Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgrote van een perfecte NORMALE lijn

grote van een perfecte NORMALE lijn

59 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#1
DreamWeaver zei:
***Star_System*** zei:
ik houd van dit soort lijntjes

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

:hearteyes:

Je zou er bijna verliefd op worden ! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

dat is wel een erg goede lijn zeg :P

@qocaine we willen je oude terug (A)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
LAAT DIE JONGEN ZELF WETEN WAT VOOR AVATAR IE WIL HEBBEN EN NEEM 'M ANDERS ZELF ALS JE 'M ZO MOOI VIND.

Sorry Brandon, maar 't was de druppel die de spreekwoordelijke zakdoek de wasmand in liet belanden. :P
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
***Star_System*** zei:
ik houd van dit soort lijntjes

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Me too :hearteyes:
C
CalmzalmLid
01-01-2024, 00:00
#4
van een kant van je busabonnement tot de andere:d
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmm dat is wel een weekendlijn hoor en dan nog is hij iets te groot :)
s
snitsneusLid
01-01-2024, 00:00
#6
|_________________________________________| ongv zo :)
h
hardg@@nLid
01-01-2024, 00:00
#7
Moon zei:
***Star_System*** zei:
ik houd van dit soort lijntjes

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Me too :hearteyes:
Klik om te vergroten...


perfectie bestaat dus toch :wink:

zo dus ongeveer
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lekker hoor :hearteyes:

Helaas gaat het zo snel dan he met die grootte...
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Phreakingout zei:
Lekker hoor :hearteyes:

Helaas gaat het zo snel dan he met die grootte...
Klik om te vergroten...

kort maar krachtig... :grin:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#10
DreamWeaver zei:
Qocaine, die vorige avatar was echt uber :openmouth: Deze is ook vet maar ik ga je vorige wel missen :wink:
Klik om te vergroten...

Hahaha kerel je hebt gelijk.. ik denk dat ik die kat toch maar terug moet plaatsen hè? :grin:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#11
Leg ze meestal zo lang als een bankpasje en net wat minder breed dan die van jullik..
Maar ik moet zeggen dat die nogal scheef ligt en niet goed fijn is gekapt :beer:
M
MarSNELLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik neem afentoe wel eens een terrorlijn vind ik van mezelf, maar zo dik als ik ze hier zie, zo neem ik ze nooit. Misschien vroeger wel, maar ben er achter gekomen dat het(vanaf een bepaald punt) niet echt meer om de hoeveelheid gaat. Wakker blijven doe je dan toch wel.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#13
***Star_System*** zei:
DreamWeaver zei:
Qocaine, die vorige avatar was echt uber :openmouth: Deze is ook vet maar ik ga je vorige wel missen :wink:
Klik om te vergroten...

inderdaad ik ook, waarom heb je hem verandert ik vind die andere leuker
Klik om te vergroten...

Hahaha, jullie hebben gelijk.. ik zet DIRECT mijn lieve katje weer terug op zijn plaats! ^.^

:wave:


hmmm... photobucket ligt eruit. Momentje dus :wink:



Delirium zei:
Qocaine, heb je een fetish voor dansende dieren ofzo? :openmouth:
Klik om te vergroten...

Mooi hè? :beer:
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#14
inderdaad er is geen perfecte lijn of iets, ligt aan jezelf, aan de sterkte van de drugs en waar je het voor wilt gebruiken. die dikke lange lijnen zijn wel chill.. maar kdenk dat een groot gedeelte dan in je keel komt om daar ff in te bijten (leuk als je die aaf jezelf de 'terminale ziekte' rookt, dan merk je dat de volgende dag zo lekker :P) voordat het naar je maag gaat.. en je mag dan ook wel een half uur lang steeds ff goed door snuiven omdat je dan nog vn die stukjes pep in je neus hebt hangen die er anders maar blijven zitten tot ze er uit vallen ofzo.. en dat is natuurlijk zonde toch.. maar ik kan niet ontkennen dat het niet goed werkt :wink: sjezus heeeyy wat ging ik van 2 vn die lijnen (beste pep die ik tot nu toe heb gehad) fyn bij inqontrol 2007 :hearteyes: *zucht*
J
JullikLid
01-01-2024, 00:00
#15
Niet al te recht maar geloof me dat het een perfecte lijn zou wezen :P
En anders begin je met de rechter :xtc:

A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb ook wel eens een iets grotere dan dat gelegd, uiteindelijk krijg je toch niet alles binnen en heb ik nogal last van mn neus.. brand als de ziekte!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vind jullie lijnen nogal groot. Ik ben niet zo heel erg klein maar hier doe ik het altijd mee, gaat prima!!!




X
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik leg gwn de groote van een bankkaart, en de dikte is altijd wel verschillend.
het is zo wat gelijk met de breedte van men pink mss iets dunner.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
lucifer in the sky zei:
ik leg gwn de groote van een bankkaart, en de dikte is altijd wel verschillend.
het is zo wat gelijk met de breedte van men pink mss iets dunner.
Klik om te vergroten...

Als ik kijk naar de dikte van mijn pink denk ik dat ik niet eens een lijn van die dikte weg krijg... JEZUS :openmouth:

Leg ik nou van die ienie mini lijntjes? En daarvoor zit ik in de rehab? Volgens mij heb ik gedacht dat mijn probleem groter was dan het in werkelijkheid is... :beer:


X
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja ik vind ze ienie-mini :P
Maarja je moet zelf weten als je er tevreden mee bent is het toch goed!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."