Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep en kettingroken

Pep en kettingroken

46 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Toen ik nog rookte, veranderde ik ook in een complete fabriekschoorsteen. Zeker als ik een nacht achter de computer zat, kon ik wel 2 asbakken legen naderhand.
Maar nu ik niet meer rook, komt de behoefte ook niet meer terug als ik pep op heb.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik merk aan mn vrienden dat ze heel veel gaan roken als ze speed of xtc gebruiken. Tis maar goed dat ik niet rook. :grin:
B
BUBBLEPUNKLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klinkt Me Bekend In De Oren...
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lana zei:
Maar nu ik niet meer rook, komt de behoefte ook niet meer terug als ik pep op heb.
Klik om te vergroten...

Ik rook eigenlijk helemaal niet.. :flushed:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#5
op t begin had ik dat ik zo 2 pakjes wegrookte op n avond, tegenwoordig blijft het steeds maar bij 1.. Denk dat ik tegenwoordig meestal te vaag ben en het vergeet :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Phreakingout zei:
Op Speed ook erg veel inderdaad.. op XTC niet echt

Sigaretten werken namelijk ook op je Dopamine systeem ( Speed ), en ik heb zelf gemerkt dat je dan ineens een flinke boost krijgt van het lekkere gevoel zeg maar.
Klik om te vergroten...

Heeeeel logische beredenering van jou :sunglasses: ! Dit verklaart het voor mij, want bij XTC heb ik inderdaad ook weer niet die extreme rookbehoefte. Wel weer wat meer met (vooral) alcohol en koffie (werken dus ook op dopamine systeem?). Maar met speed op span ik wat betreft het roken toch echt de kroon. Steek dan bij wijze van spreken met mijn oude sigaret weer een nieuwe op. Of ik steek er weer 1 op terwijl die ander nog in de asbak ligt te roken, maar dat heeft dan ook weer met mijn eigen vaagheid te maken. :mrgreen: :smoke:
P
PRINCEZS_Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik rook alleen veel op xtc,
op pep juist bijna niet omdat ik dr dan benauwd van word

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."