Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgrote van een perfecte NORMALE lijn

grote van een perfecte NORMALE lijn

59 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
2x de helft
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat hangt ervan af hoe hard jij wil gaan en hoeveel jij aankan. :smoke:
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#3
hangt er vanaf hoe groot je bent,tolerantie,.... etc.
c
casa_696969Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hangt er vanaf bij mij varieerd dat van een halve gram tot 0,8gr in 1x maar dan kan je wel heel de nacht doorgaan zonder iets nog te hoeven nemen, sta je lekker hevig goeie beat en lekker gaan hehe.
Hangt ervan af hoe dat je wilt gaan en of je veezl used ofni. En de sterkte soms heb ik speed heel goede maar max 0,3gr in1 x dat je binnekrijgt omwille van dat het pikt in de neus dan doe ik dat om de 2 min 0,2-0,3gr en zo 3x .
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
das wel heel veel
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#6
casa_696969 zei:
Hangt er vanaf bij mij varieerd dat van een halve gram tot 0,8gr in 1x maar dan kan je wel heel de nacht doorgaan zonder iets nog te hoeven nemen, sta je lekker hevig goeie beat en lekker gaan hehe.
Hangt ervan af hoe dat je wilt gaan en of je veezl used ofni. En de sterkte soms heb ik speed heel goede maar max 0,3gr in1 x dat je binnekrijgt omwille van dat het pikt in de neus dan doe ik dat om de 2 min 0,2-0,3gr en zo 3x .
Klik om te vergroten...

Lijkt mij dat dit totaal geen zin heeft? Grootste gedeelte valt er weer uit, en had ook eens gehoord dat je neus maar 50mg op kan nemen per neusgat, per 10 minuten.

Doe ik zelf ook zo, en dan na een half uurtje, of uurtje even bijpakken :grin: en dan weer precies hetzelfde. Zo bouw je het lekker op.

Zal ong. gelijk zijn met een klein bergje op een sleutelpunt bijv. zoals ikzelf dat neem.
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik houd van dit soort lijntjes

:hearteyes:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#8
Phreakingout zei:
Lijkt mij dat dit totaal geen zin heeft? Grootste gedeelte valt er weer uit, en had ook eens gehoord dat je neus maar 50mg op kan nemen per neusgat, per 10 minuten.
Klik om te vergroten...

Da's met Keta, niet met coke of speed.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
:hearteyes: , das wel veel van 't goeie.
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Tijdens mijn slechte tijd snoof ik 3 van die lijnen bij het opstaan om te gaan werken....de sipheid :openmouth: En dat was pure pasta dextro :smilingimp:

Tegenwoordig ongeveer halve lengte & halve breedtje van lijntje van star_system :smoke:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#11
a free man zei:
Wat is de perfecte NORMALE grote van een lijn
Klik om te vergroten...

Compleet subjectief van hoe wakker/strak jij wilt zijn en jouw tollerantie :wink:
P
PePhenkie___//Lid
01-01-2024, 00:00
#12
==============

==============


2 zulke lijntjes elk neus gat 1 (iets breder) en dan als je weer zin in nak hebt weer

_________________________________________________________//
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#13
<<<<<<<>>>>>>>>

Zoiets.. precies qua lengte... íéts minder dik

Rechter neusgat de éne helft...
Linker neusgat de andere helft...

En dat herhaal ik na +- iedere 30 - 45 minuten
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#14
Qocaine, die vorige avatar was echt uber :openmouth: Deze is ook vet maar ik ga je vorige wel missen :wink:
s
sub51Lid
01-01-2024, 00:00
#15


zo doe ik dat :grin:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#16
PePhenkie___// zei:
==============

==============


2 zulke lijntjes elk neus gat 1 (iets breder) en dan als je weer zin in nak hebt weer

_________________________________________________________//
Klik om te vergroten...
die 2 heb ik nu ook liggen .. zo snuif ik ze meestal.
bij coke maak ik ze net iets dikker.
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#17
DreamWeaver zei:
Qocaine, die vorige avatar was echt uber :openmouth: Deze is ook vet maar ik ga je vorige wel missen :wink:
Klik om te vergroten...

inderdaad ik ook, waarom heb je hem verandert ik vind die andere leuker
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#18
Qocaine, heb je een fetish voor dansende dieren ofzo? :openmouth:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#19
***Star_System*** zei:
ik houd van dit soort lijntjes

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

:hearteyes:

Je zou er bijna verliefd op worden ! :hearteyes:
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#20
DreamWeaver zei:
***Star_System*** zei:
ik houd van dit soort lijntjes

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

:hearteyes:

Je zou er bijna verliefd op worden ! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

dat is wel een erg goede lijn zeg :P

@qocaine we willen je oude terug (A)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."