Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Geen ervaring mee. Maar als jij er graag heen wil waarom ga je dan niet een keer kijken om te zien of het je bevalt....."
"Liever 0.8 dat het goede is dan 1 met 0.2 zooi der bij in mja dat zal wel voor zich spreken he wie gaat er nou SOS met zooi door zijn hale?....."
"Speed stinkt dus als dat er doorheen zit dan ruik je het wel dacht ik zo"
"Mijn ogen vallen wel mee opzich maar of ik nou 1 of 10 lijntjes neem slapen doek nie zo snel. met blowe zie je het na 1 trekkie al aan mijn ogen......"
"Dat is alweer heel anders dan wanneer je bij een onbeknde haald...."
"Je moet het natuurlijk zelf weten maar vind je het niet zonde? Het effect zal veel korter zijn dan wanneer je het verdeelt....."
"40 gram lijkt mij wel wat overdrijven mjah ff ontopic... Dat jij nu nog van je hoofd heb lijkt mij niet echt van die sos dan zou der best wel wat rommel door hebbe gezete namelijk....."
"speed en Alchohol effect is dat je de alcohol niet echt meer voelt..... Met wiet vond ik al helemaal niks kwa smaak en effect kan je net zo goed een sigaret roken."
"Als je volle grammen krijgt zit er gewoon zooi bij in. De Dealer krijgt meestal iets meer dan een gram en na het uitkookke blijft er zon beetje 0.8 over. Waar je dus zon beetje 8 lijntjes uit haald (A)"
"Als ik speed gebruik meestaal bij het uitgaan ofsow of thuis bij vrienden...."