Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep en kettingroken

Pep en kettingroken

46 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik speed op heb, verander ik echt in een kettingroker. Van een half pakje per dag, naar meer dan twee pakjes per dag (dit ook omdat de dagen met pep op natuurlijk al langer zijn ivm slaapgebrek). Ik vind sigaretten in combinatie met speed gewoon zo lekker.... (denk ik dan, het vele roken kan ook gewoon een dwangmatige speedneurose zijn).
Maar goed, erg gezond is het niet, want de dagen erna heb ik altijd een ontzettende rokershoest en keelpijn (en rook ik weer nauwelijks). Wie heeft dit ook?
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hmm normaal rook ik nooit.
Maar op xtc vind ik het idd lekker.

Vrienden van me ook,steken de een na de ander op op xtc.
Is wel normaal denk ik :)

Al hoewel sommige het juist vies vinden :openmouth:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik rook ook veel meer met amfetamine, alcohol, of xtc op.
Maar in tegenstelling heb ik achteraf geen last van keelpijn of hoest.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Marla Singer zei:
Wie heeft dit ook?
Klik om te vergroten...

Ik.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Saivy zei:
Marla Singer zei:
Wie heeft dit ook?
Klik om te vergroten...

Ik.
Klik om te vergroten...

Praat me d'r nie van! Een complete ketting van die staven! :smoke:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6


Meeerrrrrrrrrr van die dingen. :smoke: :smoke: :smoke:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bah das voor oude venten. :P
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind het wel een merk voor mannen hoor! Ik vind de naam alleen al wat hebben! :wave:
C
ChronixLid
01-01-2024, 00:00
#9
Op speed ook wel, maar zeeker op XTC :smoke: gebeurt wel vaker da'k een nieuwe opsteek terwijl de ander nog ligt te roken in de asbak :P
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#10
jaaaaaah, lekker doorroken tot je je huig er bijna uithoest!

op dat moment ga ik denken dat ik maar es moet stoppen met roken. 2 minuten later pak ik een biertje en steek onvermijdelijk een peukie op.



:smoke:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee normaal rook ik maar als ik het dan heb vind ik het echt heel vies :openmouth:
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ik enkel op speed heeeeeel veel op xtc rook ik wat minder eigenlijk :)
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#13
met speed op is roken heerlijk, met xtc nog lekkerder al rook ik dan zoveel dat ik mijn peuken geeneens meer proef, heb dan constant een peuk aan :grin:

maarja wat is veel roken, ben zonder iets op ook al een ketting roker :grin:
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#14
Op Speed ook erg veel inderdaad.. op XTC niet echt

Sigaretten werken namelijk ook op je Dopamine systeem ( Speed ), en ik heb zelf gemerkt dat je dan ineens een flinke boost krijgt van het lekkere gevoel zeg maar.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Toen ik nog rookte, veranderde ik ook in een complete fabriekschoorsteen. Zeker als ik een nacht achter de computer zat, kon ik wel 2 asbakken legen naderhand.
Maar nu ik niet meer rook, komt de behoefte ook niet meer terug als ik pep op heb.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik merk aan mn vrienden dat ze heel veel gaan roken als ze speed of xtc gebruiken. Tis maar goed dat ik niet rook. :grin:
B
BUBBLEPUNKLid
01-01-2024, 00:00
#17
Klinkt Me Bekend In De Oren...
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lana zei:
Maar nu ik niet meer rook, komt de behoefte ook niet meer terug als ik pep op heb.
Klik om te vergroten...

Ik rook eigenlijk helemaal niet.. :flushed:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#19
op t begin had ik dat ik zo 2 pakjes wegrookte op n avond, tegenwoordig blijft het steeds maar bij 1.. Denk dat ik tegenwoordig meestal te vaag ben en het vergeet :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Phreakingout zei:
Op Speed ook erg veel inderdaad.. op XTC niet echt

Sigaretten werken namelijk ook op je Dopamine systeem ( Speed ), en ik heb zelf gemerkt dat je dan ineens een flinke boost krijgt van het lekkere gevoel zeg maar.
Klik om te vergroten...

Heeeeel logische beredenering van jou :sunglasses: ! Dit verklaart het voor mij, want bij XTC heb ik inderdaad ook weer niet die extreme rookbehoefte. Wel weer wat meer met (vooral) alcohol en koffie (werken dus ook op dopamine systeem?). Maar met speed op span ik wat betreft het roken toch echt de kroon. Steek dan bij wijze van spreken met mijn oude sigaret weer een nieuwe op. Of ik steek er weer 1 op terwijl die ander nog in de asbak ligt te roken, maar dat heeft dan ook weer met mijn eigen vaagheid te maken. :mrgreen: :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."