Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep en kettingroken

Pep en kettingroken

46 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
P
PRINCEZS_Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik rook alleen veel op xtc,
op pep juist bijna niet omdat ik dr dan benauwd van word
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Marla Singer zei:
Phreakingout zei:
Op Speed ook erg veel inderdaad.. op XTC niet echt

Sigaretten werken namelijk ook op je Dopamine systeem ( Speed ), en ik heb zelf gemerkt dat je dan ineens een flinke boost krijgt van het lekkere gevoel zeg maar.
Klik om te vergroten...

Heeeeel logische beredenering van jou :sunglasses: ! Dit verklaart het voor mij, want bij XTC heb ik inderdaad ook weer niet die extreme rookbehoefte. Wel weer wat meer met (vooral) alcohol en koffie (werken dus ook op dopamine systeem?). Maar met speed op span ik wat betreft het roken toch echt de kroon. Steek dan bij wijze van spreken met mijn oude sigaret weer een nieuwe op. Of ik steek er weer 1 op terwijl die ander nog in de asbak ligt te roken, maar dat heeft dan ook weer met mijn eigen vaagheid te maken. :mrgreen: :smoke:
Klik om te vergroten...

:) Herken het helemaal..

Koffie en Alcohol weet ik zo nog niet.. zou best kunnen, maar wel in mindere mate. Als je met Speed eenmaal lekker gaat, en je er dan ineens eentje opsteekt en de rook lekker lang vast houdt, met geen gevoel te omschrijven :grin:
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Telefoon zei:
Nee normaal rook ik maar als ik het dan heb vind ik het echt heel vies :openmouth:
Klik om te vergroten...
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Door speed ben ik begonnen met roken en heb ik nu een sigarettenverslaving ook zonder pep hmz :cry:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
roken is bah :angry:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Roken is vet stoer, ja?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
MetaalKonijn zei:
Roken is vet stoer, ja?
Klik om te vergroten...

bla bla :tongueout:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik rook me altijd de pleuris met pepperdepep! :smoke:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik doe dat sowieso.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoe ironisch: Jezelf beminnen is het begin van een levenslange romance. Zo'n prachtige uitspraak vind ik niet bij je verslaving passen.

Zelf heb ik alleen dat ik denk dat ik wil roken, een peuk opsteek en die na vier keer hijsen alweer uitdruk omdat ik er geen zin meer in heb. Zit alleen maar zwaar in de weg en ik krijg er geen kick van. Als ik veel heb gezopen wil ik nog weleens veel gaan roken. Maar niet dwangmatig oid.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
zommes zei:
Hoe ironisch: Jezelf beminnen is het begin van een levenslange romance. Zo'n prachtige uitspraak vind ik niet bij je verslaving passen.

Zelf heb ik alleen dat ik denk dat ik wil roken, een peuk opsteek en die na vier keer hijsen alweer uitdruk omdat ik er geen zin meer in heb. Zit alleen maar zwaar in de weg en ik krijg er geen kick van. Als ik veel heb gezopen wil ik nog weleens veel gaan roken. Maar niet dwangmatig oid.
Klik om te vergroten...

