Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsverslaafd:(:( serieus reacties enkel en lees helemaal a u b

verslaafd:(:( serieus reacties enkel en lees helemaal a u b

98 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#1
spuiten is wel gezonder, mits schone speed en spuiten.. geen neus en maag schade..
b
berbe

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik gebruik nu al 2 jaar zo goed als dagelijks pep
ik vind het gewoon zo heerlijk ik kan er geewoon niet vanaf blijve
ik weet dat het zeer ongezond is en schadelijk
maar ik weet gewoon niet hoe het komt
maar ik besef meer en meer hoe moeilijk het voor me is om er nee tegen te zeggen
mensen zegge me dat ik er beter mee stop en ik weet ergens wel dat ze gelijk hebben maar toch heb ik zo iets van ik stop wel ooit

zo van ik zal wel ooit op een dag er genoeg van hebben maar voor men 23stewilk er niet mee stoppen
maar ook weet ik dat ik het zoveelste verder ik het blijf doen ikk het moeilijker zal hebben om er dan mee te stoppen
ik maak mensen gek door er veel te veel naar hun zin iver te praten
en overdrijf soms in mijn gebruik
ik heb tijd geleden 10 gr pep er in een nacht door gejaagd 7 gr gesnoven en 3 gr oraal (had 25 gr gehaald en omdatk zo blij was dak trug pep had hebk heel het zakje (wat ik had over gedaan in ander zakje waar dus 25 gr in heeft gezeten uitgelikt en vond het nog lekker ook
en daarna nog 1 gr met een lepel uit men zakje met de ondertusse al 23gr (rest plakte nog in het ander zakje)
toen ben ik 1 dag heeeeeeeel slecht geweest (afkick dus)
en heb ik door zoveel oraal in te nemen =>had ervoor nooit bommetjes genome ofzo)
4 dagen niet kunnen eten en heel veel gal moeten kotsen (dat vieze gele spul in je maag)
op de nacht zelf kreeg ik brandend zuur in de keel (ook door het orale ingenome pep) en evegoed deed ik maar door totk op gegeve moment een hele hoop wit brandende troep uit braakte op het gazon (dag erna was die hoop braaksel een dorre plek in het gras) maar evengoed bleef ik maar door doen
4 dage erna dee ik nog zo gek en vaag dat mensen dachte dat ik was blijve hange (of iets geestelijks had overgehouwe ofzo

toenk de eerste dag erna (toen ik dus afkick had) op een bank lag dacht kameraad dat ik dood aant gaan was
zei hij me achteraf
toen had ik mijn overige 15 gr aan hem gegeven en gezegt ik pak nooit geen pep meer nu stop ik
en 2 dage erna hadk em al trug gevraagt en nog eens 3 a 4 dagen erna was die dan ook weer op
toen benk dan aar weekjes geestopt


en nu :ben ik dus aan het werken (vaste nachtpost)
en gebruik bijna dagelijks op het werk (wel al veeeeeeeeeeel minder als eerst op school

maar vanaf die nacht (10gr) ga ik er heeeeeeeeel snel
suppppeerrr slecht uitzien na 1 nachtje wakker met amper een grammetje al
terwijl ik ervoor veel hele week door deed op pep zonder ook maar tikkeltje walleen te krijgen onder de ogen
maar nu echt 1 gr op een hele nacht hele nacht niets/weinig slapen
=>dag erna rond de ogen zwart ogen heel dip diep in het hoofd hebben staan bovenste ooglid plakt aan verlepte huid van oogkas aan heel de huid totaal verdroogt

kort om kzie er nu na belachlijk weinig te nemen echt superslecht uit (bna zombie zeg maar
ouders zien me zo wel vaak maar durven niet te confronteren omdat ze niet zeker zijn denk ik maar tijd geleden zei men vader wel vaker van volgens mij gebruik jij iets je oge zien er nietuit juist een verslaafde
terwijl ik eig niet verslaafd ben (ik heb wel een probleem met ervan af te blijven ik vind het gewoon zo goddelijk lekker spul dat ik er niet nee tegen kan zeggen
als ik weet van iem dat ie pep bij heeft en ik heb geld of kan aan geld komenzeker en vast dat ik 5 gram koop als ie die kan missen
maar watk ook merk als ik nu 2 a 3 dagen nix heb gehad ben ik zwaar gefrustreerd omdat ik nuchter zijn haat dat ik hetuitwerk op me pa minste wat ie zegt vlieg ik uit of reageer ik beetje agressief
(klinkt mss verslaving)
maar dat ben ik in mijn ogen echt niet

