Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsverslaafd:(:( serieus reacties enkel en lees helemaal a u b

verslaafd:(:( serieus reacties enkel en lees helemaal a u b

98 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#1
spuiten is wel gezonder, mits schone speed en spuiten.. geen neus en maag schade..
b
berbe

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik wil niet stoppen ik wil gewoon weten of spuiten gezonder is
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
berbe zei:
zommes zei:
Berbe, ik zou ten eerste aanvaarden dat je een keiharde verslaafde bent, want met dat feit ontkennen kom je helemaal nergens.

Proberen je ouders je niet te helpen? Misschien kan je aan hun vragen of ze je willen helpen met afkicken?

Het klinkt eerlijk gezegd allemaal vrij hopeloos. Als je zo doorgaat is de kans heel erg groot dat je psychotisch wordt en daar kom je je leven niet meer van af. Als je het nog niet allang bent.
Klik om te vergroten...

niet slecht bedoeld ofzo eh maar:
BEN JIJ OP JE KOP GEVALLEN????
Klik om te vergroten...

dat kunnen we andersom ook wel vragen...
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
berbe zei:
ik wil niet stoppen ik wil gewoon weten of spuiten gezonder is
Klik om te vergroten...

Debiel, dan kun je net zo goed meteen die hele text weg editten, en in de eerste plaats met zo'n stomme vraag komen, die je ook met een search had kunnen vinden. Cheerio.
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja ma zo weet je hoe het zit en de wrs oorzaak dat ik nu snel slecht eruit zie

en of spuiten dan dat weg zou nemen
IMBICIEL :rolleyes:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Denk toch na man :rolleyes:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
berbe zei:
ja ma zo weet je hoe het zit en de wrs oorzaak dat ik nu snel slecht eruit zie

en of spuiten dan dat weg zou nemen
IMBICIEL :rolleyes:
Klik om te vergroten...


Nee. Van speed spuiten ga je er niet goed uitzien.
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#8
berbe zei:
ik wil niet stoppen ik wil gewoon weten of spuiten gezonder is
Klik om te vergroten...
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: er valt hier niets aan toe te voegen!
P
Pommetje H.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Tjeempie!! :( Over hardnekkig gesproken.
Ik hoop dat je snel het licht ziet.... :sunglasses:
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#10
mathijs zei:
berbe zei:
ja ma zo weet je hoe het zit en de wrs oorzaak dat ik nu snel slecht eruit zie

en of spuiten dan dat weg zou nemen
IMBICIEL :rolleyes:
Klik om te vergroten...


Nee. Van speed spuiten ga je er niet goed uitzien.
Klik om te vergroten...

en van snuiven wel dan :(
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#11
berbe zei:
mathijs zei:
berbe zei:
ja ma zo weet je hoe het zit en de wrs oorzaak dat ik nu snel slecht eruit zie

en of spuiten dan dat weg zou nemen
IMBICIEL :rolleyes:
Klik om te vergroten...


Nee. Van speed spuiten ga je er niet goed uitzien.
Klik om te vergroten...

en van snuiven wel dan :(
Klik om te vergroten...
spuit maar jonge, dan word je echt een knapperd :wave:
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#12
berbe zei:
mathijs zei:
berbe zei:
ja ma zo weet je hoe het zit en de wrs oorzaak dat ik nu snel slecht eruit zie

en of spuiten dan dat weg zou nemen
IMBICIEL :rolleyes:
Klik om te vergroten...


Nee. Van speed spuiten ga je er niet goed uitzien.
Klik om te vergroten...

en van snuiven wel dan :(
Klik om te vergroten...
Spuiten of snuiven!!je word met alle twee minstens 150 jaar!! :mrgreen: :angry:
a
angel1Lid
01-01-2024, 00:00
#13
XpRnz zei:
10 Gram op een avond.. dat je nog leeft zeg!
Klik om te vergroten...

als je het zo leest, leeft ie nog maar half
a
angel1Lid
01-01-2024, 00:00
#14
is het nou een hij of een zij??
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
angel1 zei:
is het nou een hij of een zij??
Klik om te vergroten...

Het is een hij.
t
tofkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
10????

Als je 10 g op een avond wegwerkt kan dit maar 3 dingen willen zeggen:

1 je morst heeeeeel veel

2 t is geen deftige pep

3 je telt 1-2-10
s
stuikerkenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Idd 10 gram op een avond hmm... Dan ben je echt wel ziek, of je kan gwn niet tellen. :rolleyes:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Waarschijnlijk iemand die van overdrijven houdt, in de dubbele zin van het woord.

Of gewoon hele erge kutpep. 10 gram écht goeie speed op 1 avond en je bent zo dood als een wtc-slachtoffer.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
en vraag me dan af hoe ie aan t geld komt om elke dag 10gram weg te snuiven
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#20
zommes zei:
Waarschijnlijk iemand die van overdrijven houdt, in de dubbele zin van het woord.

Of gewoon hele erge kutpep. 10 gram écht goeie speed op 1 avond en je bent zo dood als een wtc-slachtoffer.
Klik om te vergroten...
whehe dude,mondje houden als je nergens iets van weet...
vraag eens aan schranz hoeveel speed(kwaliteitspeed) "gert rutten" erdoor jaagt op 1 nacht...
denks dat je omvalt :wink:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."