Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat ?

Wat ?

221 antwoorden
68 weergaven
18-5-2026
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#1
minn zei:
MetaalKonijn zei:
Eigenlijk snap ik niet hoe je elke dag aan die crap kunt zitten zonder een immens schuldgevoel op te bouwen.
Klik om te vergroten...

Precies! En dat is dus waarom ik het voor deze éne keer heb, en hierna geef ik er nooit meer geld aan uit. Ik lag vannacht straks als n aap in mn bed, en naastme stond een aquarium te loeien en ik dacht bij mezelf, waar the hell ben ik mee bezig?!
Maar het rare is, als je het neemt, voelt het helemaal niet alsof het onwijs slecht is voor je lichaam, en de ochtend daarna merk ik niks, behalve dat mn maag helemaal leeg is, en geen behoefte heb om te eten.
Maar ik weet dondersgoed dat het écht wel slecht is, ookal voelt het misschien niet zo.
Maar idd Metaal, ik snap dat ook niet hóé verslaafde mensen dat in godsnaam doen, wat gebeurt er dan met je geweten?
Klik om te vergroten...

Het klinkt dom, ik weet het, maar zo begon iedere verslaafde. Niemand snapt hoe je er verslaafd aan kan worden. Maar, ik heb respect voor je keuze dat je het hierna opgeeft, hoop dat je die ook na kan komen :)
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste Boogie band ooit, Canned Heat:

This is a song with a message,
I want you to heeeeed my warning.

Wanna tell you all a story, about this chick I know.
They call her Amphetamine Annie, and she's always shovelin' snow.
I sat her down and told her, I told her crystal clear
I don't mind you gettin' high but there's one thing you should fear
Your mind might think it's flyin' baby on those little pills
But you ought to know it's dyin', cause - speed kills!

But Annie kept on speedin', her health was gettin' poor
She saw things in the window, she heard things at the door
Her mouth was like a grindin' mill, her lips where cracked and soar
Her skin was turnin' yellow, I just couldn't take it no more
She thought her mind was flyin' on those litte pills
She didn't know it was going down fast, cause - speed kills!

--- Solo ---

Yaaaa, speed can kill you too baby, yaa

Well I sat her down and told her, I told her one more time
The whole wide human raice has taken far too much melamine
She said "I don't care what a limey says, I got to get it on
I'm not hip to the seen of the man who come from across the pond"

She wouldn't heed my warning, Lord she wouldn't hear what I said
Now she's here in the grave yard, and she's awfully dead.

Ya, speed gonna kill you!
Anybody.
Speed will get you!
Speed from over the pond.
There ain't no hope baby...
Yaa, aah hah.
Spoon a Spoon a Spoon.... huah...


Niks mis met speed trouwens, maar het kan wel doden... :tongueout:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#3
minn zei:
MetaalKonijn zei:
Eigenlijk snap ik niet hoe je elke dag aan die crap kunt zitten zonder een immens schuldgevoel op te bouwen.
Klik om te vergroten...

Precies! En dat is dus waarom ik het voor deze éne keer heb, en hierna geef ik er nooit meer geld aan uit. Ik lag vannacht straks als n aap in mn bed, en naastme stond een aquarium te loeien en ik dacht bij mezelf, waar the hell ben ik mee bezig?!
Maar het rare is, als je het neemt, voelt het helemaal niet alsof het onwijs slecht is voor je lichaam, en de ochtend daarna merk ik niks, behalve dat mn maag helemaal leeg is, en geen behoefte heb om te eten.
Maar ik weet dondersgoed dat het écht wel slecht is, ookal voelt het misschien niet zo.
Maar idd Metaal, ik snap dat ook niet hóé verslaafde mensen dat in godsnaam doen, wat gebeurt er dan met je geweten?
Klik om te vergroten...

Dat dacht ik meestal ook na mijn gebruik de dagen daarna , toen ik begon met drugs.(depri zijn)
Maar toen als het weekend in aankomst was, had ik er terug zin in. En zo bleef het een half jaar duren.
Nu heb ik dat gevoel allemaal niet meer.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
She says: "You know that you can go much faster." - Yeah, yeah.
I know that peoples' talk can be so cheap. - Hey, hey.
I got this voodoo child inveined on me,
I'm gonna use my power to ascend.
You know I got these running heels to use,
sometimes there's no way I lose.
I was born to rock,
And built to last.
You've never seen my feet,
they can go so fast.

Dance!…Yeah, hey!
Nothing left for me to do, but dance!
All these bad times I'm going through, just dance!…Hey.
Got Canned Heat in my heels tonight, baby.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#5
Solidius ik ben bijna badass! nog 1 tje!
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ach kan mij t schelen!