en als pep zogoed als uit me bloed is ben ik constant moe slaap ik heele dagen en nachten en heb ik voort durend honger die na een klein beetje eten al weer weg gaat
en na niet zo veel tijd weer trug is
stoppen wil ik nu nog niet zoals ik al zei
maar als ik zou willen stoppen hou kan ik dat dan best doen want ik ga werken en is niet zo heel zwaar werk maar toch ook niet chill en zoask net zei benk als pep uit me lijf aant gaan is uitgeput dus kan ik niet werken ik zou dus eig alleen kunnen stoppen als ik langere tijd verlof heb

wel ben ik heel blij dat er in europa moeilijk methamfetamine te vinden is aan pep ben ik al verkocht en beetje verliefd op zeg maar
maar
nu heb ik dus enkelen vragen
dat ik er sneller slecht uit ga zien na datk eens overdreef in mijn gebruik komt dat omdat mijn lichaam toen een felle klap heeft gekregen van de afkick en zo dergelijk

en hoe komt het dat ik ookal heb ik een dag zwaar afgezien van afkick toch nog wil en met plezier ook zal gebruiken liefst diezelfde week nog of zelfde dag nog

kheb mss wel een probleem geefk toe
maar toch zie ik mezelf niet als verslaafd is dit dan een soort ontkennings fase of heb ik nu gelijk
ik gebruik nooit om de afkick weg te houwen ofzo altyd puur voor lekker hard te gaan strak te staan nuchter vind ik zwaar kut en pep is het enige watkelke dag in de plaats daarvan zou willen
je mag blokken sos gooien naar me zakken met pillen rollen papertrips acid of tonnen ghb kan ik allemaal nee tegen zegge maar zegniet wil je ook lijntje pep want zowiezo zegk ja als ik pep heb kan ik niet zeggen van ik houw wat voor morgen ik moet gewoon nemen tot het op is (kvoel me dan niet depri ofzo wel moe natuurlijk en nog meer honger




en mensen met reacties zoals vind je jezelf nouw stoer of dergelijke uitspattingen die op niets slaan hou ze maar mooi voor jezelf drugs is niets om fier om te zijn en niets om je voor te schamen (hebk et wel over normale drugs niet crack hero meth of ander zwaar verslavende middelen)
maar dus hou ze voor je zelf ik ben hier bloed serieus
en mensen die nog nooit speed hebben gebruikt of drugs in het algemeen (hard drugs dan)

kan je echt beter zou houden ik ben zelf begonnen door ''1 keer'' een pilletje te nemen ''om te kijken hoe het voelt''
deed het ff elke keer ik uitging en toen beegon het saai te woren toen maar eens pep proberen (was slechte pep
(gewoon beetje wakker en actieve kaken maar niet die peprush waarvoor jet doet) en ddag erna had ik zware afkiick (door dat het me eerste keer was dan wrs toen tijdje sos nemen
niet veeel uiteraard (duur spul en ging nog naar school
toch maar eens andere pep kopen en proberen
goeie pep gehaald een keer genomen en kwas verkocht
deed het elke dag op school
(wel goede resultaten beter opletten minder storen (op de praatkicks soms na dan)
beterepunten
betere commentaar van lerkrachten voor die school waar ik begon met pep op school was het altyd :geedraag je let op.....

andere school pep gebruiken :ik heb de indruk dat je hier helemaal opengebloeid bent in deze school je verbaast me (na toetsen waar ik niet voor had geleerd en toch in de 70% haalde goed bezig zo door doen etc


maar nog eens bedankt voor dit te lezen khoop datk er wat goede raad door krijg en dat ik toch een paar mensen die mss als ze pep zoude probere ook eraan verkocht waren nu heb overtuigd om het niet te doen
tfucked vies met je hoofd zeker als je er niet zo goed tege kan (ook als jer goe tegen kan hoor)
en het sloopt je lichaam van binnen naar buiten
maar toch
het blijft gvd hemels spul
nog eens bedankt voor te lezen en eventueel comment die me helpt/raad geeft,....
en geen aandacht voor onozele reacties dit is een bloed serieus geopend topic niet om stoer te doen ruig over te komen of om te stoefen over hoeveel pep ik kan rijten kheb zelfs door para zijn al eens uren gejankt omdat ik mense op dit zag schrijven dat mense die 3 gram per week snuiven verslaaf zijn voort leven omdatk inzag van ik pak er 34 tot 5 en een keer 10gr voelde me toen zwaar kut omdak dacht dak er nooit meer af zou raken en nu voel ik dat ik wel kan stoppen maar kwil het nog niet iedereen krijgt wel op een moment zoiets van nu is het genoeg ik kap ermee
en bij de een zal dat paar jaar langer duren als de ander maar ik zal die dag of dat moment ook wel krijgen denk ik

