Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgrote van een perfecte NORMALE lijn

grote van een perfecte NORMALE lijn

59 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik maak ze meestal van hoek cd hoesje tot de hoek er schuintegenover en dan 0,35 cm dik.

Ik haal meestal 4 of 5 lijnen uit een gram
J
JullikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klopt :P
Kun je nagaan als alles goed fijn is maar zo groot neem ik ze niet hoor voor de duidelijkheid heheh


Jullik 4 life _______________//
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Drientje zei:
lucifer in the sky zei:
ik leg gwn de groote van een bankkaart, en de dikte is altijd wel verschillend.
het is zo wat gelijk met de breedte van men pink mss iets dunner.
Klik om te vergroten...

Als ik kijk naar de dikte van mijn pink denk ik dat ik niet eens een lijn van die dikte weg krijg... JEZUS :openmouth:

Leg ik nou van die ienie mini lijntjes? En daarvoor zit ik in de rehab? Volgens mij heb ik gedacht dat mijn probleem groter was dan het in werkelijkheid is... :beer:


X
Klik om te vergroten...
kleine probleempjes worden groot :wink:
maareuh,kap je je spd altijd zoooo fijn??? :rolleyes:
gaat toch recht naar je longen... :beer:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#4
Niet als je flink wat haar achter in je neus hebt hangen..
Of lekker veel snot, wat je daarna lekker kunt weg roggelen om vervolgens die heerlijke smaak achter in je keel te krijgen die niet met drinken valt weg te spoelen :beer:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Frisko zei:
kleine probleempjes worden groot :wink:
maareuh,kap je je spd altijd zoooo fijn??? :rolleyes:
gaat toch recht naar je longen... :beer:
Klik om te vergroten...

Volgens mij ben je niet helemaal juist geïnformeerd. Speed gaat niet naar je longen maar wordt via je bijholtes en, wanneer die dicht zitten, via je voorhoofdsholtes opgenomen in je bloed. Dit gebeurd razendsnel omdat er continu uitwisseling plaatsvindt uit je slijmvliezen.

En ja ik kap ze altijd zo fijn. Ik hou niet van brokken in mijn strot en ze zijn de afgelopen jaren ook niet groter geworden. I'm in control...
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind je lijn chique en stijlvol Drientje :sunglasses: Echte dameslijnen. En als we meer willen gaan we toch gewoon een keer vaker onze neus poederen.. Ik moet er niet aan denken van die grote hoeveelheden (in één keer) door mijn neus te moeten drukken... Blegh :kots:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Thnx mary, ik mag dan wel een echt rouwdouwer wezen soms, af en toe heb ik best wel klasse!!! :hearteyes:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maar voor een lekkere rush die meteen voor de volle 100% inslaat stamp ik mijn neus altijd graag vol..
Bijpakken gebeurt in de avond sowieso bijna nooit, en anders zijn DAT mijn kleine chique lijntjes :P
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
lucifer in the sky zei:
ik leg gwn de groote van een bankkaart, en de dikte is altijd wel verschillend.
het is zo wat gelijk met de breedte van men pink mss iets dunner.
Klik om te vergroten...

Als ik kijk naar de dikte van mijn pink denk ik dat ik niet eens een lijn van die dikte weg krijg... JEZUS :openmouth:

Leg ik nou van die ienie mini lijntjes? En daarvoor zit ik in de rehab? Volgens mij heb ik gedacht dat mijn probleem groter was dan het in werkelijkheid is... :beer:


X
Klik om te vergroten...

heeft iets met kwaliteit te maken waarschijnlijk. :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
^dikke sukkel, ik heb totaal geen respect voor mensen zoals jij. Vieze junk... Bah... ( voordat iedereen over me heen valt, ik ben ook en junk maar ik zorg goed voor mezelf, meneer of mevrouw hier heeft geen respect voor het middel en zijn of haar lichaam! Daarom VIEZE junk!!!)
k
kutspeedpepfreakLid
01-01-2024, 00:00
#11
lijnen leggen is te veel moeite je kan het ook gewoon pakken met 2vingers gwoon een lekkere klont en dan hoofje naar achter en gieten maar, is gelijk raak en wat over is eet ik op :)
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje zei:
^dikke sukkel, ik heb totaal geen respect voor mensen zoals jij. Vieze junk... Bah... ( voordat iedereen over me heen valt, ik ben ook en junk maar ik zorg goed voor mezelf, meneer of mevrouw hier heeft geen respect voor het middel en zijn of haar lichaam! Daarom VIEZE junk!!!)
Klik om te vergroten...

Daar ga ik niet iemand over min maken.. maar ik lach gewoon diep in mezelf en denk: goedzo jongen, zo door gaan.. t komt helemaal goed met jou.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Drientje zei:
Frisko zei:
kleine probleempjes worden groot :wink:
maareuh,kap je je spd altijd zoooo fijn??? :rolleyes:
gaat toch recht naar je longen... :beer:
Klik om te vergroten...

Volgens mij ben je niet helemaal juist geïnformeerd. Speed gaat niet naar je longen maar wordt via je bijholtes en, wanneer die dicht zitten, via je voorhoofdsholtes opgenomen in je bloed. Dit gebeurd razendsnel omdat er continu uitwisseling plaatsvindt uit je slijmvliezen.

En ja ik kap ze altijd zo fijn. Ik hou niet van brokken in mijn strot en ze zijn de afgelopen jaren ook niet groter geworden. I'm in control...
Klik om te vergroten...
dus lucht die in je inademt gaat ook niet naar je longen???
als je je spd zo fijn kapt is het bijna stoffig poeder en gaat er dus wel een deel naar je longen...
ik heb ook lang genoeg speed en consoorten genomen om dit wel te weten...
dus fout geinformeerd denk ik nie echt :wave:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nou ja, stel dat je gelijk hebt, ik denk niet dat je er problemen mee kan krijgen. Volgens mij snuif ik nog steeds via mijn holtes en niet via mijn longen... Ik snuif ook niet zo heel veel, misschien dat het daaraan ligt, tegen de tijd dat ik een nieuwe lijn neem, zijn mijn holtes alweer schoon...
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Drientje zei:
Nou ja, stel dat je gelijk hebt, ik denk niet dat je er problemen mee kan krijgen. Volgens mij snuif ik nog steeds via mijn holtes en niet via mijn longen... Ik snuif ook niet zo heel veel, misschien dat het daaraan ligt, tegen de tijd dat ik een nieuwe lijn neem, zijn mijn holtes alweer schoon...
Klik om te vergroten...
ik zeg helemaal niet dat het schadelijker zou zijn,...
daar oordeel ik niet over ivm gebrek aan kennis.
maar ik weet dat ik er niet tegen kon als mn speed dadelijk op mn longen/adem nam....
daarom was ik niet zo een fijnhakker...
maar ook geen brokken ofzo hé :beer: :P
F
FezzLid
01-01-2024, 00:00
#16
ben redelijk pep newb en toch maar eens dit formaat geprobeert



stond ff een minuut te huppelen in de douche, maar dang! :hearteyes:
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#17
2 fucking kilometer natuurlijk! hoe groter hoe beter!
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja man
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#19
Geen lijnen, twee puntjes zijn genoeg
M
MarSNELLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik neem afentoe wel eens een terrorlijn vind ik van mezelf, maar zo dik als ik ze hier zie, zo neem ik ze nooit. Misschien vroeger wel, maar ben er achter gekomen dat het(vanaf een bepaald punt) niet echt meer om de hoeveelheid gaat. Wakker blijven doe je dan toch wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."