#1
Ik maak ze meestal van hoek cd hoesje tot de hoek er schuintegenover en dan 0,35 cm dik.
Ik haal meestal 4 of 5 lijnen uit een gram
Ik haal meestal 4 of 5 lijnen uit een gram
kleine probleempjes worden grootDrientje zei:lucifer in the sky zei:ik leg gwn de groote van een bankkaart, en de dikte is altijd wel verschillend.
het is zo wat gelijk met de breedte van men pink mss iets dunner.
Als ik kijk naar de dikte van mijn pink denk ik dat ik niet eens een lijn van die dikte weg krijg... JEZUS![]()
Leg ik nou van die ienie mini lijntjes? En daarvoor zit ik in de rehab? Volgens mij heb ik gedacht dat mijn probleem groter was dan het in werkelijkheid is...![]()
X


Frisko zei:kleine probleempjes worden groot![]()
maareuh,kap je je spd altijd zoooo fijn???![]()
gaat toch recht naar je longen...![]()

Drientje zei:lucifer in the sky zei:ik leg gwn de groote van een bankkaart, en de dikte is altijd wel verschillend.
het is zo wat gelijk met de breedte van men pink mss iets dunner.
Als ik kijk naar de dikte van mijn pink denk ik dat ik niet eens een lijn van die dikte weg krijg... JEZUS![]()
Leg ik nou van die ienie mini lijntjes? En daarvoor zit ik in de rehab? Volgens mij heb ik gedacht dat mijn probleem groter was dan het in werkelijkheid is...![]()
X
Drientje zei:^dikke sukkel, ik heb totaal geen respect voor mensen zoals jij. Vieze junk... Bah... ( voordat iedereen over me heen valt, ik ben ook en junk maar ik zorg goed voor mezelf, meneer of mevrouw hier heeft geen respect voor het middel en zijn of haar lichaam! Daarom VIEZE junk!!!)
dus lucht die in je inademt gaat ook niet naar je longen???Drientje zei:Frisko zei:kleine probleempjes worden groot![]()
maareuh,kap je je spd altijd zoooo fijn???![]()
gaat toch recht naar je longen...![]()
Volgens mij ben je niet helemaal juist geïnformeerd. Speed gaat niet naar je longen maar wordt via je bijholtes en, wanneer die dicht zitten, via je voorhoofdsholtes opgenomen in je bloed. Dit gebeurd razendsnel omdat er continu uitwisseling plaatsvindt uit je slijmvliezen.
En ja ik kap ze altijd zo fijn. Ik hou niet van brokken in mijn strot en ze zijn de afgelopen jaren ook niet groter geworden. I'm in control...

ik zeg helemaal niet dat het schadelijker zou zijn,...Drientje zei:Nou ja, stel dat je gelijk hebt, ik denk niet dat je er problemen mee kan krijgen. Volgens mij snuif ik nog steeds via mijn holtes en niet via mijn longen... Ik snuif ook niet zo heel veel, misschien dat het daaraan ligt, tegen de tijd dat ik een nieuwe lijn neem, zijn mijn holtes alweer schoon...
:P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."