ookal weetik datk beter nu zou stoppen

kweet dat het mss een stoerdoenerij verhaaltje is maar dat is het echter niet
gelieve hier dus ook respect voor te tone en je onozele reacties voor jezelf te houde (dit aan vooral de mense van partyflock :angry:)

en heb ook nog vraagje ik hoorde (onder andere van manager van herman brood dat speed spuiten veel minder schadelijk is dan snuiven

want ik ga er gewoon veel te slecht uit zien en ik wil nog niet stoppen
als ik nu zou gaan spuiten en het snuiven laten
ga ik er nog zo uit zien
ik kan nu gewoon eten op pep (klinkt mss raar maar dat leer je echt door de duur ,je valt evegoed af door dat je lichaam harder werkt )
en slape gaat soms ook maar als ik ook maar petieterig klein lijntje neem paar uurtjes later gaan me oge eruit zien

nog eens bedankt voor het lezen en srr dat het zoveel is
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Euh kan het zijn dat ik u ken?? :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Any kid can fly, few can land.
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#5
srr maar ik vroeg dus reacties waar ik iets aan heb info tips raad
....... :cry:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#6
OK dan! Als ik al twijfels had over stoppen dan zijn die nu dus weggenomen!

Jij moet ook radicaal stoppen, niet minderen, stoppen! Meld je maar ziek. En net zolang totdat je je weer een beetje normaal voelt. Gezond eten, sporten alles om je lichaam weer te laten herstellen.

En dan hopen dat je niet snel weer terugvalt.
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#7
dat is juist het probleem ik kan niet op eige houtje stoppen dat weet ik
en ik wil eig ook niet stoppen
ik wil gewoon dat er een einde komt aan die kut kop van me na zo weinig gebruike zelfs al

alsk zou stoppe zou het alleen met hulp lukken
en dat wil zegge dat me ouders het te wete komen dan en dat wil ik absoluut niet
zoals ik al zei hebbe ze me al vaker gevraagt gebruik je iets
en toen heb ik altyd kij hard ligge ontkennen
dus nu zou het dan heel hard aan komen voor hun
ik weet drugs is alleen je eige schuld maar hier thuis kan je gewoon niet nuchter leven klinkt mss raar maar op pep kan ik me inhoude dan vlieg ik alleen maar uit met woorden als ik nuchter hier langer als een week moet zitten sla ik me vader het hoofd in
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Speed snuiven is niet echt beter voor je lichaam. Het is alleen beter voor je neus. Dat spul brandt niet voor niets.
En tsja..het is moielijk om je te helpen. Is het misschien een idee om een week of 2 naar het buitenland te gaan, waar je geen pep kan fixen en na die 2 weken je ergens anders op te storten. Je nieuwe baan bijvoorbeeld...
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
nutsss zei:
OK dan! Als ik al twijfels had over stoppen dan zijn die nu dus weggenomen!

Jij moet ook radicaal stoppen, niet minderen, stoppen! Meld je maar ziek. En net zolang totdat je je weer een beetje normaal voelt. Gezond eten, sporten alles om je lichaam weer te laten herstellen.

En dan hopen dat je niet snel weer terugvalt.
Klik om te vergroten...

Zoveel wijze raad, alleen kun je het zelf niet waarmaken.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
berbe zei:
dat is juist het probleem ik kan niet op eige houtje stoppen dat weet ik
en ik wil eig ook niet stoppen
ik wil gewoon dat er een einde komt aan die kut kop van me na zo weinig gebruike zelfs al

alsk zou stoppe zou het alleen met hulp lukken
en dat wil zegge dat me ouders het te wete komen dan en dat wil ik absoluut niet
zoals ik al zei hebbe ze me al vaker gevraagt gebruik je iets
en toen heb ik altyd kij hard ligge ontkennen
dus nu zou het dan heel hard aan komen voor hun
ik weet drugs is alleen je eige schuld maar hier thuis kan je gewoon niet nuchter leven klinkt mss raar maar op pep kan ik me inhoude dan vlieg ik alleen maar uit met woorden als ik nuchter hier langer als een week moet zitten sla ik me vader het hoofd in
Klik om te vergroten...

