Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat ?

Wat ?

221 antwoorden
63 weergaven
18-5-2026
b
boelsLid
01-01-2024, 00:00
#1
bedoelde daar maar mee da als ge over risico's gaat piekeren.....
ge kund overal een risico in zien
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#2
boels zei:
bedoelde daar maar mee da als ge over risico's gaat piekeren.....
ge kund overal een risico in zien
Klik om te vergroten...

Het is anders een heel serieus probleem en risico. Als iemand gaat spuiten zeg jij dan ook 'ben de gek ge kund overal een risico in zien' en laat ze vuile naalden gebruiken? Het is niet dat je je neus misschien stoot of zo. Het gaat om een ziekte krijgen. Of geen ziekte krijgen.

Het verband wat jij legt is onjuist.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#3
nutsss zei:
boels zei:
bedoelde daar maar mee da als ge over risico's gaat piekeren.....
ge kund overal een risico in zien
Klik om te vergroten...

Het is anders een heel serieus probleem en risico. Als iemand gaat spuiten zeg jij dan ook 'ben de gek ge kund overal een risico in zien' en laat ze vuile naalden gebruiken? Het is niet dat je je neus misschien stoot of zo. Het gaat om een ziekte krijgen. Of geen ziekte krijgen.

Het verband wat jij legt is onjuist.
Klik om te vergroten...

Ieder zijn manier op doen en denken.
De ene doe het zo en de andere zo.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#4
flash kieke zei:
Ieder zijn manier op doen en denken.
De ene doe het zo en de andere zo.
Klik om te vergroten...

prima. wat kan mij t eigenlijk schelen. :beer:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het kan mij schelen omdat het een topic is over de eerste keer speed van jonge meisjes die serieus advies nodig hebben!

:angry:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#6
I give up.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#7
En daarom over een rietje belachelijk doen.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mooi zo. :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Qocaïne zei:
MetaalKonijn zei:
Ze vindt 't wel verdacht lekker. :P
Klik om te vergroten...

maar vinden wij dat ook niet gewoon ?:P
Klik om te vergroten...


Ik heb er m'n twijfels over of 't wel zo lekker is. :P

Stiekem is 't wel lekker, maar op 't laatst word 't zo psychotisch. schimmen zien, stemmen horen, terwijl je gewoon lekker wil slapen, dat spreekt me allemaal wat tegen. Daarnaast een zeer vies gevoel na afloop. Ook de lading bullshit die je uitkraamt is allesbehalve briljant, en stelt eigenlijk geen fuck voor, terwijl je jezelf zegt dat je heel sociaal bezig bent.

Maar goed, als ik straalbezopen ben, en je me een bult voor m'n neus legt, dan doe ik 't waarschijnlijk ook nog wel. :`)
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#10
spacekonijn zei:
Deranged zei:
Soms realiseerde ik me op speed juist hoe kut het leven eigenlijk is. Het heeft me geholpen veel dingen te zien zoals ze echt zijn, ik heb er veel geleerd.
Klik om te vergroten...

ik denk dat dit wel samenvat hoe bar slecht speed kan zijn en hoe negatief je erdoor in het leven kunt gaan staan.

met 'geholpen dingen te zien zoals ze echt zijn' , bedoeld deranged eigenlijk 'het heeft mijn realiteit zodanig in de war geschopt dat ik het leven ontzettend kut ben gaan vinden'
Klik om te vergroten...

Wat een dom gelul. :mrgreen: :wave:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben benieuwd wanneer jij eens op je bek schuift. :P
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben benieuwd waneer jij eens dood gaat. :mrgreen:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
I shall haunt you forever. :mrgreen:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#14
:(
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Laat de ironie je niet in je reet neuken.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#16
nutsss zei:
minn zei:
En ja inderdaad, volgende week dus wéér. En deze week waarschijnlijk vást ook nog wel eens.
Maar dan is het basta, want ik zou niet weten hoe ik eraan zou moeten komen, en ik ga geen dealers zoeken op straat.
Klik om te vergroten...

Als je eenmaal de mensen kent dan zal het niet zo'n probleem zijn denk ik. Kijk uit he Minn, je went er erg snel aan. En al die voordelen uit het begin lijken deels te verdwijnen en de nadelen worden steeds duidelijker.
Just for fun!
Klik om te vergroten...

Daar heb je gelijk in gehad. Ik ken nu meerdere mensen waarvan ik het eigenlijk zonder problemen van kan kopen. Ook vrij goede pep nog. De verleiding is groter en wordt ook groter en groter, maar ik ben niet alleen. :) Als ik wel alleen was, was ik nu allang een die-hard speedjunk geweest. Zo fokking fijn is dat spul.


PharmaPhreeK zei:
leren of je kamer opruimen is het beste met speed. als je een leuke avond wil ga je bier zuipen
Klik om te vergroten...

Ik ga altijd kamers opruimen op pep :grin: Mensen verzorgen, da's leuk met pep op. En ook fijn losgaan op techno is: :hearteyes:


lot zei:
caatje zei:
minn zei:
Precies! En dat is dus waarom ik het voor deze éne keer heb, en hierna geef ik er nooit meer geld aan uit. Ik lag vannacht straks als n aap in mn bed, en naastme stond een aquarium te loeien en ik dacht bij mezelf, waar the hell ben ik mee bezig?!
Klik om te vergroten...

Weet je nog Minn? :grin:
Klik om te vergroten...


Wat ik nog heel goed weet is dat ze mij riep: en Lot denk eraan het blijft bij een keer!!

juist jaa.. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Jaaaa, dat weet ik nog wel. Beloftes zijn beloftes, dat is waar. Maar ik ben ook maar een mens he, met verleidingen en zondes.



Pep is lekker ja, maar goed leven met een toekomst is lekkerder. En er zijn dagelijks genoeg mensen die mij daaraan herrinneren.
Ik heb wel veel voordelen van pep gehad. Een goed aantal kilo's kwijt, en ik heb sociaal meer zelfvertrouwen opgebouwd, ook zonder pep.
Je moet weten hoe je ermee om moet gaan, en dan zullen de voordelen groter zijn dan de nadelen. Het moeilijke is alleen dat die grens van veel factoren afhangt. En als die factoren veranderlijk zijn zit het gevaar in een klein gemeen rot hoekje. En in je eentje is het dan haast niet op te lossen en heb je dus meerdere mensen nodig om dat gevaar van verslaving in de gaten te houden.
Gelukking zijn mijn factoren vrij constant en heb ik veel mensen om me heen die op me zullen letten. :)


Mooi verhaaltje he
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pepklep.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Deranged zei:
Pepklep.
Klik om te vergroten...
:openmouth:
*
*cocacola*Lid
01-01-2024, 00:00
#19
de energie is goddelijk dat je overal zin in hebt wat je nooit in je hoofd zou krijge als je nuchter bent en dat opruimen stofzuigen enz een feestje is !!!
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Motivatie om m'n kamer op te ruimen heb ik er anders nog nooit van gekregen. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."