Je hebt gelijk, mijn mooie uitspraak kan ironisch opgevat worden, het is alleen hoe je het bekijkt. Ik accepteer (bemin) hoe ik ben, ik accepteer dus ook dat ik op mijn 14de er zo graag bij wilde horen en toen begon te roken. En de kick van iets doen wat niet mocht speelde natuurlijk ook mee. Dat is (inmiddels ruim 13 jaar later) een hardnekkige verslaving geworden, maar is ook een onderdeel van de persoon die ik nu ben (en bemin).
Zeg nou zelf, iedereen heeft wel zijn eigen slechte, rare of ongezonde gewoontes toch? Het zou toch mooi zijn als we die van elkaar of in iedergeval van onszelf leren te accepteren. Als je eenmaal echt van jezelf houdt, is dat voor je hele leven... Tenminste, zo zie ik dat :smoke: . Drugs gebruiken is ook niet zonder risico, maar de ervaringen kunnen wel je leven verrijken. Ik ben van kinds af aan altijd al iemand geweest die over grenzen gaat en kicks opzoekt. Dus ben ik o.a ook met drugs gaan experimenteren. Gezond is het niet, maar het zegt wel iets over mijn karakter, de persoon die ik ben en bemin.
En zolang ik nog daadwerkelijk een gevoel van genieten ervaar als ik een sigaretje rook, zie ik ook nog geen reden om ermee te stoppen. Rook in het dagelijks leven ook maar een stuk of tien sigaretten per dag, alleen met wat speed op dus zo enorm veel. Door dit topic te plaatsen, wilde ik een verklaring er voor vinden en ik was benieuwd wie dit ook heeft. Eerder is te lezen dat ik ook bevredigend antwoord daarop heb en ik heb reacties van mensen die zich in mijn verhaal herkennen. Dus iedereen die een reactie heeft geplaatst: Bedankt, ik kan er mee verder!! :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Marla Singer zei:
zommes zei:
Hoe ironisch: Jezelf beminnen is het begin van een levenslange romance. Zo'n prachtige uitspraak vind ik niet bij je verslaving passen.

Zelf heb ik alleen dat ik denk dat ik wil roken, een peuk opsteek en die na vier keer hijsen alweer uitdruk omdat ik er geen zin meer in heb. Zit alleen maar zwaar in de weg en ik krijg er geen kick van. Als ik veel heb gezopen wil ik nog weleens veel gaan roken. Maar niet dwangmatig oid.
Klik om te vergroten...

Je hebt gelijk, mijn mooie uitspraak kan ironisch opgevat worden, het is alleen hoe je het bekijkt. Ik accepteer (bemin) hoe ik ben, ik accepteer dus ook dat ik op mijn 14de er zo graag bij wilde horen en toen begon te roken. En de kick van iets doen wat niet mocht speelde natuurlijk ook mee. Dat is (inmiddels ruim 13 jaar later) een hardnekkige verslaving geworden, maar is ook een onderdeel van de persoon die ik nu ben (en bemin).
Zeg nou zelf, iedereen heeft wel zijn eigen slechte, rare of ongezonde gewoontes toch? Het zou toch mooi zijn als we die van elkaar of in iedergeval van onszelf leren te accepteren. Als je eenmaal echt van jezelf houdt, is dat voor je hele leven... Tenminste, zo zie ik dat :smoke: .
Klik om te vergroten...

Kan ik me goed in vinden, het leven gaat zoals 't gaat. :stoned:
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#13
:openmouth: vette afwijking is dat haha rook ook wel een pakje shag dan.... :cry:
d
deesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Erg herkenbaar. Rook zo een pakje weg als ik speed op heb. :smoke:
L
LeinyLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik rook super veel als ik drugs of alcohol op heb, vooral met sos en xtc.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rook zelf eigenlijk niet, maar krijg het nog al eens aangeboden. Soms sla ik het af, maar als ik pep op hebt paft het zo lekker weg :smoke:
f
falinterLid
01-01-2024, 00:00
#17
geen last van.
ik rook net zoveel als anders op dat moment.

maar ik moet als ik speed heb gehad wat te doen hebben.

ga meestal muziek luisteren dan en lekker meegenieten.

maar als ik dat niet heb ga ik meestal wel roken ja.

© B.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb dit met bijna elke drug, buiten lsd, paddestoeltjes en andere hallucinogenen...
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Normaal doe ik ongeveer een week met me pakje shag, als ik aan de pep zit heb ik een pakje binnen 48 wel op. Maar dat zou in princiepe ook kunnen komen omdat ik dan niet op me werk zit :)
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wel hele tijd trek in roken maar probeer het niet te veel te doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."