Kan wel zijn dat je 'm dan helemaal flipt, maar zou je niet denken dat 't júist door de pep komt dat je zo uit de bocht vliegt? Als ik jou was zou ik meteen stoppen, net zoals Nutsss al zegt. Je helpt jezelf snoeihard de vernieling in. Als jij jezelf wijsmaakt dat je geen verslaving hebt, ben je zeer naif bezig.
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#11
mathijs zei:
Speed snuiven is niet echt beter voor je lichaam. Het is alleen beter voor je neus. Dat spul brandt niet voor niets.
En tsja..het is moielijk om je te helpen. Is het misschien een idee om een week of 2 naar het buitenland te gaan, waar je geen pep kan fixen en na die 2 weken je ergens anders op te storten. Je nieuwe baan bijvoorbeeld...
Klik om te vergroten...

lees eens wat jij nu zegt
:confused:peed snuiven is niet echt beter voor je lichaam het is alleen beter voor de neus
:confused:
tis juist het snatse war je neus zo tering kapot van gaat
je bedoeldee mss spuiten
en ja geen enkel gebruik is goed natuurlijk
speed vreet in zit in je bloed bloed komt overal
dus
......
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja sorry...rustig maar.
Ik maakte een foutje...bedoelde dat het slecht is voor je neus om te snuiven. Met spuiten maakt het niets kapot.
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#13
MetaalKonijn zei:
berbe zei:
dat is juist het probleem ik kan niet op eige houtje stoppen dat weet ik
en ik wil eig ook niet stoppen
ik wil gewoon dat er een einde komt aan die kut kop van me na zo weinig gebruike zelfs al

alsk zou stoppe zou het alleen met hulp lukken
en dat wil zegge dat me ouders het te wete komen dan en dat wil ik absoluut niet
zoals ik al zei hebbe ze me al vaker gevraagt gebruik je iets
en toen heb ik altyd kij hard ligge ontkennen
dus nu zou het dan heel hard aan komen voor hun
ik weet drugs is alleen je eige schuld maar hier thuis kan je gewoon niet nuchter leven klinkt mss raar maar op pep kan ik me inhoude dan vlieg ik alleen maar uit met woorden als ik nuchter hier langer als een week moet zitten sla ik me vader het hoofd in
Klik om te vergroten...

Kan wel zijn dat je 'm dan helemaal flipt, maar zou je niet denken dat 't júist door de pep komt dat je zo uit de bocht vliegt? Als ik jou was zou ik meteen stoppen, net zoals Nutsss al zegt. Je helpt jezelf snoeihard de vernieling in. Als jij jezelf wijsmaakt dat je geen verslaving hebt, ben je zeer naif bezig.
Klik om te vergroten...

nee want nuchter ben ik zo gefrustreerd door hun dak fox word
en op pep hebk iets van is lekker uitschijte en laat ze maar zage ik voel me lekker nu dat pakke ze me niet af
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#14
Saivy zei:
nutsss zei:
OK dan! Als ik al twijfels had over stoppen dan zijn die nu dus weggenomen!

Jij moet ook radicaal stoppen, niet minderen, stoppen! Meld je maar ziek. En net zolang totdat je je weer een beetje normaal voelt. Gezond eten, sporten alles om je lichaam weer te laten herstellen.

En dan hopen dat je niet snel weer terugvalt.
Klik om te vergroten...

Zoveel wijze raad, alleen kun je het zelf niet waarmaken.
Klik om te vergroten...

tuurlijk wel. Ben vandaag gestopt. Gelukkig nog niet zo ver heen als de topic-starter.
R
RottendNeusbeentjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Berbe et word nu echt wel tijd om te stoppe :openmouth:
Of zeker te minderen!!
Ik wil u nie verlieze als kameraad, en zeker nie aan snelle!! :cry:

Greetzz, you know who i am,,
Your Bussniffbuddy :wink:
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#16
mathijs zei:
Ja sorry...rustig maar.
Ik maakte een foutje...bedoelde dat het slecht is voor je neus om te snuiven. Met spuiten maakt het niets kapot.
Klik om te vergroten...
Geloof me,aub,spuit NOOIT geen speed of coke of het maak niet uit wat.het maak niet je neus kapot,da's waar,maar zeer zeker je verstand en lichaam.veel meer dan met snuiven.een vriend van mij is net opgenomen in het ziekenhuis.echt kompleet geschift,paranoia,knettergek,noem maar op.ik heb hier al over geschreven in een ander topic,en dit alleen van het spuiten.speed,niks anders,ja een jointje.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
RottendNeusbeentje zei:
Berbe et word nu echt wel tijd om te stoppe :openmouth:
Of zeker te minderen!!
Ik wil u nie verlieze als kameraad, en zeker nie aan snelle!! :cry:

Greetzz, you know who i am,,
Your Bussniffbuddy :wink:
Klik om te vergroten...

