#1
Als ik speed op heb, verander ik echt in een kettingroker. Van een half pakje per dag, naar meer dan twee pakjes per dag (dit ook omdat de dagen met pep op natuurlijk al langer zijn ivm slaapgebrek). Ik vind sigaretten in combinatie met speed gewoon zo lekker.... (denk ik dan, het vele roken kan ook gewoon een dwangmatige speedneurose zijn).
Maar goed, erg gezond is het niet, want de dagen erna heb ik altijd een ontzettende rokershoest en keelpijn (en rook ik weer nauwelijks). Wie heeft dit ook?
Maar goed, erg gezond is het niet, want de dagen erna heb ik altijd een ontzettende rokershoest en keelpijn (en rook ik weer nauwelijks). Wie heeft dit ook?

