Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bij mij gebeurd het vaak 1 of 2 nachten zonder slaap effe recup van 12uur en kan er weer tegenaan makker van me zen langste was 176uur ni gewoon was geen mens meer. En 1 raad op tijd drinke en wat eten aant lichaam en brain's intss ook denken he mijn langste is 4 n8en wakker tot hiertoe. But life is 1 big party so hehe"
"Straks feestjeuh bouwen again yiplaaaa ga nu iets nieuws uittesten tegelijkertijd dus bommeke nemen, en dan direct snuiven eens benieuwd naar het resultaat. De laatste keer heb ik er een uur tss gelaten eerst gesnoven en dan bommeke ern moet zeggen kreeg een energy vibe imazing not too explain hehe, ma wordt in ieder geval tot morgenochtend de 7en het sluitingsuur doorgaan tis juist te hopen niet teveel last aan enkel we'll see ma feestje bouwen. En over het algemeen snuif ik maar is beter voor de neus naar het schijnt van regelmatig bommeke te nemen. En hebben er nog mensen al die ervaring van beiden in 1 maal? Let me know cu, and don't forget party---------timeeeeeeeeeee yiplaaaa en ma gon:d!"
"In 1 woord zalig echt aanraderke wel niet zo nen erge babbelkick but energy auh wee echt fantastisch met 1 kruk soms zelf zonder ja operatie aan enkel en nog steeds wat op de sukkel, maar echt zeker doen. In bommetje zat 0,4gr en vot snuiven was ongever 0,5gr, kleine gram dus en om 4.30 effe klere komen verversen at home en nog 0,3 erdoor gesnoven en nu net home is het voordeel van op enkele honderden meters van de dancing te wonen hé. Echt voor herhaling vatbaar en nu at home doorgaan toch tot vanavond 23.30u slapen kunnen we als we 70 jaar zen yiplaaaaaaaaaaaa home party nu allez ga jullie laten zen nog 2 vriendinnen meegekomen, en braaf ja tuurlijk when, I sleep lol Allez nu echt ribedebie biepbiepbieeepvroem ciao!"
"Eerste vraag neen vriend van mij tzijne is weg tweede: niet dat ik weet heb ik wel when ik beke in de afkick kom na 2 nachte doorgaan s'anderdaags wat bloed tussen slijmen die uit de neus komen alsd je snut. 3 don't know 4 geen bang hebben hangt wel af van de grootte van de stuff die je snuift + de kracht waarmee jet opsnuift heb er toch geen last va,n enkel soms wat bloedinge na zwaar doorgaan but that is life en anders bommetje nemenn dan heb jer geen last van."
"Ja join the club had ik ook voor vanacht ging me effe ander kleren aandoen woon op 200 m van dancing en stak al die mensen voorbij leken precies slakken, en naar het schijnt het dansen was imazing hebben ze me hier juist gezegd ondanks dat ik nog helft van tijd met krukken of toch 1 kruk loop zeker voor herhaling vatbaar. En model ben ik ook nog geweest nu spreek ik van 10jaar terug met die speed van toen moest je wel opletten of je was 2days niet aan te zien dus ni ideaal zo'n shoot op maandag was dusd weekendje kalm aan hate it. Ben nog steeds wakker en absolut niert moe straks nog eens de dijk afgaan zen bierfeesten zouden beter eens dope party's organiseren haha lol, het zou iets zijn zegt. Allez peop hf a lot zelfs hoe meer hoe liever and also enjoy the little thing's prachtig dagje today lekker zonnig en 23° love it allez nu stop ik babbelkickje zekers haha BUBBLEPUNK zei: Wahahaha over bommekes en snuiven gesproken, nu gaan we even terug de tijd in augustus 1997, er was braderie enzo in Roosendaal, een vriendin van mij werkte in de Bazaar in Roosendaal, en zij had mij gevraagd of ik mee een show kon lopen voor de kleren te showen die ze zo in de Bazaar