:rock: :rockband: :rockband: :rockband: :beer: :stoned: :xtc:


DAVE you are next!
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#7
minn zei:
Dzy zei:
Neem ook kauwgom mee, daar ga je me dankbaar om zijn :)
Klik om te vergroten...

zalk doen :grin:
Klik om te vergroten...

neen dan ga je pas beginnen met kouwe veroorzaakt enorme pijn in je kake
laat je kake gewoon hun leve leide
ookal gaan ze nog al heen en weer
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#8
minn zei:
Yuh, dat ga ik doen :)
Klik om te vergroten...

dat zegt iedereen eerst
dat was iedereen eerst van plan
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#9
nutsss zei:
Ach kan mij t schelen!

:rock: :rockband: :rockband: :rockband: :beer: :stoned: :xtc:


DAVE you are next!
Klik om te vergroten...

in míjn topique. -.-
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
nutsss zei:
Ach kan mij t schelen!

:rock: :rockband: :rockband: :rockband: :beer: :stoned: :xtc:


DAVE you are next!
Klik om te vergroten...

Gefeliciteerd!
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#11
leren of je kamer opruimen is het beste met speed. als je een leuke avond wil ga je bier zuipen
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#12
PharmaPhreeK zei:
leren of je kamer opruimen is het beste met speed. als je een leuke avond wil ga je bier zuipen
Klik om te vergroten...


of laat in de middag beginnen met snatsefratse, je kamer gaan opruimen of leren, en daarna gaan zuipen. heb je meer aan je avond als je het mij vraagt
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#13
volgens mij ben ik een beetje los gegaan in die pm.. :openmouth:

3 kantjes in word of zo.. ik hoop dat je er wat aan hebt :mrgreen: :wave:
B
BennLid
01-01-2024, 00:00
#14
minn zei:
Wat vinden jullie nou zo leuk aan speed?
Klik om te vergroten...
de kracht om door te gaan

Wat is aan te raden om te doen?
Klik om te vergroten...
geen speed gebruiken :P

Wat is jullie lievelings bezigheid?
Klik om te vergroten...
voetballen :P

Wat gebeurt er met jullie eetlust?
Klik om te vergroten...
verdwijnt helemaal

Hoeveel lijntjes raden jullie aan voor twee beginnende bakvisjes?
Klik om te vergroten...
NUL ! gewoon niet aan beginnen .. tis troep ! :P

Hoe snuiven jullie het? Gewoon met de neus erboven hangen? Of sleutelpuntjes?
Klik om te vergroten...
Gewoon met je neus er boven hangen vereist aardig veel zuigkracht :P haha maareh .. sleutelpuntjes, of met opgerold briefje ..
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Deranged zei:
Soms realiseerde ik me op speed juist hoe kut het leven eigenlijk is. Het heeft me geholpen veel dingen te zien zoals ze echt zijn, ik heb er veel geleerd.
Klik om te vergroten...

ik denk dat dit wel samenvat hoe bar slecht speed kan zijn en hoe negatief je erdoor in het leven kunt gaan staan.

met 'geholpen dingen te zien zoals ze echt zijn' , bedoeld deranged eigenlijk 'het heeft mijn realiteit zodanig in de war geschopt dat ik het leven ontzettend kut ben gaan vinden'
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als ik hier zo in huis rond kijk dan is dat voordeel bij mij allang verdwenen. Dat opruimen bedoel ik. Mijn neusbotje zit er nog. Dacht ik.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
*cocacola* zei:
als ikme neus ophaal is een neusgat dicht en de ander niet ook heb ik steeds het gevoel dat
Klik om te vergroten...

Dat is wel herkenbaar, en zeer irritant ook.

Verder; typ eens even netjes! :P
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#18
*cocacola* zei:
ik heb een vraagen ik hoop dat hier lieve mense zijn die em willec beantwoorde ik zit constant aan me neus omdat ik in me hoofd heb dat het kapot is mijn neustussenschotje is best wel dik als ikme neus ophaal is een neusgat dicht en de ander niet ook heb ik steeds het gevoel dat ik iets in me neus heb en dat ias dan niet zo kent iemand dit ?? please antwoord en owja als je 1 of 2 gram in de week snuift nooit meer duurt het dan lang dat me neusbotje weg is ???
Klik om te vergroten...

ben ik nu paranoia? Wie is dit?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het zijn de Russen!
*
*cocacola*Lid
01-01-2024, 00:00
#20
en weet je ook hoe het komt dat je zo,n lege maag hebt steeds sinds ik een half jaar gebruik heb ik dat soms eet ik iets vets zoals een gevulde koek en dan na een half uur knort mijn maag alweer maar heb geen honger absoluut niet betekent dit dat je maag naar de klote is ??xxx

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."