Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"grammetje 1 of 2 gaat er wel in per 24 uur soms rustig aan maar wel lang wakker en daar gaat het om geen tijd te verliezen toch?"
"die is egt goed ''de lijn verdwijnt waar sniffer verschijnt'' voor op mn auto hahah"
"vaak wel maar vandaag egt goeie gescoort"
"mijn contact is een hele goeie vriendt die heeft altijd een uitdraaitje van t met de cijfers maar in mijn wereldtje heeft het geen zin om elkaar te naaien :P"
"lysergine25 zei: lol een uitdraaitje ? Waarvan ? Van wie ? Wat staat erop ? SCANNNE MAAR !! Klik om te vergroten... van een of ander test buro kmet allemaal cijfers en waardes die ik tog niet begrijp...een ding zie ik wel er zit meer procent pep in dan andere stoffen maar aan sommige ontkom je gewoon niet tenzij je het wil spuiten en dat doe ik liever niet...athans nog niet.."
"soms is het kut ja ..maar dat bepaald je omgeving ook ik heb het meestal vreselijk naar mij zin en dat maakt me bang.."
"para ben ik niet zorgen maak ik me wel"
"dan moet ik het zelf maar eens gaan testen en stel dat het bull is een hartig woordje met hem praten....k ga wel hard nu"
"mijn verstand kiezen staan ook op de helft het komt met vlagen.."
"oke maar ik heb elke manier geprobeerdt ik ben naar dokters gegaan ik hep pillen gekregen en niks helpt ....je even ,misschien is afbouwen wel de manier??bedankt in iedergeval nick"