Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Berbe et word nu echt wel tijd om te stoppe Of zeker te minderen!! Ik wil u nie verlieze als kameraad, en zeker nie aan snelle!! Greetzz, you know who i am,, Your Bussniffbuddy"
"Saivy zei: Het valt me op dat hier in het SPEED-gedeelte alleen maar topics geopend worden met klachten over speed, over mensen die willen stoppen, verslaafde mensen, neveneffecten,enz.. maar er zijn toch wel ook leuke dingen aan speed-gebruik? Anders zouden jullie het toch niet doen? Dus, geef mij eens een paar leuke ervaringen met speed. Klik om te vergroten... knetterstrak staan van de limburgse pep die ik morgen heb!!"
"Aan alle manne die zegge da Saivy van hun is : SHE'S MINE IN REAL LIFE!!!"
"LEGALIZE Legalize that good stuff!!!"
"Ik vind dat het tegewoordig in Belgisch Limburg ook steeds minder goed te krijgen is jammer"
"berbe zei: echte ket is vloeibaar en kristaliseerd in de magnetron gewoon corupte dierenarts zoeken Klik om te vergroten... idd en dat heb ik mss binnekort, ik kan er niet op wachten!!"
"wausie91 zei: het is ook al beter als het met methadon versneden wordt Klik om te vergroten... eeeuhm weet je wel dat Methadon vloeibaar is?? En hoe meer je sos verdooft hoe slechter, dan is ie met Lidocaine versneden, jammer genoeg vind je in belgie geen sos die meet dan 60% puur is"
"zalige smaak!!! Ik hou van de smaak van sos!!! Beter als de gortige smaak van pep en pille SOS IS THE BEST!!!"
"Ik heb et alleen met coke.. Mss omdat ik de laatste paar maanden veel pep gebruik..."