Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'Verantwoord' gebruiken

'Verantwoord' gebruiken

46 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#1
Enesteene, flikker gewoon op met je 'plaatjes-posten-in-plaats-van-goede-tekst-hebben newbie-bashend semi-grappige kut posts.

Adreno
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#2
richie87 zei:
verantwoord gebruik bestaat niet.het is en blijft harddrugs en is dus altijd onvoorspelbaar...zou alleen goed naar je lichaam luisteren....
Klik om te vergroten...
wat voor de ene verantwoord gebruiken is kan voor een ander de ondergang betekenen :wink:
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#3
vind zelf speed ook een relaxte drugs maar ben me wel bewust van het feit dat het vieze troep is en je lichaam er zwaar van te verduren heeft :stoned:
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#4
lysergine25 zei:
snuif je ? is het zuiver ? eet je wel gezond ? slaap je genoeg ?
quote]

ja, redenlijk, neen, neen

:(
Klik om te vergroten...
s
speedkillsLid
01-01-2024, 00:00
#5
beetje vreemde opmerking, dat je beter XTC kan nemen/ :confused:

tis allebei slecht, vergelijk geen appels met peren...

XTC put serotoninevoorraden behoorlijk uit. Ja, dat wordt weer aangemaakt, maar het is wel kort door de bocht om dan te denken dat dat onbeperkt kan.
XTC wordt in verband gebracht met het poreus maken van de bloed/hersenbarriere, waardoor virussen ed makkelijker in je hersenen doordringen.
XTC geeft hersenschade. XTCgebruik heeft daags erna een verminderde hersenactiviteit tot gevolg.
Dit is nog erger wanneer XTC wordt gebruikt icm luisteren naar housemuziek (ja is geen geintje, house&XTC= erger dan XTC alleen).
Verder zijn er aanwijzingen dat XTC gebruik leidt tot Alzheimer, chronische depressies, Parkinson, geheugenverlies.

Ook in pillen kan, naast de MDMA, allerlei troep zitten.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Verantwoord speed gebruiken is heeeeeeeeeeeeel moeilijk, omdat het onbewust zo makkelijk in je systeem terecht komt....... Het sluipt er als het ware gewoon in en is na een tijdje (geestelijk) enorm verslavend.

Zolang het niet in je systeem zit, is er niks aan de hand. De kunst is om het af en toe op een feestje te doen en het daar bij te laten. Mijn advies is: doe het daar buiten niet!! Want "oh wee" als je het toch een keer doordeweeks op je werk/school doet (vaak om de klap van het slaapgebrek uit het weekend een beetje te compenseren) en je ontdekt hoe heerlijk dat is!!! De afstand om de speed in je systeem toe te gaan laten, is dan opeens stukken kleiner!!

Als je de discipline hebt om het enkel zo nu en dan op een feestje te doen en dan ook niet meer dan een paar puntjes neemt, zodat je tenminste nog wel wat slaap kunt pakken, dan vind ik dat je verantwoord speed gebruikt. Nadeel is alleen dat pep zo ongelooflijk goed en lekker kan zijn en dat het moeilijk is om je tijdens het gebruik te beheersen, zodat het al snel niet bij alleen een paar puntjes blijft (zeker als je meer in je bezit hebt!!).

Ik heb ontdekt bij mezelf, dat ik er niet verantwoord mee om kan gaan. Misschien voor een paar maandjes, maar daarna ga ik toch weer langzaam de verkeerde kant op. Ik moet het gewoon dus echt NIET meer doen! Gelukkig sta ik daar dit keer nu ook zo erg achter, dat ik er ook nog steeds geen behoefte aan heb.....

Voor diegenen die wel normaal met speed om kunnen gaan: mijn welgemeende complimenten!!
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is verantwoord als je weet waar je mee bezig bent en de gevolgen accepteert.


:smoke:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Geen speed is verantwoord, maar iedereen is toch gek behalve jij :P
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#9
Speed is een verantwoord en gezond tussendoortje.