Dat zegt iemand met zo'n naam? :wink:
Is samen stoppen geen optie?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Berbe, ik zou ten eerste aanvaarden dat je een keiharde verslaafde bent, want met dat feit ontkennen kom je helemaal nergens.

Proberen je ouders je niet te helpen? Misschien kan je aan hun vragen of ze je willen helpen met afkicken?

Het klinkt eerlijk gezegd allemaal vrij hopeloos. Als je zo doorgaat is de kans heel erg groot dat je psychotisch wordt en daar kom je je leven niet meer van af. Als je het nog niet allang bent.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#19
zommes zei:
Berbe, ik zou ten eerste aanvaarden dat je een keiharde verslaafde bent, want met dat feit ontkennen kom je helemaal nergens.

Proberen je ouders je niet te helpen? Misschien kan je aan hun vragen of ze je willen helpen met afkicken?

Het klinkt eerlijk gezegd allemaal vrij hopeloos. Als je zo doorgaat is de kans heel erg groot dat je psychotisch wordt en daar kom je je leven niet meer van af. Als je het nog niet allang bent.
Klik om te vergroten...
idd ik ken er zo 2
1ne is nu ondertussen 27 en heeft al in verschillende instellingen gezeten.
hij is altijd wel ne zot geweest maar nu is het niet meer normaal.
in een weekend als die 2gram heeft, en het gaat ECHT niet anders, dan komt hij er wel mee toe.
maar heeft die 5 of 8 of 10 of zelfs 15 gram da is zowiezo zonder twijfel op.
het ergste da ik die ooit gezien heb was 2 jaar geleden op pukkelpop.
van woensdagavond tot zaterdagmiddag 27 gram.
wij wonen vlak bij da festival en heeft die nog 10 gram bijbesteld en da was snachts ook op.
moet wel erbij zeggen hij verspilt ook wel veel met te smodderen enzo.
ma dan nog :P
die had dan de zaterdag daar ook nog eens bovenop ik weet niet hoeveel lexotans opgefreet. (weet het getal nie maar het waren er veel)
hoe die er toen uitzag da vergeet ik nooit meer van mijn leven.
da was echt voor schrik van te krijgen.
die is in behandeling bij psychiater enzo, en die is schizofreen.
en begint da feller en feller te krijgen.
die krijgt er wel ik weet nie hoe veel medicatie voor, ma met hoeveel drugs da die gebruikt helpt da nie echt.
dat is echt een goeie en eig wel een slimme want die weet echt veel over van allerlij soorten dingen.
ma die zijn kortetermijngeheugen da bolt dus echt van gene zak meer.
die springt echt van het een verhaal op het ander en als die genoeg gepakt heeft dan zwijgt die geen sec meer.
wat na een tijd wel frustrerend kan worden voor ons

en dan de 2de
die is 21 jaar en gebruikt nu ondertussen een goei 2 jaar drugs ong.
hij heeft veel problemen bij zijn thuis met zijn ouders.
zijn alle 2 alcoholverslaafd. (wel geschijden)
en hij pakt normaal gezien alleen maar speed.
en is er serieus aan het onderdoorgaan.
ik ben verslaafd da weet ik van mijn eigen, hoewel ik het niet iedere dag pak.
ben meer weekendverslaafd.
hij pakt echt iedere dag en gelooft zijn eigen nog altijd da hij kan stoppen wanneer hij maar wilt.
begrijp da echt nie.
slapen da doet die echt bijna nie, als die 20 uur haalt mag hem blij zijn.
eten da doet hij ook niet al te veel, gewoon als het echt moet .
een bijna niks anders als cheeseburgers.
die jonge begint zo achterdochtig, paranoia, die hoort en ziet ook vanal wa er nie is, echt nie gewoon hoe die aan het veranderen is.
da was echt een perfect normale kerel tot speed in zijn leven kwam.
luisteren naar ons doet die toch nie wanneer we zeggen da die echt nie goed bezig is.
binnenkort kunnen ze die gegarendeerd ook nog ergens vast steken.

jij bent dus ook VERSLAAFD zonder twijfel.
enige raad is stoppen.
niet gewoon minderen want da duurt toch nooit nie lang.
het is tuurlijk makkelijker gezegd als gedaan maar als je binnenkort ook bij de psychiater wilt zitten moet je zeker doordoen.
mijn gebruik valt nog goed mee en functioneer goed genoeg zonder.
alleen het weekend jah das een ander zaak.
ma denk toch maar eens tegoei na met wa je bezig bent. (moet ik ook mss eens doen :wink: )
X
XpRnzLid
01-01-2024, 00:00
#20
10 Gram op een avond.. dat je nog leeft zeg!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."