verkopen. Ik stemde meteen toe zo'n leuke dingens zag ik steeds wel zitten om te doen - toen de dag zelf toen we de show moesten gaan lopen, had ik thuis nog even 2 lijntjes gesnoven, en een vriend had twee bommekes (in elke bommeke 1/4 van 1gram) voor elk klaar gemaakt, om mee te nemen want we zouden heel de dag weg zijn, en snuiven zo in het openbaar (mmm liever niet), daarom ideaal elk een bommeke in onze zak, en we konden vertrekken. Toen in Roosendaal aangekomen, onze spullen in de ruimtes boven de Bazaar gaan wegzetten, een drankje genomen en genieperig bommeke de mond in en doorslikken maar. Een uurtje later begon de vertoning, man man ik stond strak van de zenuwen plots - het omkleden tussen de vertoningen dat ging best vrij snel en goed, maar op het podium zelf ging ik ook te snel, man toch was precies een marathon aan het lopen. Ik moest me steeds zelf corrigeren, door m'n eigen toe te spreken, rustig, kalm je bent kleding aan het showen en geen competitie aan het lopen. Aan de overkant zat een vriend op terras toe te kijken naar de show, en hij had wel in de mot wat er met mij aan de hand was, en zat me daar in zijn vuistje te grinniken en te lachen. Al bij al is die show van eenleien dakje gelopen, buiten dat ik zelf me steeds moest corrigeren wat gas terug te nemen. Was me weeral een ervaring, die ik nooit zal vergeten - Die staat me nog in de gedachte gesnoven! Klik om te vergroten..."
"Dzy zei: Neem ook kauwgom mee, daar ga je me dankbaar om zijn Klik om te vergroten... heb ik al niet meer nodig vroeger daarentegen wel"
"*cocacola* zei: de energie is goddelijk dat je overal zin in hebt wat je nooit in je hoofd zou krijge als je nuchter bent en dat opruimen stofzuigen enz een feestje is !!! Klik om te vergroten... Vooral feestjes hé yiplaaaaa en gaan. Maar je hebt gelijk en soms met 10 zaken tegelijk bezig en ze zijn goed gedaan merk ik dan de dag nadien (y) life could be so great and fine it's what you make of it, en tevreden tevens zijn met kleine zaken."
"Das een goei en as ze dan laternog lekker willen heftig vrijen laat ze dan direct coke erbij nemen, en als afsluiterte nen dikke joint dat ze goed slapen he, lol:d. flash kieke zei: Saivy zei: flash kieke zei: minn zei: ehhh Ontopic please? Willen jullie antwoord geven op mijn vraag? ben brandend nieuwsgierig.. Klik om te vergroten... Op feesten in combinatie met xtc is zeer leuk. Een hele nacht op speed feesten is in het begin wel tof, maar na een tijdje heb je er bijna niets aan. Dus dan kun je het best combineren met xtc , en je zult een fijne avond hebben. Klik om te vergroten... Ze zijn zelfs nog niet begonnen met speed en jij wilt ze al aan de xtc zetten ook. :P Klik om te vergroten... Dat zullen zun moeten beslissen eh.Ik geef ze alleen maar raad van tante kaat. Klik om te vergroten..."
"Shit zeg we zitten zoner en de 2 van wie we het haalden 1 is ermee gestopt en de andere is spoorloos verzekers weer kerels gaan babbelen. Help alle hulp uit Nederland is welkom... Desnoods prive bericht but help us thx"
"Hangt er vanaf bij mij varieerd dat van een halve gram tot 0,8gr in 1x maar dan kan je wel heel de nacht doorgaan zonder iets nog te hoeven nemen, sta je lekker hevig goeie beat en lekker gaan hehe. Hangt ervan af hoe dat je wilt gaan en of je veezl used ofni. En de sterkte soms heb ik speed heel goede maar max 0,3gr in1 x dat je binnekrijgt omwille van dat het pikt in de neus dan doe ik dat om de 2 min 0,2-0,3gr en zo 3x ."