Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat ?

Wat ?

221 antwoorden
69 weergaven
18-5-2026
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#1
caatje zei:
minn zei:
Precies! En dat is dus waarom ik het voor deze éne keer heb, en hierna geef ik er nooit meer geld aan uit. Ik lag vannacht straks als n aap in mn bed, en naastme stond een aquarium te loeien en ik dacht bij mezelf, waar the hell ben ik mee bezig?!
Klik om te vergroten...

Weet je nog Minn? :grin:
Klik om te vergroten...


Wat ik nog heel goed weet is dat ze mij riep: en Lot denk eraan het blijft bij een keer!!

juist jaa.. :tearsofjoy:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ze vindt 't wel verdacht lekker. :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn dealer gaat er altijd gewoon met z'n neus inhangen, en dan van die grote brokken. Als hij mij een lijntje aanbood moest ik het toch altijd nog ff fijnhakken. Maar dat is wel ongebruikelijk.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat vinden jullie nou zo leuk aan speed?

Wat is aan te raden om te doen?

Wat is jullie lievelings bezigheid?

Wat gebeurt er met jullie eetlust?

Hoeveel lijntjes raden jullie aan voor twee beginnende bakvisjes?

Hoe snuiven jullie het? Gewoon met de neus erboven hangen? Of sleutelpuntjes?



*mag ik aub serieus antwoord? Want ik ben het serieus aan het overwegen (eigenlijk wij, lot en ik) maar ik wil wel goed voorbereid zijn :sunglasses: Dus wees eerlijk met je ervaringen enzo, en ga het me niet Ten zeerste afraden dat heeft tóch geen zin. Geef me liever dan wat luxe tips waar 'k wat aan heb :mrgreen:

thx :) :wave:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Niet te veel nemen de eerste keer, een klein lijntje is al voldoende.
Mja wat je kunt doen, dat weet ik niet, ik weet niet met wat je je graag bezighoudt.. maar ik denk als je eenmaal speed ophebt, dan zul je wel weten wat gedaan.
Wat ik leuk vind aan speed, gewoon, dat ik dan wakker ben en veel dingen kan doen, dat ik geen tijd verlies door te slapen, ik krijg meer zelfvertrouwen en heb het gevoel dat ik alles aankan, maar eenmaal ik terug nuchter word, besef ik wel dat dat gevoel maar een droom is, en dat het leven eigenlijk echt maar kut is, het is steeds weer een hardere klap in mn gezicht..

En hoe bedoel je? hoe snuif je het?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Soms realiseerde ik me op speed juist hoe kut het leven eigenlijk is. Het heeft me geholpen veel dingen te zien zoals ze echt zijn, ik heb er veel geleerd.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Saivy zei:
Niet te veel nemen de eerste keer, een klein lijntje is al voldoende.
Mja wat je kunt doen, dat weet ik niet, ik weet niet met wat je je graag bezighoudt.. maar ik denk als je eenmaal speed ophebt, dan zul je wel weten wat gedaan.
Wat ik leuk vind aan speed, gewoon, dat ik dan wakker ben en veel dingen kan doen, dat ik geen tijd verlies door te slapen, ik krijg meer zelfvertrouwen en heb het gevoel dat ik alles aankan, maar eenmaal ik terug nuchter word, besef ik wel dat dat gevoel maar een droom is, en dat het leven eigenlijk echt maar kut is, het is steeds weer een hardere klap in mn gezicht..

En hoe bedoel je? hoe snuif je het?
Klik om te vergroten...

Hoe je dat doet zegmaar. hang je met je neus er gewoon boven, een neusgat dichthouden ofzo?
Of via n rietje of iets dergelijks?

*voelt zich dom klein en blond :flushed:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Omdat ik daar geen zin in had. Ben in mn bedje gaan liggen, mezelf opgerold in de deken (had het de hele dag al vet koud gehad) en muziekje aan. En dan oogjes dicht en dan heeeel langzaam in slaap vallen.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ohnee..sorry je hebt gelijk. Zie dat de klok van DF een uur achter loopt.

Maar waarom heb je het forum dan niet ondergepost met onzin?
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ga even doen alsof ik jouw ga het me niet afraden niet gelezen heb

blijf er gewoon vanaf voor jet weet heb jet nodig om niet in slaap te valle waar je staat
speed is gewoon een veel te fijne drug om mee te experimentere
zeker als je er een zwak voor hebt dan ga jer echt van houde en kan jer ,ni aan weerstaan

klinkt mss als een bezorgde ouder
maar het is meer een uit ervaring sprekende
ik zeg niet dat het kutspul is (ookal weet ik dat het je lichaam naar de kl*te helpt)
maar tis zooo fijn da je echt zwaaar moeite moet doen om je gebruik in de hand te houwe
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Yuh, dat ga ik doen :)
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#12
En zo begint het! Eerst een keer en dan gelijk het weekend erop weer en dan doordeweeks, ............

Lekker spul, maar zie het gewoon als een party drug. Niet elke week in de kroeg of zo, maar als je naar een party gaat en tot 8 uur of later wil doorgaan.
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Echt niet goed hoor in de kroeg zitten met speed. Ga dan gewoon beetje chill drinken en daarna jointje roken? En die drugs als xtc en speed gewoon op partys AF EN TOE.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het was een soort van ''toeval'' dat ik gisteren speed zou nemen, eigenlijk zou de eerste keer pas volgende week zijn. Maar dan zouden ik en een vriendin het samen doen, en allebei totaal onervaren. En nu heb ik het de eerste keer geprobeerd met iemand die er al wat vanaf weet :)
En ja inderdaad, volgende week dus wéér. En deze week waarschijnlijk vást ook nog wel eens.
Maar dan is het basta, want ik zou niet weten hoe ik eraan zou moeten komen, en ik ga geen dealers zoeken op straat.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Another satisfied customer :smoke:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#16
Solidius zei:
Another satisfied customer :smoke:
Klik om te vergroten...
:beer:
b
boelsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Saivy zei:
Ja neem toch maar een rietje.(zeer sterk aanbevolen) :wink:
Klik om te vergroten...

hier rold iedereen een briefje geld op ,is de juiste lengte, of een rietje ja
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#18
boels zei:
Saivy zei:
Ja neem toch maar een rietje.(zeer sterk aanbevolen) :wink:
Klik om te vergroten...

hier rold iedereen een briefje geld op ,is de juiste lengte, of een rietje ja
Klik om te vergroten...

met briefgeld snatzen vind ik ranzig.......
dan word t in de loop van de avond helemaal nat aan t uiteinde die je in je neus stopt,en blijft je dure bagger overal kleven......
doe mij maar een snuifbuis of rietje
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Doe mij maar goedkope bagger.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#20
melissa zei:
boels zei:
Saivy zei:
Ja neem toch maar een rietje.(zeer sterk aanbevolen) :wink:
Klik om te vergroten...

hier rold iedereen een briefje geld op ,is de juiste lengte, of een rietje ja
Klik om te vergroten...

met briefgeld snatzen vind ik ranzig.......
dan word t in de loop van de avond helemaal nat aan t uiteinde die je in je neus stopt,en blijft je dure bagger overal kleven......
doe mij maar een snuifbuis of rietje
Klik om te vergroten...

maar melis, nu weet ik aan welk spul je zo verslaafd bent (geweest)
en tjsa. Ik geef je groot gelijk. Het is heerlijk, MAAR ZO FKING slecht.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."