er geen kloot van voelen.
Maar op werk gaat alles super, al evaluaties gehad van dag dat ik 1 uur geslapen had snachts, ja voorraad uitgeput en 3 dagen moeten wachten op vers spul, en paar lijntjes toen ik het had, kon ik niet maffen natuurlijk, maar soit, die evaluatie dus, super goe, terwijl ik toen 1 uur geslapen.
Ik zie het gewoon als "leven in een hogere versnelling", gebruik nu zeker al een jaar dagelijks, wel niet zoveel per dag, een drietal bommekes per dag. In het weekend ver niks omdat ik het toch niet voel.
En als babbelen je job is, ik kan je verzekeren, dan werkt het, ik merk het vooral aan mijn billen.
Als ik zit te bellen merk ik zo dat mijn billen compleet gespânnen zijn, dan ontspan ik even en zak direct een cm in mijn stoel. Maar ondertussen wel 100% gefocused alert telefoongesprekken aan het voeren.

Strak is een werkwoord!!!
T
TofkeThe1Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ja meeste int weekend net voor uitgaan en direct 0,8g speed door neusje dan kan ik wel verder vo 5u heb wel steeds wa op zak of vrienden, en verdersoms as zez s'avonds laat met nog boekhouding komen lukt aardig die cijferkes gaan aners al zo mazkkelijk, ma danzekers en nee geen foute en snneller klaar ook, en verder zo nu en dan eens alhoewel zen ook weken dat ik totaal nix gebruik verstaan er veel wel ni but yes I'm not normal hé :tongueout:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#16
Speed is altijd relaxed.. Vooral op werk. :mrgreen:
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vind het relax om met alles te gebruiken :grin:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#18
TAWL zei:
Hee, zeg gewoonvol jij was degene toch die volgende keer liever rattengif zou nemen, ennu op het werk! Lijkt me geen goeie zaak jonge ofwel?
Klik om te vergroten...

Jij bent nieuw. Dus ik zal aardig tegen je doen.



Mijn 1ste keer speed was geen succes, pas na meerdere malen gebruiken heb ik dit goedje leren waarderen. :wave:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Toen ik barvrouw was, deed ik elke dag speed op mijn werk en dat was vrij leuk. :)
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Speed intensifieert alles op een positieve manier dus ik gebruik het dan ook vrij veel :)
Op m'n werk probeer ik het te beperken tot een paar sleutelpuntjes.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."