Ohja volgens mij kan je beter speed gebruiken als xtc.
Xtc gebruik zo ie zo minderen.
Mijn HPPD is grotendeels door de MDMA veroorzaakt oa.
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#10
speedkills zei:
XTC wordt in verband gebracht met het poreus maken van de bloed/hersenbarriere, waardoor virussen ed makkelijker in je hersenen doordringen.
Klik om te vergroten...

Hebt ge hier erges een bron van ofzo?
Dit interesseert me wel.
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#11
speedkills zei:
beetje vreemde opmerking, dat je beter XTC kan nemen/ :confused:

tis allebei slecht, vergelijk geen appels met peren...

XTC put serotoninevoorraden behoorlijk uit. Ja, dat wordt weer aangemaakt, maar het is wel kort door de bocht om dan te denken dat dat onbeperkt kan.
XTC wordt in verband gebracht met het poreus maken van de bloed/hersenbarriere, waardoor virussen ed makkelijker in je hersenen doordringen.
XTC geeft hersenschade. XTCgebruik heeft daags erna een verminderde hersenactiviteit tot gevolg.
Dit is nog erger wanneer XTC wordt gebruikt icm luisteren naar housemuziek (ja is geen geintje, house&XTC= erger dan XTC alleen).
Verder zijn er aanwijzingen dat XTC gebruik leidt tot Alzheimer, chronische depressies, Parkinson, geheugenverlies.

Ook in pillen kan, naast de MDMA, allerlei troep zitten.
Klik om te vergroten...

Dit is echt je reinste bullshit :angry: Dus als ik het goed begrijp is xtc minder schadelijk voor je als je naar R&B luistert? :confused: En onherstelbare hersenschade is nog nooit bewezen...
stumpert...
En GAATJES in je hersenen.... :rolleyes:
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Gio_VV zei:
ExceptionalInsight zei:
2. Wat is voor jou pure speed? Als het wit is?
Klik om te vergroten...


2. Neen.. als er geen 'foute spullen' in zitten.. als het zuivere speed is dus..
Klik om te vergroten...

Whahahaha .........


haha....
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#13
richie87 zei:
vind speed en uitgaan bagger...vind ergens thuis chillen veel relaxter...
Klik om te vergroten...

Mee eens... xtc wordt zo erg aan de party's gekoppeld, dat mensen je raar aan staat te kijken als je zegt het liever thuis te doen...

Muziekje van jezelf aan, de medetripper (wanneer vrouwelijk) masseren met massage olie, douchen etc etc.... thuis is echt veel fijner idd :grin:!

Ik heb het 2 keer op een feestje gedaan (mysteryland en een feest tijdens oud en nieuw... beide aardig wat geld betaald voor mn kaartje, maar dan neem ik een pil en dan zet ik de hele avond te kletsen en te loungen :confused: terwijl als ik een kaartje voor iets koop ik ook echt wil dansen enzo! Als ik naar een feest ga doe ik speed en geen xtc.... xtc is zonde op een feest.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#14
psychonaut'86 zei:
Gio_VV zei:
ExceptionalInsight zei:
2. Wat is voor jou pure speed? Als het wit is?
Klik om te vergroten...


2. Neen.. als er geen 'foute spullen' in zitten.. als het zuivere speed is dus..
Klik om te vergroten...

Whahahaha .........


haha....
Klik om te vergroten...

?
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#15
relaxte gozer

G
Gio_VVLid
01-01-2024, 00:00
#16
Enesteene zei:
relaxte gozer

][/quote]

Tnx voor je advies :)
Klik om te vergroten...
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#17
advies, t was en compliment :mrgreen:
G
Gio_VVLid
01-01-2024, 00:00
#18
Enesteene zei:
advies, t was en compliment :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ok schat (k)
G
Gio_VVLid
01-01-2024, 00:00
#19
Enesteene zei:
Klik om te vergroten...

Mooi, was dat op reis in Tirool? :)
Ik vind dat een mooie streek :beer:


:rolleyes:


E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
1. 2 Keer per maand xtc is veel.
2. Wat is voor jou pure speed? Als het wit is?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."