Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat ?

Wat ?

221 antwoorden
67 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja maar nog niks afgesproken. :smoke:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, kappen nu stelletje irritante internetneukers.
R
RoyalFluShLid
01-01-2024, 00:00
#3
Veel succes ermee =)

:stoned:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gevolgen na gebruik:

Energiek en spraakzaam
Onderdrukking vermoeidheid
Afname eetlust en zelfkritiek
Grote pupillen
Toename zelfvertrouwen en concentratie
Stijve, verkrampte (kaak-)spieren
Oververhitting
Hartritmestoornissen, hersenbloeding
Uitputting en katerig gevoel na uitwerking

Niet vergeten dat je grote pupillen krijgt. De volgende dag merk je het echt wel. Zorg ervoor dat je voldoende vocht binnen krijgt. Dus veel drinken, want anders droog je uit en kan je 's ochtends een kater hebben.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
davie zei:
Gevolgen na gebruik:

Energiek en spraakzaam
Onderdrukking vermoeidheid
Afname eetlust en zelfkritiek
Grote pupillen
Toename zelfvertrouwen en concentratie
Stijve, verkrampte (kaak-)spieren
Oververhitting
Hartritmestoornissen, hersenbloeding
Uitputting en katerig gevoel na uitwerking

Niet vergeten dat je grote pupillen krijgt. De volgende dag merk je het echt wel. Zorg ervoor dat je voldoende vocht binnen krijgt. Dus veel drinken, want anders droog je uit en kan je 's ochtends een kater hebben.
Klik om te vergroten...

Die gevolgen zijn er niet altijd, en ook de grote pupillen, hangt van persoon tot persoon af.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk als je regelmatig gebruikt dat de grote pupillen verdwijnen.

Je moet er goed opletten dat als je 's ochtends wakker bent eerst in de spiegel kijkt voordat je je ouders recht in de ogen aankijkt. Daarnaast kan het zijn dat je niet mee eet of je kaken op elkaar houdt. Gebruiken is leuk, maar let op 's ochtends met je ouders. Tenzij ze het niet erg vinden.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#7
nutsss zei:
ja maar moet je ze dat dan kwalijk nemen? Op een bepaalde leeftijd heb je weinig respect voor dingen die nog te ver van je af staan. Die keuze is gemaakt en dan maak je het alleen maar erger door hun keuzes ook niet te respecteren toch?
Klik om te vergroten...
so tr00 :wink:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Was al die uitleg voor mij bestemd?
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gevoelsmatig zeg ik nu: Nee. :rolleyes:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja ,maar minn weet toch zelf wat de gevolgen zijn van snuiven van een rietje en delen en die toestand. Dus als ze slim genoeg is weet ze dat ze dat niet moet doen.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#11
oh zo. Dat het advies dom was en dat ik de dames onderschat?
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#12
nutsss zei:
oh zo. Dat het advies dom was en dat ik de dames onderschat?
Klik om te vergroten...

Dat heb ik niet gezegt eh.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#13
:smoke: ik weet t niet meer.

Biertje?
P
Pommetje H.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Kennis is macht.... (huh?) :confused:

Hoe meer je uitprobeert, hoe meer je weet en.....(als je verstandig bent) hoe minder je gebruikt.....(huh?) :confused:

Ik denk dat ik mijn wijsheden vandaag maar even achterwege laat... :flushed:

Nutsss, goed idee. Ik neem ook nog een biertje, proost :beer:

Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is, dat je de dames maar gewoon door schade en schande en vallen en opstaan wijs moet laten worden. Negatieve ervaringen zijn ook wijze lessen..... (kunnen ook wijze lessen zijn).
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik weet niet zeker of je het nu duidelijker maakt mopje maar PROOST!
b
boelsLid
01-01-2024, 00:00
#16
nutsss zei:
boels zei:
bedoelde daar maar mee da als ge over risico's gaat piekeren.....
ge kund overal een risico in zien
Klik om te vergroten...

Het is anders een heel serieus probleem en risico. Als iemand gaat spuiten zeg jij dan ook 'ben de gek ge kund overal een risico in zien' en laat ze vuile naalden gebruiken? Het is niet dat je je neus misschien stoot of zo. Het gaat om een ziekte krijgen. Of geen ziekte krijgen.

Het verband wat jij legt is onjuist.
Klik om te vergroten...

ja ge hebt gelijk ze maar ik bedoel maar als ge u eige altij de risico's moet aantrekke kunde nix meer doen, ge ze jong en voila, geniet der van.
ni stresse over dit en dat.
Ok, der zijn dinge waar ge moet van wete da ge ze ni doe, maar da zen ni echt veel dinge ze
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eigenlijk snap ik niet hoe je elke dag aan die crap kunt zitten zonder een immens schuldgevoel op te bouwen.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Schuldgevoel, daar weet ik ook nog iets over.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jij weet wel meer.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
en ik weet t meest :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...789101112
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."